Σελίδα 7 από 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2008, 10:11
από ermis1975
Συμφωνώ. Λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά προσέχουν το αυτοκίνητό τους! Στη πράξη, αν το πηγαίνεις για service σε αντιπροσωπεία (αντε και σε εξουσιοδοτημένο)..όποτε λέει ο κατασκευαστής, και γίνονται όλες οι αλλαγές μέσα στα όρια, το αμάξι πρέπει να κρατάει εκατοντάδες χλμ.
Αλλά...πόσοι οδηγοί το κάνουν αυτό!?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2008, 21:08
από m.misk(j)is
Σήμερα το μεσημέρι τους το πήγα και το άφησα για αλλαγή σαζμάν. Το κακό ειναι οτι ελλάδα δεν υπάρχει! Απ΄ότι μου είπαν το πρόβλημα γίνεται απο υπερθέρμανση του λαδιού η οποία οφείλεται ή σε πολύωρη έλξη, ή σε οδήγηση με O.D. Off. Είναι δυνατόν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2008, 00:21
από ZooL
m.misk(j)is έγραψε:Σήμερα το μεσημέρι τους το πήγα και το άφησα για αλλαγή σαζμάν. Το κακό ειναι οτι ελλάδα δεν υπάρχει! Απ΄ότι μου είπαν το πρόβλημα γίνεται απο υπερθέρμανση του λαδιού η οποία οφείλεται ή σε πολύωρη έλξη, ή σε οδήγηση με O.D. Off. Είναι δυνατόν?

:shock: :shock: :shock:
θα το πληρώσεις ή καλύπτεσαι από την εγγύηση?

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2008, 22:03
από m.misk(j)is
Είναι σε χρονομίσθωση, οπότε θα τα βρουν με την χρονομισθώτρια εταιρεία. Εγώ πληρώνω το ψυγείο λαδιού του σαζμάν που ζήτησα να μου βάλουν.

Το θέμα είναι, πότε το βάζουν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2008, 22:21
από ZooL
Ευτυχώς!!!

m.misk(j)is έγραψε:Εγώ πληρώνω το ψυγείο λαδιού του σαζμάν που ζήτησα να μου βάλουν...

Για τους Αμερικάνους, το ψυγείο λαδιού του σαζμαν είναι ένα από τα extras του "towing group", μαζί με τον κοτσαδόρο και την καλωδίωσή του (και νομίζω και μεγαλύτερη φτερωτή για τον ανεμιστήρα), ακριβώς επειδή στις πολύωρες έλξεις υπερθερμαίνεται το κιβώτιο.
Είχα πάντως την εντύπωση πως όλα τα ελληνικά KJ είχαν ψυγείο λαδιού :roll:
- το δικό μου σίγουρα έχει, αλλά πάλι ως Renegade έχει διάφορα πράγματα παραπάνω /διαφορετικά από τα άλλα... ποιος ξέρει...

X.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2008, 08:03
από m.misk(j)is
Είχα πάντως την εντύπωση πως όλα τα ελληνικά KJ είχαν ψυγείο λαδιού

Ακόμη και να έχουν ψυγείο, το έξτρα που αναφέρεις είναι υπερδιπλάσιοκαι κάνει καλύτερη δουλειά. Αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι την υπερθέρμανση. Οι έλξεις που κάνει ειναι 300 έως 500 kg για αποστάσεις 300 km.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2008, 11:59
από ZooL
m.misk(j)is έγραψε:Αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι την υπερθέρμανση. Οι έλξεις που κάνει ειναι 300 έως 500 kg για αποστάσεις 300 km.

Εγώ πάλι αυτό μάλλον το καταλαβαίνω.
Γι' αυτό το λόγο άλλωστε και ο κατασκευαστής, στο πακέτο "ρυμούλκησης" που δίνει (στις ΗΠΑ), συμπεριλαμβάνει εκτός του κοτσαδόρου και το μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο, τη μεγαλύτερη φτερωτή για να μπορεί να το ψύχει, κλπ. Και νομίζω παντού στα προσπέκτους, το site, το manual, κλπ, γράφει πως το αυτοκίνητο τραβάει μέχρι 3500kg "...when properly equipped...".

Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί όταν η ελληνική αντιπροσωπεία σου πουλάει κοτσαδόρο, σου δίνει ένα σκέτο σίδερο (άντε, και την καλωδίωση) χωρίς να σου λέει τίποτα απολύτως για όλα εκείνα που ο κατασκευαστής θεωρεί ως απαραίτητες αναβαθμίσεις, προκειμένου να μπορεί το αυτοκίνητο να ρυμουλκήσει φορτίο χωρίς προβλήματα.

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2008, 16:53
από BILLJEEP
ZooL έγραψε:Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί όταν η ελληνική αντιπροσωπεία σου πουλάει κοτσαδόρο, σου δίνει ένα σκέτο σίδερο (άντε, και την καλωδίωση) χωρίς να σου λέει τίποτα απολύτως για όλα εκείνα που ο κατασκευαστής θεωρεί ως απαραίτητες αναβαθμίσεις, προκειμένου να μπορεί το αυτοκίνητο να ρυμουλκήσει φορτίο χωρίς προβλήματα.

Χ.


Αψογη η παρατηρηση!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2008, 22:03
από yannis24
ZooL έγραψε:
Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί όταν η ελληνική αντιπροσωπεία σου πουλάει κοτσαδόρο, σου δίνει ένα σκέτο σίδερο (άντε, και την καλωδίωση) χωρίς να σου λέει τίποτα απολύτως για όλα εκείνα που ο κατασκευαστής θεωρεί ως απαραίτητες αναβαθμίσεις, προκειμένου να μπορεί το αυτοκίνητο να ρυμουλκήσει φορτίο χωρίς προβλήματα.

Χ.


θες να το συζητησουμε κι΄αλλο ?

πιστευω οτι τα ειπες ολα!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 07:19
από m.misk(j)is
Τελικά βρέθηκε σαζμάν και έξτρα ψυγείο στην ελλάδα. Το αυτοκίνητο ετοιμάστηκε Πέμπτη μεσημέρι. Η άποψη τους ήταν οτι "ποτε O.D.off, εκτός απο προσπέραση." Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ανατρέξω στο manual να δώ τι λεει κι εκεί.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2008, 17:26
από kire612002
Να τους χαιρομαστε!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2008, 20:37
από ZooL
Η ουσία είναι ότι αν δεν είσαι πολύ καλά "διαβασμένος", την έχεις κάτσει...

Αν δεν την ψάχνεις διαρκώς στο Internet και τα fora, ελληνικά αλλά και (κυρίως) αμερικάνικα, κάθε φορά που μπαίνεις στην αντιπροσωπεία (και όχι μόνο) βαδίζεις ως πρόβατο στην σφαγή...

Όταν σκέφτομαι να πάρω το diesel, πιο πολύ με απασχολεί το που θα το πηγαίνω για service, ποιος θα μπορεί να το συντηρήσει πραγματικά, παρά οτιδήποτε άλλο. Γιατί εδώ δεν μπορούν να υποστηρίξουν σωστά τα βενζινοκίνητα με τα οποία δουλεύουν τα τελευταία 30 χρόνια... τα CRD θα υποστηρίξουν? που ζήτημα να έχουν δει καμιά 10αριά όλα κι όλα?

Βράσε όρυζα... :roll:

Χ.