Σελίδα 2 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 12:12
από ZooL
Προσωπικά δεν θα με χάλαγε καθόλου να ήταν κοντύτερα.

Θεωρώ πως κάποια στιγμή, όσο εξελίσσομαι, θα αισθανθώ και την ανάγκη να τα κοντύνω - προς το παρόν πάντως ακόμη δεν έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο.
Οπότε, και στην σχετική μου wish list αναβαθμίσεων βρίσκονται αρκετά χαμηλά ακόμη.

Χμ, ιδέα για νέο thread: wish list αναβαθμίσεων ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 12:29
από BILLJEEP
Zool έγραψε:Θεωρώ πως κάποια στιγμή, όσο εξελίσσομαι, θα αισθανθώ και την ανάγκη να τα κοντύνω


Μεχρι τοτε μπορει να εχεις αλλαξει αμαξι :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 13:09
από ZooL
λες?
όπως λέει και κάποιος γνωστός: "Αμα τα κονομήσω θα πάρω Wrangler Unlimited " ;) ;) ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 14:49
από m.misk(j)is
Ρώτησα τις προάλες (όχι οτι εξάντλησα το kj) και ακουσα κατι παραδόσεις έως 11 μήνες! Για τα κοντά τωρα, σε καλή κατάβαση το τσίμπαγα το φρένο.Παιζει να ειναι και ψυχολογικο και όχι ουσία!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 17:49
από BILLJEEP
[quote=m.misk(j)is] Για τα κοντά τωρα, σε καλή κατάβαση το τσίμπαγα το φρένο.Παιζει να ειναι και ψυχολογικο και όχι ουσία![/quote]


Ετσι ειναι. Το αμαξι δεν τσουλαει. Το εχω δοκιμασει, απλα μου γλυστρουσαν λιγο τα λαστιχα, αλλα και παλι δεν παταγα φρενο. Γι' αυτο και ετοιμαζομαι για μια τετραδα Α/Τ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 18:09
από diamond
ZooL έγραψε:λες?
όπως λέει και κάποιος γνωστός: "Αμα τα κονομήσω θα πάρω Wrangler Unlimited " ;) ;) ;)

Χ.


Αγριάδες ,
το απλό έχει 3,21:1 κοντά και το rubicon 4:1
Πάντως και τα δικά μας (ΝΡ231-242) με 2,72:1 είναι από τα καλύτερα στη πιάτσα. Τι το θες το παραπάνω όταν με κατάλληλο τελική σχέση το crawl φτάνει μέχρι και 60:1

With the AX-5 transmission, NP231 transfer case, and stock gears, the calculation for crawl ratio would be:
(3.93) x (2.72) x (4.10) = 44:1

details here:
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/xfer/tera4_1/

και πιο extreme
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/xfer/2wlo/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 18:38
από BILLJEEP
diamond έγραψε: With the AX-5 transmission, NP231 transfer case, and stock gears, the calculation for crawl ratio would be:
(3.93) x (2.72) x (4.10) = 44:1

details here:
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/xfer/tera4_1/


Why are you talking in english, while we are talking in greek?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 22:19
από diamond
το πρώτο ήταν copy paste από ένα site
και τα υπόλοιπα τα άφησα μιας και όπως ενδιαφέρεται πρέπει να ξέρει (όπως εσύ άλλωστε) αγγλικά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 22:40
από KON.GV1,6
πως λεγανε παλια οι S.O.D. στο τραγουδι τους.speak english or die.εε? :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2007, 22:54
από diamond
τι το 'χουμε το αμερικάνικο :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 00:38
από ZooL
shit... χρειάζομαι πολύ διάβασμα επι του θέματος...

Πέρα από τα θεωρητικά περί του πλεονεκτήματος του μεγαλύτερου crawl ratio, το υπόλοιπο "δεν το 'χω" καθόλου - πως προκύπτει, πως υπολογίζεται, κλπ... thanx diamond for the links

Οπότε, μέχρι να κάνω catch-up σωπαίνω και ακούω ;)

Το μόνο για το οποίο είμαι σίγουρος πάντως, είναι πως όταν μιλούσα για "κοντύτερα κοντά", αναφερόμουν σε μείωση στη σχέση μετάδοσης του transfer - this I know :)

Χ.

PS: μήπως αυτό το "speak English or die" το πήρα πιο σοβαρά απ' ότι έπρεπε? :):):)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 06:38
από diamond
ZooL έγραψε:
PS: μήπως αυτό το "speak English or die" το πήρα πιο σοβαρά απ' ότι έπρεπε? :):):)


it's a Jeep thing που λένε και οι Αμερικάνοι

Αλλά πάλι επιμένω ότι για αυτά πχ που είδαμε στο βίντεο και περιέγραψαν ο vaggelis στην εκδρομή στη Βυτίνα, μας καλύπτει απόλυτα το TS των Cherokee. Τωρα για αγριάδες έχει πολλά πράγματα να κάνεις που μάλλον το μοντέρνο cherokee (01-) ίσως και να μην έχει ή να θέλει αμφιβόλου αξιοπιστίας μετατροπές.

Μην ξεχνάτε επίσης

J Just
E Empty
E Every
P Pocket

8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 06:50
από ZooL
diamond έγραψε:Αλλά πάλι επιμένω ότι για αυτά πχ που είδαμε στο βίντεο και περιέγραψαν ο vaggelis στην εκδρομή στη Βυτίνα, μας καλύπτει απόλυτα το TS των Cherokee.

Συμφωνώ. Προηγούνται άλλωστε, όπως είπαμε, άλλα πράματα.
Πχ. λάστιχα, το πρώτο και σημαντικότερο.

Χ.

Ήρθε νομίζω η ώρα για το wish list post :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 08:04
από BILLJEEP
Zool έγραψε:Ήρθε νομίζω η ώρα για το wish list post :)



Do it!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2007, 10:26
από Pajerinho
Δύο καλά link για το crawl ratio.
Αυτό εξηγεί πως γίνεται ο υποπολλαπλασιασμός των στροφών απ' τον κινητήρα στους τροχούς

http://www.4x4abc.com/4WD101/crawl.html

και σε αυτό μπορείτε να υπολογίσετε το crawl ratio για το αμάξι σας.
(Για τις σχέσεις μετάδοσης του αυτοκινήτου σας ανατρέξτε στα τεχνικά του χαρακτηριστικά)

http://www.rocky-road.com/calculator.html

Μην ξεχνάμε ότι στην τελική επίδοση του αυτοκινήτου δεν παίζει ρόλο μόνο το crawl ratio αλλά και η ισχύς, η ροπή ακόμα περισσότερο και το βάρος ακόμα ακόμα περισσότερο. Καθώς επίσης και οι μέγιστες στροφές του κινητήρα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα diesel εμφανίζονται να έχουν χειρότερο crawl ratio απ' τα βενζινοκίνητα, αλλά συνήθως έχουν καλύτερες αναρριχητικές ικανότητες. Ο λόγος είναι η καλύτερη ροπή, σε χαμηλότερες στροφές, καθώς και το γεγονός ότι είναι πιο αργόστροφα.
Έτσι πχ. τα χλμ/ώρα που πιάνει ένα βενζινοκίνητο με 6000rpm το diesel τα πιάνει με 4000 ή και λιγότερο. Χρειάζεται δηλαδή γρανάζι που κάνει μικρότερο υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων για να πετύχει την ίδια επίδοση.