Σελίδα 1 από 9

Εισαγωγή στα enduro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 10:00
από Quadmaniac
Φίλοι δίτροχοι τα φώτα σας παρακαλώ.

Αποδυκνείεται πως η επιλογή δίχτροχου εντούρο είναι μεγάλος πονοκέφαλος και χρειάζομαι συμβουλές μιας και έχω μπερδευτεί.

Είμαι 100 κιλά, έχω ύψος 1.84 και είμαι εντελώς άπειρος στο εντούρο με δίτροχα. Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω ένα μηχανάκι για να κάνει παρέα στο TRX και να με μυήσει στο άθλημα. Το budget που διαθέτω είναι 5.000 ευρο και το μηχανάκι το θέλω αποκλειστικά για το βουνό (δεν θα εκτελεί άλλα χρέη).

Τι μηχανάκι θα προτείνατε σε κάποιον άπειρο. Τι συγχωρεί λάθει και μπορεί να με βοηθήσει να μάθω χωρίς να με παιδεύει;;;

Έχω ακούσει άπειρες απόψεις και έχω διαβάσει τα πάντα. Εγώ προσανατολιζόμουν προς δίχρονο 125 (ΚΤΜ) ή 200 (πάλι ΚΤΜ και καλό κατα Αλέξανδρο) αλλά μια σεβαστή άποψη που όσο να ναι κάτι ξέρει παραπάνω μου λέει πως ένα ΧR 400 είναι ακριβώς αυτό που θέλω. Το DRZ 400 επίσης είναι ελκυστικό απ΄οτι έχω διαβάσει σε άλλα θέματα. 400άρια ΚΤΜ παίζουν επίσης σε αυτά τα λεφτά και τετράχρονα 250 άρια παίζουν επίσης στα 5.500. Η ουσία είναι πως είμαι μπερδεμένος και επίσης ένα 125 ΚΤΜ που οδήγησα μου άρεσε που ήταν ανάλαφρο αλλά δυσκολεύτηκα που δεν είχε πολύ ροπή χαμηλά. Τώρα αν με ρωτήσετε τι θέλω να κάνω ακριβώς στο βουνό, δεν ξέρω γι αυτό και θέλω κάτι all round. Κυρίως θα κάνω μινθι εντουράδες στα βουνά της Κερατέας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Εισαγωγή στα enduro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 10:17
από THANOS_KTM
Εχω τα ίδια κιλά και ύψος με σένα και τα δίχρονα μου φαίνονται σαν ποδήλατα σε σχέση με τα τετράχρονα που έχω οδηγήσει.
Το XR400 είναι μια πολύ καλή λύση για εισαγωγή στο enduro....εγώ πήρα για πρώτο μηχανάκι XR600.

Εισαγωγή στα enduro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 11:51
από ktmakis
XR και ξερό ψωμί!!!
Το ΕΧC το 400 πάντως είναι όνειρο!!!

Καλώστονε !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 12:08
από geco
Μάνο,

νομίζω ότι το XR 400 είναι το καλύτερο σχολείο γιά την περίπτωσή σου!

Ένα δίχρονο 125-200 δεν κάνει γιά γενική χρήση και ένα τετράχρονο 250 είναι λίγο γιά τις διαστάσεις σου.

Το XR 400 είναι σαν τον ... Κλαουδάτο ! Τα έχει όλα και συμφέρει !

Έχει ένα καθαρό ο Μελέτης Σταμάτης (DrMel) και νομίζω πως το πουλάει !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 13:43
από Berg
Για αυτό που το θέλεις το καλύτερο μηχανάκι είναι ένα τετράχρονο 400cc.

Ψάξε μεταξύ Honda XR - Suzuki DRZ400 και KTM EXC400.

Και οπωσδήποτε ανέβα πάνω και οδήγησέ το έστω και για λίγο, έστω και στην άσφαλτο. Η θέση οδήγησης είναι σημαντική και είναι όπως βολεύει τον κάθε ένα.

Αν τελικά πάντως επιλέξεις δίχρονο η επιλογή είναι KTM 200 ή GAS GAS 250.
Θα τα βρεις φνητότερα και έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Είναι πιό απαιτητικά από τα τετράχρονα στην οδήγηση αλλά δίνουν μεγαλύτερη διασκέδαση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 16:28
από ktmakis
Σωστος! ο Berg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 16:38
από Quadmaniac
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις/συμβουλές σας.

XR 400 λοιπόν και άλλο ένα Honda στο γκαράζ απ΄οτι φαίνεται. Θα με ενδιέφερε να δω του κυρίου Μελέτη αν πωλείται. Είμαι βέβαια σε αναμονή του ετήσιου μπόνους (κάνα αυτοκίνητο θέλετε;;;) αλλά σε λιγότερο από μήνα περίπου θα είμαι έτοιμος για την αγορά.

Θα με μάθετε και να το οδηγάω;;; :D

Ξεκινάω το ψάξιμο-διάβασμα με θέμα το 400...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 16:40
από THANOS_KTM
Στις 23-24 Σεπτεμβρίου θα έχει νομίζω test ride τα ΚΤΜ 2007 στην Λίμνη Δασίου.
Εκεί μπορείς να τα οδηγήσεις και τα δίχρονα και τα τετράχρονα για να πάρεις μια ιδέα,και τι σου ταιριάζει περισσότερο αν και όλοι καταλήγουμε στο XR400.!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 18:52
από sacram
πάρε ένα Xr400 να ξεμπερδεύεις.....
Εδώ σκέφτομαι εγώ να επιστρέψω στα XR(άκια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2006, 21:03
από axelkal
Δές το XR του DrMel .
Είναι σχεδόν καινούριο & νομίζω
έχει & κάποια προίκα .

VAYA CON DIOS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2006, 09:06
από Berg
Quadmaniac έγραψε:Είμαι βέβαια σε αναμονή του ετήσιου μπόνους


Πάρε το ΧR και μετά φάε το μπόνους εδώ: http://www.xrsonly.com/

Συμβουλές για Honda στον Geco αφού είναι μέσα στα πράγματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2006, 21:25
από Quadmaniac
Ευχαριστώ.

Berg δεν έπρεπε να μου το δείξεις...Είναι γνωστή η φαγούρα που έχω.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2006, 21:56
από doc
Το XR 400 είναι ίσως το καλύτερο enduro ου έχω τρέξει σε αγώνες...
Τουλάχιστον για τα μέτρα μου... Απίθανο, φιλικό, δυνατό και ροπάτο...

Επιφυλάσσω απλώς δύο αντιρρήσεις που έχουν να κάνουν με την σημερινή εποχή:

1ον Η έλλειψη μίζας που το '97 αποτελούσε εξαίρεση και το '06 τον κανόνα, αφού ακόμη και τα δίχρονα (ΚΤΜ 300 ΕΧC) εξοπλίζονται με μίζα...
ΑΛΛΑ: Ο Σαρακάκης εισάγει από Ιταλία (ΗΜ) XR 400 με μίζα! Αλλά είναι λίγο (έως πολύ...) βαρίδια... ενώ κρατώ μια επιφύλαξη για την ποιότητα των αναρτήσεων (αν είναι ίδιες δηλαδή με του καλού-παλιού) και την δύναμη του κινητήρα (αν είναι κλειστό...). Αλλά για αυτά μπορεί να σου πει ο Geco.

2ον Για τα κιλά σου και την σωματική σου διάπλαση Quadmaniac... αν βάλεις και τον εξοπλισμό που θα φοράς... οι αναρτήσεις θα είναι υπέρ του δέοντος μαλακιές...

Φυσικά οι ανωτέρω επιφυλάξεις έχουν να κάνουν περισσότερο με αγωνιστική χρήση. Για ερασιτεχνική, λίγο σε νοιάζει αν αργήσει να πάρει μπροστά μετά την τούμπα, ή αν τερματίζει πιο συχνά τις αναρτήσεις του...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2006, 21:59
από doc
...φυσικά υπάρχει και η λύση του WR 450 F...
Mε λίγα παραπάνω φράγκα... πας σε άλλο επίπεδο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 09:26
από Quadmaniac
Ευχαριστώ για το input.

Οπως το σκέφτομαι το 400 είναι η καλύτερη λύση για όλα όσα προανέφερες. Η έλειψη μίζας είναι θέμα αλλά δεν επισκιάζει όλα τα υπόλοιπα προτερήματα του τα οποία το καθιστούν την ιδανική επιλογή για μένα. Οι αναρτήσεις όταν το οδηγήσω λίγο και αρχίσω να το μαθαίνω ίσως χρειαστούν service ή πιο σκληρά ελατήρια αλλά στα λεφτά που έχω δει ότι παίζουν τα 400 με παίρνει να ρίξω και κάτι παραπάνω. Πιστεύω οτι στα λεφτά που παίζουν είναι η ιδανική επιλογή μιας και σίγουρα θα φάω καμμιά τούμπα και θα του κάνω καμμιά ζημιά και όταν αποφασίσω οτι θέλω κάτι παραπάνω δεν θα έχω χάσει πολλά λεφτά μιας και το μεταχειρισμένο έχει φάει το πολύ depreciation.

Σκέφτομαι να τρέξω και σε trail οπότε η τούμπα θα πέσει σύνεφο.......