Σελίδα 1 από 1

σβήσε βάλε σβήσε βάλε και ξανά με μανιβέλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2005, 18:23
από elias
Παιδιά όλα καλά.
Το ΤΤR πάει μιά χαρά έχω ξεσκιστεί στις μπάντες σε άσφαλτο. Λίγο δοκίμασα και σούζα αλλά θα το αφήσω για λίγο αργότερα. Το πήγα και σε χώμα και έμεινα πολύ ευχαριστημένος (σκέτη γκ...α). Με τη μανιβέλλα εντάξει έκτός από μία περίπτωση. Βγαίνω στην πόλη για δουλειές. Πάω κέντρο σβήνω μηχανή, κάνω τη δουλειά μου 10 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά όλα καλά. Πάω Τούμπα κάνω τη δουλειά μου 25 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά όλα καλά. Πάω Λαχαναγορά κάνω τη δουλειά μου 5 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά όλα καλά. Πάω Βαρδάρη κάνω τη δουλειά μου 10 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά δεν παίρνει με τίποτα. Το δίνω με κλειστό ρεύμα ανοιχτό γκάζι για να ξεπληθεί ξαναβάζω τίποτα. Κάνω ότι κόλπο μου κατεβαίνει στο μυαλό το βάζω τίποτα. Μετά από κανά 10λεπτο τα καταφαίρνω.

Αν η μηχανή είναι ζεστή δεν ανοίγω τσόκ. Μετά από πόση ώρα υποτίθεται ότι αρχίζει και κρυώνει η μηχανή; Πότε πρέπει να έχω το τσοκ ανοιχτό τέρμα πότε στη μέση; Παίζουν ρόλο αυτά; Κάποιος μου είπε ότι πρέπει να αφήνω τη μηχανή να δουλεύει ρελαντί λίγο πριν τη σβήσω. Τι άλλα κόλπα ξέρετε που θα με βηθούσαν;

Και κάτι ακόμα. Το καλωδιάκι από την ηλεκτρονική που βγαίνει και βελτιώνει την απόδοση της μηχανής, ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα του;
Που βρίσκεται ακριβώς για να το βγάλω;

:lol:

Re: σβήσε βάλε σβήσε βάλε και ξανά με μανιβέλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2005, 18:56
από smokie
elias έγραψε:Παιδιά όλα καλά.
Το ΤΤR πάει μιά χαρά έχω ξεσκιστεί στις μπάντες σε άσφαλτο. Λίγο δοκίμασα και σούζα αλλά θα το αφήσω για λίγο αργότερα. Το πήγα και σε χώμα και έμεινα πολύ ευχαριστημένος (σκέτη γκ...α). Με τη μανιβέλλα εντάξει έκτός από μία περίπτωση. Βγαίνω στην πόλη για δουλειές. Πάω κέντρο σβήνω μηχανή, κάνω τη δουλειά μου 10 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά όλα καλά. Πάω Τούμπα κάνω τη δουλειά μου 25 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά όλα καλά. Πάω Λαχαναγορά κάνω τη δουλειά μου 5 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά όλα καλά. Πάω Βαρδάρη κάνω τη δουλειά μου 10 λεπτά, ανεβαίνω βάζω μπροστά δεν παίρνει με τίποτα. Το δίνω με κλειστό ρεύμα ανοιχτό γκάζι για να ξεπληθεί ξαναβάζω τίποτα. Κάνω ότι κόλπο μου κατεβαίνει στο μυαλό το βάζω τίποτα. Μετά από κανά 10λεπτο τα καταφαίρνω.

Αν η μηχανή είναι ζεστή δεν ανοίγω τσόκ. Μετά από πόση ώρα υποτίθεται ότι αρχίζει και κρυώνει η μηχανή; Πότε πρέπει να έχω το τσοκ ανοιχτό τέρμα πότε στη μέση; Παίζουν ρόλο αυτά; Κάποιος μου είπε ότι πρέπει να αφήνω τη μηχανή να δουλεύει ρελαντί λίγο πριν τη σβήσω. Τι άλλα κόλπα ξέρετε που θα με βηθούσαν;

Και κάτι ακόμα. Το καλωδιάκι από την ηλεκτρονική που βγαίνει και βελτιώνει την απόδοση της μηχανής, ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα του;
Που βρίσκεται ακριβώς για να το βγάλω;

:lol:


Δεν το είχα ποτέ, το είχε φίλος και το καβαλησα λιγάκι.

Με την αποσύνδεση του καλωδίου εξαφανίζεται η τρύπα της ροπής στις μεσαιες... είναι must!!!

Eπίσεις μεγάλη βελτίωση στην εκκίνηση (έπερνε μπρος μονο του) είδε ο φίλος όταν άλλξε το μπουζί απο απλο σε ιρίδιου (περίπου 15€)
δηλ απο BPR8EA σε BPR8IR αν θυμάμε καλά...

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο http://www.tt600r.de/

Ελπίζω να βοήθησα...
!