Σελίδα 1 από 1

Ο μάγος του καρμπυρατέρ!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2010, 10:02
από H1N1
Εγώ είμαι αυτός :twisted:

Έχω μακρύ ιστορικό τέτοιων "ανησυχιών", ξεκινώντας από 2-χρονα.

Αν κ ακόμα κάνω χαζά λάθη, έχω "χέρι" στις ρυθμίσεις απλών/ πρωτόγονων καρμπυρατέρ...

Γενικώς, αυτό που έχω παρατηρήσει διαχρονικά είναι ότι τα μηχ/κια έρχονται στο Ελλαδιστάν όντας πολύ "πλούσια" ρυθμισμένα.

Το τελευταίο μου πρότζεκτ, η ταπεινή κ περίεργη Ural 650 (2-κύλινδρο boxer, αντιγραφή προπολεμικού BMW).

Όταν το παρέλαβα "έβρεχε" μπουζί γιά πλάκα (ήθελε βγάλσιμο κ άλλαγμα κ ξανά...), έπαιρνε μπρός με χούι (ο πρώην έλεγε: "να τη κλειδώσεις;;; γιατί; άντε κ τη παίρνει κάποιος...πώς θα τη βάλει μπρός;;!!!), μπέρδευε-έβηχε κ έκαιγε το πατερόμανο - 9-9,5 λτ/100 χλμ.

Τα κεντρικά ζιγκλέρ από 190 (αν είναι δυνατόν!) κατέβηκαν στα 130 (από stock που είχα της Triumph) κ μετά πολύ ψάξιμο με τις βελόνες κλπ το μηχ/μα παίρνει πάντα με 1-2 μανιβελλιές, δουλεύει πιό στρωτά (όχι άψογα...) κ καίει 7 λτ/100 χλμ - πολύ λογικό γιά τεχνολογία '40!

Οι εξατμίσεις από χρώμα...μαζούτ (σαν να έκαιγε 1 λτ λάδι στα...300 χλμ) απέκτησαν το καφετί χρώμα υγείας κ η θερμοκρασία είναι ο.κ.

Τό'κανα πάλι το θαύμα μου..! :P

Re: Ο μάγος του καρμπυρατέρ!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2010, 11:56
από leipsippos
H1N1 έγραψε:Εγώ είμαι αυτός :twisted: .......
Τό'κανα πάλι το θαύμα μου..! :P


Και η μετριοφροσύνη το μεγαλυτερο σου προσόν; :D :D :D :D

Χαρά στο κουράγιο σου πάντως να κάτσεις να φτιάξεις τέτοιο πράγμα, πραγματικά "αρχέγονο" καρμπυρατερ. Θελει ορεξη και υπομονή με αυτά τα κατασκευάσματα!