Σελίδα 1 από 2

Πρόσθετα Λιπαντικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 10:46
από drMel
Τι γνώμη έχετε για τα πρόσθετα λιπαντικού κινητήρα?
Εχετε δοκιμάσει κανένα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 12:43
από pino
Μελέτη, τα πρόσθετα με βάση το Teflon και άλλα σχετικά, απογορεύονται σε κινητήρες με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες και καταλαβαίνεις το λόγο.
Μόνο στα καινούρια που έχουν χωριστό θάλαμο κάρτερ-σασμάν (CRF κλπ) μπορέις να τα βάλεις.
Σε αυτά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά καθώς μειώνουν σημαντικά τις τριβές.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 13:28
από drMel
pino έγραψε:Μελέτη, τα πρόσθετα με βάση το Teflon και άλλα σχετικά, απογορεύονται σε κινητήρες με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες και καταλαβαίνεις το λόγο.
Μόνο στα καινούρια που έχουν χωριστό θάλαμο κάρτερ-σασμάν (CRF κλπ) μπορέις να τα βάλεις.
Σε αυτά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά καθώς μειώνουν σημαντικά τις τριβές.
τι γίνεται με τα πρόσθετα χωρίς teflon?? δοκίμασα MotorKote στο ΧΤ και έκανε πολύ καλή δουλειά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 13:36
από heroicentaur
Εμπειρια ενος φιλου που σπουδαζε σε Τεχνικο Λυκειο πριν 20 χρονια. Τοτε που ειχε πρωτοερθει το Μοτορ Κοτε το συγκριναν με αλλα προσθετικα ως εξης. Ειχανε μια μηχανη προχειρη στα εργαστηρια κ μεσα εριξαν αμμο κ μετα τα αναλογα προσθετικα. Αφους μετα απο τρεις δοκιμες προσθετικων η μηχανη κολλαγε καθε φορα που αλλαζαν κ εβαζαν αμμο κ τα αλλα προσθετικα. Αφου εγινεν ολες οι δοκιμες των προσθετικων βαλανε το Μοτορ Κοτε μαζι με αμμμο κ η μηχανη δουλευε ναι μεν με δυσκολια αλλα δεν κολλησε ποτεεεεεεε. Αυτο ειναι αληθεια σκεφτειτε τωρα 20 χρονια πριν που το προσθετικο ειχε αλλη χημεια κ τωρα ειναι ακομα καλυτερο. Το συνιστω ανεπιφιλαχτα κ ακομα μπορει να χρησιμοποιηθει οχι μονο προς προσθετικο αλλα κ σαν λιπαντικο (σαν λαδι) αλλα ειναι λιγο τσουχτερη η τιμη του. Α και κατι ακομα κανει κ σαν υγρο φρενων αξονες κ διαφορες λιπανσυς που χρειαζετε ΜΗΧΑΝΗ κ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Επισης υπαρχη καλυτερη καυση (απο τη στιγμη που γλιστρα πιο ευκολα η μηχανη) κ το ΜΟΤΟΡ ΚΟΤΕ μπορει να κρατηση μεχρι κ 40000 χιλιομετρα (αν μπει κατευθειαν κ γεμισουμε την μηχανη χωρις λαδι). Α κατι ακομα αν χρησιμοποιηθη σαν προσθετικο κ ερθη η μερα να αλλαξουμε τα λαδια τοτε δεν χρειαζετε να ξαναβαλουμε Μοτορ Κοτε γιατι εχει την εξης ιδιωτιτα να κολλαει επανω σε ολα τα μεταλλικα μερη κ να εχει προστασια μεχρι κ 40000 χιλιομετρα ακομα κ μετα απο 3 κ 4 αλλαγες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 10:13
από makfrag
drMel έγραψε:
pino έγραψε:Μελέτη, τα πρόσθετα με βάση το Teflon και άλλα σχετικά, απογορεύονται σε κινητήρες με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες και καταλαβαίνεις το λόγο.
Μόνο στα καινούρια που έχουν χωριστό θάλαμο κάρτερ-σασμάν (CRF κλπ) μπορέις να τα βάλεις.
Σε αυτά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά καθώς μειώνουν σημαντικά τις τριβές.
τι γίνεται με τα πρόσθετα χωρίς teflon?? δοκίμασα MotorKote στο ΧΤ και έκανε πολύ καλή δουλειά


Δεν σου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο? πατινάρισμα π.χ.?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 13:11
από drMel
μέχρι στιγμής κανένα απολύτως μετά απο 8000χλμ με το πρόσθετο μέσα και λεχει μαλακώσει και η 1η.
Το μοτέρ πάντως έχει γλυκάνει αρκετά. Δεν έχω δεί καμμία διαφορά στην μέση κατανάλωση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 13:44
από ktmakis
Σε τι μοτέρ αν επιτρέπεται?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 13:47
από ktmakis
Και που το πουλάνε??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 13:49
από drMel
ktmakis έγραψε:Και που το πουλάνε??


σε ΧΤ660 με 22000 χλμ όταν το έβαλα, το πηρα απο το συνεργείο που φτιάχνω το ΚΙΑ μου 45€.
Ενδέχεται να το βρείς και φθηνότερα με ψάξιμο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 14:31
από THANOS_KTM
drMel έγραψε:
ktmakis έγραψε:Και που το πουλάνε??


σε ΧΤ660 με 22000 χλμ όταν το έβαλα, το πηρα απο το συνεργείο που φτιάχνω το ΚΙΑ μου 45€.
Ενδέχεται να το βρείς και φθηνότερα με ψάξιμο.




Εγώ το πήρα από εδώ....... www.trade-wind.gr
αρκετά φτηνότερα. :!:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 14:45
από drMel
έτσι την πάτησα και εγώ, το προίόν τους είναι 300ml και άν το ανοίξεις είναι σαν λάδι, αντίθετα το ΜοτορΚοτε είναι πηχτό σαν μέλι, όπως άλλωστε όλα τα αντιτριβικά.
Το πράγμα που πήραμε και οι δύο μας είναι λάδι με μοτορκοτε και όχι το γνήσιο πρόσθετο. Δεν θα πάθεις και τίποτα αλλά είναι σαν να παίρνεις 300γρ λάδι με 5% πρόσθετο για 16€.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 14:51
από THANOS_KTM
Nα σου πώ την αλήθεια...έχω πάρει για το Octavia το "άλλο" motorkote από την Αμφιθέας με 75euro τα 200ml και όντως είναι ποιό παχύρευστο.!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 15:04
από drMel
THANOS_KTM έγραψε:Nα σου πώ την αλήθεια...έχω πάρει για το Octavia το "άλλο" motorkote από την Αμφιθέας με 75euro τα 200ml και όντως είναι ποιό παχύρευστο.!!!


ακριβά το πήρες, αλλά αυτό είναι το γνήσιο και αυτό έχω στο ΧΤ και είδα διαφορά, το άλλο το χρησιμοποίησα στο αυτοκίνητο και μέχρι τώρα 4000χλμ δεν πρόσεξα και κάτι αξιοσημείωτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 15:08
από THANOS_KTM
drMel έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:Nα σου πώ την αλήθεια...έχω πάρει για το Octavia το "άλλο" motorkote από την Αμφιθέας με 75euro τα 200ml και όντως είναι ποιό παχύρευστο.!!!


ακριβά το πήρες, αλλά αυτό είναι το γνήσιο και αυτό έχω στο ΧΤ και είδα διαφορά, το άλλο το χρησιμοποίησα στο αυτοκίνητο και μέχρι τώρα 4000χλμ δεν πρόσεξα και κάτι αξιοσημείωτο


σόρρυ λάθος.....75ευρώ τα δύο μπουκαλάκια τών 200ml. :!:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 15:13
από iatrodikastis
Είχα βάλει πριν 10000Κm στο DRZ400S και γλύκανε σε λειτουργεία.
Απίστευτο το μοτοκοτε!!!!