Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ..... ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ...... ENDURO!

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

MIpws TA kSerete?

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Οκτ 2005, 11:32

On-off ελαστικό με πολύ καλό κράτημα στο βρεγμένο, αντοχή 3000 χιλόμετρα, μέτριο στο στεγνό χώμα, χάλια στην λάσπη και πολύ καλή τιμή.

Φτηνοδουλειά γενικώς
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 27 Οκτ 2005, 10:29

Στις διακοπες μου το καλοκαιρι ειχα πετυχει αρκετους στη επαρχια με ΜΙΤΑΣ, και τα δουλευαν συνεχεια χωμα. Βρηκα στην Αθηνα ενα ζευγαρι EF-6 αν δεν κανω λαθος, σε πολυ καλη τιμη. Για λιωσιμο που τα θελω, φαινονται καλα. Θα σας πω τι γινεται σε κανα τριμηνο που θα εχουν περασει σχεδον απο ολα, πετρα, χωμα, λασπη, αμμο, ασφαλτο.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό aneksitilos » 22 Νοέμ 2005, 10:40

Καλημέρα σε όλη την παρέα. Πρώτη φορά γράφω. Ειμαι κάτοχος ενός HONDA ΤΑ650 το οποίο το πηγαίνω τακτικά χώμα. Εχουν γίνει βέβαια ανάλογες μετατροπές : WP μπρός-πίσω με τάπες προφόρτισης μπροστά, φτερό ψηλό(πατέντα-εύκολη) κ.λ.π. Εχω πάει απίθανες χωμάτινες διαδρομές. Προς αντίστοιχους κατόχους αντίστοιχων μηχανών που ξαφνικά(οπως ο υπογράφων) τρελλάθηκαν με το "χώμα" συνιστώ μαθηματάκι πρώτα στην ΑRΤ της ΒΜW στο Λουτράκι (Level Ι η και II ακόμη καλύτερα) και κανένα πρόβλημα!! Με τα ελαστικά λοιπόν η εμπειρία μου (διετής η χωμάτινη) για αυτά τα μηχανάκια λέει μάλλον ότι το Michelin T63 είναι λάστιχο Paspartou(ότι πρέπει και για χώμα και για άσφαλτο). Εχω δοκιμάσει και το Pirelli MT21 το οποίο είναι πολύ καλό στο χώμα, φθηνό, αλλά στην άσφαλτο ενώ έχει καλή συμπεριφορά, μετά τα 120χιλ. φεύγουν τακούνια. Ερώτηση(λόγω τιμής!!!) : Εχω βρεί κάτι ελαστικά φθηνά ονόματι MITAS. Το τακούνι φαίνεται καλό και έχει έγκριση και για άσφαλτο. Εχει εμπειρία κανένας να μας πεί κάτι για την συγκεκριμένη μάρκα;
Άβαταρ μέλους
aneksitilos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2005, 09:36

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 22 Νοέμ 2005, 11:11

Ποια απο ολα? Βγαζει 3-4 γομες η ΜΙΤΑΣ? EF-4/5/6/7 αν τα λεω σωστα.
Απο Δευτερα θα ξερω απο πρωτο χερι να σου πω για την μαλακη γομα, τα ΕΦ-6 , (μου φαινεται ειναι αυτα).ΜΟΝΟ χωμα ομως, ΟΧΙ ασφαλτο, γιατι θα κλαις εσυ το μηχανακι και οι αλλοι εσενα!
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό sacram » 22 Νοέμ 2005, 12:38

πάνω από 120χλμ/ωρα στην άσφαλτο με ψηλά τακούνια :shock: :shock: ???? ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ!!!
Ξεκαύλ#$%#νε στο χώμα και στην άσφαλτο απλά μεταφέρσου.
Εγώ προτιμώ τα ΜΤ21.
Κατά την γνώμη μου οτι χάνεις σε άσφαλτο το κερδίζεις στο χώμα :wink: :D :D
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 09 Δεκ 2005, 10:27

Για τα ΜΙΤΑΣ βρηκα αυτα>
EF-05 A modern type of rear tyre for Enduro FIM races suitable for a wide range of terrains .Very good grip properties and very low abrasion even on hard terrain.
EF-08 : A new type of front tyre tread pattern for Enduro FIM races . Suitable for a great variety of terrains . Suitable also for cross and sidecarcross.

Εχω παρει τις αντιστοιχες γομες (front&rear) αλλα δυστυχως δεν εχω καταφερει να συναρμολογησω την μηχανη ακομα για να τις δοκιμασω. Μπορει να παιξει και συνδυασμος για το μπροστινο... Eχω δει με SAHARA μπροστα και ΜΙΤΑΣ πισω. (θα διπλωνε για την πλακα του ο τυπος στο βρεγμενο !!!! )
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Berg » 21 Μαρ 2006, 20:27

Πάντως μετά από 340 περίπου χιλιόμετρα στο Αττικό κοτρωνάτο Rally Raid μπορώ να πω ότι το Bridgestone M404 που έβαλα πίσω με εντυπωσίασε.

Αν και είμαι οπαδός των Michelin το λάστιχο δεν έπαθε σχεδόν τίποτα και τα τακούνια είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ίσως να βοηθάνε και τα mouse τα οποία του έδιναν χαμηλή πίεση γύρω στο 10 με 12. Από κράτημα πάρα πολύ καλό.

Μπροστά είχα βάλει ένα Michelin S12 λασπερό φοβούμενος τις λάσπες. Τα κοτρώνια του έφαγαν αρκετές γωνίες ιδίως στο πλάι αλλά αυτό ήταν μάλλον αναμενόμενο.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 22 Μαρ 2006, 11:34

Κι εγω που χρονια εβαζα Τ63(λογω διπλης χρησης)πηγα σε ΜΤ21 (πιο καλα ακομα για χωμα)και τωρα βαζοντας τα MAXXIS M6001 ειδα πραγματικα τρελλη διαφορα.Μιλαμε το λαστιχο κραταει τελεια.Λασπες σκαβει πας ευθεια κοτρωνες περναγε ανετα στριβεις τωρα το ποσο θα κρατησει αγνωστο.
:?:
Συμπερασμα:απο εδω και στο εξης μονο off λαστιχακι και περισσοτερη προσοχη στο δρομο.Ειναι τετοια η ευχαριστηση που χαλαλι του να τελειωσει και λιγο πιο γρηγορα. :wink:
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

ΛΑΣΤΙΧΑ

Δημοσίευσηαπό geco » 22 Μαρ 2006, 14:02

Ρε Πάρη,

Το λάστιχο πίσω το έβαλα την Παρασκευή και εγώ στον Ποντίκη όπως εσύ και ο Μεγαλοοικονόμου!

Φοράω, χρόνια τώρα, τα Bridgestone M401 εμπρός και Μ402 πίσω και σαμπρέλες heavy duty. Και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά και αντοχή τους σε κάθε είδους έδαφος!

Στο Αττικό όμως από την Πύλη τα τακούνια στην μέση είχαν "χαιρετίσει" και πήγα "κρατημένα" γιά να φτάσω ως το τέλος!

Με ένα τέτοιο πίσω λάστιχο τερμάτισα τις 2 μέρες της Λαμίας, την Πάτρα και την Καλαμάτα ενώ τώρα από την μέση του Αττικού είχε ήδη τελειώσει!

Δεν ξέρω τι έφταιξε. Η υπερβολική πέτρα; Η ροπή και η Δύναμη του XR ;
Η δίψα μου γιά διάκριση;

Πάντως είμαι ο ίδιος αναβάτης με το ίδιο μηχανάκι!

Τα δικά σας τι φθορά έβγαλαν;
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΛΑΣΤΙΧΑ

Δημοσίευσηαπό Mudlark » 07 Ιουν 2006, 09:05

Επαναφέρω το θέμα γιατί σκέφτομαι να βάλω τα T63 στο XTακι μόνο που και εγώ τα θέλω και για άσφαλτο και συγκεκριμένα πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλεία βρέξει,χιονίσει(κυριολεκτικά!!).Σκέφτομαι και τα Sahara για παραπάνω κράτημα στην άσφαλτο...Τι λέτε?
Οι τιμές που βρίσκω στα Τ63 ειναι απο 150-175 και τα Sahara απο 190-245!!Εχετε να προτείνετε και κανένα βουλκανιζετέρ που να κάνει καλή και αξιόπιστη δουλειά??
Τα λάστιχα που φοράω τώρα είναι τα tourance...
Είμαστε κομμάτι της γης και η γη είναι κομμάτι του εαυτού μας...
Mudlark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 08:06

Δημοσίευσηαπό kavadias » 11 Ιουν 2006, 16:29

ο καρέρ ξέρει κανείς τι λάστιχα φέρνει; μουπε ένας φίλος ότι φέρνει κάτι άγνωστα που παραδόξως είναι καλά όμως. έχει κανείς καμμιά ιδέα;
Άβαταρ μέλους
kavadias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 05 Φεβ 2006, 22:38
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 26 Ιουν 2006, 10:35

Το μονο που εχω να πω για τα ΜΙΤΑΣ ειναι ειναι οτι εχουν μετρια αποδοση στο σκληρο χωμα, στις πετρες δεν τα πανε και πολυ καλα απο οτι ειδα, αλλα στη λασπη ειναι αρκετα καλα και το εμπρος δνε χανεται και το πισω δινει. Στην πετρα και στο ξερο χωμα οταν ζεσταθουν απο ενα σημειο και μετα απλα σπινιαρουν μην μπορωντας να φερουν 640 στο δρομο, αυτη την εντυπωση μου εχουν δωσει και ειδικα στους χωματοδρομους με πετρα του Πηλιου. Παραδωξως δεν σκιστηκαν/διελυσαν και εχουν ακομη τακουνι αλλα αυτο ειναι μαλλον λογω της μεγαλης πιεσης που τα δουλεψα.




Για την αμμο αφηστε καλιτερα...
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Mudlark » 27 Ιουν 2006, 07:47

"Επαναφέρω το θέμα γιατί σκέφτομαι να βάλω τα T63 στο XTακι μόνο που και εγώ τα θέλω και για άσφαλτο και συγκεκριμένα πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλεία βρέξει,χιονίσει(κυριολεκτικά!!).Σκέφτομαι και τα Sahara για παραπάνω κράτημα στην άσφαλτο...Τι λέτε?
Οι τιμές που βρίσκω στα Τ63 ειναι απο 150-175 και τα Sahara απο 190-245!!Εχετε να προτείνετε και κανένα βουλκανιζετέρ που να κάνει καλή και αξιόπιστη δουλειά??
Τα λάστιχα που φοράω τώρα είναι τα tourance..."


Κάποιος να πεί την γνώμη του :(
Mudlark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 08:06

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 27 Ιουν 2006, 09:31

Νικο, απο οσο βλεπεις εδω μεσα και κατα γενικη ομολογια απο τα χωματινα τα Τ63 ειναι τα πιο "ασφαλτινα". Ασφαλτος : Tourance->Sahara->Michelin T63 : Χωμα. Τα σαχαρα ειναι 50-50 και τα Τ63 ειναι entry level χωματινα χωρις να χυμαρεις με το καλημερα στην ασφαλτο. Αν δεν θες να πλακωθεις σε χωματα προτεινω τα σαχαρα, αν και πιο ακριβα ειναι καλα στην ασφαλτο και δεν σε προδιδουν στο χωματοδρομο, με καλο πλαινο και δεν λιωνουν με την πρωτη γκαζια. Και στο KLE, και στο 640 εβγαλαν ανετα 10.000 χλμ (και τους εχει μεινει αλλο τοσο περιπου), χωρις παραπονα και με πολυ καλη συμπεριφορα στην εθνικη.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 03 Ιαν 2007, 10:26

Eπαναφέρω το θέμα.
Τα Bridgestone M602 τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Κανένα λαστιχάδικο με καλές τιμές έχουμε?
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες