Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μολις μπηκα και εγω καλως σας βρηκα "Seagull"

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Αύγ 2006, 12:40

SKARTOS έγραψε:Pajerinho, απο ποιό μέρος της Πάτρας είσαι???? Και εγώ απο Πάτρα είμαι. (Αμπελόκηποι - Νέος Δρόμος).

Στα Σύνορα μένω, κοντά στο στρατόπεδο (ΚΕΤΧ). Περνάω όμως συχνά απ' το Νέο Δρόμο πηγαίνοντας στην Παν/πολη.
Νομίζω ότι το έχω δει το Cherokee σου (είναι πράγματι πολύ όμορφο). Την επόμενη φορά θα σε σταματήσω να γνωριστούμε.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό karka » 17 Αύγ 2006, 13:23

A !!! δεν μπορει τους πειραξε η ζεστη.
ποιους καπνους ρε, που 5 λιτ. βαζω 5 λιτ. βγαζω.
και εσυ ρε ρουμλιωτ, μιλας εσυ που απο την τσικνα που βγαζει πισω του το πατζερο, τρεχει καθε φορα που πας βολτα και η πυροσβεστικη νομιζωντας οτι πειρε φωτια το βουνο.
με τα λεφτα που εχετε χαλασει για δαυτα θα ειχατε απο δυο γκαρσονιερες ο καθενας σας. για να μην πω για τον αλλον που θα ειχε σηκωσει ολοκληρο εμπορικο κεντρο.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Liberty lift kit

Δημοσίευσηαπό Seagull » 22 Αύγ 2006, 10:45

Φιλε "Skarte" γεια και παλι.
Αλλη μια ερωτηση για το σηκωμα, εχεις αλαξει και Ζαμφορ? πιο ενισχυμενη?
Για την οικονομια καυσιμου δεν ειδα καποιο ενδιαφερον περισοτερο!!!
Τελος παντων να σας πω επισεις οτι η JEEP στο τελευταιο μοντελο 2006 εχει υοθετησει την πατεντα εσωτερικα χωρις να φαινεται και δινει στο 3.7L με το ιδιο ρεζερβουαρ (70 λιτρα) αθτονομια 500 χιλ. Το αναφερει και στο εγχειριδιο χρησης του αγοραστη. Το εχει παρει φιλος στην δουλεια.
Τοσο εχω φτασει και εγω τωρα (οδηγωντας 130-150 χιλ/ωρα εθνικη οδο).

Χαιρετισμους





SKARTOS έγραψε:Στήν άσφαλτο, το αυτοκίνητο κουνάει ελάχιστα, και μόνο όταν βρίσκω διαμήκη αυλάκια. Μπορώ να πώ, ότι το αυτοκίνητο "έδεσε", με την καινούργια ανάρτηση, δέν παίρνει μεγάλες κλίσεις στίς στροφές, και σου δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας.
Στο χώμα, η διαφορά με τίς "μαμίσιες", είναι εμφανής.Είναι λίγο πιό σκληρό, και κατά περίεργο τρόπο πιό άνετο απο πρίν. Έχει εξαφανιστεί και το έντονο "κούνημα". Δέν λέω για την άρθρωση, απλά είναι ότι καλύτερο έχω δεί σε cherokee!
Οι κάτοχοι cherokee, θα πρέπει να ξέρουν, ότι μπορούν να πάρουν μέχρι 2 cm μπροστά, με το λεγόμενο "clevis lift", λύνοντας μόνο μια βίδα.

Pajerinho, απο ποιό μέρος της Πάτρας είσαι???? Και εγώ απο Πάτρα είμαι. (Αμπελόκηποι - Νέος Δρόμος).
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 22 Αύγ 2006, 12:50

Τίποτα άλλο δεν έχω αλλάξει.Μόνο 4 ελατήρια και 4 αμορτισέρ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Γι'αυτούς που σκέφτονται την SKYJACKER, να ξέρουν ότι το κίτ έρχεται μόνο με μπροστινά αμορτισέρ. Τα πίσω δεν περιλαμβάνονται στην τιμή.
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ZAMFOR

Δημοσίευσηαπό Seagull » 22 Αύγ 2006, 13:40

Ευχαριστω φιλε.



SKARTOS έγραψε:Τίποτα άλλο δεν έχω αλλάξει.Μόνο 4 ελατήρια και 4 αμορτισέρ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Γι'αυτούς που σκέφτονται την SKYJACKER, να ξέρουν ότι το κίτ έρχεται μόνο με μπροστινά αμορτισέρ. Τα πίσω δεν περιλαμβάνονται στην τιμή.
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό SUB20XT » 24 Αύγ 2006, 20:00

Twra gia to max performance prepei:
1. na kapsei to amaxi 1-2 reservoir
2. to ena reservoir h dynaton sthn ethnikh odo kai toulaxiston gia 15mins full speed, gia na diabasei o eggefalos thn petalouda sto full kai na dwsoun plhrofories ston eggefalo oloi oi sensors sto max range gia na anakataskeuash neo range kat analogian.




Στην Εθνική 15min full speed?? Σε ποιο σημείο μπορεί να γίνει αυτό??
Άβαταρ μέλους
SUB20XT
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό Seagull » 06 Σεπ 2006, 16:13

Γεια σου φιλε.
Κοιτα να δεις αμα εχεις αμαξι σαν το δικο μου με 180 χλμ/ωρα τελικη του κοφτη τοτε στην ευθεια της Θηβας ιναι εφικτοτατο.
Τωρα αν δεν ειναι 15 λεπτα ειναι 10 το ιδιο κανει.

Επισης να σου πω οτι πριν καταληξω στα JEEP ειχα μονο γρηγορα και καλοστημενα αμαξια (δεν μιλαω για μετατροπες και οχι κατω απο 200 αλογα απο το 1997 ακομα και κοντερ 260 απο τοτε) και εγω παντως ευρισκα κοματια να τα τρεξω παντα.

Τωρα οσον αφορα αυτα που εγραψα για το συστημα οικονομιας δεν τα εγραψα γιατι εχω ποσοστα αλλα γιατι ειδα βελτιωση και ειδικα σε αμαξια που η καταναλωση ειναι βασανο. Επισης να σου πω οτι για μενα προσωπικα δεν ειναι το κολημα μου το κοστος αλλα η μεγαλυτερη αυτονομια.

Χαιρετισμους Νικος


SUB20XT έγραψε:Twra gia to max performance prepei:
1. na kapsei to amaxi 1-2 reservoir
2. to ena reservoir h dynaton sthn ethnikh odo kai toulaxiston gia 15mins full speed, gia na diabasei o eggefalos thn petalouda sto full kai na dwsoun plhrofories ston eggefalo oloi oi sensors sto max range gia na anakataskeuash neo range kat analogian.




Στην Εθνική 15min full speed?? Σε ποιο σημείο μπορεί να γίνει αυτό??
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες