Σελίδα 4 από 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2008, 21:38
από PanY
Ερωτηση σχετικα χαζη, δειξτε κατανοηση. Με την 16αρα ζαντα και το 245/75/16 λαστιχο πιστευετε πως θα υπαρχει κανενα προβλημα με την τοποθετηση της ρεζερβας ή/και το μεσαιο στοπ φαναρι;

H φωτο εδω ειναι με την 215/75/15

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2008, 00:49
από ZooL
Δεν νομίζω πως θα έχεις πρόβλημα με το 3o stop.

Μπορείς να κάνεις από εδώ τους υπολογισμούς για να δεις τις διαστάσεις της παλιάς και της νέας σου ρεζέρβας: http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp

Στη συνέχεια, μετρώντας το περιθώριο που έχεις αυτή τη στιγμή ανάμεσα στη ρεζέρβα και στο φωτιστικό και συνυπολογίζοντας τη διαφορά στην διάμετρο της νέας ρεζέρβας, θα μπορείς να βγάλεις σχετικά (*) ασφαλές συμπέρασμα.

--------------------
(*) οι πραγματικές διαστάσεις του κάθε τύπου ελαστικού μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς σε σχέση με τα "μέτρα" του.

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2008, 14:26
από jeep2008
το rubicon που εχει μαμα αυτα τα λαστιχα τα βαζει στην ρεζερβα εκει που εχουμε την δικια μας και την παιρνει αρα λογικα θα κανει.απο την αλλη οταν ειχα τα 31''που ειναι τα ιδια με αυτα που παρειγγειλες σε διαστασεις τα μετρησα κ ειδα οτι παρα πολυ δυσκολα θα χωρουσαν στην ρεζερβα κ γιατι θα εβρισκαν στο φως κ γιατι θα εβρισκε κατω στο πανω μερος του προφυλακτηρα!ομως δεν εβγαλα το ζχο κ να το βαλω πισω για να σιγουρευτω....οποτε υπομονη κ θα δεις.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2008, 14:48
από PanY
Thanks.

Οποτε χοντρικα η 15αρα με το 215/75/15 που χει τωρα εχει διαμετρο 70,35 εκ

ενω

με την 16αρα και το 245/75/16 η διαμετρος θα ειναι 77,39 εκ

Διαφορα 7 εκ περιπου στη συνολικη διαμετρο. Μπορει και να μαι τυχερος τελικα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2008, 19:47
από BILLJEEP
Φιλε PanY, αν βαλεις τετοια διασταση θα αλλαξεις ολο το βημα. Θα το γονατισεις το αμαξι. Καπου ειχε αναφερει ο Zool [βαριεμει να ψαχνω τωρα], για αλλαγη κορωνοπηνεια. Αν το κανεις αυτο ναι, αλλα παλι θα χανεις αλλου. Ρε φιλε μπαινεις σε περιπετειες και ανοιγεις δουλειες....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2008, 13:11
από jeep2008
το rubicon εχει πιο χοντρα λαστιχακια(bumpstops) (νομιζω 3 αντι 5 που πρεπει να εχεις εσυ)στην πισω πορτα απο το δικο σου οποτε πηγαινε στην αντιπροσωπεια να τα παραγγειλεις κ θα εισαι οκ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2008, 19:23
από PanY
Thanks αμιγκο Jeep2008

Αμιγκο Bill, τωρα την εκανα την κινηση. Το πολυ πολυ αν το δω και εχει γονατισει να ξαναλλαξω ζαντολαστιχα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2008, 13:18
από jeep2008
εκτος απο τα 5 λαστιχακια οπως σου ειπα πριν pany πρεπει επισης να παρεις κ τον αποστατη που εχουν τα rubicon κ που ανεβαζει λιγο το 3ο φως πιο πανω!λογικα στην αντιπροσωπεια θα εχουν τους κωδικους για να τα παραγγειλεις!αρα 99,9 % σου απαντω οτι τα rubicon εχουν διαφορετικη,εστω κ λιγο,πισω βαση ρεζερβας!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2008, 13:26
από PanY
Ευχαριστω αμιγκο. Θα το τσεκαρω και θα επανελθω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2008, 19:11
από cousto
Χωραει οριακα, ισως να εχεις προβλημα με το offset της ζαντας να βρισκει στην πλατη της πορτας, και να χρειαστει να βγαλεις κατι λαστιχα που υπαρχουν εκει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2008, 08:06
από star-mkb
Καλημέρα,πρόσεχε φίλε PanY,γιατί αλλάζεις τελείως το βήμα σου και θα σου κρεμάει το αυτοκίνητο.Δηλαδή η διάμετρος μεγαλώνει κατά 9,0967%(πάρα πολύ)δηλαδή το κοντερ θα δείχνει 100 χλμ ενώ θα τρέχεις με σχεδόν 110 και όταν θα δείχνει 120 θα τρέχεις με 131.Επίσης πρόσεχε γιατί θα σου μακρύνει και τις κοντές,δηλ δυσκολίες που τις ξεπερνούσες με τις κοντές(άμμο,λάσπη κλπ) πιθανόν να μην μπορέσεις τώρα και σίγουρα αλάζεις δραματικά(μειώνεις) την αναριχιτική σου ικανότητα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2008, 21:04
από PanY
Τις φορεσα σημερα τις Rubicon και δεν χορταινω να το βλεπω. Εγινε αλλο αυτοκινητο. Οσον αφορα στο νευρο, δεν μπορω να απαντησω αμιγκος ακομα μιας και 1. Δεν ειμαι αντικειμενικος αυτη τη στιγμη (εχω ξετρελαθει) και 2. Ουτως ή αλλως δεν εκανε ποτε τα 0-100 σε 10". Ε αν χασαμε και λιγο ακομα κομματια να γινει. Μοσχαρι ηταν, μοσχαρι ειναι.... αλλα πανεμορφο μοσχαρι τουλαχιστον.

Λιγο ακομα να το δω (στο δρομο εννοω γιατι απο κοντα δεν το χορταινω) και το πολυ πολυ να παω για κορωνοπηνια. Ε, ας το δοκιμασω κι αυτο.

Αυριο εχω να βαλω τη ρεζερβα βεβαια. Σημερα μας επιασε το σκοταδι και δεν ηθελα να ανοιξω δουλειες σε περιπτωση που χρειαζοταν να κανω καμια πατεντα. Θα επανελθω με φωτος το συντομοτερο αμιγκος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2008, 00:22
από ermis1975
Βάλε και καμια photo!!

Να υποθέσω τώρα οτι....δε το πουλας!? :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2008, 10:28
από PanY
Θα βαλω αμιγκο μου συντομα. Οχι, θα το πουλησω το μοσχαρι μου αλλα τουλαχιστον μεχρι να γινει αυτο... θα χαιρομαι να το βλεπω το ατιμο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2008, 14:54
από PanY
Διπλη χαρα. Μπηκε κι η ρεζερβα χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Εφαπτεται βεβαια στο πανω στοπ αλλα δεν το πιεζει ενω στον προφυλακτηρα θα ελεγα πως οριακα ακουμπαει, ισως και οχι. Ετσι οπως το ειδα, πιστευω πως ημουν τυχερος που επελεξα μαμα ζαντες με τα επισης μαμα 245/75/16 που ειναι 30,5". Θεωρω πως με τα 31" ή μεγαλυτερα θα ειχα προβλημα με τις Rubicon.

Η πισω πορτα ανοιγει κανονικοτατα και χωρις προβλημα. Βεβαια ειναι αισθητη η διαφορα βαρους αλλα ουτως η αλλως πορτ μπαγκαζ δεν εχουμε οποτε δεν το ανοιγοκλεινουμε και ποτε ωστε να δεχεται συχνα αυτη τη δυναμη.

Φωτος το συντομοτερο αμιγκος.