Σελίδα 1 από 2

Αρρώστησε ο bigουλας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 15:16
από markd
Εδώ και μερικές μέρες μου παρουσιάζεται ένα περίεργο πρόβλημα στον bigουλα.
Όταν φτάνει το στροφόμετρο 5.500 στροφές γίνονται στιγμιαίες διακοπές στον κινητήρα (μάλλον από ρεύμα).
Αυτό δεν γίνεται με 1η και 2η αλλά με 3η, 4η και 5η.
Περιμένω γνώμες από ειδικούς και μη.

Re: Αρρώστησε ο bigουλας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 16:11
από eggletakis
markd έγραψε:Εδώ και μερικές μέρες μου παρουσιάζεται ένα περίεργο πρόβλημα στον bigουλα.
Όταν φτάνει το στροφόμετρο 5.500 στροφές γίνονται στιγμιαίες διακοπές στον κινητήρα (μάλλον από ρεύμα).
Αυτό δεν γίνεται με 1η και 2η αλλά με 3η, 4η και 5η.
Περιμένω γνώμες από ειδικούς και μη.



Εχεις δει αν το κανει με αλλο αναβατη??????

Μπορει το φορτιο να ειναι μεγαλο(Τοσες μπριζολες κουβαλαει) :spam: :badairday: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Αρρώστησε ο bigουλας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 16:55
από markd
eggletakis έγραψε:Εχεις δει αν το κανει με αλλο αναβατη??????

Μπορει το φορτιο να ειναι μεγαλο(Τοσες μπριζολες κουβαλαει) :spam: :badairday: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Με πιό ελαφρύ αναβάτη δεν πάει το μηχανάκι. :P
Άλλωστε δεν θα λεγόταν big. :P

Re: Αρρώστησε ο bigουλας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 16:59
από eggletakis
Το λεω απλα για να εντοπισεις το προβλημα σου!!!!!!

Re: Αρρώστησε ο bigουλας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 17:09
από markd
eggletakis έγραψε:Το λεω απλα για να εντοπισεις το προβλημα σου!!!!!!


Το πρόβλημά μου το έχω εντοπίσει.
Είναι στη δεξιά μεριά του κεφαλιού μου. :P :razz: :lol: :twisted: :lol: :razz: :P

Το πρόβλημα στο μηχανάκι ψάχνω να βρώ.

Στον Γιατρό !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 18:11
από geco
-Άσε, έχω πυτιρίδα ! Δοκίμασα τα πάντα αλλά ... τίποτα !

-Να λουστείς δοκίμασες ;

Έτσι μου φαίνεται ότι το πας και σύ ρε Markd !

Να πας σε μηχανικό δοκίμασες;

Οι ερασιτέχνες μπορεί να σου πούνε οτιδήποτε και τα πειράματα δεν κάνουν συνήθως καλό. Γιά πήγαινε και σε κανέναν τεχνικό. Μπορεί να είναι και κάτι απλό.

Στον Γιατρό !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2005, 18:41
από markd
Πήγα σε έναν πολύ καλό ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι είναι μάλλον ηλεκτρονική.
Για να το σιγουρέψουμε όμως πρέπει το πρόβλημα να γίνει πιό έντονο.
Ρωτάω εδώ μήπως και έχει συμβεί σε κανέναν και μου δώσει μία γνώμη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2005, 00:32
από mprizolas
Ηλεκτρονική δυστυχώς . Να υποθέσω ότι στο κάνει και όταν ζεσταίνετε ??? . Απο εμπερία στο λέω πολύ πίκρα φίλε , RD350 γεμάτο από το 401 στην Πετρούπολη σπρωχτό !!! . Τη λύση φαντάζομαι την ξέρεις Αναπολιτάκης στη Θηβών .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2005, 20:54
από markd
mprizolas έγραψε:Τη λύση φαντάζομαι την ξέρεις Αναπολιτάκης στη Θηβών .


Γιά λέγε - γιά λέγε!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2005, 01:45
από iceberg
Γειά σου markd,
μήπως απλά του τα χώνεις παραπάνω απο όσο αντέχει εκείνη τη στιγμή;
Κάτι ανάλογο μου έκανε κι εμένα απο εκκίνηση σε φανάρι όσες φορές προσπάθησα να τα ρίξω σε TDM (3 στο σύνολο)
Οταν σταμάτησα να προσπαθώ, το ξέχασα.
Σκεύτηκα οτι είναι σάν ένα είδος κόφτη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2005, 18:27
από markd
iceberg έγραψε:Γειά σου markd,
μήπως απλά του τα χώνεις παραπάνω απο όσο αντέχει εκείνη τη στιγμή;
Κάτι ανάλογο μου έκανε κι εμένα απο εκκίνηση σε φανάρι όσες φορές προσπάθησα να τα ρίξω σε TDM (3 στο σύνολο)
Οταν σταμάτησα να προσπαθώ, το ξέχασα.
Σκεύτηκα οτι είναι σάν ένα είδος κόφτη.


Κόφτης στις 5500 στροφές???
Δεν το αντέχω αυτό!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2005, 19:38
από mprizolas
Λοιπόν έπρεπε να σου εξηγήσω ότι τα συμπτώματα που είχα εγώ στην αρχή ήταν περίπου ίδια . Έτρεχα και εγώ σε ηλεκτρολόγους και συνεργεία αλλά τίποτα . Είχαμε ψάξει τα πάνα ( Καλωδιώσεις , μπουζί και τέλος πάντων όπου αλλού μπορούσε να πάει το μυαλό μας ) :alright: . Όσο πέρναγε ο καιρός το μηχανάκι άρχισε να μπερδεύει και να σβήνει και στο ρελαντί . Στην τελική φάση του έσβηνε και δεν ξανάπαιρνε με τίποτα μπροστά . Αν ήσουν τυχερός στις αρχές αν το άφηνες και κρύωνε λίγο και μετά κάτι γινόταν ξανά έπαιρνε μπροστά , στο τέλος όμως δεν υπήρχε γιατρειά . Από τα λίγα που ξέρω δεν νομίζω να έχει κόφτη το μηχανάκι σου – αν μπορεί ας μας διαφωτίσει κάποιος που το είχε - . Αλλά πιστεύω ότι ο θόρυβος που κάνει όταν σου ρετάρει από ηλεκτρονική είναι ξεκάθαρος – κρίμα που δεν μπορώ να στο περιγράψω !! - . Ο Αναπολιτάκης πουλάει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά – ότι ανταλλακτικό και αν ψάχνεις θα το βρεις εκεί , και για όποιο μοντέλο θες . Η τιμή είναι λίγο πιο κάτω από τη μισή τιμή που θα σου ζητήσουν στην αντιπροσωπεία . Βρίσκεται στη Θηβών ανάμεσα στη λεωφόρο Αθηνών και την Ιερά Οδό , περίπου 800 μέτρα στην κατεύθυνση προς Πειραιά στο δεξί σου χέρι . Το μαγαζί είναι μικρό και δεν πιάνει στο μάτι οπότε έχε το νου σου αν πάς . Αν θές μπορώ να περάσω να δω και το νούμερο να σου πω .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2005, 20:02
από markd
mprizolas έγραψε:Αλλά πιστεύω ότι ο θόρυβος που κάνει όταν σου ρετάρει από ηλεκτρονική είναι ξεκάθαρος – κρίμα που δεν μπορώ να στο περιγράψω !! - .


Δέν κάνει κανέναν θόρυβο.
Απλά σβήνει στιγμιαία.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2005, 20:28
από mprizolas
Και αυτό μπορεί να παίζει , εμένα το έκανε αυτό στα τελευταία στάδια . Στις αρχές όταν άνοιγα το γκάζι δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από ορισμένες στροφές έκανε ένα πολύ ωραίο θόρυβο και έσβηνε . ( Όλα αυτά γίνονταν στιγμιαία ) . Να υποθέσω ότι τα μπουζιά και τα μπουζοκαλώδια τα έχεις τσεκάρει σωστά ??? :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2005, 11:21
από ktmakis
Με τα λίγα που ξέρω και για να βοηθήσω σκέφτομαι τα εξής:
Μπορείς να τσεκάρεις ολά τα ηλεκτρονικά 1α (πολαπλασιαστής, μπουζί, ηλεκτρονική, πηνία - καλώδια, γεννήτρια.
Αν όλα έιναι ΟΚ (πράγμα που δεν στο εύχομαι), προχωράς σε τροφοδοσία (καρμυρατέρ, χρονισμούς)
Αν δεν κάνει θόρυβο το μηχανάκι πριν σβήσει μάλλον ηλεκτρολογικό πρέπει να είναι το πρόβλημα.
Αν μετά από όλα αυτά δεν βρείς άκρη μάλλον δεν το γλιτώνεις το ευχέλαιο!!