Σελίδα 4 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 10:56
από doc
Μoto Χατζηγεωργίου 210 2404614-5... Ζήτα τον Κίμωνα...

Λάστιχα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 11:22
από geco
THANOS_KTM έγραψε:Eπαναφέρω το θέμα.
Τα Bridgestone M602 τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Κανένα λαστιχάδικο με καλές τιμές έχουμε?


Θάνο,

έχω δοκιμάσει το Μ 602 (Πάει ζευγάρι με το Μ601 μπροστά).

Έχει εξαιρετική συμπεριφορά στο ξερό έδαφος και καλή αντοχή στην φθορά.
Είναι όμως εντελώς ακατάλληλο γιά λάσπη !
(Πάει όπου θέλει και σε τρομάζει ! )

Και βέβαια είναι λάστιχο Μοτοκρος που σημαίνει ότι είναι σχεδιασμένο γιά ελαφρύτερα μηχανάκια και καθόλου γιά άσφαλτο!

Re: Λάστιχα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 11:37
από THANOS_KTM
geco έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:Eπαναφέρω το θέμα.
Τα Bridgestone M602 τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Κανένα λαστιχάδικο με καλές τιμές έχουμε?


Θάνο,

έχω δοκιμάσει το Μ 602 (Πάει ζευγάρι με το Μ601 μπροστά).

Έχει εξαιρετική συμπεριφορά στο ξερό έδαφος και καλή αντοχή στην φθορά.
Είναι όμως εντελώς ακατάλληλο γιά λάσπη !
(Πάει όπου θέλει και σε τρομάζει ! )

Και βέβαια είναι λάστιχο Μοτοκρος που σημαίνει ότι είναι σχεδιασμένο γιά ελαφρύτερα μηχανάκια και καθόλου γιά άσφαλτο!


Τι προτείνεις εσύ για μηχανάκι βαρύ σαν το 620 και χρήση αποκλειστικά χώμα και ασφαλτο όσο χρειαστεί μέχρι το βουνό.

Λάστιχα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 11:47
από geco
Μίλα καλύτερα με τους λαστιχάδες !

Τον Κίμωνα ή τον Γιώργο Ποντίκη στο 210 9225930 !

Λάστιχα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 11:53
από THANOS_KTM
Μίλησα με τον Κίμωνα.
θα δοκιμάσω το Pirelli ΜΤ16 τελικά.

Re: Λάστιχα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 23:23
από doc
THANOS_KTM έγραψε:θα δοκιμάσω το Pirelli ΜΤ16 τελικά.

Αθάνατο!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 13:40
από leipsippos
Λαστιχαδικο με καλες τιμες; Ktm-Sommer.de !!!!
Για τα Μ602 δεν ξερω.
Τι εχεις μπροστα στο 640; Δουλευει;

Εγω σκεφτομαι να βαλω το ΜΙΤΑΣ στο Husqy και το ΜΤ21 που εχει τωρα στο 640. Το ΜΤ21 ειναι ακομα αθικτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 14:25
από THANOS_KTM
Γιώργο το ΜΙΤΑS σε σχέση με το PIRELLI MT16 είχαν μικρή διαφορά χρημάτων οπότε επέλεξα να πάρω το δευτερο.Αν και είχα βάλει 18 πίεση,τα τρελλά ανηφόρια τα ανέβηκα ανετότατα.
Το 601 στην λάσπη είναι όπως τα λέει ο geco....θα πρέπει να το αλλάξω και αυτο. :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 17:18
από sacram
Παίδες αν αλλάξεις διάσταση ελαστικών πώς επηρεάζεται το μοτόρι?

Πχ αν από 130 που φοράει πίσω του βάλουμε 110 ή 120?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 18:00
από ktmakis
Χανεις σε πρόσφυση αλλά κερδίζεις σε ευστροφία.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 18:09
από sacram
στο μοτέρ αναφέρεσαι??? εννοεις μικρότερη επιφανεια περισσότερο γκαζι?
Κυριως με ενδιαφερει πώς αλλάζει η συμπεριφορά της μότο στην οδήγηση..όχι σε γκάζια :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 18:27
από ktmakis
Oχι ρε στον τροχό αναφέρομαι!!
Τα 125 2Τ και 250 4Τ πχ φοράνε 100 με 110...Τα γκάζια τους είναι ίδια με ένα ΤΤR ή ΧΤ τα οποία όμως φοράνε 120 και 130....
Απλά δοκίμασε ένα 110 το καλοκαίρι που έχει ξεραϊλα και ένα 130 το χειμώνα στις λάσπες...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 18:39
από sacram
ρε man 130 φοράω από πάντα αλλά τώρα σκέφτομαι να βάλω πιο χωμάτινο από μτ21. Τα περισσότερα που είδα ως επιλογές δεν βγάζουν 130 πισω
Αυτό που ρωτάω ειναι πώς αλλάζει η συμπεριφορά της μοτο στην οδήγηση...δηλαδή αλλαγή κατευθυνσης κτλ κτλ.
Δεν με ενδιαφέρει αν παίρνει γκάζια!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 18:41
από doc
sacram έγραψε:Παίδες αν αλλάξεις διάσταση ελαστικών πώς επηρεάζεται το μοτόρι?

Πχ αν από 130 που φοράει πίσω του βάλουμε 110 ή 120?


Γιάννη, πρόσεξε κάτι:

το λάστιχο 100/100-18" είναι ίδιο σε διάσταση με το 120/90-18"
απλώς είναι άλλο το μετρικό σύστημα.

Επίσης: Τα 110/100-18" είναι αντίστοιχα των 140/18-18"

Τα 130/80-18 είναι κάπου ανάμεσα σε 120-140. Στα enduro έχει πάψει η μέτρηση 100/100-18 και 110/100 και κυριαρχεί πλέον η 120/90, 130/80 και 140/80.

τώρα πως επηρρεάζεται το μοτόρι:

- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο και πιο χαμηλό σε ύψος, οπότε "κονταίνει" σε σχέσεις και τελική.
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο πιο εύκολα πλαγιάζει στα κλειστά κομμάτια και αλλάζει γρηγορότερα πορεία.
- Όσο πιο λεπτό, τόσο γρηγορότερα φθείρεται.
- Όταν το λεπτό λάστιχο είναι φθαρμένο -σχεδόν καραφλό- συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα φθαρμένο φαρδύτερο στην γλίτσα και στην λάσπη.
- Όσο πιο λεπτό λάστιχο, τόσο ευκολότερα τα πράγματα για τον κινητήρα, καθώς έχει λιγότερη στροφορμή.

Οπότε, όσο πιο δύναμη έχεις, τόσο φαρδύτερο λάστιχο θες...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 18:43
από doc
ktmakis έγραψε:Oχι ρε στον τροχό αναφέρομαι!!
Τα 125 2Τ και 250 4Τ πχ φοράνε 100 με 110...Τα γκάζια τους είναι ίδια με ένα ΤΤR ή ΧΤ τα οποία όμως φοράνε 120 και 130....
Απλά δοκίμασε ένα 110 το καλοκαίρι που έχει ξεραϊλα και ένα 130 το χειμώνα στις λάσπες...


Ώπα! Τα μπέρδεψες (δικαιολογημένα)... διάβασε πιο πάνω: 110=130 ή 140 και 100=120...