Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόσθετα Λιπαντικού

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Πρόσθετα Λιπαντικού

Δημοσίευσηαπό drMel » 22 Σεπ 2006, 10:46

Τι γνώμη έχετε για τα πρόσθετα λιπαντικού κινητήρα?
Εχετε δοκιμάσει κανένα?
drMel
 

Δημοσίευσηαπό pino » 22 Σεπ 2006, 12:43

Μελέτη, τα πρόσθετα με βάση το Teflon και άλλα σχετικά, απογορεύονται σε κινητήρες με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες και καταλαβαίνεις το λόγο.
Μόνο στα καινούρια που έχουν χωριστό θάλαμο κάρτερ-σασμάν (CRF κλπ) μπορέις να τα βάλεις.
Σε αυτά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά καθώς μειώνουν σημαντικά τις τριβές.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό drMel » 22 Σεπ 2006, 13:28

pino έγραψε:Μελέτη, τα πρόσθετα με βάση το Teflon και άλλα σχετικά, απογορεύονται σε κινητήρες με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες και καταλαβαίνεις το λόγο.
Μόνο στα καινούρια που έχουν χωριστό θάλαμο κάρτερ-σασμάν (CRF κλπ) μπορέις να τα βάλεις.
Σε αυτά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά καθώς μειώνουν σημαντικά τις τριβές.
τι γίνεται με τα πρόσθετα χωρίς teflon?? δοκίμασα MotorKote στο ΧΤ και έκανε πολύ καλή δουλειά
drMel
 

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 22 Σεπ 2006, 13:36

Εμπειρια ενος φιλου που σπουδαζε σε Τεχνικο Λυκειο πριν 20 χρονια. Τοτε που ειχε πρωτοερθει το Μοτορ Κοτε το συγκριναν με αλλα προσθετικα ως εξης. Ειχανε μια μηχανη προχειρη στα εργαστηρια κ μεσα εριξαν αμμο κ μετα τα αναλογα προσθετικα. Αφους μετα απο τρεις δοκιμες προσθετικων η μηχανη κολλαγε καθε φορα που αλλαζαν κ εβαζαν αμμο κ τα αλλα προσθετικα. Αφου εγινεν ολες οι δοκιμες των προσθετικων βαλανε το Μοτορ Κοτε μαζι με αμμμο κ η μηχανη δουλευε ναι μεν με δυσκολια αλλα δεν κολλησε ποτεεεεεεε. Αυτο ειναι αληθεια σκεφτειτε τωρα 20 χρονια πριν που το προσθετικο ειχε αλλη χημεια κ τωρα ειναι ακομα καλυτερο. Το συνιστω ανεπιφιλαχτα κ ακομα μπορει να χρησιμοποιηθει οχι μονο προς προσθετικο αλλα κ σαν λιπαντικο (σαν λαδι) αλλα ειναι λιγο τσουχτερη η τιμη του. Α και κατι ακομα κανει κ σαν υγρο φρενων αξονες κ διαφορες λιπανσυς που χρειαζετε ΜΗΧΑΝΗ κ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Επισης υπαρχη καλυτερη καυση (απο τη στιγμη που γλιστρα πιο ευκολα η μηχανη) κ το ΜΟΤΟΡ ΚΟΤΕ μπορει να κρατηση μεχρι κ 40000 χιλιομετρα (αν μπει κατευθειαν κ γεμισουμε την μηχανη χωρις λαδι). Α κατι ακομα αν χρησιμοποιηθη σαν προσθετικο κ ερθη η μερα να αλλαξουμε τα λαδια τοτε δεν χρειαζετε να ξαναβαλουμε Μοτορ Κοτε γιατι εχει την εξης ιδιωτιτα να κολλαει επανω σε ολα τα μεταλλικα μερη κ να εχει προστασια μεχρι κ 40000 χιλιομετρα ακομα κ μετα απο 3 κ 4 αλλαγες.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό makfrag » 28 Νοέμ 2006, 10:13

drMel έγραψε:
pino έγραψε:Μελέτη, τα πρόσθετα με βάση το Teflon και άλλα σχετικά, απογορεύονται σε κινητήρες με υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες και καταλαβαίνεις το λόγο.
Μόνο στα καινούρια που έχουν χωριστό θάλαμο κάρτερ-σασμάν (CRF κλπ) μπορέις να τα βάλεις.
Σε αυτά κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά καθώς μειώνουν σημαντικά τις τριβές.
τι γίνεται με τα πρόσθετα χωρίς teflon?? δοκίμασα MotorKote στο ΧΤ και έκανε πολύ καλή δουλειά


Δεν σου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο? πατινάρισμα π.χ.?
makfrag
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004, 18:58

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Νοέμ 2006, 13:11

μέχρι στιγμής κανένα απολύτως μετά απο 8000χλμ με το πρόσθετο μέσα και λεχει μαλακώσει και η 1η.
Το μοτέρ πάντως έχει γλυκάνει αρκετά. Δεν έχω δεί καμμία διαφορά στην μέση κατανάλωση.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 28 Νοέμ 2006, 13:44

Σε τι μοτέρ αν επιτρέπεται?
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 28 Νοέμ 2006, 13:47

Και που το πουλάνε??
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Νοέμ 2006, 13:49

ktmakis έγραψε:Και που το πουλάνε??


σε ΧΤ660 με 22000 χλμ όταν το έβαλα, το πηρα απο το συνεργείο που φτιάχνω το ΚΙΑ μου 45€.
Ενδέχεται να το βρείς και φθηνότερα με ψάξιμο.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 28 Νοέμ 2006, 14:31

drMel έγραψε:
ktmakis έγραψε:Και που το πουλάνε??


σε ΧΤ660 με 22000 χλμ όταν το έβαλα, το πηρα απο το συνεργείο που φτιάχνω το ΚΙΑ μου 45€.
Ενδέχεται να το βρείς και φθηνότερα με ψάξιμο.




Εγώ το πήρα από εδώ....... www.trade-wind.gr
αρκετά φτηνότερα. :!:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Νοέμ 2006, 14:45

έτσι την πάτησα και εγώ, το προίόν τους είναι 300ml και άν το ανοίξεις είναι σαν λάδι, αντίθετα το ΜοτορΚοτε είναι πηχτό σαν μέλι, όπως άλλωστε όλα τα αντιτριβικά.
Το πράγμα που πήραμε και οι δύο μας είναι λάδι με μοτορκοτε και όχι το γνήσιο πρόσθετο. Δεν θα πάθεις και τίποτα αλλά είναι σαν να παίρνεις 300γρ λάδι με 5% πρόσθετο για 16€.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 28 Νοέμ 2006, 14:51

Nα σου πώ την αλήθεια...έχω πάρει για το Octavia το "άλλο" motorkote από την Αμφιθέας με 75euro τα 200ml και όντως είναι ποιό παχύρευστο.!!!
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Νοέμ 2006, 15:04

THANOS_KTM έγραψε:Nα σου πώ την αλήθεια...έχω πάρει για το Octavia το "άλλο" motorkote από την Αμφιθέας με 75euro τα 200ml και όντως είναι ποιό παχύρευστο.!!!


ακριβά το πήρες, αλλά αυτό είναι το γνήσιο και αυτό έχω στο ΧΤ και είδα διαφορά, το άλλο το χρησιμοποίησα στο αυτοκίνητο και μέχρι τώρα 4000χλμ δεν πρόσεξα και κάτι αξιοσημείωτο
drMel
 

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 28 Νοέμ 2006, 15:08

drMel έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:Nα σου πώ την αλήθεια...έχω πάρει για το Octavia το "άλλο" motorkote από την Αμφιθέας με 75euro τα 200ml και όντως είναι ποιό παχύρευστο.!!!


ακριβά το πήρες, αλλά αυτό είναι το γνήσιο και αυτό έχω στο ΧΤ και είδα διαφορά, το άλλο το χρησιμοποίησα στο αυτοκίνητο και μέχρι τώρα 4000χλμ δεν πρόσεξα και κάτι αξιοσημείωτο


σόρρυ λάθος.....75ευρώ τα δύο μπουκαλάκια τών 200ml. :!:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 28 Νοέμ 2006, 15:13

Είχα βάλει πριν 10000Κm στο DRZ400S και γλύκανε σε λειτουργεία.
Απίστευτο το μοτοκοτε!!!!
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες