kiriakos έγραψε:Πόσο θα ήθελα να ήξερα αγγλικά..
Παίζω με το google translator βέβαια και κάτι πιάνω
Πόσο κάνει ρε παιδιά ο σενσορας αυτός δηλαδή???
Περίληψη:
Ο σενσορας δεν είναι 1 αλλά 4. 2 πρίν και 2 μετά τον καταλύτη. Βρίσκονται δεξιά και αριστερα ...
Θεωρητικά στα σύχρονα αυτοκίνητα (ΚΞ πχ) αλλάζονται μετά απο 150000χλμ
Το 0174 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αλλάζουμε τον σένσορα. Απλά μας λεέι ότι υπάρχει περισσότερος αέρας (Ο2) απ'όσο θα έπρεπε. Άρα κάποιο πρόβλημα που μπορεί να οφείλεται σε κάποια εισροή αέρα απο κάπου (τρύπα/φλάντζα?) Θεωρείται απο τις δύσκολες βλάβες με την έννοια ότι μπορεί να οφείλεται σε διάφορες αιτίες. Το σύμπτωμα είναι επίσης τρέμουλο στο ρελαντι...
Στην αμερική το σετάκι των 4 κάνει σε eshop ~180$ ή 40-50$ ο ένας. Εδώ δεν ρωτάω γιατί θα πάθω κανένα σόκ.
[ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ]
Για την ιστορία ρώτησα πόσο κοστίζει να αλλάξω ένα μπουλόνι και η τιμή ήταν με το ΦΠΑ ~10€ το ένα! 200€ τα 20. Απο Αμερική τα ίδια τα έφερα ~40€ μπουλόνια+μπουζόνια. (20+20)
Για να επανέλθω σύμφωνα και με το manual υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω καυσίμου ή καύσης να ανάβει το check engine γι αυτό το λόγο και αργότερα να σβύνει. Δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό. Εαν το λαμπάκι αναβοσβύνει σημαίνει ότι είναι κάτι σοβαρό και πάμε συνεργείο.
Κάτι που προσπαθώ να διαπιστώσω επίσης είναι εαν φταίει το καύσιμο. To μίγμα του LPG είναι λίγο πολύ συγκεκριμένο και αποτελείται απο προπάνιο και βουτάνιο τα οποία όμως έχουν διαφορετικές ιδιότητες. Γι αυτό το λόγο η αναλογία προπανίου είναι υψηλότερη το χειμώνα και χαληλότερη το καλοκαίρι.
Το προπάνιο το χειμώνα χρησιμοποιείται και για θέρμανση οπότε σε κάποιον πιθανόν θα συνέφερε το χειμώνα να συνεχίσει να χρησιμοποιεί μιγμα φτωχό σε προπάνιο αφού μπορεί να το δώσει για άλλη χρήση.
Ολα αυτά είναι υπο εξέταση βέβαια ώστε να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα σχετικά με το πόσο εύκολη/αποδοτική θα ήταν μια πιθανή νοθεία στο LPG που θα επηρέαζε και την λειτουργία του αυτοκινήτου.
Αυτά, και ελπίζω να βοήθησα...