Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 10:25

m.misk(j)is έγραψε:Παιδιά το φοράω κι εγώ, εδω και ένα χρονο περίπου. Κάπου έχουν ξαναγραφεί σχόλια για τα συγκεκριμένα προιόντα.Το έχω βάλει στο KJ3.7 και στο saab 9.3 2.0 Τ 195 hp. Η μόνη διαφορά που είδα ειναι στον θόρυβο του κινητήρα του KJ3.7. Στην κατανάλωση καμία διαφορά! Τυχαία μάλιστα επικοινώνησαν μαζί μου εχθές για να ρωτήσουν αν εχω μείνει ευχαριστημένος απο το προιόν. Οταν τους ειπα τα προηγούμενα μου είπαν οτι θα ξαναεπικοινωνήσουν για να ελένξουν το μαγνητάκι! Πάντως στο θέμα της κατανάλωσησ δεν είδα ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.


Αν μιλάμε για την ίδια εταιρεία, μπορείς να κάνεις χρήση της εγγύησης...ακόμη ακόμη μπορούσες να τα επιστρέψεις και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου... :)

nickpar έγραψε:ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΪΚΈΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΠΟΫΚΟΤΆΡΟΥΝ ΤΟΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ...ΙΣΩΣ?? ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΚΑΥΣΊΜΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ .. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΣΤΑ ΕΚΑΤΟ ΝΑ ΓΛΙΤΩΝΑΜΕ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΧΑΣΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ !!! ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΤΡΑΙΛΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ??

ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΉΤΗ ΜΠΟ@@@ΛΟ...


Από το στόμα μου το πήρες...
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

!!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 30 Ιαν 2008, 10:31

To έβαλα στην μαμά εταιρεία στην πλατέια αγ. Παυλου στην Άνω Γλυφάδα. Τώρα όταν το ξαναδούν θα μου πουν και γιατί δεν έχω οικονομία στην κατανάλωση.Πάντος κάτι κάνει, γιατί λειτουργεί με λιγότερο θόρυβο ο κινητήρας. Προσωπικά δεν πιστεύω οτι κάνει αυτά που λένε, γιατί ενα 10% οικονομία στην κατανάλωση (παγκοσμίως!!!!) ειναι λόγος για τρίτο παγκόσμιο πόλεμο. Δεν θα το είχαν αγκαλιάσει και όλες οι περιβαλοντικές οργανώσεις?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 10:34

diamond έγραψε:
rokko74 έγραψε:
diamond έγραψε:αν ψάξεις στο ιντερνετ θα βρεις πολλά αρνητικά σχόλια για αυτό ρωτάω.


Θέλεις να μας πεις ποια είναι αυτά? Κάνε μία αναφορά εδώ μιας και τα βρήκες...

Σαφώς και οι 30 ημέρες μετράνε από την τοποθέτηση.

Για τα άλλα δεν γνωρίζω να σου απαντήσω... :(


επειδή οι αποδείξεις πάντα χρειάζονται
http://www.popularmechanics.com/automotive/new_cars/1802932.html?page=2


Δεν νομίζω αυτή η σελίδα να αποτελεί "πολλά αρνητικά σχόλια".
Μία απλή ιστοσελίδα είναι που εκφράζει την άποψη της. Μπορώ να σου βρω άλλες δέκα που εκφράζουν την αντίθετη άποψη.

Εδώ έχουμε τον nickpar που το έχει δοκιμάσει ο ίδιος και έχει καταγράψει αποτελέσματα και μάλιστα σημαντικά ενώ στην σελίδα δεν ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και ποιο το όφελος του για να γράψει κάτι...
:wink:

Anyway, δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι που ούτε εγώ το ξέρω αλλά απλώς σε συμβουλεύω να μην εμπιστεύεσαι μία ή δύο ιστοσελίδες που γράφουν κάτι...

Πάντα φιλικά...

Και για του λόγου το αληθές....ορίστε και πραγματικές μετρήσεις από την εταιρεία ΔΕΛΤΑ και την ΖΑΝΑΕ..

Δελτίο Προόδου Πιλοτικού Προγράμματος Συστήματος Οικονομίας Κατανάλωσης Καυσίμου της ΔΕΛΤΑ

1ο όχημα με αρ. κυκλ. ΕΕΖ 9161 τετρακύλινδρο κυκλοφορία εντός λεκανοπεδίου-διανομές

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 5.5 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10.%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %

Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.

Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.

Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων

Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος

Υπογραφή σφραγίδα

Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ

2ο όχημα με αρ. κυκλ. ΖΖΥ 1384 εξακύλινδρο - ACTROS κυκλοφορία εκτός και εντός λεκανοπεδίου

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %

Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.

Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.

Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα , παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.



Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων

Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης.

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος.

Υπογραφή σφραγίδα

Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ

Για να δείτε τα σχόλια του Συμβούλου Επικοινωνίας & Ανάπτυξης Corolla Club, κυρίου Χρήστου Μαγνή, πατήστε

[ 1 ] [ 2]

ZANAE AE
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 17 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



Δελτίο προόδου πιλοτικού προγράμματος συστήματος οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου.

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την εταιρία Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε στις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας στο υπ αριθμόν ΝΒΥ 6808 ΙΧΕ TOYOTA COROLLA ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων περίπου 50%.Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής του οχήματος και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 20 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 24 %
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25 %
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %

Επιπλέον αντικαταστήσαμε την σούπερ αμόλυβδη με απλή αμόλυβδη με πρόσθετο κέρδος για εμάς.

Συμπέρασμα

Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καύσιμων.
Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠ/ΤΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line ΣΙΑΜΑΝΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό notis » 30 Ιαν 2008, 10:42

ενοειται πως ολοι μας θα θελαμε να υπαρχει κατι τετοιο και να κανει δουλεια αλλα δεν πιστευω οτι οι εταιριες θα το αγνοουσαν, ειδικα τωρα μετα υβριδικα που κανουν τοση προσπαθεια για την καταναλωση..
anyway το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει κατι που να μασ πιστοποιει οτι οντως κανει δουλεια
και επιπλεον και εσυ γνωριζεις οτι υπαρχουν και εταιριε που απλα πουλανε "φουμαρα"
θα δειξει..
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 30 Ιαν 2008, 10:45

notis έγραψε:Καλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα γιατι να μην το εχουν υιοθετησει και οι εταιριες αν οντως κανει δουλεια?


ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ !!!!
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 10:45

notis έγραψε:ενοειται πως ολοι μας θα θελαμε να υπαρχει κατι τετοιο και να κανει δουλεια αλλα δεν πιστευω οτι οι εταιριες θα το αγνοουσαν, ειδικα τωρα μετα υβριδικα που κανουν τοση προσπαθεια για την καταναλωση..
anyway το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει κατι που να μασ πιστοποιει οτι οντως κανει δουλεια
και επιπλεον και εσυ γνωριζεις οτι υπαρχουν και εταιριε που απλα πουλανε "φουμαρα"
θα δειξει..


Όπως λέει και η Γιαγιά μου..."Κυριακή κοντή γιορτή"!!!

Από σήμερα που θα το βάλω θα ξεκινήσω τις μετρήσεις σε καθημερινή βάση...Μετά το πέρας του πρώτου μήνα θα σας αναρτήσω τα αποτελέσματα...εάν είναι φούμαρα θα είμαι ο πρώτος που θα τους κράξει και φυσικά θα τους το φέρω στο κεφάλι... :twisted:

Αυτή την στιγμή έχω μέσο όρο τα 14L ανά 100χλμ (εντός & εκτός (κυρίως εντός))


Jugulator έγραψε:
notis έγραψε:Καλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα γιατι να μην το εχουν υιοθετησει και οι εταιριες αν οντως κανει δουλεια?


ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ !!!!


Και πολύ καλή απάντηση εάν δεις ποιο κάτω από την ερώτηση..
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό notis » 30 Ιαν 2008, 10:55

Όπως λέει και η Γιαγιά μου..."Κυριακή κοντή γιορτή"!!!

Από σήμερα που θα το βάλω θα ξεκινήσω τις μετρήσεις σε καθημερινή βάση...Μετά το πέρας του πρώτου μήνα θα σας αναρτήσω τα αποτελέσματα...εάν είναι φούμαρα θα είμαι ο πρώτος που θα τους κράξει και φυσικά θα τους το φέρω στο κεφάλι... :twisted:

Αυτή την στιγμή έχω μέσο όρο τα 14L ανά 100χλμ (εντός & εκτός (κυρίως εντός))

θα περιμενουμε..
και αν ναι θα ειμαι ο επομενος
μην ξεχασεις να διασταυρωσεις οχι μοωο το trip computer αλλα και το τεποζιτο.
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 11:03

notis έγραψε:μην ξεχασεις να διασταυρωσεις οχι μοωο το trip computer αλλα και το τεποζιτο.


Εννοείται... θα γίνουν "ενδελεχείς" έρευνες πάνω στο θέμα...
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 11:27

Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

!!!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 30 Ιαν 2008, 12:25

rokko74 έγραψε:Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.



ΣΟΒΑΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ??? ΛΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ??
ΣΤΕΊΛΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!!!
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 12:48

nickpar έγραψε:
rokko74 έγραψε:Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.



ΣΟΒΑΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ??? ΛΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ??
ΣΤΕΊΛΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!!!


Ναι φίλε, αυτό ακριβώς έκανε ο τεχνικός. Μου είπε ότι μετά από μετρήσεις που κάνανε στα μεγάλα κυβικά, καταλήξανε στο να βάζουν ΚΑΙ τα κόκκινα μαγνητάκια όπως βάζουν τα κίτρινα. Δηλαδή καταργείς τα "σκέτα σιδεράκια".

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

!!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό geop » 30 Ιαν 2008, 12:59

ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ... ΨΑΧΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ. ΠΟΛΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ( Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ , ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ )
05 KJ Renegade 3.7L - Light Khaki
Άβαταρ μέλους
geop
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 12:36
Τοποθεσία: ATHENS

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 30 Ιαν 2008, 13:03

δουλευει σε diesel;
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Re: !!!!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 30 Ιαν 2008, 13:07

geop έγραψε:ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ... ΨΑΧΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ. ΠΟΛΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ( Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ , ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ )


Και ο nickpar δηλαδή ήταν μεθυσμένος? :lol:

Και η εγγύηση που σου δίνουν για επιστροφή χρημάτων? Γιατί να την δώσουν εάν ήταν εξακριβωμένη απάτη?

Τεσπα, ούτως η άλλος σε λίγες ημέρες θα έχω προσωπική εμπειρία και θα τα ξαναπούμε.

Ελπίζω να μην έχεις δίκιο και :cry: τα λεφτά μου.... :lol:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Δημοσίευσηαπό notis » 30 Ιαν 2008, 13:14

rokko74 έγραψε:Παιδιά μόλις έφυγε ο τεχνικός...Σε πέντε λεπτά τα έβαλε, δεν είναι τίποτα, τα βάζεις και μόνος σου, απλά εγώ δεν μπορούσα να πάω στην Γλυφάδα γιατί δεν βολεύουν οι ώρες...

Μου είπε ότι τα περισσότερα cherokee στην Γλυφάδα (chrysler) τα έχουν βάλει και έχουν σωθεί...Στα cherokee έχουν γίνει μετρήσεις και δίνει 18-22% οικονομία και σημαντική διαφορά στην ροπή...

Επίσης μου έδωσε δύο εγγυήσεις γραφτές και υπογεγραμμένες με σφραγίδες από την εταιρεία.
Επίσης φίλε nickpar να σε πληροφορήσω ότι πλέον όπως μου είπε ο τεχνικός και από τα κόκκινα βάζεις μόνο τα μαγνητάκια και όχι και τα δύο όπως τα έχεις.
Μου είπε ότι το αλλάξανε γιατί είδαν καλύτερα αποτελέσματα στα πολλά κυβικά...Οπότε καλό θα ήταν να τα αλλάξεις κι εσύ...Όσο για το κίτρινο είχες δίκιο. Βάζει μόνο τους μαγνήτες και όχι τα σιδεράκια.

Αυτά τα ολίγα, νεώτερα θα έχουμε τις προσεχείς ημέρες.


αντε να δοθμε τι θα γινει..

πενα βλεπω το εχεισ το αμαξι ε?
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες