Σελίδα 2 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2007, 23:28
από iatrodikastis
ΚΤΜ 200 !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2007, 23:42
από junior
Aαααααααα....ωραια δεν ειναι και τοσο δυσκολο!

πολλα φιλαρακια λενε για 250 καθαρο(ΥΖ-CR)!

τι συντηρηση εχει το ΚΤΜ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2007, 00:59
από leftis
συμφωνώ κ εγώ...KTM 200....για μένα είναι το ιδανικό μηχανάκι για την χρήση που κάνω κ απ΄ότι κατάλαβα την ίδια χρήση θα κάνεις κ εσύ...
ΚΤΜ 200 κ πάλι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2007, 10:57
από iatrodikastis
Μέχρι τώρα,4750χλμ και 110ώρες σε 7 μήνες,μόνο την συντήρηση του manual...τηνοποία την κάνεις μόνος σου.Και πιστεψέ με είναι πολύ εύκολο με το manual που έχει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2007, 11:02
από iatrodikastis
Συμβουλή μοντέλο 2004 και μετά,όχι ότι υπάρχει πρόβλημα στα προηγούμενα μοντέλα,απλά από 04 και μετά είναι τέλεια ρυθμισμένα γιά enduro χρήση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2007, 21:33
από ktmakis
Καθαρόαιμο 250??? Για να ξετεντώσεις τα χέρια σου ?? Ουτε 125 καθαρόαιμο φίλε μου για τη χρήση που θες δεν κάνει...
Συντήρηση: Καρτερόλαδα (μια βίδα αντε δύο το πολύ) μπουζί (5 λεπτά) και κανα πιστονάκι το χ΄ρονο αμα το σκίζεις...Ρουλεμάν τροχών και αλυσογράναζα όπως σε όλα τα μηχανάκια....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2007, 12:27
από leipsippos
Καλο το 200αρι για αρχη, αλλα το 250... πως να το κανουμε... ειναι το "σωστο" επομενο βημα! Α , ρε Μακη, φωτιες που μ'αναψες, τι τα θελω και τα οδηγαω τα ρημαδια;

Για 4Τ μονο σε μεγαλο κυβισμο , με μεγαλη εμπειρια.

Για αρχη 125 2Τ, αν δεν εχεις ξανασχοληθει.
Ο,τι να 'ναι, ΚΤΜ, Husqvarna, Yamaha, Honda, κατι που να μην σπαει και να μην σε νοιαζει να πεσει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2007, 14:11
από junior
παιδες πηρε ο κολλητος το 200αρι (01μοντελο)!
δεν ειχα ξανα επαφη με 2τ αλλα σε μια βολτα 1-1.30 ωριτσα μου φαινοτανε σαν να το οδηγουσα χρονια(βεβαια οχι τεζα) αλλα σουζα κτλ το μηχανακι τα εκανε μονο του!
λιγο η αποτομη εκρηξη του κινητηρα με προβληματισε αλλα δε βαριεσε δικο μου ηταν!(εγω ποτε θα παρω και τι??)

Αν εχετε διαβασει στο μοτο to master enduro η περιγραφη του 200 ειναι ακριβως αυτο(για μενα)!

και μια τελευταια ερ:διαφορες με το 250??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2007, 14:19
από ktmakis
To 250 εχει ξέσπασμα και πολύ γκάζι. Ξεριζώνει χέρια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2007, 14:56
από sacram
έτσι έτσι φίλε ΚΤΜακι
να ανοίγεις ανυποψίαστος το γκάζι και τα χέρια να ξεριζώνονται...να ευχαριστείς την αντιολισθιτική σέλα που σε κόλησε πάνω της...οι καρποί να ξεχυλώνουν..τα μάτια να πετάγονται έξω...η στροφή να πλησιάζει απότομα και η αδρεναλίνη στα ύψη...
Μετά να γυρνάς σπίτι και να παίζεις και δυό νότες για να χαλαρώσεις :)

και τoμονοπου με ενδιαφερει ειναι ενα ΕΛΑΦΡΥ μηχανακι(4Τ αν γινεται)!

ε πάρε τότε ένα ΚΤΜ525 να οργώσεις και να ευχαριστηθείς γκάζια!!! :mrgreen: :smoke:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2007, 15:00
από ktmakis
sacram έγραψε:έτσι έτσι φίλε ΚΤΜακι
να ανοίγεις ανυποψίαστος το γκάζι και τα χέρια να ξεριζώνονται...να ευχαριστείς την αντιολισθιτική σέλα που σε κόλησε πάνω της...οι καρποί να ξεχυλώνουν..τα μάτια να πετάγονται έξω...η στροφή να πλησιάζει απότομα και η αδρεναλίνη στα ύψη...
Μετά να γυρνάς σπίτι και να παίζεις και δυό νότες για να χαλαρώσεις :)


Aυτό είναι !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2007, 14:01
από junior
μαγκες με πεισατε ΚΤΜ200 αλλα............

μια εικονα χιλιες λεξεις... :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2007, 14:02
από junior
....και αλλες 2000

:? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2007, 01:57
από DULAS
Πολεμικό το έργο..... :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2007, 08:26
από axelkal
Ρε jr , δε σου ΄χουν πει πως δε κάνει
να ανεβάζεις πορνοφωτογραφίες εεε ;;;
Παλιόπαιδο :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: