Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ο.K. ΧΏΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ?

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 20 Απρ 2007, 10:13

OK!
Πάντως 400 θα δυσκολευτείς να βρεις σε καλή κατάσταση αλλά όποιος ψάχνει πάντα κερδισμένος είναι!
Ο Kalexakis για παράδειγμα βρήκε ένα πολύ καλό!
Καλή τύχη!
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό sacram » 20 Απρ 2007, 11:01

ψάχνω σε WR-200 και ΧR-400R

ψάξε υπομονετικά.
WR200 θα το βρεις ποιό φθηνά απο το XR.
Aν αποφασίσεις για XR βρες ένα σε καλή κατάσταση και σκάστα γιατί του αξίζει......
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό DULAS » 01 Μάιος 2007, 01:07

Τελικά άλλο έψαχνα και σε άλλο έπεσα

Ακούει στο όνομα XLR-250 BAJA 93

Ναι το ξέρω ότι καμια σχέση με αυτά που κοίταγα ΑΛΛΑ .

Βασικό το ότι το μηχανάκι το ξέρω από τότε που το πήρε ο πρώην ιδιοκτητης του για την απίστευτα σκληρή χρήση του να κατεβαίνει από Παιανία στο κάμπο για να ανοίγει της πομόνες του ποτίσματος στα αμπέλια :lol: :lol: :lol:

Το καβατζοσα στο αστρονομικό ποσο τον 800 γιούρια μαζί με μεταβίβαση και το τσούλησα 35 άντε 40 μετρα από το σπίτι του στην αυλή μου :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
DULAS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 18:57
Τοποθεσία: Παιανια Αττικης

ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ !

Δημοσίευσηαπό geco » 01 Μάιος 2007, 11:27

Καλορίζικο !

Είναι εξαιρετικό μηχανάκι γιά γενική χρήση αφού μερικοί το χρησιμοποιούσαν ακόμα και γιά να ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο ! (Λόγω αξιοπιστίας και οικονομίας).

Αν έχει και τα διπλά φανάρια του ακόμα καλύτερα !

Πάντως Εντούρο δεν είναι ! Είναι "ψευδοεντούρο" !

Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με τα XR, π.χ, θα πρέπει να κάνεις μερικούς συμβιβασμούς.

Αν είναι σε καλή κατάσταση (όσο γίνεται μετά από 14 χρόνια) δεν θα μετανοιώσεις.

Ιδιαίτερα στην Ειδική "Μπριζολίκια" θα γράψει εξαιρετικούς χρόνους ...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό DULAS » 01 Μάιος 2007, 21:39

Είναι το διπλοφαναρο,σε εξαιρετική κατάσταση για την ηλικία του μιας και ο πρώην κάτοχος είναι πάνω από 70 σήμερα που γράφουμε, λίγο ξεθωριασμένα τα πλαστικά του αν και είναι το τελευταίο που με απασχόλησε :D :D :D

Πιο πολύ με τρώει που δεν έχω ακόμα κράνος και προστασίες γιατί λόγο δουλειάς δεν αξιώθηκα ακόμα να παω για ψώνια και επειδή το έχω ευχή και κατάρα το ΠAΝΤΑ, ΈΣΤΩ ΤΟ ΚΡAΝΟΣ δεν μου περνάει από μυαλό να το παω ούτε 100m (καμμένος από μηχανές και αυτοκίνητα χωρίς ζώνη)

:D :D :D
Άβαταρ μέλους
DULAS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 18:57
Τοποθεσία: Παιανια Αττικης

Δημοσίευσηαπό DULAS » 02 Μάιος 2007, 23:30

Φιλε geco θα μπορούσες σε παρακαλώ αν γίνετε να με διαφώτισης περιληπτικά βασικές διαφορες που έχει από ΧR σε χρήση πάντα χωμάτινη. Nα μαθαίνω γιατί ότι μαθαίνει κανεις σε αυτή τη ζωή καλο είναι :)
Άβαταρ μέλους
DULAS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 18:57
Τοποθεσία: Παιανια Αττικης

Διαφορές

Δημοσίευσηαπό geco » 03 Μάιος 2007, 10:38

XLR 250 BAJA (Προφέρεται "Μπάχα" και όχι Μπάγια ή Μπάτζα, η ... Μπάζα. Αυτά από τον ομώνυμο αγώνα Baja 1000 που γίνεται στην χερσόνησο Μπάχα στο Μεξικό)

Αυτό είναι ένα ψευδοεντουράκι με μεταλλικό ρεζερβουάρ και πλήρη εξοπλισμό δρόμου (Φώτα, φλάς, στοπ, καθρέφτες, κόρνα, ήσυχη εξάτμιση, σχάρα αποσκευών, κλπ)

Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μικρότερες και το μοτεράκι του έχει πιό ήπια χαρακτηριστικά σε ιπποδύναμη και ροπή.

Είναι και γραναζωμένο "μακρύ" γιά να ταξιδεύει με λογικές ταχύτητες χωρίς να μπαίνει "στα κόκκινα".

Η όλη κατασκευή έχει στόχο την αξιοπιστία και την οικονομία στα οποία τα πάει θαυμάσια !

Τα XR τώρα είναι "Εντούρο" (όπως τουλάχιστον το αντιλαμβάνονταν οι Ιάπωνες όταν τα σχεδίασαν...)
Δηλαδή κανονικά προορίζονται γιά χρήση "εκτός δρόμου" και για αυτό έχουν ελάχιστα πράγματα που μπορούν να σπάσουν ή να χαλάσουν σε σκληρή χρήση. Τα ρεζερβουάρ είναι πλαστικά, οι διαδρομές των αναρτήσεων μεγαλύτερες, το βάρος μικρότερο, οι κινητήρες πιό δυνατοί, το γρανάζωμα "κοντό" κλπ.

Αυτά γιά αρχή και άν είσαι ... φιλομαθής και το ψάχνεις θα έχουμε και συνέχεια !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Διαφορές

Δημοσίευσηαπό doc » 03 Μάιος 2007, 18:00

geco έγραψε:...


Σωστά!!!
...κι αλυσιδογράναζα 428 αντί 520...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Διαφορές

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 03 Μάιος 2007, 19:26

Το 1ο μου μηχανακι χωματος. Του έβαλα αλυσογράναζα, τιμόνι,φανάρι και πλαστικό τεποζιτο και ετρεχα εντουράκια. Το έλιωνα στα πιστάκια και δεν καταλάβαινε τίποτα. Απίστευτο μηχανάκι.
Τερμάτιζε εύκολα τα Γατουλης της Συμοφέ και ήθελε μόνο λαδάκια. Οταν άρχισα να το σπάω το άλλαξα. Αλλά δεν ξέρω άν θα έσπαγε ποτέ.
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: Διαφορές

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 03 Μάιος 2007, 20:38

Δεν νομίζω πως ούτε τα XR ούτε τα XLR παθαίνουνε ποτέ τίποτα.
Εγώ που το λιώνω καθημερινά στην πόλη και τα Σ/Κ στο βουνό το μόνο που θέλει είναι λάδια καθε 2000 και ένα σέρβις στα 10000...
Και αν δεν είχα ανάγκη τα λεφτά θα το κραταγα για τα εγγόνια μου :D :D :D
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Re: Διαφορές

Δημοσίευσηαπό DULAS » 04 Μάιος 2007, 02:12

geco έγραψε:
Αυτά γιά αρχή και άν είσαι ... φιλομαθής και το ψάχνεις θα έχουμε και συνέχεια !


Να την έχουμε τη συνεχεια γιατί πρέπει να γνωρίζει κανεις τη είναι αυτό που καβαλάει έστω και εγκυκλοπαίδειακα :D :D :D

Για τους επόμενους μήνες δεν του πειράζω τίποτα χρήση μονο βόλτες γύρο από τον Υμηττό σε ανθρώπινους ρυθμούς να δω τη δεν μου κάνει και μετά βλέπουμε για γρανάζια,εξάτμιση,τιμόνια κλπ

Λόγο του ότι τα λάστιχα πρέπει να είναι από τότε που το πήρε ο μπάρμπας και είναι ποιο ξερα και από παξιμάδια σταρένια τι θα προτείνατε για χώμα και κύριος της πέτρες του Υμηττού,μηδενική επαφή με άσφαλτο μονο ορεινή χρήση :?
Άβαταρ μέλους
DULAS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 18:57
Τοποθεσία: Παιανια Αττικης

Δημοσίευσηαπό KaLeXakis » 04 Μάιος 2007, 06:52

BRIDGESTONE M 401-402 ή Μ 601-602 για νταμάρι.

Περίπου 160ε το ζευγάρι με τα ''περαστικά''.
Στου κουνγκ-φου την πόρτα,
αν σε παίρνει βρόντα !
KaLeXakis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 00:38
Τοποθεσία: 240m-750m

ΛΑΣΤΙΧΑ

Δημοσίευσηαπό geco » 04 Μάιος 2007, 09:18

KaLeXakis έγραψε:BRIDGESTONE M 401-402 ή Μ 601-602 για νταμάρι.

Περίπου 160ε το ζευγάρι με τα ''περαστικά''.


Σωστά τα λέει ο Γιάννης ! Και εγώ αυτά προτιμώ.

Υπ'όψιν ότι αυτά είναι λάστιχα ΜΟΤΟΚΡΟΣ !

Δηλαδή είναι ΑΡΙΣΤΑ γιά χώμα, πέτρα, κλπ αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ γιά χρήση στην άσφαλτο.

Ιδιαίτερα σε βρεγμένο οδόστρωμα μπορεί να πέσεις χωρίς να το καταλάβεις ! Άσε που ΔΕΝ στρίβουν και ΔΕΝ φρενάρουν με ασφάλεια !

Στην άσφαλτο λοιπόν με πολύ μεγάλη προσοχή και μεγάλη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΛΑΣΤΙΧΑ

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 04 Μάιος 2007, 09:28

Ε οχι και 160 ρε παιδιά. 110 κάνουν και 10 ευρώ για το πέρασμα....
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 04 Μάιος 2007, 15:31

ktmakis έγραψε:Ε οχι και 160 ρε παιδιά. 110 κάνουν και 10 ευρώ για το πέρασμα....


Μάκη στο γνωστό μαγαζί με τα τρία αγγλικά γράμματα? :wink:
Πες γιατί τα πληρώνω 130 και το ξανάκουσα.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες

cron