Έχει λίγες μέρες που αγόρασα το ΤΤ600R που λέγαμε.
Το κάνω κάθε μέρα βόλτες και μπορώ να πω ότι δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα. Με τη μανιβέλα δεν αντιμετόπισα τρομερό
πρόβλημα αν και κατά τυχαίες στιγμές ζορίζομαι πολύ. Έχω όμως πολλές απόρίες και θέλω τη βοήθειά σας. Υπ' όψιν ότι είμαι καινούργιος οδηγός στη μεγάλη κατηγορία.
Βάλτε τα δυνατά σας γιατί είναι αρκετά και θα είμαι χαρόυμενος αν μου απαντήσετε σε όλα.
1) Εν στάσει δεν μπορώ να αλλάξω εύκολα από πρώτη σε νεκρά.
2) Πως καταλαβαίνω ότι τελειώνει το καύσιμο για να αλάξω σε RES. Κανονικά εγώ το έχω στο ΟΝ και ξέρω ότι όταν
τελιώσει το βάζω στο RES. Πόσα λίτρα είναι το RES; Όταν βάζω βενζίνη πρέπει να το έχω στο RES έτσι ώστε να
γεμίζει και αυτό;
3) Η μανιβέλα μου έχει ρίξει αρκετές ανάποδες όσο την μάθαινα στην αρχή αλλά δεν μου φάνηκε και πολύ δυνατή.
Μήπως θα αλάξει η συμπίεση με τον καιρό και ρίχνει πιο δυνατές, γιατί δεν μου φάνηκε δυνατή (το μηχανάκι το βάζω
μπροστα πάνω από την μηχανή χωρίς να ακουμπάω κάτω, μήπως γι' αυτό δεν το νιώθω, επειδή είμαι ψηλα;)
4) Πως καταλαβαίνω ότι έχει ζεσταθεί πολύ η μηχανή; Στα ταξίδια θέλει στάσεις;
5) Όταν το βάζω μπροστά έχει διαφορά εάν έχω νεκρά, ή ταχύτητα με πατημένο συμπλέκτη;
6) Τι πρέπει να προσέχω κατά το στρώσιμο της μηχανής. Παίζει ρόλο το δεύτερο άτομο;
7) Και τέλος το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω είναι ότι αρκετές φορές μου σβήνει η μηχανή στο δρόμο από μόνη της.
Αυτό γίνεται όταν αφήσω το γκάζι ετοιμαζόμενος να σταματήσω και πατώντας συμπλέκτη, δηλαδή στο ρελαντί, λες και
δεν έχει αρκετή τροφοδοσία καυσίμου. Προς το παρόν πάντα κρατάω λίγο το γκάζι παραπάνω για να μην σβήνει όταν
είμαι εν στάσει. Και το παθαίνω αν και έχω κρατήσει την μηχανή 2 λεπτά με γκάζι για να ζεσταθεί αφού την έχω βάλει
μπροστά. Ποιο είναι το σωστό ζέσταμα κατά την εκκίνηση;
Ευχαριστώ παιδιά.