Σελίδα 3 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2007, 10:46
από vasdaris
AMG έγραψε:Είμαι για αλλαγή στο CHEROKEE 2.4
Επειδή το έχω ψάξει αρκετά αποφάσησα να βάλω τα PIRELLI SCORPION ATR.
Έχει κανείς γνώμη για τα συγκεκριμένα?


http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... ?type=ORAT

Στο tirerack τα βγάζει πρώτα αλλά στη στήλη τέρμα δεξιά φαίνεται πόσα μίλια έχουν κάνει όσοι το κριτικάρουν.
Νομίζω ότι είναι καινούργιο λάστιχο. Πες μας και τη χρήση του....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2007, 14:25
από AMG
Η χρήση του θα είναι 90% άσφαλτο και 10% χώμα και άλλα...
Με αυτά που γράφετε ρε παιδιά μάλλον είμαι ήρωας που κράτησα τα WRANGLER S4 για 35.000 χλμ.!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2007, 10:47
από AMG
Σήμερα μου πρότειναν και τα COOPER DISCOVERER ATR.
Από αυτά έχει κανείς εμπειρία?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2007, 12:52
από ANDREAS2003
Θα ήθελα να ρωτήσω για το 2,8 diesel κατανάλωση, ανταλλακτικά, και αν κανείς μπορεί να μου πει γιατί έχει τόση μεγάλη διαφορά το χειροκίνητο κιβώτιο από το αυτόματο (προτιμώ αυτόματο). Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε κάθε πότε θέλει service και πόσο κοστίζει. Διαβάζω στο forum ότι τα βενζινοκίνητα βγάζουν πολλά προβλήματα ισχύει το ιδιο και στα diesel?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2007, 14:52
από vasdaris
AMG έγραψε:Σήμερα μου πρότειναν και τα COOPER DISCOVERER ATR.
Από αυτά έχει κανείς εμπειρία?


Τα Cooper Α/Τ τα φόρεσα για ~20Κ και πέσαν πολύ γρήγορα σε απόδοση. Τα ATR δεν τα γνωρίζω αλλά εγώ δεν θα τα ξανάβαζα στο αυτοκίνητό μου.
Ηταν ήσυχα και δεν μου παρουσίασαν άλλα προβλήματα. Στο τέλος όμως γλυστούσαν στην άσφαλτο απίστευτα....

Τα BFG A/T που έχω τώρα μου αρέσουν πολύ περισσότερο αλλά κάνουν φασαρία στην άσφαλτο.

Νομίζω ότι κάτι σε Bridgestone AT 694 είναι καλή επιλογή.

Πάντως ότι και να βάλεις θα είναι ΠΟΛΥ καλύτερο απο τα "μανίσια".

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2007, 18:46
από AMG
ANDREAS2003 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτήσω για το 2,8 diesel κατανάλωση, ανταλλακτικά, και αν κανείς μπορεί να μου πει γιατί έχει τόση μεγάλη διαφορά το χειροκίνητο κιβώτιο από το αυτόματο (προτιμώ αυτόματο). Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε κάθε πότε θέλει service και πόσο κοστίζει. Διαβάζω στο forum ότι τα βενζινοκίνητα βγάζουν πολλά προβλήματα ισχύει το ιδιο και στα diesel?


Αν παρατηρήσεις τα περισσότερα προβλήματα δεν είναι στον κινητήρα...
Με το 2,8 να υπολογίζεις γύρω στα 10lt/100km.
Με το αυτόματο ευχαριστίεσαι περισσότερο τη ροπή του αυτοκινήτου...
Για service κάθε 10κ χλμ. και κόστος ΑΝΑΛΟΓΑ το συνεργείο....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2007, 13:29
από J37L
Caravan έγραψε:ΟΚ... πάσο.
γεια σου, εχω τα cooper st και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εδω και 2 χρονια,
δεν εχω κολλησει ποτε κ πουθενα. (χιονια-παγο-λασπη)ειναι πιο αγριο απο
το BF A/T ομως.αν δεν τα εχεις αλλαξει ακομα,θα ελεγα να τα κοιταξεις σοβαρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2007, 09:56
από SKARTOS
Τά BFG A/T δεν τα αλλάζω με τίποτα. Κατά την γνώμη μου, είναι τα καλύτερα και μοναδικά 50-50 λάστιχα. Όλα τα άλλα που είχα δεί, μπροστά τους μοιάζουν με "ασφάλτινα".