Σελίδα 7 από 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 13:16
από kire612002
rokko74 έγραψε:
kire612002 έγραψε:ξερεις τι κωδικο σου βγαζει?


Τι κωδικό? Που τον βγάζει? Τι είναι τούτο?


ο κωδικος που αναφερει την αιτια του προβληματος(OBD-On board diagnostic).Συνηθως βαζει το συνεργειο το διαγνωστικο του αλλα καπου διαβασα οτι σε μας μπορει να βγει με κολπο.Σου παραθετω το πως αν θελεις να δοκιμασεις.Αν πετυχει βλεπεις τι σημαινει ο κωδικος και πρατεις τα αναλογα.Νομιζω οτι τα kj εμπιπτουν στην τελευταια παραγραφο.


[i]1.
OFF - Key Removal Position (where you begin from when you insert the key)

To get the codes, you must insert the key (OFF) and follow this sequence
Turn the key from "OFF" to "ON" 3 times ending in the "ON" position. (might be 4 times.. conflicting reports)
The codes will then flash where the digital odometer readout is.
Copy down the codes and go to Diagnostic Trouble Codes (http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm) and find out what the code means.
________________________________________
2.

The "Key Tricks"
Older (OBDI) models - Start with the ignition off. Within five seconds, switch the key on, off, on, off, on. ("On" is NOT "Start" and "Off" is NOT "Lock"). The "check engine" light will flash. Count the flashes. Each code is a two digit code, so a (for example) 23 would be FLASH FLASH (pause) FLASH FLASH FLASH (long pause). It will never flash more than 9 times, so watch for those pauses!

Newer (OBDII) models - Put the key into the ignition, push down the odometer reset button, then turn the key to RUN with your finger on the button - and then release the button. The odometer will go through 1111111 through 999999, then display the car's serial number. It will then show the error codes (it might show them starting with P). If this method does not work, try the OBDI method.[/i]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 13:49
από rokko74
nickpar έγραψε:ΒΓΑΛΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΑΝ ΘΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ!!


Το έκανα και προς το παρόν έσβησε. Άφησα και το αμάξι με αναμένη την μηχανή για κανά 5λέπτο να δω εάν θα το ξαναβγάλει και δεν ξανάναψε...

kire612002 έγραψε:Σου παραθετω το πως αν θελεις να δοκιμασεις.Αν πετυχει βλεπεις τι σημαινει ο κωδικος και πρατεις τα αναλογα.Νομιζω οτι τα kj εμπιπτουν στην τελευταια παραγραφο.


Πολύ ενδιαφέρον...θα το δοκιμάσω εάν ξανανάψει...Εσύ το έχεις δοκιμάσει ποτέ? Κανένας άλλος?

Ευχαριστώ παιδιά για την βοήθεια...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 20:32
από kire612002
λογικα βγαζοντας τον πολο και ξανασυνδεοντας την μπαταρια κανεις reset τον εγκεφαλο ο οποιος για καποιο λογο (πιθανως αλλαγη στο μιγμα καυσιμου/αερα λογω βοηθηματος) αναψε λαμπακι.Με την συνδεση της μπαταριας παιρνει τα νεα δεδομενα και ολα οκ.
Εκτος βεβαια αν συμβαινει κατι αλλο ,ασχετο με το βοηθημα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 20:33
από kire612002
λογικα βγαζοντας τον πολο και ξανασυνδεοντας την μπαταρια κανεις reset τον εγκεφαλο ο οποιος για καποιο λογο (πιθανως αλλαγη στο μιγμα καυσιμου/αερα λογω βοηθηματος) αναψε λαμπακι.Με την συνδεση της μπαταριας παιρνει τα νεα δεδομενα και ολα οκ.
Εκτος βεβαια αν συμβαινει κατι αλλο ,ασχετο με το βοηθημα.

και κατι συμπληρωματικο για το προηγουμενο μου ποστ


How To Retrieve Engine Codes without a Scanner...
If you want trouble codes follow this procedure:

1. Cycle the ignition key On - Off - On - Off - On within 5 seconds.

2. The odometer will show the P-code for the corresponding Diagnostic Trouble Code number.

3. If no DTC's are present, the cluster will display either:

A. "P1684" and "done"
B. Or, only "done"

P1684 does not indicate a problem; it's only a status, which indicates that the PCM memory has been cleared within the last 50 ignition cycles. "Done" indicates that no DTC's are present and the procedure is complete.
This does not work on 2006 models. You can no longer check your own codes. Chrysler has a new scan tool for 2006 to retreive the codes

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 23:23
από gus-60
kire612002

Πολύ χρήσιμο το site που αναφέρεις σχετικά με τους κωδικούς βλαβών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 09:06
από m.misk(j)is
Το μέτρησες πριν και μετά και δεν είδες καμία διαφορά?

Μήπως πας μονίμως τσίτα και δεν προλαβαίνει η βενζίνη να έρθει στα "ίσια" της

Το μέτρησα πριν και μετά και δεν είδα τίποτα!
Ψιλοπάω τσίτα αλλα γι αυτό κυρίως το έβαλα. Αν πήγαινα χαλαρά θα είχα σαφώς χαμηλώτερη κατανάλωση, κάτι πoυ δεν έχω ούτε σε εθνικό δίκτιο με cruise.

Αν σου ξαναανάψει το διαγνωστικό του κινητήρα καλύτερα πήγαινε να στο δούν συνεργείο. Ποτέ δεν ξέρεις, και τα εργατικά σκίζουνε!!!!!!1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 10:45
από notis
Σε μένα αν και έχω αλλό αυτοκίνητο όποτε καθάριζα τον αισθητήρα εισαγωγής με σπρέι πάντα μου άναβε το chech engine , έπειτα με αναμμένο κινητήρα ξαναέριχνα σπρέι και σε λίγο έσβηνε. αυτο στο γράφω για να καταλάβεις οτι σε εμένα είχε να κάνει με τον αισθητήρα του αέρα , τωρα τι να σου πώ ίσως αντιλαμβάνεται κατι διαφορετικό ο εγκέφαλος με τα μαγνητάκια..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2008, 12:02
από m.misk(j)is
Εχουμε νέα σχετικά με την κατανάλωση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2008, 13:19
από rokko74
Λοιπόν έχουμε και λέμε...

Το πήγα στην Chrysler Αμαρουσίου (όχι του Θωμά το μαγαζί...απέναντι) και τσέκαραν το check engine και μου είπαν ότι άναψε από "κακό καύσιμο"... Το μηδένισαν και όλα εντάξει...(εννοείται τζαμπέ ολέ)

Φίλε m.misk(j)is για την κατανάλωση ακόμη δεν έχει τελειώσει το δεύτερο γέμισμα καλά καλά...Εκτός το ότι υπάρχει σαφής διαφορά στο "γκάζι" δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο αλλά όπως αναφέρω ποιο πάνω, μου είπαν και οι ίδιοι ότι μετά από 2-3 γεμίσματα θα δω αποτελέσματα οπότε υπομονή και σε 1-2 εβδομάδες θα γράψω εκτενές τα αποτελέσματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2008, 19:39
από m.misk(j)is
Στην λειτουργία του κινητήρα είδες διαφορά?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2008, 20:14
από BILLJEEP
rokko 74 έγραψε:Το πήγα στην Chrysler Αμαρουσίου (όχι του Θωμά το μαγαζί...απέναντι) και τσέκαραν το check engine και μου είπαν ότι άναψε από "κακό καύσιμο"... Το μηδένισαν και όλα εντάξει...(εννοείται τζαμπέ ολέ)


Την αληθεια δεν θα την μαθεις ποτε......
Παρακαλα να ειναι κατι απλο, γιατι αν ξανασυμβει θα σε ταλαιπωρησει.
Να ξερεις για τα συνεργεια αυτοκινητων φταιει παντα το καυσιμο [εκει το ρειχνουν], στη δικια μου δουλεια φταιει παντα κατι αλλο.....Ετσι ειναι!
Την αληθεια παντως δεν προκειται να τη μαθεις, εκτος..........................!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 00:02
από kire612002
καλα δεν ειχες την περιεργεια να σου πουν τι κωδικο τους εβγαλε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 09:47
από rokko74
BILLJEEP έγραψε:
rokko 74 έγραψε:Το πήγα στην Chrysler Αμαρουσίου (όχι του Θωμά το μαγαζί...απέναντι) και τσέκαραν το check engine και μου είπαν ότι άναψε από "κακό καύσιμο"... Το μηδένισαν και όλα εντάξει...(εννοείται τζαμπέ ολέ)


Την αληθεια δεν θα την μαθεις ποτε......
Παρακαλα να ειναι κατι απλο, γιατι αν ξανασυμβει θα σε ταλαιπωρησει.
Να ξερεις για τα συνεργεια αυτοκινητων φταιει παντα το καυσιμο [εκει το ρειχνουν], στη δικια μου δουλεια φταιει παντα κατι αλλο.....Ετσι ειναι!
Την αληθεια παντως δεν προκειται να τη μαθεις, εκτος..........................!!


1. Εκτός......????? Τι?

2. Ότι και να είναι από την στιγμή που είναι στην εγγύηση για ένα χρόνο, καλύτερα να βγει τώρα...

kire612002 έγραψε:καλα δεν ειχες την περιεργεια να σου πουν τι κωδικο τους εβγαλε?


Ρώτησα και μου είπε ότι τους έβγαλε τον κωδικό για "κακό καύσιμο".

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 10:57
από BILLJEEP
rokko74 έγραψε:1. Εκτός......????? Τι?


Εκτος και αν δουλευει ο αδερφος σου μεσα!

Γιαννη θα σου πω κατι, καθ'οτι χρονια στο "κουρμπετι" <τα της δουλειας τα μυστικα> δεν λεγονται.

Οσο εισαι μεσα στην εγγυηση, πρεπει να σου δωσουν να καταλαβεις οτι το αμαξι δεν φταιει ποτε!! Φταιει παντα το καυσιμο, η τροπος οδηγησης κ.τ.λ
Οταν φυγει απο την εγγυηση ελα να μου πεις..........


kire612002 έγραψε:καλα δεν ειχες την περιεργεια να σου πουν τι κωδικο τους εβγαλε?

Αντε και του ειπαν οτι ειναι ο κωδικος 02[παραδειγμα]. Και τι εγινε? Αυτο μπορει να ωφειλεται απο τον αισθητηρα λ, μεχρι και την τροφοδοσια του λ.
Δεν ξερω αν στο service-manual, που εχει βρει ο Χρηστος αναφερεται αναλυτικα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 12:01
από kire612002
εχεις δικιο αλλα απλα διασταυρωνεις με τη λιστα(εγω εχω το βιβλιο service manual του chilton)και επισης αναζητωντας στο δικτυο με αλλους ιδιοκτητες που τους εβγαλε το ιδιο κωδικο μαθαινεις πως το αντιμετωπισαν σε διαφορετικα μερη του κοσμου .Ισως βεβαια να ακουγονται υπερβολικα αυτα για ενα λαμπακι αλλα λεμε τωρα