πώς επηρρεάζεται το μοτόρι:
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο και πιο χαμηλό σε ύψος, οπότε "κονταίνει" σε σχέσεις και τελική.
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο πιο εύκολα πλαγιάζει στα κλειστά κομμάτια και αλλάζει γρηγορότερα πορεία.
- Όσο πιο λεπτό, τόσο γρηγορότερα φθείρεται.
- Όταν το λεπτό λάστιχο είναι φθαρμένο -σχεδόν καραφλό- συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα φθαρμένο φαρδύτερο στην γλίτσα και στην λάσπη.
- Όσο πιο λεπτό λάστιχο, τόσο ευκολότερα τα πράγματα για τον κινητήρα, καθώς έχει λιγότερη στροφορμή.
Aυτά ήθελα να μάθω.... ΤΗΑΝΚΣ ΓΙΑΤΡΕΕΕΕΕ
Δηλαδή: από 90/90μπροστά και 130/80πίσω... που φοραω τώρα,
αν πάω σε ΜΤ16 80/100 μπροστα και 110/100 ή 120/100 πίσω
είμαι οκ??? Πάνω κάτω τα ίδια? Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η γρηγορότερη αλλαγή πορείας και το κόντιμα που προανέφερες