Το ARB είναι δοκιμασμένη λύση. Όσα τυχόν προβλήματα έχουν ακουστεί αφορούν αστοχίες με τα σωληνάκια και το κομπρεσέρ, όχι το ίδιο το διαφορικό. Ξέρω μόνο έναν που το έχει σπάσει, αλλά δε μετράει αφού έχει σπάσει όλα τα μέρη της μετάδοσης ανά εποχές!
Τα είχα μπρός και πίσω σε δύο αυτοκίνητα αγωνιστικά, έκανα όλων των ειδών τους αγώνες επί τρία χρόνια και ήταν τα μόνα που δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα.
Στο Grand μου έχω σκεφτεί διάφορες λύσεις, αλλά εκεί βλέπω να καταλήγω πάλι. Αν υπάρχει κάτι που δουλεύει δεν υπάρχει λόγος να το παραψάχνεις. Το κομπρεσέρ καλό είναι να είναι σε όσο γίνεται ασφαλές μέρος και κοντύτερα στο διαφορικό.