Σελίδα 1 από 1

BMW HP2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 13:22
από IKE
H BMW παρουσίασε ενα νέο μοντέλο βασισμένο στο αγωνιστικό R900RR με τα μηχανικά μέρη του R1200GS.

Με συμβατικό πηρούνι μπροστά και βάρος 175 κιλά θα είναι ίσως εφάμιλο ή και καλύτερο του 950 της ΚΤΜ.

Εικόνα

http://www.motorcycledaily.com/15april05_bmwhp2.htm

Μην παρασύρεστε απο την παρανοική αισθητική, σκεφτήτε το με μεγάλο ρεζερβουάρ και φαίρινγκ με road book case ;)

Το R900RR, νικητής του Dakar:

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 13:25
από avatar
Χριστός κι απόστολος .... :shock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 17:11
από denis
ΚΤΜ και παλι ΚΤΜ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 17:42
από Berg
ΚΥΡΙΟΙ μην ξεχνάτε ότι πριν από μερικά χρόνια υπήρχε η ακόλουθη κυρίαρχος στο DAKAR.

Μήπως 10 χρόνια μετά πολλά "νέα" μοντέλα της μοιάζουν :?: :?:

Εικόνα

Η CAGIVA Elefant που αγόρασα δεύτερο χέρι με 3.500 Ευρώ μοιάζει με την αυθεντική όσο και ένα LC8 με ένα αντίστοιχο Dakar KTM.

Θέλετε να δώσετε 14.000 Ευρώ για KTM ή με 4.000 Ευρώ και 2.000 Ευρώ περιφερειακά, (αναρτήσεις WP, εξάτμιση κ.λ.π.) να έχετε ένα υπέροχο δικύλινδρο Off-Road? :oops:

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε. :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 18:04
από superspy
E.... ψιτ... παλιοιταλέ....

Τι να πει και αυτό: (18 ετών Μπουμπούκι;)

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Και εγώ έχω μπόλικες πληροφορίες για ... τα παραπάνω του Berg....
Και ναι ήμουν έτοιμος να πάρω LC8 (μετά έκανα τον υπολογισμό σε δραχμές και... συνήλθα)
KAI ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗν ΤΙΜΗ ΤΟΥ BMW..... εκεί να δείς....

(Berg πολύ καλή φωτό.... α.... πόρωση...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 18:25
από denis
Παιδια εμενα δε μου αρεσει το ντιζαιν τις ΒΜW.
Οσο για το Cagiva και το Africa τι να λεμε.
Ειδικα με το Αfrica ειμαι παθιασμενος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2005, 19:14
από IKE
Τα elephant & africa είναι κλασσικές μοτοσυκλέτες αλλα έχουν τα χρόνια τους.

Το HP2 είναι σημαντικά ελαφρύτερο και ισχυρότερο, ίσως είναι καλύτερο και απο το ΚΤΜ 950 που απ'οσο λένε τα τεστ είναι η κορυφή στα πραγματικά χωμάτινα μεγάλα εντούρο.

Το φτερό/φανάρι/ρεζερβουάρ είναι τρισάθλια αλλα αν βάλει κάποιος after market που σίγουρα θα βγούν αν δεν υπάρχουν ήδη τότε θα βγεί κάπως έτσι:

Εικόνα

ή ακόμα καλύτερα σαν τη φωτογραφία που έβαλα πιο πάνω.

Μπορεί το budget να ξεσκιστεί κανονικά βέβαια έτσι αλλα το -έστω και λίγο- καλύτερο το πληρώνεις -πολύ- ακριβότερα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2005, 18:06
από mel
Λοιπον, έχοντας εντρυφήσει στο θέμα των πολύ μεγάλων on off σας στέλνω την παρακάτω διευθυνση.
κόστος 4000€

www.advmoto.com

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2005, 18:07
από mel
αυτό είναι για 1150 (όλα) ετοιμάζετε και για 1200.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 10:06
από on-off
ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ RALLY ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΕΚΤΟΣ ......ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΤΜ.
ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΑΠΟ BMW ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ DΑKAR RΑLLY ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΗ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ ΤΥΠΟΥ DUCATI.
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΤΜ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΟΝ Η GAGIVΑ (ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΤΕ ) ΕΙΧΕ ORIGINAL ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΟΥΜΑΡΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 15:01
από superspy
on-off έγραψε:ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ RALLY ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΕΚΤΟΣ ......ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΤΜ.
ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΑΠΟ BMW ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ DΑKAR RΑLLY ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΗ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ ΤΥΠΟΥ DUCATI.
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΤΜ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΟΝ Η GAGIVΑ (ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΤΕ ) ΕΙΧΕ ORIGINAL ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΟΥΜΑΡΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.



Απο το 2001 (τα εργοστασιακά) και 2002 τα "ειδικά" των ερασιτεχνικών ΚΤΜ Rally, δεν έχουν πλεον ούτε αυτά το ίδιο πλαίσιο με τα παραγωγής - μοτέρ - αναρτήσεις κλπ. :-(

Ειδικότερα, το πλαίσιο έχει διαφορετική στήριξη πίσω αμορτισέρ, ενισχύσεις σε αρκετά σημεία και άλλες διαφορες.

Μοτέρ - καμία σχέση πλέον με τα παραγωγής.... Για τα υπόλοιπα τα βλέπετε... :-)

κλπ με τα παραγωγής - δυστυχώς...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 15:24
από on-off
ΣΥΝΦΩΝΩ .
ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ KTM RALLY ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ.
BMW ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΟΝΟΤΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥ.
ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ '80 ΠΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ EUROSPORT ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΑΡΕΕΣ 11 ΤΟ ΒΡΑΔΥ .ΤΟ TOTE ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ PARI-DAKAR ΚΑΙ ΕΠΕΦΤΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΜΑΡΚΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 19:10
από Quadmaniac
Παιδικό όνειρο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2005, 19:17
από Quadmaniac
Μετά είδα ένα ΚΧΤ-250 Tecate και το γύρισα στα χοιρινά