Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2006, 15:32
από panosktm
εγω εχω το crd 2,5 με 143 ps και 343 ροπη.ομως δεν εχει full time τετρακινηση.υπαρχει και το 2,8 crd με
150 ps με αυτοματο κιβωτιο και full time.εγω απο καταναλωση εχω απο 9-12 .
απο σερβις κοβουν κωλους. εγω αλλαζω λαδια και φιλτρα καθε 7500.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2006, 16:34
από takhs
για βαστα βρε πατριωτη :D Γιατι σου εκοψε τον πισινο ο Ευθυμιου ? ( ειναι ο τοπικος μας αντιπροσωπος ) . Τα αυτοκινητα το μονο που θελουν ειναι φιλτρο και λαδια . Εγω αλλαξα και τακακια στα 30000 χιλ με κοστος 80 ευρω . Ποσο σου πηρε δηλ για το σερβις και τι εκανε ?
Στο κατω κατω το δικο σου απο τη στιγμη που δεν εχει εγγυηση , ανετα το πας στον οποιο μηχανικο θελεις , γιατι δεν υπαρχει λογος να πηγαινει αντιπροσωπεια να αλλαζει βαλβολινες πχ η νερο στα πιτσιλιστιρια .
Υ.Γ. λαδια αλλαζω καθε 10000 χιλ μαζι με φιλτρο . Ενας κινητηρας που τεμπελιαζει τις περισσοτερες φορες στις 2000 - 3000 στροφες , δεν νομιζω οτι χρειαζεται συχνοτερες αλλαγες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2006, 19:05
από panosktm
οχι ρε φιλε takh γενικα μιλαω.ισα ισα μολις πηρα το αμαξι το πηγα στον ευθυμιου να το δει ο ιδιος ,το εβαλε στον εγκεφαλο και δεν μου πηρε μια!απλα τα ανταλακτικα ειναι πολυ ακριβα.οπως εχω πει 500 ευρω για προβολακια και 350 για εταζιερα ειναι παρα πολλα.οσο για τα λαδια που λες στα crd τα αλλαζουν ποιο
γρηγορα στα 5000.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2006, 14:19
από xtrail
panosktm έγραψε:εγω εχω το crd 2,5 με 143 ps και 343 ροπη.ομως δεν εχει full time τετρακινηση.υπαρχει και το 2,8 crd με
150 ps με αυτοματο κιβωτιο και full time.εγω απο καταναλωση εχω απο 9-12 .
απο σερβις κοβουν κωλους. εγω αλλαζω λαδια και φιλτρα καθε 7500.

Μηπως ξέρεις αν το 2.8 βγαίνει χωρίς αυτοματο?
Για τα δε ανταλλακτικα πιστευω πως σε οποιονδήποτε αντιπρόσωπο ειναι πανάκριβα. Για τα δε λάδια ασχετα με στροφές πιστευω πως η αλλαγή κάθε 7500 δεν ειναι και κάτι τραγικό ή με μεγάλο κόστος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2006, 15:40
από takhs
γιατι χωρις αυτοματο ??????? :shock: .
Δοκιμασε να οδηγησεις μεγαλο με αυτοματο εκτος δρομου και υστερα θα σου γινει εμμονη . Παντως μια οικονομικη λυση ειναι βενζινη με γκαζι , ισως καλυτερη απο ντιζελ. θα την ειχα κανει αλλα δυστυχως στη Κορινθια δεν υπαρχει πρατηριο :evil:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2006, 14:20
από yannis24
takhs έγραψε:γιατι χωρις αυτοματο ??????? :shock: .
Παντως μια οικονομικη λυση ειναι βενζινη με γκαζι , ισως καλυτερη απο ντιζελ. θα την ειχα κανει αλλα δυστυχως στη Κορινθια δεν υπαρχει πρατηριο :evil:


Ενδιαφερον !!!
Για πες....πως λειτουργει αυτο και ποσο περιπου στοιχιζει μια τετοια μετατροπη??
ποσο % εχεις κερδος στην καταναλωση?
για επς γιατι ακουγεται πολυ ενδιαφερον!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2006, 14:20
από yannis24
takhs έγραψε:γιατι χωρις αυτοματο ??????? :shock: .
Παντως μια οικονομικη λυση ειναι βενζινη με γκαζι , ισως καλυτερη απο ντιζελ. θα την ειχα κανει αλλα δυστυχως στη Κορινθια δεν υπαρχει πρατηριο :evil:


Ενδιαφερον !!!
Για πες....πως λειτουργει αυτο και ποσο περιπου στοιχιζει μια τετοια μετατροπη??
ποσο % εχεις κερδος στην καταναλωση?
για επς γιατι ακουγεται πολυ ενδιαφερον!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2006, 12:34
από panosktm
takhs έγραψε:180 που εχει και κοφτη.

φιλε takhs εισαι σιγουρος οτι εχει κοφτη στα 180?
απλα καταλαβα οτι κατι παιζεται γιατι σε μια ανηφορα σε εθνικη παντα,
πηγαινα με 170 σχεδον τερμα γκαζι και αμεσως μετα ειχε κατηφορα και
ειδα το κοντερ μεχρι 182.μια φορα το δοκιμασα και μου εκανε εντυπωση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2006, 21:03
από takhs
εχει σιγουρα κοφτη στα 180

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2006, 16:23
από snest
Εχω Cherokee 3.7 Limited 2002 Km 70000.
Λαστιχα
BF Goodrich AT All Terrain
BF Goodrich MUD Terrain

Τελευταία άλλαξα τα αμορτισέρ & ελατήρια με OME και το αυτοκίνητο ψήλωσε 4 cm χωρίς κανένα πρόβλημα.

Τα νέα αμορτισέρ έχουν κάνει το Cherokee πολύ μα πολύ καλύτερο στο Off Road.
Το χρησημοποιώ, σαν μοναδικό οικογενιακό αυτοκίνητο, στην πόλη και πάρα πολύ σκληρό off road.

On Road
Ανεση (Αυτόματο,Cruise control,Δερμάτινα,ηλεκτρικά κτλ)
Ταχύτητα (180, άλλο αν εγώ το πάω 130 για οικονομία)
Προσπέρασμα εκπληκτικο με Kick Down
Αρκετά μεγάλη κατανάλωση (17 Πόλη,14.5 Εθνική,Off road ανάλογα το έδαφος.

Off Road
Οποιος δεν έχει οδηγήσει αυτόματο σε κροκάλες ή πετρόδρομο χάνει.
Πάρα πολύ καλές δυνατότητες των σχέσεων
Σπάνια χρειάζεται "Κοντό" (LOW)
Μέ τό ψήλωμα έφυγε και το τελευταίο (αν δεν το λυπάσαι) μεινέκτημα της απόστασης απο το έδαφος.

Service
Αρκετά ακριβό
Εχει χαλάσει μια φορά ο αισθητήρας ABS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2006, 17:40
από panosktm
φιλε snest ποσο εβαλες τις ΟΜΕ?το προβλημα με εμενα οπως εχω διαβασει σε αμερικανικα site ειναι οτι το crd ειναι ποιο βαρυ μπροστα λογω μοτερ μεαποτελεσμα να καθεται η αναρτηση ,να κανει sag δηλαδη οπως το λενε
και καμια εταιρια δεν εχει τοσο σκληρα ελατηρια οσο χρειαζονται.για αυτο το σκεφτομαι ακομα.
στο ταξιδι ειναι ανετο η εχει γινει ψιλοβαρκα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2006, 08:42
από SKARTOS
Καλημέρα και απο εμένααααα!!!!!!
Είμαι ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ απο ΠΑΤΡΑ,και υπάρχουν κάποιοι φίλοι εδώ μέσα που με ξέρουν απο άλλο forum,ή απο το τηλέφωνο(snest μην βαράς, δεν σε έχω ξεχάσει, απλώς είσαι πολύ άτυχος).
Για τους φίλους που δεν με ξέρουν, είμαι κάτοχος ενός CHEROKEE 2.4.Έχω βάλει αρκετά αξεσουάρ, για πιό χωμάτινη χρήση.
Στήν ερώτηση λοιπόν"ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ CHEROKEE", θα απαντούσα "ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ"???????
Είναι ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο,ικανότατο εκτός δρόμου,εύκολα μετατρέψιμο( υπάρχει ότι θές απο αξεσουάρ),ευρύχωρο, και τίμιο.
ΑΑΑΑ!!!!!!Ξέχασα, είναι και JEEP!!!!!!!!!!
Aυτά.Ότι θέλετε να ρωτήσετε, ευχαρίστως να βοηθήσω(αν το ξέρω) :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2006, 10:05
από snest
panosktm έγραψε:φιλε snest ποσο εβαλες τις ΟΜΕ?το προβλημα με εμενα οπως εχω διαβασει σε αμερικανικα site ειναι οτι το crd ειναι ποιο βαρυ μπροστα λογω μοτερ μεαποτελεσμα να καθεται η αναρτηση ,να κανει sag δηλαδη οπως το λενε
και καμια εταιρια δεν εχει τοσο σκληρα ελατηρια οσο χρειαζονται.για αυτο το σκεφτομαι ακομα.
στο ταξιδι ειναι ανετο η εχει γινει ψιλοβαρκα?



Τα έχω βάλει εδώ κα 3 μήνες (800 €).
Εμπρος έχω τα "σκληρά" και πίσω τα "μεσαία" ελατήρια και αμορτισέρ.
Με την επιλογή αυτή δεν θα έχεις πρόβλημα.
Η ανάρτηση έχει γίνει πιό άνετη, και η διαφορά είναι αισθητή.
Οχι δεν έχει γίνει βάρκα και αξίζει εάν κάνεις Off Road.

Εάν θέλεις παραπάνω πληροφορίες, στείλε email ή δώσε μου τηλέφωνο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2006, 18:23
από 4x4trelamenos
Παιδια ολοι λετε ακριβα ανταλακτικα σερβις Εμενα ενας γνωστος μπαρμπιζας μου ειπε μακρια αλλαξα ενα φινιστρινι 950 ευρω και 1 μηνα αναμονη απο αμερικη Γενικα μπορει να γινει τιποτα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2006, 22:03
από 4x4trelamenos
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η JEEP προσφερει standart ESP :evil: :evil: :evil: