Σελίδα 1 από 3

Ενα καλό μηχανάκι στο βουνό,σε κανει "μάγκα";...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2007, 23:10
από patrinos
Για να πεσει καμμια αποψη...Σχετικα με αυτο που ακουγεται...Οτι ενα καλο μηχανακι στο βουνο σε κανει μάγκα...Πόσο ισχυει;
:?: :roll:

Ενα καλό μηχανάκι στο βουνό,σε κανει "μάγκα";...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2007, 23:14
από Papasouzas
Κατά την υπερβολικά ταπεινή μου άποψη...δεν ξέρω!
Πάντως εγώ δεν μπορώ να πω ότι βελτιώθηκα οδηγηκά με το καινούργιο μου μηχανάκι που δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο!
Απλά το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο μιας και οι αναρτήσεις και τα φρένα δεν έχουνε καμία επαφή!
Επίσης αυτό που με βοήθησε υπερβολικά είναι η μίζα,ευλογημένο εργαλείο!

Ενα καλό μηχανάκι στο βουνό,σε κανει "μάγκα";...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2007, 23:25
από leipsippos
Θα ακουστει"κακο" αυτο που θα πω αλλα δεν καταλαβαινω τι ακριβως ρωτας;
Ειναι σαν να ρωτας αν μια Ferrari σε κανει Schumacher.

MAΓΚΑΣ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2007, 23:46
από geco
Ναι Κώστα !

Σε κάνει πιό μάγκα !

Δεν μετατρέπει τον κουλό σε πρωταθλητή αλλά τον βοηθάει να ανεβεί τα σκαλιά της γνώσης ΤΑΧΥΤΕΡΑ, ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ και πιό ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ !

Επειδή στο ταξίδι δεν έχει τόσο αξία ο προορισμός αλλά Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ, αξίζει να επενδύσεις σε κάτι τέτοιο !

Believe me !

MAΓΚΑΣ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2007, 08:47
από ktmakis
Γεια σας Μάγκες!!
Γρηγορότερο δεν νομίζω να σε κάνει. Καυλω!@#!@#νο ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2007, 14:25
από marios8
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2007, 18:52
από junior
Προσωπικα επειδη δεν εχω μηχανακι(ο κολητος μου εχει αφησει ενα ΚΤΜ200 '01) πιστευω πως ναι σε κανει μαγκα για τους λογους που ειπε ο geco!επειδη ξεκινησα με drz400 με το ΚΤΜ μου λυθηκαν τα χερια και σημερα με το GAS GAS 300 Τρελααααααααα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2007, 19:02
από supermario
junior έγραψε:Προσωπικα επειδη δεν εχω μηχανακι(ο κολητος μου εχει αφησει ενα ΚΤΜ200 '01) πιστευω πως ναι σε κανει μαγκα για τους λογους που ειπε ο geco!επειδη ξεκινησα με drz400 με το ΚΤΜ μου λυθηκαν τα χερια και σημερα με το GAS GAS 300 Τρελααααααααα!
Βλεπω να πουλας το γιμνυ.................... :twisted: :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2007, 14:12
από Riddon
Κλασσική ''Ελληνική'' ερώτηση...
Προσωπικά αντιπαθώ την τάση που έχουμε εμείς οι Έλληνες να είμαστε ''μάγκες'' γιατί μια ζωή μάγκες το παίζουμε αλλά είμαστε πολύ πίσω σε πολλούς τομείς σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι οδηγικές ικανότητες και η φυσική κατάσταση πιστεύω οτι είναι αυτά που χρειάζονται στο βουνό, τώρα απ'την άλλην αν έχεις και μια αξιόπιστη και ''ρυθμισμένη'' για τα μέτρα σου μηχανή γίνεσαι πολύ καλύτερος.
Όλα είναι θέμα εξάσκησης.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2007, 14:27
από ktmakis
Riddon :thumbleft:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2007, 16:55
από sacram
+1

Re: MAΓΚΑΣ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2007, 22:00
από patrinos
geco έγραψε:Ναι Κώστα !
Σε κάνει πιό μάγκα !
Δεν μετατρέπει τον κουλό σε πρωταθλητή αλλά τον βοηθάει να ανεβεί τα σκαλιά της γνώσης ΤΑΧΥΤΕΡΑ, ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ και πιό ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ !
Επειδή στο ταξίδι δεν έχει τόσο αξία ο προορισμός αλλά Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ, αξίζει να επενδύσεις σε κάτι τέτοιο !
Believe me !

Kαπως ετσι ενοιωσα και εγω σημερα οταν απο το ΤΤ πήρα το KTM 525 ΕΧC φιλου πάνω στα βουνα.Εκει που "παλευα" με το ΤΤ...με το ΚΤΜ εξαφανιζονταν ΟΛΑ δια μαγείας!!!Τι να πω...ηταν η ιδεα μου;.... :roll:

Riddon έγραψε:Κλασσική ''Ελληνική'' ερώτηση...
Προσωπικά αντιπαθώ την τάση που έχουμε εμείς οι Έλληνες να είμαστε ''μάγκες'' γιατί μια ζωή μάγκες το παίζουμε αλλά είμαστε πολύ πίσω σε πολλούς τομείς σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι οδηγικές ικανότητες και η φυσική κατάσταση πιστεύω οτι είναι αυτά που χρειάζονται στο βουνό, τώρα απ'την άλλην αν έχεις και μια αξιόπιστη και ''ρυθμισμένη'' για τα μέτρα σου μηχανή γίνεσαι πολύ καλύτερος.
Όλα είναι θέμα εξάσκησης.

Στο πρωτο κομματι της απαντησης σου,θα ελεγα οτι ειναι μια κλασισκη Ελληνικη απαντηση.Διοτι εδω φιλε δεν μιλαμε για την "ψευτομαγκιά" του Ελληνάρα αλλά για συγκεκριμενο θεμα .Και οταν εγω αναφερω τη λεξη μαγκας και μαλιστα μεσα σε εισαγωγικα ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ σε αυτο που ισως εσυ καταλαβες,στην Ελληνικη φευτομαγκια.Αναφερομαι στο πόσο καλυτερο οδηγο,ως σχολειο,μπορει να σε κανει ενα καλυτερο μοτο,πόσο πιο ευκολη και ανωδυνη προσβαση εχεις σε καθε ειδους δυσκολια με ενα καλο μοτο και πόσο ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ και "εργαλειο" ειναι ενα μοτο ωστε να σου δινει τον "αερα" σε μια δύσκολη...Και δεν νομιζω οταν καποιος οδηγει πανω στα βουνα να ειναι "μαγκας" με την εννοια του "τζαμπα μαγκας" γιατι αργα ή γρηγορα ξεβρακωνεται μόνος του.Γιατι στα βουνα δεν μπορεις να κρυφτεις.Εισαι ή δεν εισαι...
Στο δευτερο κομματι της απαντησης σου...αν το καλοκοιταξεις λεμε ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Απλά δεν το εχουμε καταλαβει...
:wink:

Re: MAΓΚΑΣ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2007, 15:59
από Riddon
patrinos έγραψε:
geco έγραψε:Ναι Κώστα !
Σε κάνει πιό μάγκα !
Δεν μετατρέπει τον κουλό σε πρωταθλητή αλλά τον βοηθάει να ανεβεί τα σκαλιά της γνώσης ΤΑΧΥΤΕΡΑ, ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ και πιό ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ !
Επειδή στο ταξίδι δεν έχει τόσο αξία ο προορισμός αλλά Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ, αξίζει να επενδύσεις σε κάτι τέτοιο !
Believe me !

Kαπως ετσι ενοιωσα και εγω σημερα οταν απο το ΤΤ πήρα το KTM 525 ΕΧC φιλου πάνω στα βουνα.Εκει που "παλευα" με το ΤΤ...με το ΚΤΜ εξαφανιζονταν ΟΛΑ δια μαγείας!!!Τι να πω...ηταν η ιδεα μου;.... :roll:

Riddon έγραψε:Κλασσική ''Ελληνική'' ερώτηση...
Προσωπικά αντιπαθώ την τάση που έχουμε εμείς οι Έλληνες να είμαστε ''μάγκες'' γιατί μια ζωή μάγκες το παίζουμε αλλά είμαστε πολύ πίσω σε πολλούς τομείς σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι οδηγικές ικανότητες και η φυσική κατάσταση πιστεύω οτι είναι αυτά που χρειάζονται στο βουνό, τώρα απ'την άλλην αν έχεις και μια αξιόπιστη και ''ρυθμισμένη'' για τα μέτρα σου μηχανή γίνεσαι πολύ καλύτερος.
Όλα είναι θέμα εξάσκησης.

Στο πρωτο κομματι της απαντησης σου,θα ελεγα οτι ειναι μια κλασισκη Ελληνικη απαντηση.Διοτι εδω φιλε δεν μιλαμε για την "ψευτομαγκιά" του Ελληνάρα αλλά για συγκεκριμενο θεμα .Και οταν εγω αναφερω τη λεξη μαγκας και μαλιστα μεσα σε εισαγωγικα ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ σε αυτο που ισως εσυ καταλαβες,στην Ελληνικη φευτομαγκια.Αναφερομαι στο πόσο καλυτερο οδηγο,ως σχολειο,μπορει να σε κανει ενα καλυτερο μοτο,πόσο πιο ευκολη και ανωδυνη προσβαση εχεις σε καθε ειδους δυσκολια με ενα καλο μοτο και πόσο ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ και "εργαλειο" ειναι ενα μοτο ωστε να σου δινει τον "αερα" σε μια δύσκολη...Και δεν νομιζω οταν καποιος οδηγει πανω στα βουνα να ειναι "μαγκας" με την εννοια του "τζαμπα μαγκας" γιατι αργα ή γρηγορα ξεβρακωνεται μόνος του.Γιατι στα βουνα δεν μπορεις να κρυφτεις.Εισαι ή δεν εισαι...
Στο δευτερο κομματι της απαντησης σου...αν το καλοκοιταξεις λεμε ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Απλά δεν το εχουμε καταλαβει...
:wink:



Εχεις δίκιο φίλος, ισως να παρανόησα την έκφραση ''μάγκας'' στο συγκεκριμένο κείμενο. Ζητώ συγνώμη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2007, 18:46
από doc
Άμα είσαι "μάγκας", ότι και να οδηγάς μάγκας θασαι!

Αν δεν είσαι μάγκας, ένα "καλό" μηχανάκι μπορεί να είναι χειρότερο από το "μέτριο"...

Να το κάνω πιο λιανά: Ένας που δεν..., θα τα καταφέρει καλύτερα με XR 250 παρά με ΥΖ 250... Ποιό είναι το πιο καλό μηχανάκι?

Δεν έχει σημασία αν είσαι μάγκας ή αν είναι καλό το εργαλείο. Σημασία έχει πιο εργαλείο ταιριάζει σε ποιόν. Για αυτό υπάρχουν και τόσοι κατασκευαστές, και τόσες επιλογές, και "καλά" και "κακά", και εύκολα και δύσχρηστα, και φτηνά και ακριβά, και καθαρά και on-off...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2007, 09:40
από sacram
Εγραψες πάλι....