Σελίδα 3 από 4

Cagiva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 13:22
από leipsippos
Για να μπουν στο παιχνιδι και οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες μετα απο λιγο σαν επισημες συμμετοχες. Εδω το κοκπιτ ενος ιταλικου "Ελεφαντα" την ιδια χρονια! Ακομα με χειροκινητο απο οσο καταλαβαινω.

1986

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 13:30
από leipsippos
Και απο το σακουλακι της Σανιτας η Caginva εξελισεται ...για να γινει ηλεκτρικο (;) απο οτι συμπεραινει κανεις απο το μαυρο κουτακι στα αριστερα, την επομενη χρονια.
Η φοτο απο το ιδιο μοντελο της επομενης χρονιας. Παρεπιπτώντως το αυτοκολλητακι στο κουτι γραφει "Ραμιρεζ" !!!! :!: :!:

1990

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 13:35
από leipsippos
Για να φτασει σε μερικα χρονια σε μια οψη, ο πινακας, η οποια σε ελαχιστα διαφερει με τα σημερινα, 16 χρονια μετα. Η φοτο ειναι απο τα τελυταια ραλλυ του "Ελεφαντα".

Επανένταξη ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 14:13
από geco
Γιάννη,

συνέχισε τις ποδηλατάδες, τις φυσιοθεραπείες , κάνε τα μπάνια σου στις διακοπές και από φθινόπωρο ... τα ξαναλέμε !

Επανένταξη ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 15:34
από leipsippos
Και να ερθεις με τον κηδεμονα σου!

Re: 1990

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 16:34
από Berg
leipsippos έγραψε:Για να φτασει σε μερικα χρονια σε μια οψη, ο πινακας, η οποια σε ελαχιστα διαφερει με τα σημερινα, 16 χρονια μετα. Η φοτο ειναι απο τα τελυταια ραλλυ του "Ελεφαντα".


Μας έφτιαξες. Λίγο ακόμα και θα βάλω το Roadbook από το Husaber στο δικό μου Elefant. :!: :!:

Που ειναι;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2007, 11:36
από leipsippos
Το Roadbook Holder της Touratech μπορειτε να κοιταξετε και να το δειτε απο κοντα στην MAKAN.

Το δε της MD,που οπως ειπαμε ΔΕΝ εισαγεται στην Ελλαδα, αυτη τη στιγμη τα μονα site που μπορειτε να το παραγγειλετε, αν βεβαια εχετε τα 100 παρπανω ευρω και μπορειτε να ζησετε χωρις την υποστηριξη και το σερβις ενος καταστηματος ειναι ειτε στην Γερμανια απο τον MAYER ειτε στην Αγγλια απο το DEMON

Μιας και το εφερε η κουβεντα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2007, 10:58
από leipsippos
Αφου εκανα τον κοπο και το πηρα νας σας το δειξω κιολας.

Εδω εχουμε τον φορεα οπως ειναι απο το κουτι του χωρις την διαφανη προσοψη.

Εικόνα

Αυτο ειναι το ICO στο κουτι του μαζι με τους σενσορες, μαγνητες, καλωδια και λοπες ιστοριες.

Εικόνα

Και αυτη ειναι η βαση που δινει η MD για να στηριχτουν τα δυο προγουμενα μαζι πανω στη μπαρα της μηχανης. Αριστερα ειναι η μικρη βαση που ερχεται μαζι με τον φορεα ενω στη μεση ,η μεγαλη, ειναι η εξτρα που πηρα ειδικα για αυτα. Κατω αριστερα ειναι ο διακοπτης του φορεα.

Εικόνα

Εδω ειναι πλεον το συνολο συναρμολογημενο, εχει παντου μικρα λαστιχα ροδελες σαν "silent blocks" (σινεμπλοκ, ελληνιστι) στις βιδες της πλακετας, για να μη μεταφερονται οι κραδασμοι στο συστημα. Μεταξυ πλακας και φορεα υπαρχει ενα κενο 3-4 χιλ.

Εικόνα

Και λιγη θεωρια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2007, 11:20
από leipsippos
Εδω στην παλιηνη οψη αφ' ενος βλεπουμε το περιεργο σχημα του και αφ' ετερου μπορουμε να δουμε το πληθος των αξονων και την διαταξη τους.
Σε αντιθεση με οτι εχουμε συνηισει σε αλλους φορεις εδω το ρολο τυλιγεται σε δυο αξονες μεν, αλλα κανενας απο αυτους τους δυο δεν εχει την κινηση. Οι δυο μεταλλικοι αξονες στην μεση ειναι αυτοι που τυλιγουν/ξετυλιγουν το χαρτι αλλα η κινηση (το μοτερ) ειναι στο κατω μερος, πρακτικα στον αξονα που ενα απλα χειροκινητο φορεα χρησμοποιειται για να τεντωνει το χαρτι στο κατω μερος.

Εικόνα

Οπως θα παρατηρησετε ο κατω αξονας, ειναι αρκετα χοντρος σε σχεση με τους υπολοιπους καθως ειναι κουφιος. Το εξωτερικο του μενει ακινητο για αν μπορει να γλυστραει επανω του το χαρτι και στο εσωτερικο του υπαρχει ενας αλλος αξονας ο οποιος εχει προσαρμοσμενα δυο συστηματα ελευθερης τροχασεως (οπως εχουν τα ποδηλατα στην πισω ροδα και επιτρεπει στον κατηφορο να γυρναει η ροδα χωρις να γυρνανε τα πεταλια). Αυτα τα συστηματα ειναι αντιθετης φορας. Οποτε οταν γυρναει το μοτερ δεξιοστροφα να εμπλεκει μονο το ενα και να τυλιγει, και οταν αριστεροστροφα να εμπλεκει μονο το αλλο και να ξετυλιγει. Με αυτον τον τροπο λυνει το προβλημα της συνεχους μεταβαλλομενης αναλογιας διαμετρου των δυο ρολών χαρτιου. Απο την αριστερη πλευρα του φορεα εχει κλασσικα δυο κουμπια για να μπορει να γινει χειροκινητο, τα οποια ομως εφαρμοζουν απεθειας επανω στους αξονες που εχουν το χαρτι.
Τα μικρα ασπρα βιδακια δεν ειναι παρα τεντωτηρες των ιμαντων σιλικονης, για να εχουν αυτοι μεγαλυτερη εφαπτομενη επιφανεια με τους δισκους στα ραουλα του χαρτιου.


Εικόνα

Και λιγη θεωρια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2010, 17:50
από leipsippos
Πρέπει εδω να αναφέρω και την προσπαθεια του Πορτογαλικού F2R καθως και του 2Τροχου στην Πάτρα για την κατασκευή road-book holders, ο μεν και εισαγωγή ο δε!
Μολις βρεθει και ένα για test-ride (ακουει η Πάτρα;) θα ανεβασω και καμια φωτο με αρθράκι!

Re: Και λιγη θεωρια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2010, 16:29
από megalexandros
leipsippos έγραψε:Πρέπει εδω να αναφέρω και την προσπαθεια του Πορτογαλικού F2R καθως και του 2Τροχου στην Πάτρα για την κατασκευή road-book holders, ο μεν και εισαγωγή ο δε!
Μολις βρεθει και ένα για test-ride (ακουει η Πάτρα;) θα ανεβασω και καμια φωτο με αρθράκι!
Η Πατρα ακουει 8) Θα ανεβουν αρθρο και tips 8) , θα γνωρισετε τον Thomaz (f2r) και τον Γιωργο(2τροχο) μετα το Πασχα ομως.
Υ.Γ. Με 'σενα λειψιπε κανονισε να τρεχουμε ..... στα δικαστιρια :lol: :lol:
Καλη ανασταση, αντε και κοντευει η ωρα.Μανι τε ετ' εμα, μανι τε εμας.

Re: Και λιγη θεωρια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2010, 19:50
από leipsippos
Ααααααπ.... Φιλαράκι, για δικαστήρια, πάρε ένα νουμερο και περίμενε στην ουρα γιατι προηγούνται άλλοι!
Καλή ανασταση!

Re: Και λιγη θεωρια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2010, 21:59
από megalexandros
F2R road-book holders και επισημα πλεον στην Ελλαδα απο το 2τροχο Πατρας.Η F2R ειναι καταστημα εξοπλισμου μοτοσυκλετας και αναβατη με εδρα τη Λισαβονα.One man show company οπως μας ειπε ο ιδιοκτιτης και εμπευστης Tomaz Pessanha.O ιδιος λογω υγειας δεν αγωνιζεται πλεον αλλα διοργανωνει αγωνες και υποστηριζει αναβατες.Η αγαπη και το μερακι τον οδηγισαν να κατασκευασει αρχικα ενα χειροκινητο R-Β : το rb-701/a το οποιο εξεληξε και τωρα κατασκευαζει το rb-701/b.H μεγαλητερη επιτυχια ηταν περιση το μαϊο οταν παρουσιασε το ηλεκτροκινητο rb-730 που εγινε γρηγορα best-seller.Eπενδιση για την επιτυχια η εξεριτικη ποιοτιτα σε συνδιασμο με τις τιμες .Ο Τomaz ενθουσιαστικε με την εκπροσωπιση των προϊοντων του στην Ελλαδα μιας και ειμαστε η πρωτη χωρα που το κανει.
Το 2τροχο λειτουργει στη Πατρα 8 χρονια υπο το Γιωργο Λατσα.Απο την αρχη της λειτουργιας του στηριζει Πατρινους αγωνιζομενους οπως και εμενα απο το πρωτο μου κιολας rally-raid (Ροδοπη 2004).Σκοπος ειναι η πληρη καλυψη της αγορας εκτος απο προϊοντα, με ανταλακτικα και υπηρεσιες της F2R ωστε να μη χρειαζεται να στελνουμε τα προϊοντα για επισκευη η συντηριση στη Ποτρογαλια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2010, 22:52
από megalexandros
Εγινε η τοποθετιση, η καλοδιοση και προχθες βγηκα για δοκιμη.
tips:1)δε τυλιγουμε σφικτα το χαρτι (εγω το συνιθηζα, οχι πλεον)για να εχει ομαλη κυλιση μεχρι τελους.
2)η ασφαλειοθηκη απο τη μαμα εχει γιαλινη ασφαλεια 1,5Aμπερ.Στο εμποριο βρηκα ενος η δυο αμπερ οι οποιες σε μεγεθος ειναι 2χιλ. πιο κοντες.Εφαρμοζουν στην ασφαλειοθηκη απολυτα.Δε χρειαζεται να αλλαχτη η ασφαλειοθηκη με αλλου τυπου ουτε η ασφαλεια με μεγαλιτερα αμπερ (συμβουλες φιλου ηλεκτρολογου).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2010, 23:40
από leipsippos
F2R-H Πορτογαλική απαντηση!
Λιγα λογια για την θηκη. Ναι, ειναι πορτογαλεζικη, ναι ειναι μαυρη και εχει μια χωρις και μια με μοτερ. Το μοτερ ειναι μεσα στο κουτι και χρησιμοποιει ιμαντες για την κίνηση κατι το οποιο εχει αποδειχτει σωτηριο σε σχέση με τα γρανάζια.
Το καπάκι καλυπτει και τον μηχανισμο κίνησης στα δεξιά καθώς παρέχει και αδιαβροχοποιηση. Ειναι μια πολύ απλη κατασκευή και μπορώ να πω οτι μου άρεσε περισσοτερο από απο του MD. Σε γενικες γραμμες η ποιότητα κατασκευης ειναι πολυ καλή, το μεταλλο είναι βαμμενο και δεν υπάρχουν ενώσεις/κολλήσεις εκτεθειμένες. Σε γενικες γραμμές ειναι μια πολύ καλη πρόταση για τα λεφτά του, για να μην πω η χρυσή τομή μεταξυ του Γερμανικού και του Ιταλικού σχεδιαστικά. Δεν έχει κατι το ιδιέταιρο το οποιο μπορει να το αχρηστευσει ευκολα σε έναν αγώνα και οι ιμάντες ειναι στην ουσια μεγάλα Ο-ring.
Ο φωτισμός ειναι μια πολυ απλή πλακέτα η οποία ενωνεται με ένα μικρο slide στην παροχή.
Το μόνο ισως που μου έκανε κατι είναι ο δικόπτης ο οποίος φαινηκε μικρος και δεν μου γέμισε το μάτι, απο την αλλή βέβαια δεν είπε κανεις οτι οι γκουμούτσες που εχουν τα άλλα δυο ηλεκτρικα ειναι και οτι καλυτερο.
Γενιακ ειναι μια θήκη με πολυ καλη πιότητα κατασκευής , απλη στην συντηρηση και λειτουργία και σε μια λογική τιμη για αυτά που προσφέρει.