sacram έγραψε:Παίδες αν αλλάξεις διάσταση ελαστικών πώς επηρεάζεται το μοτόρι?
Πχ αν από 130 που φοράει πίσω του βάλουμε 110 ή 120?
Γιάννη, πρόσεξε κάτι:
το λάστιχο 100/100-18" είναι ίδιο σε διάσταση με το 120/90-18"
απλώς είναι άλλο το μετρικό σύστημα.
Επίσης: Τα 110/100-18" είναι αντίστοιχα των 140/18-18"
Τα 130/80-18 είναι κάπου ανάμεσα σε 120-140. Στα enduro έχει πάψει η μέτρηση 100/100-18 και 110/100 και κυριαρχεί πλέον η 120/90, 130/80 και 140/80.
τώρα πως επηρρεάζεται το μοτόρι:
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο και πιο χαμηλό σε ύψος, οπότε "κονταίνει" σε σχέσεις και τελική.
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο πιο εύκολα πλαγιάζει στα κλειστά κομμάτια και αλλάζει γρηγορότερα πορεία.
- Όσο πιο λεπτό, τόσο γρηγορότερα φθείρεται.
- Όταν το λεπτό λάστιχο είναι φθαρμένο -σχεδόν καραφλό- συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα φθαρμένο φαρδύτερο στην γλίτσα και στην λάσπη.
- Όσο πιο λεπτό λάστιχο, τόσο ευκολότερα τα πράγματα για τον κινητήρα, καθώς έχει λιγότερη στροφορμή.
Οπότε, όσο πιο δύναμη έχεις, τόσο φαρδύτερο λάστιχο θες...