Σελίδα 3 από 3

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2008, 21:43
από diamond
από τη στιγμή που μιλάς για offroad είτε είναι 50-50 είτε 60-40 (στο 4 auto είναι εμπλεγμένοι και οι δύο άξονες) οι τριβές είναι ιδιες και άρα η κατανάλωση ίδια. Μην ξεχνάς ότι το Part time χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε slippery conditions άρα σε καθημερινή χρήση και τα 2 συστήματα θα λειτουργούν σαν 2wd. Ενώ σε offroad καταστάσεις θα εμπλέκονται και οι 2 άξονες και στα 2 συστήματα, απλά με διαφορετική κατανομή λόγω κεντρικού διαφορικού στην περίπτωση του selec trac II

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 11:01
από ermis1975
Αρα σε καθημερινή χρήση το auto είναι καλύτερο απο το full time 4x4 ?

Re: 3,7 Μοντελο 2008

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2008, 12:18
από diamond

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 21:29
από ermis1975
Αν και είναι λίγους μήνες που κυκλοφόρισε το νέο μοντέλο, έχει βγάλει προβλήματα? Κάποιο forum του εξωτερικού ίσως να κοιτάξω? Κάπου διάβασα οτι το a/c δεν είναι δυνατό.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2008, 19:16
από ermis1975
Μιας και το πήρα και έκανα το 1ο ταξίδι, περισσότερο ασφαλτο με 3 ακόμα άτομα, και λίγο χώμα, θα σας πω τις εντυπώσεις μου και θα ζητήσω σε όποιον άλλο κάτοχο ΚΚ υπάρχει να μου στείλει ενα πμ ώστε να ανταλλάξουμε απόψεις εντός και εκτός φόρουμ.
Το ταξίδι έγινε με αναμένο a/c και η κατανάλωση αυτά τα 1000χλμ περίπου ήταν στα επίπεδα των 15 λίτρων στα 100. Ο κλιματισμός δούλευε απροβλημάτιστα και τα πήγε αρκετά καλά για την εξωτερική θερμοκρασία 35+ βαθμών. Οι φυμέ μεμβράνες που θα τοποθετηθούν μελλοντικά θα βοηθήσουν κατα πολύ.
Το ταξίδι ήταν άνετο καθως και οι θέσεις οδηγού και επιβατών (παρά την έλλειψη πλευρικής στήρηξης) και στην Εθνική έπιανε αρκετά υψηλές ταχύτητες. Το σασμάν 4ρι, θα έλεγα οτι χρειαζότανε και μια πέμπτη ταχύτητα και πιο κοντες σχέσεις, καθώς στις ανηφόρες (ανάβαση σε βουνό) χρειάστηκε να κλειδώσω 2α ή 3η γιατί κρέμαγε συχνά ανεβάζοντας ταχύτητα. Πάντως αν μάθεις το σασμάν δεν έχει πρόβλημα ροπής. Τα φρένα ικανά και δυνατά να σταματήσουν το βάρος του αυτικινήτου και το cruise control χρήσιμο βοήθημα.
Σε σημείο με λίγη άμμο η χρήση αυτόματης 4κίνσης ήταν απαραίτητη, καθώς πανεύκολα οι πίσω τροχοί βούλιαξαν στην άμμο προφανώς λόγο βάρους. (μιλάμε για απόσταση μερικών εκατοστών με παχιά άμμο).
Αυτά προς το παρόν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2008, 19:27
από meco
ermis1975 έγραψε:Το σασμάν 4ρι, θα έλεγα οτι χρειαζότανε και μια πέμπτη ταχύτητα και πιο κοντες σχέσεις, καθώς στις ανηφόρες (ανάβαση σε βουνό) χρειάστηκε να κλειδώσω 2α ή 3η γιατί κρέμαγε συχνά ανεβάζοντας ταχύτητα. Πάντως αν μάθεις το σασμάν δεν έχει πρόβλημα ροπής.

Νισάφι πια τόσα χρόνια με αυτό το κ@λ0κ!β@τιο. Περίμενα ότι θα το έχουν βελτιώσει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο που με απλά λόγια θα πω ότι ήταν το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ αυτόματο κιβώτιο που έχω συναντήσει σε αυτοκίνητο όλων των κατηγοριών.
Anyway, πάμε παρακάτω... 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2008, 20:27
από ermis1975
Πράγματι αν και έχει βελτιώσεις απο το προηγούμενο, για κάποιο λόγο δε βάζουν το 5ρι! Γιατί? Νομίζω οτι βγαίνει 1 grand cherokee με 5ρι και 3,7. Πάντως υπάρχουν και κιβώτια πολύ χειρότερα αλλά και πολύ καλύτερα. Οι αλλαγές γίνονται ήρεμα και χωρίς να τις καταλάβει κανείς, σε άλλα μπορεί να κάνει και 1δευτερόλεπτο να αλλάξει, και μιλάμε οτι σε 4x4, αν δε κάνω λάθος audi A8 ήταν, επίσης το smart έχει πολύ αργό κιβώτιο. Και το golf DSG το γρηγορότερο!