Σελίδα 1 από 2

Τα φωτα σας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 19:58
από DRAGONFOX
Επειδη τελικα καταλαβα οτι 4τ δεν μου αρεσουν για πολλους λογους αποφασισα να πουλισω το ΤΜακι μου(ΤΜ250f en) kai να γυρισω παλι στα 2Τ.Ειμαι αναμεσα ΚΤΜ300μιζατο,GAS-GAS 300,TM300,μηπως μπορειτε να βοηθησετε?

Τα φωτα σας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 20:27
από axelkal
Κατά την ταπεινή μου άποψη & τα τρία είναι κορυφαία
στό είδος τους .
Θα σου πρότεινα όμως το ΚΤΜ λόγω ευκολίας στο χειρισμό , αξιοπιστίας ,
& εύκολης μεταπώλησης .

Το GAS-GAS είναι κούκλι αλλά ευαίσθητο όσον αφορά το τζετάρισμά του ,
& τη λειτουργία του σε υψομετρικές & κλιματικές αλλαγές .

Το ΤΜ , αν & είναι ενα χειροποίητο κομψοτέχνημα νομίζω πως απαιτεί
δεξιότητες από το χειριστή του αρκετά πάνω απο το μέσο όρο .

ΑΑΥΤΑ !!! Καλή μετάβαση .

VAYA CON DIOS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 23:05
από Berg
Για τι χρήση ακριβώς το θέλεις? Αγώνες? Βόλτες? Enduro? Rally?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 08:27
από disco
Το KTM 300 συγκεντρώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα. Η μίζα είναι υπερβολή σε ένα δίχρονο 300 ,μιας και είναι τσακμάκι. Η αντοχή είναι από της καλύτερες στην κατηγορία και η συντήρηση απλή και σπάνια. Πλήθος αφτερ μαρκετ εξαρτημάτων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 08:56
από ktmakis
ΡΕ GasGas που εισαι ????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 15:16
από Quadmaniac
Εγώ θα σου πρότεινα να αφήσεις τα δίτροχα για γουρούνι.

Θα κανουμε καμμια βόλτα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 15:18
από DRAGONFOX
Berg έγραψε:Για τι χρήση ακριβώς το θέλεις? Αγώνες? Βόλτες? Enduro? Rally?
H χρηση θα ειναι enduro με μονοπαταδα ,βεβαια θα υπαρχουν και δοσεις απο rally kai βολτες με καποια χιλιομετρα!,δηλαδη οτι κανει 70% που ασχολειτε με το αθλημα!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 15:29
από DRAGONFOX
Quadmaniac έγραψε:Εγώ θα σου πρότεινα να αφήσεις τα δίτροχα για γουρούνι.

Θα κανουμε καμμια βόλτα;
Νομιζω πως ενας Raptoras στην οικογενια ειναι αρκετος ,ετσι σκεφτηκα να υπαρχει ποικιλια !Οσο για την βολτα ισχυει η προσκληση για τα μερη μας (ελα να δουμε και το τερας μπας και καταληξω σε τετρατροχο). :roll: ΥΓ. Το Σαββατο θα φτιαξουμε πιστα για τετρατροχα σε ενα κτημα 10στρ, πιστευω οτι απο το αλλο σαββατοκυριακο θα τα πουμε εκει στα σιγουρα!! :P :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 17:06
από Berg
DRAGONFOX έγραψε:
Berg έγραψε:Για τι χρήση ακριβώς το θέλεις? Αγώνες? Βόλτες? Enduro? Rally?
H χρηση θα ειναι enduro με μονοπαταδα ,βεβαια θα υπαρχουν και δοσεις απο rally kai βολτες με καποια χιλιομετρα!,δηλαδη οτι κανει 70% που ασχολειτε με το αθλημα!!


Λοιπόν για χρήση Enduro + Rally είναι προτιμώτερα το KTM και το GASGAS.

Και για τα δύο θα βρεις μεγάλα ντεπόζιτα. Το GASGAS είναι περισσότερο ροπάτο από το ΚΤΜ. Το ΚΤΜ μάλλον θα έχει καλύτερη μεταπώληση αν και πλεον έχει γεμίσει ο τόπος από καθαρόαιμα.

Θα πρότεινα 250cc και όχι 300cc. Είναι πιό ευχάριστα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 17:37
από disco
;H χρηση θα ειναι enduro με μονοπαταδα ,βεβαια θα υπαρχουν και δοσεις απο rally kai βολτες με καποια χιλιομετρα!, ; .......... .....αυτό θέλει να το σκεφτείς λίγο πριν κατάληξης. Για το 1 συμφωνώ με τον Φίλο Berg και επαυξάνω, 250cc. Το 2 παίζεται. Το 3 χμ... να κράτησης αυτό που έχεις η να πας σε κάτι από 4 στροκε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 09:23
από ktmakis
Εγώ θα έλεγα αν είσαι μερακλής και έχεις καιρό να το προσέχεις πάρε GG. Πολύ ροπάτο (ανεβαίνει κάθετες ανηφόρες στο ρελαντί και δεν κολλάει πουθενά) . απλά θέλει προσοχή με το power valve να το καθαρίζεις και να τσεκάρεις βίδες συχνά. Φοβερό στήσιμο αναρτήσεων (το Ohlins πίσω απλά δεν παίζεται), και λίγο ψάξιμο με το καρμπυρατέρ αλλιώς καίει τα κέρατά του και δεν αποδίδει και σωστά. Είναι μηχανάκι που το ερωτεύεσαι και δεν το αλλάζεις με τίποτα. Το ΚΤΜ είναι πιο άγριο και απόλυτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 14:19
από DRAGONFOX
disco έγραψε:;H χρηση θα ειναι enduro με μονοπαταδα ,βεβαια θα υπαρχουν και δοσεις απο rally kai βολτες με καποια χιλιομετρα!, ; .......... .....αυτό θέλει να το σκεφτείς λίγο πριν κατάληξης. Για το 1 συμφωνώ με τον Φίλο Berg και επαυξάνω, 250cc. Το 2 παίζεται. Το 3 χμ... να κράτησης αυτό που έχεις η να πας σε κάτι από 4 στροκε.
Eλεγα για 300 cc επειδη νομιζω πως τα χιλιομετρα θα εβγαιναν ποιο ξεκουραστα ,βεβαια δεν εχω οδηγησει καποιο γι`αυτο και οι αποψεις σας που ειναι ιδιετερος χρησιμες!!! :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 15:08
από ktmakis
Εγώ για 300άρια σου μίλησα πρίν....Εχω οδηγησει το GG ..Το ΚΤΜ το 300 όχι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 17:01
από Berg
DRAGONFOX έγραψε:
disco έγραψε:;H χρηση θα ειναι enduro με μονοπαταδα ,βεβαια θα υπαρχουν και δοσεις απο rally kai βολτες με καποια χιλιομετρα!, ; .......... .....αυτό θέλει να το σκεφτείς λίγο πριν κατάληξης. Για το 1 συμφωνώ με τον Φίλο Berg και επαυξάνω, 250cc. Το 2 παίζεται. Το 3 χμ... να κράτησης αυτό που έχεις η να πας σε κάτι από 4 στροκε.
Eλεγα για 300 cc επειδη νομιζω πως τα χιλιομετρα θα εβγαιναν ποιο ξεκουραστα ,βεβαια δεν εχω οδηγησει καποιο γι`αυτο και οι αποψεις σας που ειναι ιδιετερος χρησιμες!!! :wink:


Το 300 βοηθάει μόνο στα ανοιχτά κομμάτια και στις ανηφόρες. Στα κλειστά και ιδίως στις ειδικές θέλει δύναμη σωματική ή καλή τεχνική για να πάει γρήγορα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2006, 17:49
από DRAGONFOX
Berg έγραψε:
DRAGONFOX έγραψε:
disco έγραψε:;H χρηση θα ειναι enduro με μονοπαταδα ,βεβαια θα υπαρχουν και δοσεις απο rally kai βολτες με καποια χιλιομετρα!, ; .......... .....αυτό θέλει να το σκεφτείς λίγο πριν κατάληξης. Για το 1 συμφωνώ με τον Φίλο Berg και επαυξάνω, 250cc. Το 2 παίζεται. Το 3 χμ... να κράτησης αυτό που έχεις η να πας σε κάτι από 4 στροκε.
Eλεγα για 300 cc επειδη νομιζω πως τα χιλιομετρα θα εβγαιναν ποιο ξεκουραστα ,βεβαια δεν εχω οδηγησει καποιο γι`αυτο και οι αποψεις σας που ειναι ιδιετερος χρησιμες!!! :wink:


Το 300 βοηθάει μόνο στα ανοιχτά κομμάτια και στις ανηφόρες. Στα κλειστά και ιδίως στις ειδικές θέλει δύναμη σωματική ή καλή τεχνική για να πάει γρήγορα.
Την κυριακη το απογευμα οδηγησα το GG 300 '06 ,νομιζω πως ειναι το καλυτερο διχρονο που εχω οδηγηση (cre250,tm250,ktm250) τρομερη ροπη παντου οπως ειπε και ο ktmakis και παρα πολλη καλη θεση οδηγησης,πιστευω πως ειναι ενα ολοκληρομενο 2τ!