Σελίδα 1 από 8

Ο.K. ΧΏΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 04:30
από DULAS
Μετά από πολλές σκέψης και αφού άκουσα και διάβασα πολλά ακόμα δεν έχω κατάληξη σε τίποτα το σίγουρο είναι ότι η χρήση θα είναι αυστηρά χώμα και μονο, προσανατολιζόμουνα σε γουρούνι αλλα το να δώσω 3000 για 150cc και να μην μου κάνει όλα τα κέφια είναι κρίμα για αυτό κοιτάμε και την περίπτωση του "μοτοσακου" που υπάρχουν και περισσοτέρας επιλογές.
Δεν με ενδιαφέρει αν θα έχει πινακίδα γιατί δεν έχω σκοπό να τα ακουμπήσω για δίπλωμα αφού το θέλω μονο για πουρνάρια και κορφοβούνια η μεταφορά του θα είναι με αγροτικό η μπαγκαζιέρα
Επειδή θα βγαίνει μονο μια άντε δυο φορες το μηνα στη καλύτερη περίπτωση έξω δεν έχω σκοπό να πάρω κάτι πάνω από 3000-3500 μαζί κράνος και προστασίες γιατί τα κόκαλα κολλάνε δύσκολα και δεν είναι καιρός να χάνουμε μεροκάματα.
Χρήση λίγο μονοπάτι συγκεκριμένα να με ανεβάζει στο προφήτη Ηλία του Κωροπίου στον Υμηττό μου είναι αρκετό από εκεί και πέρα μέχρι εκεί που δεν περνάει ούτε γαϊδούρι.
Πρότασης που άκουσα ήταν για WR-200 ΧΡ-250,400 TT KDX XLR-250baja
βοηθάτε λίγο βρε παιδιά μπας και καταλήξω σε τίποτα να αρχίσω να ψάχνω

Ο.K. ΧΏΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 08:35
από pino
Άρχισε να ψάχνεις και θα καταλήξεις κάπου. Αυτά που σου προτείνουν είναι όλα ΟΚ.

Re: Ο.K. ΧΏΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 08:50
από doc
DULAS έγραψε:δεν έχω σκοπό να πάρω κάτι πάνω από 3000-3500 μαζί κράνος και προστασίες
Πρότασης που άκουσα ήταν για WR-200 ΧΡ-250,400 TT KDX XLR-250baja
βοηθάτε λίγο βρε παιδιά μπας και καταλήξω σε τίποτα να αρχίσω να ψάχνω


Με τα λ7 που λες μπορείς να πάρεις κάτι πιο σύγχρονο.
Τα μοντέλα που λες -εκτός τα τελευταία XR 250-400 και ίσως τα μπλέ TTR 250- είναι παμπάλαια, και μπορείς να τα βρεις με 1000-1400 €. Θα σου ζητήσουν πιθανώς πολλά όμως για επισκευές.
Μπορείς να βρεις ΚΤΜ, WR 250-400 F, DR 400 S, που είναι σαφώς πιο σύγχρονα και λιγότερο κουρασμένα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 19:07
από DULAS
Επειδή άκουσα διαφορα για το κάθε ένα, παράδειγμα από 2 ότι τα TT κόβουνε ψαλίδι, τα WR-200 σε πουλάνε από αντλία στη μίξη τα KDX σπάνε και διαφορα που μπορεί και να στέκουνε, τα μετράω λίγο άλλος "πάρε οπωσδήποτε 2T" άλλος "μην μπλέξεις με λαδιέρες" άλλος "πάρε 600cc", πετάγεται ο πιο πέρα και "250cc τη κανεις τη δουλειά σου και φθηνότερα"
Bγάλε άκρη δηλαδή τη ζητάω ένα ρημάδι να πηγαίνω τη βόλτα μου και να μπορώ να κάνω και καμια ψιλό-ταρζανιά να ξυπνάνε τα αίματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 20:10
από doc
DULAS έγραψε:Επειδή άκουσα διαφορα για το κάθε ένα, παράδειγμα από 2 ότι τα TT κόβουνε ψαλίδι, τα WR-200 σε πουλάνε από αντλία στη μίξη τα KDX σπάνε και διαφορα που μπορεί και να στέκουνε, τα μετράω λίγο άλλος "πάρε οπωσδήποτε 2T" άλλος "μην μπλέξεις με λαδιέρες" άλλος "πάρε 600cc", πετάγεται ο πιο πέρα και "250cc τη κανεις τη δουλειά σου και φθηνότερα"
Bγάλε άκρη δηλαδή τη ζητάω ένα ρημάδι να πηγαίνω τη βόλτα μου και να μπορώ να κάνω και καμια ψιλό-ταρζανιά να ξυπνάνε τα αίματα.


Από λίγο δίκιο έχουν όλοι, γιατί τα μηχανάκια που θες είναι παλιά και κουρασμένα... Για τα ψαλίδια των ΤΤR δεν το ξέρω...

Αν δεν σε ενδιαφέρει πινακίδα, μπορείς να βρεις ένα δίχρονο 200άρι ή 250άρι παλιό ΚΤΜ και είσαι jet. Αλλά το 250 είναι too much για πρωτάρη. Όπως φυσικά και το 600! Εγώ θα σούλεγα -αν είναι να δώσεις ξεφτίλα λεφτά- να κοιτάξεις από XR μεριά, το καθαρόαιμο, 250 ή 400 που είναι τέρας αξιοπιστίας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 20:22
από Chronis
τα WR-200 σε πουλάνε από αντλία στη μίξη


όσο για τα wr200 ....απλά καταργείς την αντλία και βάζεις το λάδι κατευθείαν στο ντεπόζιτο....Είχα δύο wr200....μ αυτόν το τρόπο δε μου κόλλησαν ποτέ!!!Κατά την άποψή μου και για οικονομική λύση...ο καλύτερος δάσκαλος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 20:24
από Papasouzas
Εγώ από προσωπική εμπειρία θα σου πρότεινα να πάρεις XR400R το "καθαρό" μοντέλο!
Εγώ έχω το 250 αλλά τώρα τελευταία έχω βαρεθεί το γκάζι του!
Όχι όμως οτι μπορώ να το φτάσω και στα όρια του,έτσι?
Πιστεύω είναι πολύ καλή λύση!
Άσε που δεν θα χρειαστεί να μάθεις ποτέ που είναι τα συνεργεία της περιοχής σου!
Καλές βόλτες ό,τι και να διαλέξεις!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2007, 23:16
από DULAS
Το βλέπω να το ρίχνω σε κλήρο στο τέλος και να ψάχνομαι σε ότι βγει.
Από όσο μου είπαν 2 κατοχή από TT το ψαλίδι είναι ένα πρόβλημα που το είχε παραδεχτεί και το εργοστάσιο κάτι που στο ΤTR ήταν βελτιωμένο.
Το τελευταίο που θέλω να μπλέξω είναι με συνεργεία, πάντως τώρα που κοίταγα εφημερίδα κάτι ΧR400R 99' 2500 δεν μου ακούγεται και άσχημα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2007, 14:01
από Chronis
Ποτέ κλήρο σε ένα τέτοιο θέμα.....δες πρωτα τι μπορείς να βρεις στα λεφτά που διαθέτεις και μετά άρχιζε να ψάχνεις και να τσεκάρεις μηχανάκια....μπορεί εκεί που θα ψάχνεις, να βρείς ένα μηχανάκι πραγματικά ευκαιρεία που σα μοντέλο να το είχες αποκλείσει από τα πλάνα σου....δυστυχώς το θέμα μεταχειρισμένο και οικονομικό θέλει αρκετό ψάξιμο για να αποφύγεις μετα το αρκετό τρέξιμο.....Υπομονή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2007, 14:28
από Papasouzas
DULAS έγραψε:Το τελευταίο που θέλω να μπλέξω είναι με συνεργεία, πάντως τώρα που κοίταγα εφημερίδα κάτι ΧR400R 99' 2500 δεν μου ακούγεται και άσχημα.

Κοίτα σε τι κατάσταση είναι και Όρμααααα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2007, 14:31
από THANOS_KTM
Βάλε καταρχήν κάτω το budget που μπορείς να δώσεις...ψάξε σε μικρές αγγελίες χωρίς να βιαστείς και σίγουρα κάτι θα βρείς.Φίλος μου βρήκε ΚΤΜ200 '99 με 1.600ευρώ και είναι μια χαρά μηχανάκι.!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2007, 04:51
από DULAS
KTM-200 1600 ενδιαφέρον, αλλα ακούγονται κάπως περί της αξιοπιστίας τους τώρα θα μου πεις άμα είναι να σου κάτσει....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2007, 19:50
από DULAS
Για συνεχεια και μετά από πολύωρες συζήτησις με βλέπω προς 2t για λόγους όπως συντήρηση,βάρος και κόστος απόκτησης,θα μπορούσε κανεις να προτείνει κάποια και με τι κριτήρια τα προτείνει, για κάνα χρόνο η χρήση του θα περιοριστεί σε Υμηττό και Κουμπαρα. :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2007, 02:43
από DULAS
Ξέρει κανεις να αναφέρει τη να προσέξω γύρο από την επιλογή wr-200? :?: :?: KTM 200 και αν γίνετε μια σύγκριση στα δυο με την ίδια ηλικία :?: :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2007, 09:26
από Chronis
Ξέρει κανεις να αναφέρει τη να προσέξω γύρο από την επιλογή wr-200? KTM 200 και αν γίνετε μια σύγκριση στα δυο με την ίδια ηλικία

Αν ενδιαφέρεσαι για WR200 μίλα με το Kickstarter...πουλάει το δικό του και είναι σε αρκετά καλή κατάσταση....είδικά το μοτέρ είναι άψογο(αυτό νομίζω ότι είναι και το κυριότερο)

Τώρα για σύγκριση σε wr200 με ΚΤΜ200 της ίδιας ηλικίας είναι κάπως δύσκόλο....τα wr είναι κάπως παλιά μηχανάκια.....(91-98) περίπου και για κάποιο ΚΤΜ εκείνης της περιόδου δεν ξέρω να σου πω και πολλά.Ακουγόταν ότι ήταν ζημιάρικα αλλά δε στο λέω με σιγουριά.....Για WR200 πάντως(Είχα δύο) καλό θα ήταν να βρείς κάποιο με κύλινδρο nicasil(το συγκεκριμένο που σου είπα έχει)να μην ακούγεται το μοτερ σα παλαβό(Δίχρονο είναι όλο και λίγο ελατήρια θα ακούγονται και λίγο καμπάνα).....αλλά καλύτερα πριν πάρεις κάτι είναι να το πας σε δικό σου έμπιστο άνθρωπο μηχανικό να σου πει και μία γνώμη κάποιος ειδικός!!!