Σελίδα 1 από 1

Παραεισαγωγές και εγγυήσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2005, 22:24
από FUJI
Καλησπέρα στη παρέα του off-road. Θα παρακαλούσα όποιον συνομιλητή γνωρίζει, να με πληροφορήσει τι συμβαίνει με τις παραεισαγωγές μοτοσυκλετών και τις εγγυήσεις που τις καλύπτουν. Ετοιμάζομαι να αγοράσω ένα SUZUKI V-STROM 650 καινούριο, εισαγωγής από Βέλγιο. Αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα η επίσημη αντιπροσωπεία το καλύπτει, ή ακολουθεί την τακτική "δεν είδα, δεν ξέρω;" Η λογική μου λέει ότι απ' τη στιγμή που ονομάζεται αντιπρόσωπος SUZUKI οφείλει να καλύψει την εγγύηση που δίνει η εταιρεία. Επίσης τι γίνεται όταν η εταιρεία ανακαλεί κάποιον αριθμό μοντέλων για διόρθωση κάποιων ατελειών; Εγώ πως θα ενημερωθώ αν η μοτοσυκλέτα μου είναι στιγματισμένη από την εταιρεία με κάποιο σφάλμα; Ζητώ συγνώμη για τη φλυαρία απ' τους φίλους συνομιλητές και περιμένω τη συμβουλή τους. Ευχαριστώ.

Εγγύηση ή ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2005, 09:52
από geco
Φίλε Fuji,

Στην αγορά κυκλοφορούν V strom ελεύθερης εισαγωγής εκτός από εκείνα της επίσημης αντιπροσωπείας.

Επίσης τα εισαγωγής είναι συνήθως φτηνώτερα!

Και ερχόμαστε στο αφελές ερώτημά σου αν θα σε καλύψουν οι ανεξάρτητοι εισαγωγείς σε περίπτωση προβλήματος ή όχι!

Η απάντηση είναι : Κάνε με μάγο, να σε κάνω πλούσιο!

Και εξηγούμαι.
Εδώ πήρε χρόνια και χρόνια να καταφέρουν οι επίσημες αντιπροσωπείες να ελέγχουν (όχι πάντα) και να καλύπτουν περιπτώσεις εγγυήσεων , ανακλήσεων, προβλήματα ποιότητος κλπ, έχοντας την πίεση και την υποχρέωση από τα εργοστάσια μαζί με την πληροφόρηση, εκπαίδευση, παρακολούθηση και καθοδήγηση που απαιτείται.

Άν πιστεύεις ότι ο χαμογελαστός τυπάκος που εισάγει μόνος το μηχανάκι που θες είναι σε θέση να σε εξασφαλíσει, πάρ'το από εκεί!

Μετά όμως μην ψάχνεις γιά ενόχους όταν αντί για εγγύηση πάρεις @ρχίδι@!

Και βέβαια μην διανοηθείς να πάρεις μηχανάκι από εισαγωγέα και να διεκδικήσεις κάλυψη από την αντιπροσωπεία την στιγμή που το εργοστάσιο σαφώς καλύπτει ότι διακινείται μέσω του επίσημου δικτύου του και μόνο!

Αυτοί που θα σου πούνε ότι υπάρχει "Ευρωπαϊκή Εγγύηση" και "Η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη να σε καλύψει" και "το εμπόριο είναι ελεύθερο" και "όλα τα φτιάχνει το ίδιο εργοστάσιο" και "εγώ σου δίνω δική μου γραπτή εγγύηση" ας έρθουν όταν προκύψει το πρόβλημα να σου το λύσουν!

Πολύ καλά κάνεις και ρωτάς ΠΡΙΝ !!!
Γιατί όλοι θα σου λένε μετά : "Καλά, δεν ήξερες! Δεν ρώταγες ;;;"