Προχθές, πήγα το αυτοκίνητό μου στην αντιπροσωπεία για σέρβις, και για να βάλω επιτέλους τα καινούργια ψαλίδια που μου ήρθαν απο αμερική
Όπως είχε σηκώσει ο μάστορας το αμάξι στο αναβατόριο, και έριχνε μιά ματιά, μου λέει " φίλε πάς για άξονα", και φεύγει για να φέρει τα λάδια. Μόλις το ακούω τρώω την πρώτη κεραμίδα. Πάω κάτω απο το αμάξι και αρχίζω να κουνάω τον άξονα ( είναι ο άξονας που φεύγει απο το βοηθητικό και δίνει κίνηση στο εμπρός διαφορικό), προκειμένου να δώ άν είναι χτυπημένος, ή έχει τζόγους. Ο αξονας ήταν μιά χαρά. Εν τω μεταξύ, έρχεται και ο μάστορας, και του λέω ότι ο άξονας είναι μία χαρά, δέν έχει τζόγους και δέν είναι χτυπημένος, γιατί να τον αλλάξω???? Μου λέει "έχει σκιστεί η φούσκα". Όντως, στη μεριά που συνδέεται ο άξονας με το βοηθητικό, ο άξονας έχει μία φούσκα, όπου εκεί μέσα έχει γράσσο. Ωραία του λέω, αλλαξέ την. Δέν κατάλαβες μου λέει, δέν αλλάζει μόνο η φούσκα, αλλά ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΑΞΟΝΑΣ. Δεύτερη κεραμίδα. Και εκεί που έπεσε όλη ησκεπή στο κεφάλι ,ήταν μόλις του είπα "και πόσο πάει ρέ μάστορα????". " Πεντακόσια" μου λέει!!!!!
Το χειρότερο απ'όλα δέ, είναι ότι μετά απο σχετικό ψάξιμο, και σχετικά τηλέφωνα, είδα ότι μόνο απο την αντιπροσωπεία μπορώ να το πάρω.
Έχει κάποιος προηγούμενη εμπειρία, απο αυτό το πράγμα???? Και άν ναί, τί έκανε.
Αυτό βέβαια που έμαθα, είναι ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο στα KJ. Γιά ψαχτείτε και εσείς.