Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό mitsos » 18 Ιαν 2003, 14:34

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:

ΥΨΟΣ: 188 cm
ΒΑΡΟΣ: 118 Κg
ΗΛΙΚΙΑ: ΑΝΤΕΧΩ ΑΚΟΜΑ !
ΕΜΠΕΙΡΙΑ OFF-ROAD: ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
ΣΚΟΠΟΣ - ΕΠΙΘΥΜΙΑ: OFF-ROAD ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ 70-80% ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΚΑΤΑ 30 - 20 %.
ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΒΟΛΤΑ.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ !
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιαν 2003, 12:48

Χμμμ.
A. θα περίγραφες την διαδρομή σου σαν εκδρομικό enduro ή θέλεις να πάρεις μέρος και σε αγώνες σαν την Οδύσσεια πχ;

Β. Πολλά τα κιλά σου (μην το πάρεις στραβά) και δείχνεις κατευθείαν για τετράχρονο 600-650.

Μια σύντομη πρόταση, μέχρι να δώσει έξτρα πληροφορίες στο Α:

1. Γενικά ήρεμα χιλιόμετρα ταξιδιού με αρκετό χώμα και σβέλτη άσφαλτο (130-140): DR650 SE + χωματερά ελαστικά, χωρίς σκέψη απλώς άπαιχτο!

2. Κάτι παραπάνω στο χώμα, με σημαντική υποχώρηση στην άσφαλτο (110-130): ΚΤΜ640

3. Αν τα βλέπεις λίγα και θές παραπάνω χώμα τα ξαναλέμε....

Superspy
250.000χλμ+ σε μονοκύλινδρα
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mitsos » 20 Ιαν 2003, 19:48

Φίλε Superspy γειά σου,

Πρώτα απ΄όλα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τις προτάσεις σου.

Θα ήθελα να σου δώσω περισσότερα στοιχεία (στις ερωτήσεις και τα σχόλιά σου) έτσι ώστε να σε βοηθήσω... για να με βοηθήσεις !

Α. Με ενδιαφέρουν και τα δύο αλλά μάλον θα ήθελα να ξεκινήσω με εκδρομικό enduro, γρήγορες βόλτες (μέτριες και μεγάλες / εύκολες και δύσκολες διαδρομές), κυρίως χώμα (80 χώμα-20 άσφαλτο), και σιγά σιγά να με δώ και σε καμιά Οδύσσεια.
Με άλλα λόγια οι προτάσεις σου δεν θα ήθελα να αποκλείουν και συμμετοχές σε κάτι αγωνιστικό μεγάλων αποστάσεων.

Β. Μη μου αγχώνεσαι, τα κιλά μου είναι πολλά, το ξέρω (και δεν το παίρνω στραβά).
Συμφωνώ μαζί σου για το τετράχρονο όπως και για κάτι πάνω από 600.

1 & 2. Και οι δύο προτάσεις σου αποτελούν πρώτες γραμμές επιλογής !!

3. Δεν νομίζω οτι με ενδιαφέρει κάτι 100% χωμάτινο με την απόλυτη έννοια του.
Θα επιθυμούσα όμως η επιλογή να δίνει προτεραιότητα στο χώμα και να επιτρέπει και σβέλτη άσφαλτο (110-140).

Σε ευχαριστώ
Μήτσος
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Ιαν 2003, 20:01

mitsos έγραψε:Α. Με ενδιαφέρουν και τα δύο αλλά μάλον θα ήθελα να ξεκινήσω με εκδρομικό enduro, γρήγορες βόλτες (μέτριες και μεγάλες / εύκολες και δύσκολες διαδρομές), κυρίως χώμα (80 χώμα-20 άσφαλτο), και σιγά σιγά να με δώ και σε καμιά Οδύσσεια.
Με άλλα λόγια οι προτάσεις σου δεν θα ήθελα να αποκλείουν και συμμετοχές σε κάτι αγωνιστικό μεγάλων αποστάσεων.


bzzzz...bzzzz...Need more input.... bzzzz
Τι εννοείς 80% χώμα 20%ασφαλτο.... τόσο ήταν η Οδύσσεια του 2002 και δεν νομίζω ότι σε εκδρομικό enduro θα κάνεις πάνω απο 35-40% χώμα....
Αν αντέχεις κραδασμούς τότε θα πάς για KTM.... Αλλιώς το DR650 είναι μια πολυ καλη λύση που τουλάχιστον αν το μετανοιώσεις θα το χρησιμοποιήσεις άνετα στην άσφαλτο....

Πάντως υπάρχει και η άλλη άκρη και το 2001 που πήγαμε Τουρκία 5200 ασφάλτο, εγώ με την γυναίκα μου ήμουν με το ΚΤΜ620 και φίλος μόνος με Yamaha WR400!

mitsos έγραψε:3. Δεν νομίζω οτι με ενδιαφέρει κάτι 100% χωμάτινο με την απόλυτη έννοια του.

Αν σκεφτόσουν μονο χώμα θα σου πρότεινα HUSABERG 650....

Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mitsos » 20 Ιαν 2003, 20:32

Σε ζάλισα,

Μην ξεχνάς οτι απο εμπειρία είμαι πολύ χαμηλά και ουσιαστικά η επιλογή που θα κάνω θα είναι και μια αρχή.

Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα με ΧΤ-600 (όχι δικό μου) και αυτό για πολύ λίγο.

Τώρα είμαι στην διαδικασία ψαξίματος και θέλω γνώμες και προτάσεις έμπειρων.

Για παράδειγμα σκεύτομαι και την πιθανότητα ενος ΧΤΖ-660 TENERE '96. ??

Πάντος, ήδη βοήθησες πολύ !!

Ευχαριστώ
Μήτσος
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό smokie » 21 Ιαν 2003, 14:05

superspy έγραψε:Αν σκεφτόσουν μονο χώμα θα σου πρότεινα HUSABERG 650....
Superspy


Διαφωνώ απόλυτα :!:
Τα BERG είναι ακόμη αναξιόπιστα και είναι κατάλληλα μόνο για αγωνιστική χρήση.

Γιατί δεν κοιτάς τα κόκκινα (XR600 - XR650) :?:

Στέλιος
Άβαταρ μέλους
smokie
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2002, 20:22
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2003, 15:10

mitsos έγραψε:
Για παράδειγμα σκεύτομαι και την πιθανότητα ενος ΧΤΖ-660 TENERE '96. ??
Μήτσος


Ξέχασε το..... αν το σκεφτεσαι για ΧΤΖ πάρε καλύτερα ένα ασφάλτινο....
superspy
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 21 Ιαν 2003, 15:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Ιαν 2003, 15:17

superspy έγραψε:
smokie έγραψε:
superspy έγραψε:Αν σκεφτόσουν μονο χώμα θα σου πρότεινα HUSABERG 650....
Superspy


Διαφωνώ απόλυτα :!:
Τα BERG είναι ακόμη αναξιόπιστα και είναι κατάλληλα μόνο για αγωνιστική χρήση.

Γιατί δεν κοιτάς τα κόκκινα (XR600 - XR650) :?:

Στέλιος


XR600 είχα για 60.000 χλμ, απαρχαιωμένο πλέον....
XR650.... το μονάδικό μηχανάκι που έμεινε την ημέρα Tozeur - El Borma ήταν δυστυχώς ένα XR650 και απο ..... πηνία.....
Παρόλο που γενικά με HONDA έχω στην πλάτη πάνω απο 180.000 αξιόπιστα χλμ, τα ευρωπαϊκα είναι χρόνια μπροστά στο χώμα....
superspy

Υ.Γ.

Ναι τα berg ειναι ακόμα στην αρχή απο αξιοπιστία, σαν αγωνιστικά.... αλλά απο δυνατότητες είναι μακράν μπροστα...
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

H ταπεινή μου άποψη.

Δημοσίευσηαπό petrogaz » 18 Φεβ 2003, 00:10

Εγώ θα συμφωνήσω με όσους πρότειναν το DR650 μιας και είναι ένα αξιόπιστο, φθηνό και τίμιο μηχάνημα. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι έχει 17" πίσω τροχό (αν κάνω λάθος διορθώστε με), το οποίο σε περιορίζει σε επιλογή χωμάτινων ελαστικών (βέβαια με την μόδα των motard βρίσκεις εύκολα και φθηνά έναν 18" κατα προτίμηση DID ή EXCEL αλουμινένιο γιατί παίζουν και απάτες απο HUSQVARNA και σιδερένιοι από XT άπειροι).
Απ'την άλλη θα τολμούσα να προτείνω και το DRZ400. Παρόλα τα λίγα κυβικά του έχει τα ίδια γκάζια με το 650, συγχρονό κινητήρα (υγροψυξη) και καλύτερα περιφερειακά.
XR650 το αποκλείω λόγω τιμής, έλλειψης μίζας, ασθενικού(ως επικίνδυνου) μπροστινού φρένου,έλλειψη εξοπλισμού δρόμου.
Πάντως πιστεύω είτε DR650 ή DRZ400 αν διαλέξεις θα είσαι ΟΚ.
Όσο για ευρωπαϊκό...άστο καλύτερα.
Γεια χαρά!
Άβαταρ μέλους
petrogaz
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2002, 01:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΦΙΛΕ PETROGAZ...

Δημοσίευσηαπό mitsos » 04 Μαρ 2003, 19:16

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ) ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ.
ΜΗΤΣΟΣ
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

DR 650 SE ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό mitsos » 27 Μάιος 2003, 19:25

Φίλοι μου θα ήθελα τα φώτα σας στο παρακάτω ερώτημα:

Αν υποθέσουμε οτι αγοράζω ένα DR 650 SE, θα χρειαστώ αλλαγή αναρτήσεων ? (Σωματικό βάρος ~ 115 Kg)

Ευχαριστώ
Μήτσος
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό azo » 27 Μάιος 2003, 20:58

oxi mittso mou to motori einai ......gia real strong men..... arki na mathis na metakinise pano stin sela ....kata periptosi.....
Άβαταρ μέλους
azo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 17:24

Re: DR 650 SE ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό pino » 28 Μάιος 2003, 08:49

mitsos έγραψε:Φίλοι μου θα ήθελα τα φώτα σας στο παρακάτω ερώτημα:<BR><BR>Αν υποθέσουμε οτι αγοράζω ένα DR 650 SE, θα χρειαστώ αλλαγή αναρτήσεων ? (Σωματικό βάρος ~ 115 Kg)<BR><BR>Ευχαριστώ<BR>Μήτσος
<BR><BR>Πρώτα θα ρυθμήσεις το SAG της πίσω ανάρτησης και αν δεν σου βγαίνουν τα νούμερα σωστά θα πας για πιο σκληρό ελατήριο.<BR>Διάβασε σ΄ αυτό το άρθρο τις τεχνικές λεπτομέριες<BR><A href="http://www.off-road.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=11">http://www.off-road.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=11</A>
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: DR 650 SE ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Μάιος 2003, 09:24

mitsos έγραψε:Φίλοι μου θα ήθελα τα φώτα σας στο παρακάτω ερώτημα:

Αν υποθέσουμε οτι αγοράζω ένα DR 650 SE, θα χρειαστώ αλλαγή αναρτήσεων ? (Σωματικό βάρος ~ 115 Kg)

Ευχαριστώ
Μήτσος


Έχοντας ήδη εμπειρία στο setting αναρτήσεων σε DR650, φίλου, θα πάς σίγουρα για ελατήρια, μπροστά πίσω, για κίνηση σε χώμα....
Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mitsos » 28 Μάιος 2003, 14:59

Ωραία... σε περίπτωση που χρειαστούν ελατήρια, ξέρει κανείς περίπου το κόστος ?

Από την εμπειρεία σας, θα χρειαστούν άλλες "βελτιώσεις" για χρήση σε χώμα (εκτός βέβαια από τα ελαστικά).

Λέγοντας βελτιώσεις δεν ενοούμε να αρχίσουμε να χώνουμε ότι υπάρχει στην αγορά !... αλλά τα άκρως απαραίτητα που θα κάνουν όντως την διαφορά και θα αξίζουν τον κόπο.

Ευχαριστώ και πάλι...

Μήτσος
mitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2002, 14:49
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης