Σελίδα 1 από 4

Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 19:13
από Papasouzas
Λοιπόν παίδες, ανοίγω αυτό το thread για να ακούσω προτάσεις και να μου έρθουν ιδέες!
Θέλω ένα μηχανάκι το οποίο σίγουρα θα το πάρω σίγουρα μεταχειρισμένο, θα είναι για χρήση Enduro αλλά να έχει την δυνατότητα να μπαίνει και σε κλειστά πιστάκια και να κάνεις κανα αλματάκι(άρα όχι πολλά κυβικά λόγω χεριών και εμπειρίας).
Κύρια χρήση του θα είναι στα πιστάκια και στην Πάρνηθα αλλά θέλω να ασχοληθώ και με trial rides.
Δέχομαι ιδέες και για δίχρονα και τετράχρνα με προτίμηση στα τετράχρονα!
Δέχομαι ιδέες και για Ιαπωνικά και Ευρωπα'ι'κά με προτίμηση στα Japan!
Ευρωπα'ι'κά τετράχρονα τα απορίπτω :-x
Επίσης να έχει και σχετικά καλή μεταπώληση!

Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 19:37
από ktmakis
Ktm 250 EXC ή καλύτερα WRF 250...
Ο Doc ξέρει

Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 19:53
από Chronis
Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω και το ΚΤΜ 200 exc.....πιο ήρεμο από το 250 αλλά κ πάλι αρκετό για ένα καλό ξεκίνημα στο χώμα......Τα 4Τ νομίζω πως θέλουν λίγο παραπάνω χέρια λόγω του παραπάνω βάρους που έχουν(λίγο παραπάνω αλλά σε μερικά σημεία αρκετό να σε βγάλλουν off από την κούραση.....μιλάω από προσωπική εμπειρία)

Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 19:55
από iatrodikastis
Πόσα κιλά είσαι;
Πάρε ένα ktm 200exc.
Mικρή αλλά λεπτομερής συντήρηση.
Καλύτερη συμπεριφορά σε κλειστά πιστάκια από 250cc.
Σκαρφαλώνει σαν τράιαλ.
Ελλίσεται στα μονοπάτια σαν σκιαγμένο γατί.
Τα tr τα κάνει μόνο του και εσύ έχεις ένα απίστευτο χαμόγελο στο πρόσωπο.
Μοντέλο όμως 2004-05-06.
Μην κοιτάς γιά 125 εκτός ότι θέλει πιό συχνή άλλαγή πιστονιού,θέλει και ειδική οδήγηση όπως και το τετράχρονο 250 γιά να μπορέσεις να το πας γρήγορα.

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 20:33
από drMel
Ταπεινή άποψη ενός μέτριου οδηγού που έχει ειδικές ανάγκες όπως και σύ.

Τα 250 4Τ είναι πολύ άδεια χαμηλά και θέλουν φόρα και τεχνική να οδηγηθούν.
Τα δίχρονα είναι καλά και άγια αλλά η αυτονομία τους είναι τραγική και έχουν, ότι και να πάρεις, την γνωστή συμπεριφορά ενός δίχρονου που δεν βοηθά ιδιαίτερα σε αρχάριους που θέλουν να μπούν στα δύσκολα.
400 4Τ είναι κατ εμέ το ιδιανικό και κατα προτίμηση Γιαπωνέζικο για να ξενοιάσεις, αν δεν βρίσκεις προτίμησε EXC400 που είναι και πολύ αξιόπιστο και πολύ καλοστημένο.
Αν μάθεις απο νωρίς να οδηγείς καλά ένα πιο βαρύ μετά όλα θα σου φαίνονται αστεία.
Αλλωστε τώρα πιά οι διαφορές σε βάρος είναι αστείες....... 13 κιλα έχει το 200 με το 450 και η διαφορά σε απόδοση είναι μεγάλη λόγω ροπής και όχι ιπποδύναμης. Στα αλόγατα λίγοι απο δω μέσα τα έχουν βγάλει όλα στον δρόμο.

Και μην ξεχνάς ότι αν χρειαστεί να κάνεις πολλά χιλιόμετρα, πιο εκδρομικά με άσφαλτο ή φλαταδούρες το 200 ή το 250 θα πούν ήμαρτον και εσύ θα βελάξεις απο τα λίτρα λάδιου μίξης στην πλάτη.

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 20:44
από iatrodikastis
drMel έγραψε:Ταπεινή άποψη ενός μέτριου οδηγού που έχει ειδικές ανάγκες όπως και σύ.

Τα 250 4Τ είναι πολύ άδεια χαμηλά και θέλουν φόρα και τεχνική να οδηγηθούν.
Τα δίχρονα είναι καλά και άγια αλλά η αυτονομία τους είναι τραγική και έχουν, ότι και να πάρεις, την γνωστή συμπεριφορά ενός δίχρονου που δεν βοηθά ιδιαίτερα σε αρχάριους που θέλουν να μπούν στα δύσκολα.
400 4Τ είναι κατ εμέ το ιδιανικό και κατα προτίμηση Γιαπωνέζικο για να ξενοιάσεις, αν δεν βρίσκεις προτίμησε EXC400 που είναι και πολύ αξιόπιστο και πολύ καλοστημένο.
Αν μάθεις απο νωρίς να οδηγείς καλά ένα πιο βαρύ μετά όλα θα σου φαίνονται αστεία.
Αλλωστε τώρα πιά οι διαφορές σε βάρος είναι αστείες....... 13 κιλα έχει το 200 με το 450 και η διαφορά σε απόδοση είναι μεγάλη λόγω ροπής και όχι ιπποδύναμης. Στα αλόγατα λίγοι απο δω μέσα τα έχουν βγάλει όλα στον δρόμο.

Και μην ξεχνάς ότι αν χρειαστεί να κάνεις πολλά χιλιόμετρα, πιο εκδρομικά με άσφαλτο ή φλαταδούρες το 200 ή το 250 θα πούν ήμαρτον και εσύ θα βελάξεις απο τα λίτρα λάδιου μίξης στην πλάτη.


Στο 100% συμφωνούμε γιατί κράζεις δεν μπορώ να καταλάβω.
Ο άνθρωπας αν διάβασες το ποστ του,θέλει να κάνει πιστάκια και μονοπάτια,δεν αναφέρθηκε σε εκδρομικό enduro.
Το 200άρι είναι το 100% αυτού που ζητάει.

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 20:49
από drMel
δεν έκραξα κανέναν!!!!! πως σου ήρθε αυτό τώρα????
Αν θέλει μονοπάτια και πιστάκια μόνο μπορεί να με 125, πιο φθηνά δεν γίνεται, δεν χρειάζεται να πάει σε κάτι άλλο.
Αλλά δεν ξέρω κανέναν Ελληνα που να μην την ψάχνει παραπάνω απο τη Βαρυπόμπη και τα πιστάκια της.
Ολοι θέλουμε και κάτι άλλο.....
Εσύ δεν έκανες ποτέ παραπάνω απο τα πιστάκια και τα μονοπάτια??? σε αυτά είσαι πολύ φρέσκος άλλωστε.

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 20:56
από iatrodikastis
Τι σημασία έχει τι είμαι εγώ τώρα και εδώ.
Το 125 θέλει ειδική οδήγηση,ενώ το 200 όχι.
Το 125 θέλει πιό συχνές αλλαγές πιστονιού από το 200.
Το 125 δεν σκαρφαλώνει όπως το 200 που χαρακτηρίζεται τράιαλ.
Σε τιμή η διαφορά τους είναι πολλή μικρή.

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 20:58
από drMel
iatrodikastis έγραψε:Τι σημασία έχει τι είμαι εγώ τώρα και εδώ.
Το 125 θέλει ειδική οδήγηση,ενώ το 200 όχι.
Το 125 θέλει πιό συχνές αλλαγές πιστονιού από το 200.
Το 125 δεν σκαρφαλώνει όπως το 200 που χαρακτηρίζεται τράιαλ.
Σε τιμή η διαφορά τους είναι πολλή μικρή.


ΟΚ

Papasouza δεν έχεις παρά να τα οδηγήσεις όλα και να βγάλεις συμπέρασμα.
Μια μικρή επισήμανση, μην αγοράσεις ότι σε πάει σε πρώτη φάση, πρέπει να το πηγαίνεις κιόλας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 21:11
από axelkal
..........& όπως κάποιος σοφός έγραψε εδώ μέσα .....
"Ολο το κόσμο άκουγε , του κεφαλιού σου κάνε"!!!!!!! :wink:

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2007, 21:30
από doc
drMel έγραψε:Αλλωστε τώρα πιά οι διαφορές σε βάρος είναι αστείες....... 13 κιλα έχει το 200 με το 450 και η διαφορά σε απόδοση είναι μεγάλη


Μην το λες... μην το λες... 13 στα χαρτιά, πολλαπλάσια στην αίσθηση! Ιδίως για πιστάκια κτλ.
Όσο για τη δύναμη... το 200άρι ρίχνει άνετα σε 400άρι μέσα στην πίστα!

Η γνώμη μου: Ξεκάθαρη: Κράτα ακόμη λίγο καιρό το XR 250, μάζεψε εμπειρία και τεχνική, και σε 6 μήνες τα ξαναλέμε. Άλλωστε, αν διαλέξεις τώρα για τα σημερινά σου γούστα, αυτό θα αλλάξει σε 6 μήνες. Το XR 250 είναι ότι καλύτερο για σένα τώρα!

Σε 6 μήνες θα σούλεγα WR 250 F αλλά δεν σε έχω δει οδηγικά... Μην βιάζεσαι!


Α! αύριο πάω για να βγάλω το Athens στην Μάνδρα. Το μεσημέρι λέω να παίξω λίγο στα πιστάκια... :wink:

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2007, 00:55
από sacram
πες τα ρε γιατρέ

Re: Σωστή Επιλογή Endurο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2007, 22:49
από KickStarter
200 exc!!! δεν είμαι βέβαια και πολύ αντικειμενικός μιας και το συγκεκριμένο είναι ένα μικρό όνειρο και ταυτόχρονα η χρυσή τομή, ούτε θαλλάζεις ταχύτητες σαν να τρέχεις σε motocross (με το 125), ούτε και θα μεγαλώσουν τα χέρια σου από το τράβηγμα του 250...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2007, 21:30
από junior
axelkal έγραψε:..........& όπως κάποιος σοφός έγραψε εδώ μέσα .....
"Ολο το κόσμο άκουγε , του κεφαλιού σου κάνε"!!!!!!! :wink:
......δηλαδη ξυπναμε ενα πρωι και παμε και περνουμε ενα μηχανακι!8)
Αντε γιατι το πολυ ψαξιμο ειναι θολουρα!:evil:

Εχω ξεκινησει προσφατα(χωρις δικο μου μηχανακι) με ΤΤR 600,DRZ400s και RMZ 250(φιλου μοτοκροσσα)...εμπειρια απο 2Τ =0 (Ζαφειρηηηηηηη δεν κανεις προς τα πανω :lol: )
και το μονο που με ενδιαφερει ειναι ενα ΕΛΑΦΡΥ μηχανακι(4Τ αν γινεται)!
το μηχανακι προοριζεται για παιχνιδι ειτε εντουροβολτες-μονοπατια(κυριως) ειτε κανα πιστακι(που και που)!


πιστευετε οτι ενα RMZ 250 θα κανει αυτα που θελω??το οτι ειναι motocross ειναι μειονεκτημα γιατι απο γκαζι και απο κιλα (και 4Τ) ειναι μια χαρα!

Περιττο να σας πω οτι σε 1-2χλμ απο το σπιτι παταω χωμα! 8)


Πως την βλεπεται την "δουλεια"?? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2007, 00:59
από ktmakis
KTM 200 !!