Σελίδα 6 από 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 17:34
από kire612002
αγαπητε rokko και παντα φιλικα

1.τα λαστιχα και τα λαδια ειναι αναλωσιμα.η εταιρια θετει απλα μινιμουμ προδιαγραφες.
2.εχεις δικιο για το abs μονο που εμφανιστηκε και εξελιχτηκε αλλες εποχες οχι τοσο σκληρα ανταγωνιστικες.Αν εμφανιζοταν σημερα θαμπαινε σε μας παρα πολυ πιο γρηγορα.

Τελος φυσικα και ολα εξαρτονται απο τον ανθρωπινο παραγοντα.Μηπως οταν γυρισεις το βοηθημα πισω με παραπονα δεν θα ακουσεις την ιδια δικαιολογια?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 17:40
από rokko74
kire612002 έγραψε:Μηπως οταν γυρισεις το βοηθημα πισω με παραπονα δεν θα ακουσεις την ιδια δικαιολογια?


Δεν θα ακούσω γιατί δεν θα έχουν δόντια για να την πουν :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 18:00
από m.misk(j)is
Rocco, μακάρι να σου πάει καλά και να δεισ 50% οικονομία. Εμένα δεν μου πήγε και είδα τα @.....@ μου. Ενοείται οτι θα περάσω να το τσεκάρουν αν δουλεύει καλά. Αλλα δεν ελπίζω ........Τωρα θα μου πεις γιατί δεν το επέστρεψα? Απλά δεν ξέρω!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 18:03
από ZooL
δείτε κι άλλο ανάλογο θέμα εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7198.html

Χ.

Re: !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 19:31
από rokko74
vaggelis έγραψε:Γιάννη , τα μαγνητάκια είναι ελληνική πατέντα? Έγραφαν επάνω made in... κάπου? γιατί στο site τους δεν λένε τίποτα... ή εγώ είμαι στραβός :-)


Λοιπόν το κοίταξα και γράφει Made In Australia....Άπα οι Αυστραλοί...


ZooL έγραψε:δείτε κι άλλο ανάλογο θέμα εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7198.html

Χ.


Φίλε το είδα και χάρηκα με έναν τύπο που επιβεβαιώνει τον nickpar...Έχει πλάκα να πέσει στα 11L/100χλμ και να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 19:33
από rokko74
m.misk(j)is έγραψε:Rocco, μακάρι να σου πάει καλά και να δεισ 50% οικονομία. Εμένα δεν μου πήγε και είδα τα @.....@ μου. Ενοείται οτι θα περάσω να το τσεκάρουν αν δουλεύει καλά. Αλλα δεν ελπίζω ........Τωρα θα μου πεις γιατί δεν το επέστρεψα? Απλά δεν ξέρω!



Φίλε για πόσα κυβικά μιλάς και πως τα έχεις βάλει γιατί φαντάζομαι να γνωρίζεις ότι πάνω από τα 2000cc θέλει δύο ζευγάρια και πετάς τα απλά σιδεράκια και τοποθετείς μόνο τους μαγνήτες σε ζεύγος..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 19:51
από m.misk(j)is
Rocco έχω το 3.7, αλλα τα έβαλα στην εταιρεία στην Ανω Γλυφάδα και μου τα έβαλαν οπωσ λές. Με τον ίδιο τρόπο μου τα έβαλαν και σε ένα saab 9.3 2.0Τ 195hp. Kι εκεί δεν είδα διαφορά!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2008, 20:24
από rokko74
m.misk(j)is έγραψε:Rocco έχω το 3.7, αλλα τα έβαλα στην εταιρεία στην Ανω Γλυφάδα και μου τα έβαλαν οπωσ λές. Με τον ίδιο τρόπο μου τα έβαλαν και σε ένα saab 9.3 2.0Τ 195hp. Kι εκεί δεν είδα διαφορά!


Το μέτρησες πριν και μετά και δεν είδες καμία διαφορά?

Μήπως πας μονίμως τσίτα και δεν προλαβαίνει η βενζίνη να έρθει στα "ίσια" της? :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2008, 18:40
από rokko74
Παιδιά μία βοήθεια....

Σήμερα το πρωί έκανα το δεύτερο γέμισμα και μετά από 15 χιλιόμετρα μου άναψε το πορτοκαλί εικονίδιο (μηχανή) "Ενδεικτική Λυχνία Έλεγχος κινητήρα" όπως το αναφέρει το φυλλάδιο.

Διάβασα στο φυλλάδιο και γράφει ότι "Μετά την εκίννηση του κινητήρα, αυτή η ενδεικτική λυχνία μπορεί να ανάψει κάτω από ορισμένες συνθήκες, όπως όταν είναι χαλαρή η τάπα του ρεζερβουάρ ή λόγω κακής ποιότητας καυσίμου κ.λπ.

Έλεγξα την τάπα και δείχνει να είναι μία χαρά...Έχω την εξής απορία (nickpar πες μου εάν είχες παρόμοιο περιστατικό)...

Άναψε γιατί μετά την οποιοπολητική φάση (μαγνητάκια), βλέπει την βενζίνη σαν κακής ποιότητας?

Όντως μου βάλανε κακής ποιότητας βενζίνη?

Είναι κάτι άλλο? (Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εσάς?)


Πρόκειται για την λυχνία που είναι ακριβώς από πάνω της λυχνίας του ABS, είναι χρώμα πορτοκαλί, έχει το σχήμα μηχανής και σβήνει δευτερόλεπτα αφού βάλεις μπροστά τον κινητήρα....

Κάθε βοήθεια δεκτή....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2008, 20:20
από vaggelis
Αχ βρε Γιάννη.... το χάλασες το Jeepάκι... :lol: :lol: :lol:

Πέρα από την πλάκα, βγάλε και ξαναβάλε την τάπα μπας και... και ρίξε μια ματιά μπας και έχει βγει κανένα μαρκουτσάκι στην μηχανή ή κάποιο να έχει καμιά τρύπα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2008, 22:16
από rokko74
vaggelis έγραψε:Αχ βρε Γιάννη.... το χάλασες το Jeepάκι... :lol: :lol: :lol:

Πέρα από την πλάκα, βγάλε και ξαναβάλε την τάπα μπας και... και ρίξε μια ματιά μπας και έχει βγει κανένα μαρκουτσάκι στην μηχανή ή κάποιο να έχει καμιά τρύπα.


Βοήθα ρε Βάγγο γιατί θα τρελαθώ!!!

Τι μαρκούτσι εννοείς?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 00:38
από kire612002
ξερεις τι κωδικο σου βγαζει?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 00:46
από rokko74
kire612002 έγραψε:ξερεις τι κωδικο σου βγαζει?


Τι κωδικό? Που τον βγάζει? Τι είναι τούτο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 11:31
από nickpar
rokko74 έγραψε:Παιδιά μία βοήθεια....

Σήμερα το πρωί έκανα το δεύτερο γέμισμα και μετά από 15 χιλιόμετρα μου άναψε το πορτοκαλί εικονίδιο (μηχανή) "Ενδεικτική Λυχνία Έλεγχος κινητήρα" όπως το αναφέρει το φυλλάδιο.

Διάβασα στο φυλλάδιο και γράφει ότι "Μετά την εκίννηση του κινητήρα, αυτή η ενδεικτική λυχνία μπορεί να ανάψει κάτω από ορισμένες συνθήκες, όπως όταν είναι χαλαρή η τάπα του ρεζερβουάρ ή λόγω κακής ποιότητας καυσίμου κ.λπ.

Έλεγξα την τάπα και δείχνει να είναι μία χαρά...Έχω την εξής απορία (nickpar πες μου εάν είχες παρόμοιο περιστατικό)...

Άναψε γιατί μετά την οποιοπολητική φάση (μαγνητάκια), βλέπει την βενζίνη σαν κακής ποιότητας?

Όντως μου βάλανε κακής ποιότητας βενζίνη?

Είναι κάτι άλλο? (Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εσάς?)


Πρόκειται για την λυχνία που είναι ακριβώς από πάνω της λυχνίας του ABS, είναι χρώμα πορτοκαλί, έχει το σχήμα μηχανής και σβήνει δευτερόλεπτα αφού βάλεις μπροστά τον κινητήρα....

Κάθε βοήθεια δεκτή....


ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ..ΠΑΡΕ ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΑ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ..
ΒΓΑΛΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΑΝ ΘΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 12:26
από rokko74
nickpar έγραψε:
rokko74 έγραψε:Παιδιά μία βοήθεια....

Σήμερα το πρωί έκανα το δεύτερο γέμισμα και μετά από 15 χιλιόμετρα μου άναψε το πορτοκαλί εικονίδιο (μηχανή) "Ενδεικτική Λυχνία Έλεγχος κινητήρα" όπως το αναφέρει το φυλλάδιο.

Διάβασα στο φυλλάδιο και γράφει ότι "Μετά την εκίννηση του κινητήρα, αυτή η ενδεικτική λυχνία μπορεί να ανάψει κάτω από ορισμένες συνθήκες, όπως όταν είναι χαλαρή η τάπα του ρεζερβουάρ ή λόγω κακής ποιότητας καυσίμου κ.λπ.

Έλεγξα την τάπα και δείχνει να είναι μία χαρά...Έχω την εξής απορία (nickpar πες μου εάν είχες παρόμοιο περιστατικό)...

Άναψε γιατί μετά την οποιοπολητική φάση (μαγνητάκια), βλέπει την βενζίνη σαν κακής ποιότητας?

Όντως μου βάλανε κακής ποιότητας βενζίνη?

Είναι κάτι άλλο? (Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εσάς?)


Πρόκειται για την λυχνία που είναι ακριβώς από πάνω της λυχνίας του ABS, είναι χρώμα πορτοκαλί, έχει το σχήμα μηχανής και σβήνει δευτερόλεπτα αφού βάλεις μπροστά τον κινητήρα....

Κάθε βοήθεια δεκτή....


ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ..ΠΑΡΕ ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΑ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ..
ΒΓΑΛΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΑΝ ΘΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ!!


Οκ φίλε, τον έβγαλα και θα περιμένω μίά ώρα...αλλά γιατί μία ώρα?