SKARTOS έγραψε:Μά φίλε μου ZooL, είναι η φυσιολογική εξέλιξη μιάς κουβέντας για τα πραγματικά JEEP.
Γιατί θές να μιλάμε????
Βρε 'σεις, εννοώ ότι τσακίσαμε το συγκεκριμένο topic, που είχε ξεκινήσει να μιλάει για το θέμα των λαδιών - με την έννοια της "τάξης" ως προς τη λειτουργία του forum και μόνο. Δεν ξέρω πως γίνονται τα πράγματα εδώ στο off-road.gr, αλλά ίσως κάποιος admin θα μπορούσε να πάρει τα posts μας περί αναρτήσεων και να τα μεταφέρει σε ένα δικό τους topic με τον ανάλογο τίτλο - ώστε να έχει νόημα και για κάποιον επισκέπτη του forum αύριο-μεθαύριο, να μπορεί να μάθει κάποια πράγματα από την γνώση που ανταλλάσουμε και δημιουργούμε εμείς εδώ
Γιατί κατά τα άλλα, ασφαλώς και γι' αυτά τα θέματα πρέπει να μιλάμε!!!!
Και όταν έλεγα "Ανάψανε τα αίματα", αναφερόμουν περισσότερο στον εαυτό μου και εννοούσα ακριβώς αυτό: ότι επιτέλους, κάνουμε και μια κουβέντα ουσίας!
Γυρνάω στην ουσία λοιπόν:
Το "All J Products", το "μαγαζί" που φτιάχνει και πουλάει τις Frankenlift στην Αμερική, έχει πολύ καλό όνομα ανάμεσα στους εκεί Jeepers. Κατ' αυτή την έννοια, θα έλεγα πως η όποια αγορά απ' αυτούς είναι "σίγουρη". Το θέμα είναι το πως έρχονται αυτά τα πράγματα εδώ.
Η δική μου εμπειρία Βασίλη από παραγγελίες στην Αμερική, περιορίζεται σε μικροπράγματα από το ebay κυρίως, συνολικής αξίας γύρω στα $100-150, όπου τα μεταφορικά συνήθως αποτελούν ένα σημαντικό μέρος του ποσού αυτού.
Ο κανονισμός των τελωνείων εδώ προβλέπει ότι για για κάθε "εισαγωγή" αξίας άνω των €42 (συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών), πρέπει να πληρωθούν δασμοί & ΦΠΑ.
Στο ebay όμως, υπάρχει ένας άλλος, άτυπος κανόνας, σύμφωνα με τον οποίο οι αμερικάνοι ότι στέλνουν στην Ευρώπη το χαρακτηρίζουν ως "Gift" (και μάλιστα χωρίς καν να τους ζητήσεις!), ώστε να μην εμφανίζεται ως συναλλαγή με αξία (η "εισαγωγή" που έλεγα πιο πάνω), άρα να μην χρειάζεται να γίνει και εκτελωνισμός.
Στην περίπτωση της ανάρτησης, που θα έχει ένα σεβαστό όγκο και βάρος, δεν ξέρω καταρχήν τι γίνεται με τα μεταφορικά.
Αποστολή μέσω των παραδοσιακών courier / ταχυδρομείων δεν θα είχε νόημα, αφού θα έφτανε ίσως να είναι και ακριβότερη από το ίδιο το προϊόν.
Κάπου είχα διαβάσει ότι μια λύση ενδεχομένως να είναι η χρήση μεταφορικής εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος, μιλούσαν για αποστολή με καράβι, κλπ). Αυτή η λύση σίγουρα θα βολεύει και στην περίπτωση της ομαδικής αγοράς.
Από εκεί και πέρα όμως δεν έχω καμία παραπάνω γνώση επί του θέματος, οπότε χρειάζεται ψάξιμο από κάποιον που μπορεί και έχει την δυνατότητα να βρει έγκυρες πληροφορίες.
Και μετά, είναι το τελωνείο. Μου φαίνεται λίγο απίθανο να δεχθεί ο υποψιασμένος Έλληνας τελωνειακός ότι μια παλέτα βάρους πχ +100Kg (αν υποτεθεί ότι μιλάμε για ομαδική αγορά) θα μπορούσε να είναι “gift” από την θεία από το Σικάγο…
Από την άλλη όμως, προσωπικά νομίζω ότι δεν θα με πείραζε να το πληρώσω τελικά το κράτος για να περάσω τα πράγματα μου – άλλωστε τόσες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου απολαμβάνω ως πολίτης
Αν βρεθεί ένας έμπορος σαν κι αυτόν που είχε χρησιμοποιήσει ο Γρηγόρης για να φέρει τις ζάντες του, όλα τα παραπάνω βεβαίως «απλοποιούνται» για εμάς τους τελικούς αποδέκτες.
Γα να έχετε μια εικόνα, μια τελευταία προσφορά που είχα από κάποιον έμπορο (που όμως τελικά αποδείχθηκε αναξιόπιστος και μετά από 3 μήνες αναμονής ακύρωσα την παραγγελία μου), ήταν βασισμένη στην εξής φόρμουλα :
[ Τιμή αμερικής σε $ ] x 80% = [ τιμή εδώ σε €, με το ΦΠΑ μέσα ]
Αυτά τα «ολίγα» προς το παρόν από μένα,
Χρήστος