1) Όπως το λες, το 4άρι της Jeep δεν είναι και από τα καλύτερα αυτόματα που υπάρχουν...
Από την άλλη, γενικά μιλώντας για off-road χρήση, τόσο το αυτόματο όσο και το manual έχουν το καθένα τα υπέρ και τα κατά τους - οπότε είναι μάλλον θέμα προτίμησης και οδηγικού στυλ.
Εγώ προσωπικά προτιμώ στο JK το μετριότατο αυτόματο από το manual, αφού βρίσκω πως ταιριάζει πολύ καλύτερα στον χαρακτήρα του.
Τσέκαρέ το πάντως και με την αντιπροσωπεία, γιατί νομίζω πως τα ευρωπαϊκά Rubicon είναι μόνο αυτόματα.
2) O V6 δεν είναι κακός - ο diesel όμως είναι όλα τα λεφτά!
Αν έχεις την δυνατότητα, είναι μονόδρομος.
3) Στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες γύρω στα 110-130 ταξιδεύει αρκετά πολιτισμένα. Όχι με τα μέτρα ενός επιβατικού βέβαια, αφού οι πλεύσεις του αμαξώματος, το "αναίσθητο" τιμόνι και οι διάφοροι θόρυβοι (αεροδυναμικοί, λάστιχα, μετάδοση) σου υπενθυμίζουν διαρκώς ότι κινείσαι με ένα φορτηγό. Έχει καλό ηχοσύστημα πάντως
4) Δεν έχω προσωπική άποψη, γενικά όμως είναι γνωστό πως οι επιβάτες πίσω μπαίνουν δύσκολα αλλά κάθονται άνετα. Ο χώρος αποσκευών είναι μάλλον υποτυπώδης, τα καθίσματα πάντως είναι διαιρούμενα.
Χ.