Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2005, 11:05
από superspy
THANOS_KTM έγραψε:
superspy έγραψε:.... Θα σου έρθει λίγο ακριβά: Υπολόγισε περίπου μια πρόσθετη αξία όσο ένα σετ λάστιχα+ Αν συνεχίσεις να το σκέφτεσαι.... σου λεω και λεπτομέρειες.....
Πάντως (έχω δοκιμάσει) εκτιμώ ότι -ακόμα- με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνουμε δεν αξίζει. Καλύτερα επένδυσε σε ένα σετ καλές σαμπρέλες και καινούργια λάστιχα (σκληρά για πέτρα) και πρόσεχε τις πιέσεις σου - θα σου έρθει πιο φθηνά...


Μόνο το πρώτο σκέλος της απάντησης με κάλυψε :o
Στην Θήβα πάντως με λάστιχα motocross, σαμπέλα motocross πολύ χοντρή, και πιέσεις 18psi μπροστά-πίσω και πάλι μου έσκασε το ρημάδι το πίσω :evil:
Ηθελα να ήξερα πώς τα καταφέρνουν και αλλάζουν λάστιχα σε 10-15 λεπτά στο παγκόσμιο....εμείς κάναμε σχεδόν μια ώρα δύο άτομα το ένα λάστιχο (γιατί έπαθε και ένας φίλος μου) :oops:



Δε θα σου συνιστούσα motocross ελαστικά για τη χρήση που κάνουμε.....
Ένα καθαρό enduro θα σου αποδόσει καλύτερα (αλλά τρώγεται γρήγορα).
Στην Εύβοια (και αλλού) χρησιμοποίησα Mich. End. Comp III (τελείωσε στα 150 χιλιόμετρα....) – πίεση 16 εμπρός 15 πίσω

Στην Θήβα (προγραμματισμένο για εντελώς ξερό) έβαλα Mich. Baja – «νυκτερινή πίεση» (δεν έβλεπα όλες τις πέτρες :-) ) 18 εμπρός – 17 πίσω – και μετά 16 εμπρός 15 πίσω. (έφαγα το μισό!)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2005, 14:26
από alexandros
εγω παντως βαζω 5psi και στα 4 λαστιχα μου !!

και δεν ειναι αμαξι !!

χα χα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2005, 14:42
από THANOS_KTM
superspy έγραψε:
Δε θα σου συνιστούσα motocross ελαστικά για τη χρήση που κάνουμε.....
Ένα καθαρό enduro θα σου αποδόσει καλύτερα (αλλά τρώγεται γρήγορα).
Στην Εύβοια (και αλλού) χρησιμοποίησα Mich. End. Comp III (τελείωσε στα 150 χιλιόμετρα....) – πίεση 16 εμπρός 15 πίσω

Στην Θήβα (προγραμματισμένο για εντελώς ξερό) έβαλα Mich. Baja – «νυκτερινή πίεση» (δεν έβλεπα όλες τις πέτρες :-) ) 18 εμπρός – 17 πίσω – και μετά 16 εμπρός 15 πίσω. (έφαγα το μισό!)


Με το motocross Βridgestone όμως έχω βγάλει Αττικό-Ευβοια-θήβα και καναδύο εντουρόβολτες και ακόμα είναι στην μέση τους τα τακούνια. :wink: και δεν τα έβαλα στην τύχη...ρώτησα τον Χάρη :wink:
Είναι πολυτέλεια για μένα να αλλάζω λάστιχα σε κάθε αγώνα. :cry:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2005, 10:45
από superspy
THANOS_KTM έγραψε:
superspy έγραψε:
Δε θα σου συνιστούσα motocross ελαστικά για τη χρήση που κάνουμε.....
Ένα καθαρό enduro θα σου αποδόσει καλύτερα (αλλά τρώγεται γρήγορα).
Στην Εύβοια (και αλλού) χρησιμοποίησα Mich. End. Comp III (τελείωσε στα 150 χιλιόμετρα....) – πίεση 16 εμπρός 15 πίσω

Στην Θήβα (προγραμματισμένο για εντελώς ξερό) έβαλα Mich. Baja – «νυκτερινή πίεση» (δεν έβλεπα όλες τις πέτρες :-) ) 18 εμπρός – 17 πίσω – και μετά 16 εμπρός 15 πίσω. (έφαγα το μισό!)


Με το motocross Βridgestone όμως έχω βγάλει Αττικό-Ευβοια-θήβα και καναδύο εντουρόβολτες και ακόμα είναι στην μέση τους τα τακούνια. :wink: και δεν τα έβαλα στην τύχη...ρώτησα τον Χάρη :wink:
Είναι πολυτέλεια για μένα να αλλάζω λάστιχα σε κάθε αγώνα. :cry:


E.... και πόσα σκασμένα είχες είπες; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δοκίμασε μπρός πίσω Mich. Baja θα είναι καλύτερα απο τα Bridg και με κανονική χρήση χώμα θα σου βγάλει (το πίσω) απο 1000-2000 χιλμ.

Σε γενιική χρήση (μικτή χώμα, καθέ μέρα δουλειά - ταξίδια κλπ) βγάζει το πίσω 4500+ χιλμ.

(Φυσικά αμα σου αρέσουν οι υπερστροφες στην πέτρα.... μειώνεται ο χρόνος ζωής....)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2005, 11:05
από THANOS_KTM
superspy έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:
superspy έγραψε:
Δε θα σου συνιστούσα motocross ελαστικά για τη χρήση που κάνουμε.....
Ένα καθαρό enduro θα σου αποδόσει καλύτερα (αλλά τρώγεται γρήγορα).
Στην Εύβοια (και αλλού) χρησιμοποίησα Mich. End. Comp III (τελείωσε στα 150 χιλιόμετρα....) – πίεση 16 εμπρός 15 πίσω

Στην Θήβα (προγραμματισμένο για εντελώς ξερό) έβαλα Mich. Baja – «νυκτερινή πίεση» (δεν έβλεπα όλες τις πέτρες :-) ) 18 εμπρός – 17 πίσω – και μετά 16 εμπρός 15 πίσω. (έφαγα το μισό!)


Με το motocross Βridgestone όμως έχω βγάλει Αττικό-Ευβοια-θήβα και καναδύο εντουρόβολτες και ακόμα είναι στην μέση τους τα τακούνια. :wink: και δεν τα έβαλα στην τύχη...ρώτησα τον Χάρη :wink:
Είναι πολυτέλεια για μένα να αλλάζω λάστιχα σε κάθε αγώνα. :cry:


E.... και πόσα σκασμένα είχες είπες; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δοκίμασε μπρός πίσω Mich. Baja θα είναι καλύτερα απο τα Bridg και με κανονική χρήση χώμα θα σου βγάλει (το πίσω) απο 1000-2000 χιλμ.

Σε γενιική χρήση (μικτή χώμα, καθέ μέρα δουλειά - ταξίδια κλπ) βγάζει το πίσω 4500+ χιλμ.

(Φυσικά αμα σου αρέσουν οι υπερστροφες στην πέτρα.... μειώνεται ο χρόνος ζωής....)


Ελα μωρέ...ένα σκασμένο είχα και εγώ όλα αυτά τα χρόνια και αυτό από καρφί :roll:
Aλήθεια...το mousse πώς δουλεύει ακριβώς?Ετσι από περιέργεια :oops:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2005, 23:55
από superspy
THANOS_KTM έγραψε:....
Aλήθεια...το mousse πώς δουλεύει ακριβώς?Ετσι από περιέργεια :oops:




Εικόνα

Τι είναι το Mousse;

Το bib-mousse της Michelin, είναι ένας αφρώδης πυρήνας, ο οποίος αντικαθιστά τις σαμπρέλες των ελαστικών των μοτοσικλετών εκτός δρόμου.

Είναι σαν σφουγγάρι από αφρό βουτυλίου με τις κυψέλες του, γεμάτες με άζωτο.

Εξωτερικά η επιφάνεια του είναι λεία έτσι ώστε να γλιστρά - μπαίνει στα αντίστοιχου μεγέθους ελαστικά. Θέλει προσοχή στην τοποθέτηση για να μην τραυματισθεί.

Το Mousse είναι για χρήση εκτός δρόμου μόνο.
Μέγιστη απόσταση σε επίπεδη επιφάνεια (άσφαλτο κλπ) με υψηλή ταχύτητα περίπου 30 χιλιόμετρα.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 130 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

Το Bib-Mousse είναι κατασκευασμένο για αγωνιστική χρήση με τα ελαστικά της Michelin και της BFGoodrich.
Είναι σημασμένο NHS (Not for Highway Service) και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ποτέ στην άσφαλτο.
Επίσης η Michelin δεν το συνιστά για χρήση με άλλα ελαστικά.

Δεν πρέπει να αποθηκεύεται για καιρό σε θερμοκρασίες άνω των 30 βαθμών.

Το όριο ζωής του είναι ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ από την ημερομηνία παραγωγής του.
Σε περίπτωση σκληρής χρήσης, ο χρόνος μειώνεται δραματικά.

Ένα mousse, τοποθετημένο στο σωστό μέγεθος ζάντας με το σωστό ελαστικό, θα δώσει αντίστοιχο πίεσης 13 psi.
Με τη χρήση αυτή η πίεση μειώνεται (ο αφρός αποκτά πόρους και το άζωτο διαφεύγει) και απαιτείται αλλαγή μόλις μαλακώσει (σε συνθήκες Rally περίπου 800-1000 χιλιόμετρα).

Χρειάζεται προσεκτικό «ζέσταμα» του ελαστικού, πριν την χρήση.

Τα mousse στους μπροστινούς τροχούς στα Rally, τείνουν να καταργηθούν, μια και «σκάνε» - εκρήγνονται στα «πολλά» με... άσχημες συνέπειες!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2005, 09:55
από Berg
superspy έγραψε:Χρειάζεται προσεκτικό «ζέσταμα» του ελαστικού, πριν την χρήση.


Δηλαδή? Για κάντο πιό λιανά. :?:

superspy έγραψε:Τα mousse στους μπροστινούς τροχούς στα Rally, τείνουν να καταργηθούν, μια και «σκάνε» - εκρήγνονται στα «πολλά» με... άσχημες συνέπειες!


Σπύρο μάλλον μιλάς για τα Rally και όχι για τους δικούς μας αγώνες. Νομίζω ότι για αγώνες Trial Ride Raid με σκληρό χώμα και πέτρες είναι ότι πρέπει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2005, 11:27
από superspy
Berg έγραψε:
superspy έγραψε:Χρειάζεται προσεκτικό «ζέσταμα» του ελαστικού, πριν την χρήση.


Δηλαδή? Για κάντο πιό λιανά. :?:


Δηλαδή: Σκέψου ότι δε θές να «κάψεις» το «σφουγγάρι» που φοράς μέσα στα ελαστικά σου. Είναι σαν να θες να ψήσεις κρέας.... δεν ξεκινάς κατευθείαν με τσίτα φωτιά....
Με το mousse θέλεις μερικά χιλιόμετρα με ήπια χρήση πριν τα «δώσεις», ώστε να ζεσταθεί ομοιόμορφα... (φυσικά όταν έχεις να κάνεις «γρήγορους» αγώνες με «πολλά»)


Berg έγραψε:
superspy έγραψε:Τα mousse στους μπροστινούς τροχούς στα Rally , τείνουν να καταργηθούν, μια και «σκάνε» - εκρήγνονται στα «πολλά» με... άσχημες συνέπειες!


Σπύρο μάλλον μιλάς για τα Rally και όχι για τους δικούς μας αγώνες. Νομίζω ότι για αγώνες Trial Ride Raid με σκληρό χώμα και πέτρες είναι ότι πρέπει.


Μα... το είπα Berg....

Πίεση αέρα γιά off road

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2005, 11:40
από geco
Γιά να πάμε στην ουσία!
Οι πιέσεις που χρησιμοποιώ από καταβολής Τρεϊλ ράιντ αλλά και παλιότερα στα Εντούρο είναι 16psi πίσω και 18 μπροστά. Μιλάμε με μοτόσυκλέττες εντούρο και λάστιχα μοτοκρός (συχνότερα Bridgestone intermediate).

Ξέρω, ξέρω, οι κατασκευαστές συνιστούν 12 με 14psi και εκεί πράγματι τα λάστιχα δουλεύουν καλύτερα. Η πείρα έχει δείξει όμως διάφορα όπωs:

Δεν γυρνάμε σε μία πίστα με γνωστό έδαφος και αναμενόμενες δυσκολίες (π.χ. μοτοκρός) άρα μπορύμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα από συνθήκες εδάφους και κυρίως κοφτερή πέτρα-βράχια που δεν θα λυπηθούν τα λάστιχα και τις σαμπρέλες μας. Άρα βαλε 18 μπροστά και ας μπιστάει λίγο, δεν πάμε και σαν τον Everts! Πίσω με 16 είμαστε ΟΚ.Από σαμπρέλες χρησιμοποιώ πάντα τις motocross heavy duty και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα σχεδόν ποτέ.

Και λέω σχεδόν ποτέ γιατί υπάρχουν και απρόβλεπτα όπως στη Θήβα που κατέστρεψα το πίσω λάστιχο και την σαμπρέλα και χρεώθηκα 10΄καπέλλο στον τερματισμό από ένα τεράστιο καρφί ! (Που διάολο βρέθηκε;;;!!!)

Re: Πίεση αέρα γιά off road

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2005, 11:47
από superspy
geco έγραψε:....Από σαμπρέλες χρησιμοποιώ πάντα τις motocross heavy duty και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα σχεδόν ποτέ.


Σωστά.... και εγώ το ίδιο. Θέλει λίγο προσοχή μόνο με μηχανάκια γενικής χρήσης, γιατί οι motocross στην Εθνική μετά τα 120+ ανεβάζουν θερμοκρασίες και στο τέλος βοηθούν στο να διαλυθεί το λάστιχο....

geco έγραψε:Και λέω σχεδόν ποτέ γιατί υπάρχουν και απρόβλεπτα όπως στη Θήβα που κατέστρεψα το πίσω λάστιχο και την σαμπρέλα και χρεώθηκα 10΄καπέλλο στον τερματισμό από ένα τεράστιο καρφί ! (Που διάολο βρέθηκε;;;!!!)


Θα είναι αυτό που έβγαλε απο το δικό του λάστιχο ο THANOS_KTM :-) :-) :-)

Re: Πίεση αέρα γιά off road

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2005, 19:55
από leipsippos
Δηλαδη για να βρουμε πιεση παιρνουμε και το κομπρεσερ υπο μαλης και την βγαζουμε μια μερα στο βουνο φουσκωνοντας και ξεφουσκώνοντας, ειναι τελειως υποκειμενικο θεμα η πιεση.

Re: Πίεση αέρα γιά off road

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2005, 08:23
από THANOS_KTM
superspy έγραψε:
geco έγραψε:Και λέω σχεδόν ποτέ γιατί υπάρχουν και απρόβλεπτα όπως στη Θήβα που κατέστρεψα το πίσω λάστιχο και την σαμπρέλα και χρεώθηκα 10΄καπέλλο στον τερματισμό από ένα τεράστιο καρφί ! (Που διάολο βρέθηκε;;;!!!)


Θα είναι αυτό που έβγαλε απο το δικό του λάστιχο ο THANOS_KTM :-) :-) :-)


:lol: :lol: :lol: :lol: ....Δεν είμαι και τόσο κ@λοχαρακτήρας 8)

Re: Πίεση αέρα γιά off road

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2005, 11:11
από superspy
THANOS_KTM έγραψε:
superspy έγραψε:
geco έγραψε:Και λέω σχεδόν ποτέ γιατί υπάρχουν και απρόβλεπτα όπως στη Θήβα που κατέστρεψα το πίσω λάστιχο και την σαμπρέλα και χρεώθηκα 10΄καπέλλο στον τερματισμό από ένα τεράστιο καρφί ! (Που διάολο βρέθηκε;;;!!!)


Θα είναι αυτό που έβγαλε απο το δικό του λάστιχο ο THANOS_KTM :-) :-) :-)


:lol: :lol: :lol: :lol: ....Δεν είμαι και τόσο κ@λοχαρακτήρας 8)


Ρεεεεεε.... πλάκα έκανα έτσι.....;!!!

Re: Πίεση αέρα γιά off road

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2005, 11:19
από THANOS_KTM
superspy έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:
superspy έγραψε:
geco έγραψε:Και λέω σχεδόν ποτέ γιατί υπάρχουν και απρόβλεπτα όπως στη Θήβα που κατέστρεψα το πίσω λάστιχο και την σαμπρέλα και χρεώθηκα 10΄καπέλλο στον τερματισμό από ένα τεράστιο καρφί ! (Που διάολο βρέθηκε;;;!!!)


Θα είναι αυτό που έβγαλε απο το δικό του λάστιχο ο THANOS_KTM :-) :-) :-)


:lol: :lol: :lol: :lol: ....Δεν είμαι και τόσο κ@λοχαρακτήρας 8)


Ρεεεεεε.... πλάκα έκανα έτσι.....;!!!


Ναι βρεεεε...εννοείται αυτό :wink:

ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 01:01
από leipsippos
Δεν ξερω τι πιεση ειχε αλλα πετυχα τύπο στο advrider.com με 950 σε χωματόδρομο με χιονια, δικαβαλο με Pirelli Scorpion, ή τρελός ή γενναιος ήταν ο τύπος. Γενικά όπως βολευεται ο καθένας. Βάρος, μηχανη, λαστιχο, στυλ, καιρός , θερμοκρασίες, εδαφος και δεν συμμαζεύεται. Χώρια που ήταν και στη μέση του τίποτα o εν λόγω τύπος.