Σελίδα 3 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 11:36
από BILLJEEP
Pajerinho έγραψε:Δύο καλά link για το crawl ratio.
Αυτό εξηγεί πως γίνεται ο υποπολλαπλασιασμός των στροφών απ' τον κινητήρα στους τροχούς

http://www.4x4abc.com/4WD101/crawl.html

και σε αυτό μπορείτε να υπολογίσετε το crawl ratio για το αμάξι σας.
(Για τις σχέσεις μετάδοσης του αυτοκινήτου σας ανατρέξτε στα τεχνικά του χαρακτηριστικά)

http://www.rocky-road.com/calculator.html

Μην ξεχνάμε ότι στην τελική επίδοση του αυτοκινήτου δεν παίζει ρόλο μόνο το crawl ratio αλλά και η ισχύς, η ροπή ακόμα περισσότερο και το βάρος ακόμα ακόμα περισσότερο. Καθώς επίσης και οι μέγιστες στροφές του κινητήρα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα diesel εμφανίζονται να έχουν χειρότερο crawl ratio απ' τα βενζινοκίνητα, αλλά συνήθως έχουν καλύτερες αναρριχητικές ικανότητες. Ο λόγος είναι η καλύτερη ροπή, σε χαμηλότερες στροφές, καθώς και το γεγονός ότι είναι πιο αργόστροφα.
Έτσι πχ. τα χλμ/ώρα που πιάνει ένα βενζινοκίνητο με 6000rpm το diesel τα πιάνει με 4000 ή και λιγότερο. Χρειάζεται δηλαδή γρανάζι που κάνει μικρότερο υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων για να πετύχει την ίδια επίδοση.


Ωραιος ο Διονυσης!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 12:06
από Pajerinho
Βασίλη αν τυχών υπολογίσεις την ταχύτητα με 1η αργή και 3000rpm γράψτην μας εδώ.
Το Pinin που δεν έχει και πολύ κοντά αργά βγάζει 13,4χλμ/ώρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 14:00
από m.misk(j)is
Γ@μ@τ@, που έβαλα το κομπιουτεράκι? Μου φαίνονται μπερδεμένα, ή είναι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 17:21
από BILLJEEP
Pajerinho έγραψε:Βασίλη αν τυχών υπολογίσεις την ταχύτητα με 1η αργή και 3000rpm γράψτην μας εδώ.
Το Pinin που δεν έχει και πολύ κοντά αργά βγάζει 13,4χλμ/ώρα.



Διονυση για να την υπολογισω πρεπει πρωτα να βρω τα gear ratios του αυτοκινητου. Παντως ετσι οπως το βλεπω πρεπει να ειναι πιο κατω απο 13χλμ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 20:12
από vaggelis
Λοιπόν...
Το 3,7 με 1η αργή 14,44km/h
Το 2,4 με 1η αργή 8,36km/h

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 20:20
από vaggelis
3.7 Gear Ratios
1st 2.84
2nd 1.57
3rd 1
4th 0.69
Reverse 2.21

Low Range Ratio 2.72:1
AXLE RATIO 3.73:1

2.4 Gear Ratios
1st 4.46
2nd 2.61
3rd 1.72
4th 1.25
5th 1
6th 0.84
Reverse 4.06

Low Range Ratio 2.72:1
AXLE RATIO 4.10:1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 20:45
από vaggelis
Έκανα και έναν υπολογισμό για τα 100km/h.
Το 3,7 τα "έχει" με 1856 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 2483 rpm (6th Gear).

Για τα 150km/h το 3,7 τα "έχει" με 2783 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 3725 rpm (6th Gear).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 21:01
από ZooL
Θετικός και ακριβής ο Ευάγγελος, όπως πάντα :thumbright:

Εντύπωση μου κάνει πάντως, το πώς η -κατ' ανάγκην- πιο κοντή πρώτη του εξατάχυτου 2.4 του δίνει ένα τέτοιο πλεονέκτημα στο "σούρσιμο" (έρπειν ή ερπινγκ που λένε και οι λοχίες).
Μήπως στο αυτόματο του 3.7 παίζει με κάποιο τρόπο τον ρόλο του ο μετατροπέας ροπής, μειώνοντας τελικά την ταχύτητα κίνησης σ' αυτές τις συνθήκες? (κάπου είχα διαβάσει για ένα ελεγχόμενο πατινάρισμα που κάνει ο μετατροπέας ροπής σε κάποιες περιπτώσεις, δεν το βρίσκω τώρα και δεν ξέρω τελικά αν έχει σχέση με την κουβέντα μας).

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 21:03
από ZooL
vaggelis έγραψε:Για τα 150km/h το 3,7 τα "έχει" με 2783 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 3725 rpm (6th Gear).

Επίσης νομίζω αυτό "κλείνει" κατ΄απόλυτο τρόπο και την κουβέντα περί της σύγκρισης κατανάλωσης 2.4 & 3.7...

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 21:10
από vaggelis
ZooL έγραψε:
vaggelis έγραψε:Για τα 150km/h το 3,7 τα "έχει" με 2783 rpm (4th Gear) ενώ το 2,4 με 3725 rpm (6th Gear).

Επίσης νομίζω αυτό "κλείνει" κατ΄απόλυτο τρόπο και την κουβέντα περί της σύγκρισης κατανάλωσης 2.4 & 3.7...

Χ.


Δες εδώ...
:twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2007, 00:01
από Pajerinho
Ωραίος ο Βαγγέλης!!
Να σου πω όμως, είσαι σίγουρος γι' αυτό το 0.69:1 της 4ης αυτόματης!!?
Βλέπεις και στην πραγματικότητα μόλις 2800rpm στα 150χλμ/ώρα!!!!!
Στην τελική ταχύτητα έχει δηλαδή μόνο 3400rpm!!!!!?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2007, 07:26
από vaggelis
Pajerinho έγραψε:Ωραίος ο Βαγγέλης!!
Να σου πω όμως, είσαι σίγουρος γι' αυτό το 0.69:1 της 4ης αυτόματης!!?
Βλέπεις και στην πραγματικότητα μόλις 2800rpm στα 150χλμ/ώρα!!!!!
Στην τελική ταχύτητα έχει δηλαδή μόνο 3400rpm!!!!!?


Καλημέρα Διονύση. Ναι είμαι σίγουρος γιατί και στην πραγματικότητα βλέπω αυτά που γράφω! Αν διαβάσεις και σε πριοδικά (4τροχοι) το έχουν γράψει για την τελική ταχύτητα των 188km/h με 3500 rpm!!!
Δες εδώ για λεπτομέριες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2007, 08:19
από BILLJEEP
Pajerinho έγραψε:Βασίλη αν τυχών υπολογίσεις την ταχύτητα με 1η αργή και 3000rpm γράψτην μας εδώ.
Το Pinin που δεν έχει και πολύ κοντά αργά βγάζει 13,4χλμ/ώρα.



Διονυση καλημερα. "Ευτηχως" δεν εχω υπολογιστη στο σπιτι, οποτε οι ωρες μου ειναι περιορισμενες, και ετσι με προλαβε ο βαγγελης. Οι υπολογισμοι ειναι σωστοι. Επισης αλλο ενα ενδιαφερον site ειναι αυτο εδω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2007, 08:51
από gmak
δηλαδη πηγαινοντας εθνικη οδο 110-120 για οικονομια, πατε ετσι οπως το υπολογιζω. με 1500 στροφες...δηλαδη τα 11-12/100 ειναι με τετοιες περιπου στροφες!!!!!δηλαδη με 3500-4000 διαρκως θελετε βενζιναδικο μαζι σας :( :( :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2007, 08:53
από gmak
ααα μιας και μιλαμε για αργες σχεσεις και εγω ειμαι παντελως ασχετως σε τεχνικα θεματα και ορους..εψαξα ενα περιοδικο και βρηκα οτι το βιταρα στα αργα εχει 1 προς 1,97...τι σημαινει αυτο? ειναι καλο?ή οπως λεει και ο διονυσης δεν εχει "καλα" αργα