Σελίδα 3 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2007, 07:30
από vaggelis
SKARTOS έγραψε:Εννοείτε, ότι έχεις βάλει 4x4.


απλα λεω οτι εχεις βαλει 4X4 Part Time γιατι στα 3,7 εχουμε και 4X4 Foul Time.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2007, 07:32
από vaggelis
kostas_renegade έγραψε:Σχετικά με τα λάστιχα, κάποιος είπε ότι τα Pirelli Scorpion st-r που φοράω είναι 80-20. Να τολμήσω να ρωτήσω:80 οφφ και 20 ον ή ανάποδα? και το λέω διότι δεν μου φαίνονται και πολύ off...λάθος? (έχω δει και μεγαλύτερα...τακούνια! σε λάστιχο...όχι σε πόδι.. :roll: , άσχετο που δεν θα τα έβαζα λόγω θορύβου και προσωρινού προσανατολισμού χρήσης του αυτοκινήτου μου μέχρι να ξεστραβωθώ σε πέντε basics.


Το 80 - 20 είναι 80 on και 20 off

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2007, 08:42
από SKARTOS
vaggelis έγραψε:
SKARTOS έγραψε:Εννοείτε, ότι έχεις βάλει 4x4.


απλα λεω οτι εχεις βαλει 4X4 Part Time γιατι στα 3,7 εχουμε και 4X4 Foul Time.

Tό δικό μου δέν έχει full time. :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2007, 14:18
από ZooL
Γεια χαρά κι από μένα παιδιά,

Να προσθέσω κάτι στην κουβέντα σχετικά με το πίσω διαφορικό:

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, όλα τα 3.7 παραγωγής μέχρι και το 2005 που έχουν έρθει στην Ελλάδα, έχουν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) - ή αλλιώς Trac-lok, σύμφωνα με την ορολογία της Jeep.

Τα KJ παραγωγής από το 2006 και μετά έχουν ESP & TCS (Traction Control). Αυτα τα KJ δεν έχουν Trac-lok, έχουν 100% ελεύθερο διαφορικό.
Οι ικανότητες τους όμως στο off-road είναι σαφώς ανώτερες, σύμφωνα με τους γνώστες αμερικάνους (lostkjs.com, jeepkj.com), αφού το TCS ελέγχει ηλεκτρονικά το σπινάρισμα του κάθε τροχού μέσω των φρένων.

Happy jeeping!

X.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2007, 08:04
από AMG
ZooL έγραψε:Γεια χαρά κι από μένα παιδιά,

Να προσθέσω κάτι στην κουβέντα σχετικά με το πίσω διαφορικό:

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, όλα τα 3.7 παραγωγής μέχρι και το 2005 που έχουν έρθει στην Ελλάδα, έχουν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) - ή αλλιώς Trac-lok, σύμφωνα με την ορολογία της Jeep.

Τα KJ παραγωγής από το 2006 και μετά έχουν ESP & TCS (Traction Control). Αυτα τα KJ δεν έχουν Trac-lok, έχουν 100% ελεύθερο διαφορικό.
Οι ικανότητες τους όμως στο off-road είναι σαφώς ανώτερες, σύμφωνα με τους γνώστες αμερικάνους (lostkjs.com, jeepkj.com), αφού το TCS ελέγχει ηλεκτρονικά το σπινάρισμα του κάθε τροχού μέσω των φρένων.

Happy jeeping!

X.


Μιλάς για το 3.7 έτσι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2007, 10:08
από ZooL
Ναι, μιλάω για το 3.7lt, για το 2.4 δεν γνωρίζω.

Γενικά πάντως, 2.4lt κατασκευής εντός του 2006 δεν πρέπει να έχουν έρθει και πολλά στην Ελλάδα: με το που βγήκε το Compass η εδώ αντιπροσωπεία σταμάτησε να φέρνει το μικρό Cherokee, ώστε να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός.

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2010, 14:57
από kostas_renegade
Μετα απο 3 χρονια, και απο φλασια που εφαγα, ειπα να λυσω δημοσιως το μυστηριο του γιατι σπιναραν οι πισω τροχοι μου ενω ειχα βαλει τετρακινηση, η αργα κλπ, οχι τοτε που περιγραφω, αλλα και σε 2-3 αλλες περιπτωσεις στην αρχη..σε χιονι. ΑΠΛΑ, πολυ ΑΠΛΑ, κουμπωνα τετρακινηση η τα αργα, χωρις να κανει μεταφορικη κινηση το αμαξι και να κουμπωσουν τα διαφορικα, επειδη το εκανα σταματημενος, ΑΦΟΥ ΗΔΗ ειχα κολλησει. Στην ουσια δεν κουμπωνα τπτ δηλαδη, και σπινιαρε το αμαξι ετσι, απλα ΝΟΜΙΖΑ οτι ειχα κουμπωσει, γιατι εβλεπα και την αντιστοιχη ενδειξη στο ταμπλο.....ειδες αμα δε ξερει κανεις....χεχεχχ..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2010, 15:03
από ZooL
όντως! τι τρελή φλασιά ήταν αυτή! τριετίας! :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2010, 01:57
από kostas_renegade
Δε μου αρεσει να αφηνω μισοδουλειες..χεχεχεχχ...