Σελίδα 4 από 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2008, 10:05
από ermis1975
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2008, 15:39
από kostas_renegade
Παιδιά καλησπέρα,
θέλω ν αρωτήσω εαν γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει με το εξής θέμα:
από όταν πήρα το Cherokee στα χέρια μου, έχω παρατηρήσει ότι όταν προσπαθώ να κάνω όπισθεν σε ανηφόρες με μέτρια κλίση και πάνω, ώντας με τη μούρη προς την κατηφόρα, με πίσω κίνηση μόνο, όσο και να πατήσω το γκάζι το αμάξι μουλαρώναι και δεν μπορεί να σηκώσει στροφές, αλλά ούτε και να κουνηθεί. Αυτό συμβαίνει ΚΑΙ με D, KAI με 1η, και με 2η..
Αναγκαστικά λοιπόν, βάζω τα αργά κατευθείαν και οργώνω στην κυριολεξία...το Jeep έτσι μπορεί να σύρει άλλα 3 ίδια, έτσι με την όπισθεν προς τα πάνω..
απλή τετρακίνηση δεν δοκίμασα πριν τα αργά μπας και δω και εκέι τι κάνει το αμάξι..
Τι μπορεί να συμβαίνει άραγε?? Είναι λογικό αυτό? Να σημειώσεω πως όταν το παθαίνω αυτό δεν έχω κάποια άλλη ένδειξη alert για θερμοκρασίες μηχανής, λαδιών κιβωτίων κλπ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2008, 17:36
από ermis1975
Με όπισθεν φαντάζομαι εννοείς οτι βάζεις R.! Σπινιάρει και δε πάει πίσω?... Μήπως έχεις ESP και δε το αφήνει να σπινιάρει? Αν ναί τότε με απλή 4χ4 θα πρέπει να ανεβαίνει!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2008, 21:46
από ZooL
ermis1975 έγραψε:Μήπως έχεις ESP και δε το αφήνει να σπινιάρει? Αν ναί τότε με απλή 4χ4 θα πρέπει να ανεβαίνει!

Δεν μπορεί να είναι θέμα ESP αφού αυτό μπήκε στα KJ παραγωγής από το 2006 και μετά.

Κώστα, αν κατάλαβα καλά, όταν βρίσκεσαι με πίσω κίνηση σε μέτριες ή μεγάλες κλίσεις (είτε προς τα εμπρός είτε προς τα πίσω), ο κινητήρας "πνίγεται"? (δεν ανεβάζει στροφές γράφεις).
Σπινιάρισμα καθόλου?
Με Ν στο κιβώτιο και μαρσάροντας, ο κινητήρας ανεβάζει κανονικά στροφές?

Γιατί, μάλλον σαν πρόβλημα τροφοδοσίας ακούγεται...

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 10:38
από kostas_renegade
Παιδιά καλημέρα,
ένας Θεός μόνο μπορεί να γνωρίζει τι ακριβώς σκεφτόμουνα όταν έγραφα το ποστ μου (ΚΑΙ ΜΕ D ΚΑΙ ΜΕ 1η ΚΑΙ ΜΕ 2α για να κάνω όπισθεν!!! lololololol)
Εννούσα, ναι, ότι το αμάξι σαν να μπούκωνε τρελλά με R και πισω κίνηση, σε σημείο που μετά από 6-7 δευτερόλεπτα να κινδυνεύει να φύγει μπροστά από την αδυναμία και να αναγκάζομαι να τραβήξω χειρόφρενο και να βάλω τα αργά για να κάνω τη δουλειά μου.
Ο Zool έχει δίκιο, ESP δεν έχω καθότι είμαι 11ος του 2004
Πάντως θα δοκιμάσω σε ίδιες συνθήκες και απλή 4κίνηση να δω αν θα το κάνει, και σόρρυ για το μπέρδεμα :)
Εννοείται ότι όλα αυτά συμβαίνουν όταν είμαι με τη μούρη κάτω και πάω να βάλω όπισθεν. Σε οποιαδήποτ εάλλη περίπτωση το μοτέρ έχει δύναμη να ξεμπαζώσει πολυκατοικία σε απλά Ελληνικά :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 12:09
από m.misk(j)is
(ΚΑΙ ΜΕ D ΚΑΙ ΜΕ 1η ΚΑΙ ΜΕ 2α για να κάνω όπισθεν!!! lololololol)

Επειδή κι εγώ έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα δοκίμαζα με 1 αλλα πίσω δεν πήγαινε!
Το δικό μου 6ος του 2004 δεν πάει πίσω ουτε με τετρακίνηση. Θέλει κοντά!
Τι στο διάλο είναι?
Μου το έχει κάνει δύο φορές σε παρκάρισμα, αλλα δεν έδωσα σημασία.Τώρα που βλέπω οτι είμαστε δύο, αποκτά ενδιαφέρων. Κανεις άλλος μήπως?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 16:29
από m.misk(j)is
αν κατάλαβα καλά, όταν βρίσκεσαι με πίσω κίνηση σε μέτριες ή μεγάλες κλίσεις (είτε προς τα εμπρός είτε προς τα πίσω), ο κινητήρας "πνίγεται"?

Μόνο πρός τα εμπρός! "πνίγεται"!
Σπινιάρισμα καθόλου?

Καθόλου, αφού δεν ανεβάζει στροφές.
Με Ν στο κιβώτιο και μαρσάροντας, ο κινητήρας ανεβάζει κανονικά στροφές?

Ναί!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 16:31
από m.misk(j)is
μάλλον σαν πρόβλημα τροφοδοσίας ακούγεται...

και γιατί ανεβαίνει με D την ανηφόρα και όχι με οπισθεν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 17:12
από m.misk(j)is
μάλλον σαν πρόβλημα τροφοδοσίας ακούγεται...

και γιατί ανεβαίνει με D την ανηφόρα και όχι με οπισθεν?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 19:22
από ZooL
Στην αρχή είχα σκεφτεί πως αν τυχόν δεν ανέβαζε στροφές ούτε με N, τότε θα μπορούσε να είναι πιθανό πρόβλημα στην τροφοδοσία που να έχει σχέση με την κλίση - προφανώς λοιπόν δεν είναι τέτοιο θέμα.

Ρίξτε μια ματιά στο JeepKJ.com: το πρόβλημα αναφέρεται και εκεί και έχει να κάνει με την μετάδοση. Για την ακρίβεια, οφείλεται λέει στην αντλία του αυτόματου κιβωτίου, η οποία όταν βρίσκεται υπό κλίση δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά... :roll:

Ψάξτε το θέμα περισσότερο εκεί, αλλά και στο lostkjs.com - και μετά περάστε μια βόλτα από την αντιπροσωπεία μπας και βγάλετε άκρη...
Καλή τύχη.

Χ.


link: http://www.jeepkj.com/forum/showpost.ph ... ostcount=6

προβληματα 3.7 jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιουν 2008, 23:12
από jeepatos
καλησπερα σε ολους. νεο μελος. και εγω με 3.7 2005 renegete. εχω να δωσω λυση στο προβλημα τις οπισθεν............... :!: :!: :?:

προβληματα 3.7 jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2008, 07:50
από m.misk(j)is
????

προβληματα 3.7 jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2008, 09:07
από ermis1975
Τι παιζει τελικά με την όπισθεν? Με τρομάξατε...και αν βρώ κανένα μτχ... πρεπει να κάνω και έλεγχο...αν τραβάει η όπισθεν!?

προβληματα 3.7 jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2008, 12:52
από m.misk(j)is
Λοιπόν, πήρα αντιπροσωπεία κι έκλεισα να το δουν παρασκευή πρωί. Πρώτη τους τηλεφωνική εκτίμηση είναι λάδια σαζμάν! Τα οριστικά μετα τον έλεγχο.........

προβληματα 3.7 jeep

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2008, 13:02
από m.misk(j)is
Λοιπόν, πήρα αντιπροσωπεία κι έκλεισα να το δουν παρασκευή πρωί. Πρώτη τους τηλεφωνική εκτίμηση είναι λάδια σαζμάν! Τα οριστικά μετα τον έλεγχο.........