Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

30 χρόνια φαγούρα...Ιάπωνες VS Ευρωπαiοι

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Τι προτιμάτε;

ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ
11
50%
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ
7
32%
Σας την έσκασα! Έχω και απο τα δύο!
4
18%
 
Σύνολο ψήφων : 22

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 11:55

Νάμε και εγώ!

Λοιπόν δύο πράγματα θα σας πώ.

Μετά από 4 χρόνια αγωνιστικής οδήγησης KTM 125 2stroke αποφάσισα να αγοράσω ένα γιαπωνέζικο τετράχρονο SUZUKI DR350. Τού άλλαξα αναρτήσεις κομπλέ WP 4054 μπροστά και κομπλέ αμορτισέρ πίσω. Του έφερα από την Αμερική κιτ και έγινε 425cc, του άλλαξα εξάτμιση κομπλε CRD, σύν σέλα συν τιμόνι συν ..... Και αυτό μου άλλαξε τα φώτα! Στα πολύ δύσκολα κομμάτια τα ευρωπαικά περνάγανε για πλάκα και εγώ ...... Μόλις οδήγησα ενα ΚΤΜ κατάλαβα ότι είχα πετάξει αρκετά λεφτά, οπότε πέταξα, (συγνώμη πούλησα το DR και πήρα KTM 2χρονο 250cc.

Σαν δεύτερο σας θέτω την εξής ερώτηση: Γιατί στο Παγκόσμιο Enduro όλα τα γιαπωνέζικα έχουν άλλες αναρτήσεις, εξατμίσεις, και άλλες πολλές αλλαγές????
Γιατί τα HUSABERG τρέχουν με μόνη αλλαγή την εξάτμιση φέτος και μικρές διαφορές στο σετάρισμα των αναρτήσεων, (τις οποίες μάλιστα μας έχουμε δώσει)??? Το ίδιο ισχύει και για τα GAS-GAS. Η ΚΤΜ έχει ξεφύγει λίγο προς τους σχιστομάτιδες αλλά για αυτό μάλλον είναι υπεύθυνο το τμήμα marketing ωστε να πουλάνε περισσότερα aftermarket.

Στην πράξη τώρα ένας καλός αναβάτης κάνει την διαφορά. Σας υπενθυμίζω ότι ο Τασούλης το 1989 έπερνε την γενική με YAMAHA DT200!! και οι υπόλοιποι ήταν με τα καθαρόαιμα της εποχής!!!
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 25 Νοέμ 2004, 12:12

Η υπεροψία των ευρωπαίων κατασκευαστών τους οδήγησε στο κλείσιμο των εργοστασίων τους. Δεν κατασκευάζουμε μοτοσικλέτες με τον δικό μας τρόπο και σε όποιον του αρέσει..... κατασκευάζουμε και ΠΟΥΛΑΜΕ μοτοσικλέτες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του πελάτη μας λένε οι ιάπωνες. Η τακτική των κίτρινων τους οδήγησε στην κατάκτηση ΟΛΩΝ των πρωταθλημάτων που τρέχουν σε 2 τροχούς και στην πρώτη θέση των πωλήσεων παγκοσμίως και έκανε τους ευρωπαίους φτωχούς συγγενείς τις πραγματικότητας που οι ίδιοι δημιούργησαν.
Εγώ δεν θεωρώ των εαυτό μου "εκλεκτό" ή "τυχερό" ώστε να ΑΓΟΡΑΣΩ το ευρωπαϊκό μηχανάκι που ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ τα λεφτά μου. Το μόνο εύκολο είναι να κατασκευάσεις ένα χωμάτινο μονοκύλινδρο μηχανάκι να του βάλεις τα καλύτερα περιφερειακά που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά και έπειτα να το προωθήσεις στην αγορά με διάφορα κόλπα και εξωπραγματική τιμή . Δηλαδή τι πιστεύετε, πως οι κίτρινοι δεν ξέρουν να φτιάχνουν καλές αναρτήσεις ή πλαίσια ή φρένα ή δυνατά μοτέρ; Απλά με τα λεφτά που πουλάνε τις μοτοσικλέτες τους μπορείς να τα αγοράσεις και με τα ρέστα σου να βελτιώσεις ότι σου κάνει και όπως σου κάνει κέφι. Και μην νομίζεις πως ένα ευρωπαϊκό είναι έτοιμο στα μέτρα του καθένα μας….όλα χρειάζονται ρυθμίσεις ή βελτιώσεις. Οι ευρωπαίοι δεν θα σεβαστούν ποτέ τον πελάτη τους και δεν μιλάω μόνο για την ΚΤΜ, όσο υπάρχουν άνθρωποι που τις τεχνικές αστοχίες κα προχειρότητές τους τις βαφτίζουν «χαρακτήρα» και δίνουν τα χρήματά τους για να «δοκιμάσουν» στην πράξη ένα προϊόν που θα έπρεπε να δοκιμάζετε από τον κατασκευαστή.
Θέλω και μια απάντηση στα εξής:

Γιατί ή ΚΤΜ άλλαξε την θέση της μανιβέλας από αριστερά σε δεξιά (λες και δεν γνώριζε ότι το 95% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι δεξιόχειρες)
Γιατί άλλαξε την τελική μετάδοση από αριστερά σε δεξιά
Γιατί χρησιμοποιεί πλέον ιαπωνικές ηλεκτρονικές, μίζες και καρμπυρατέρ.
Γιατί η HUSABERG έβαλε επιτέλους αντλία λαδιού και αντικραδασμικό άξονα.
Γιατί όλοι οι μικροί κατασκευαστές CCM TM MZ χρησιμοποιούν ιαπωνικούς κινητήρες 10+ ετών στα μοντέλα που πουλάνε περισσότερο.
Γιατί μια WP ανάρτηση των 3000€ να είναι καλύτερη από μια KAYBA ή SΗOWA των 3000 €.
Γιατί το PDS είναι καλύτερο από ένα μοχλικό αφού ΔΕΝ έχει προοδευτικότητα.
Γιατί είσαι φανατικός αφού πληρώνεις για να πάρεις;
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό pino » 25 Νοέμ 2004, 12:21

Berg έγραψε:Στην πράξη τώρα ένας καλός αναβάτης κάνει την διαφορά. Σας υπενθυμίζω ότι ο Τασούλης το 1989 έπερνε την γενική με YAMAHA DT200!! και οι υπόλοιποι ήταν με τα καθαρόαιμα της εποχής!!!


Καλώς ήρθες Berg, να σου θυμήσω πως ο Άδαμος Πράσσος πήρε πρωτάθλημα με DR 350.

Και λίγο fun αν μου επιτρέπεις: στην Ροδόπη πόσες φορές άλλαξες λάδια για να τερματίσεις χωρίς προβλήματα;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 12:37

Tα πράγαματα είναι πολύ απλά.
Με ένα ευρωπαίκό πάω πιο γρήγορα απο οτι με ενα γιαπωνεζικο.

Εκει λοιπόν που η ταχύτητα μετράει και η πτώση κοστίζει αγοράζω ευρωπαϊκό.
Οπου δεν συντρέχουν οι δυο παραπάνω λόγοι, πέρνω οτι μου κάθεται στο μάτι.

Θα ήταν ανοησία να πιστεύει κάποιος ότι μια βαριά βιομηχανία δεν μπορεί να κάνει αυτό ή το άλλο, το πρόβλημα είναι καθαρά στο Marketing που όπως σωστά λέει και ο berg τώρα έχει πέσει στη λούμπα και η ΚΤΜ.

Αν μιλάμε για κόντρες αναμεταξύ μας, εκεί είναι θέμα αναβάτη (π.χ. ο Αθανασουλόπουλος στην Ρούμελη έκανε χρόνους τρελλούς).
Η πιο επιτυχημένη κόντρα είναι με τον εαυτό σου.
Αν μπορούσες να πάρεις ενα Ευρωπαϊκό για 10 ημέρες στο βουνό , θα πάθαινες πλάκα απο τα γυρολόγια σου.

Εντάξει έχω μαύρα νύχια απο τις επισκευές, αλλά δεν απορείς που παρα τα όσα τραβάμε, επιμένουμε ?
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2004, 13:22

Ρε Gorgoroftere.... έχεις χαλάσει την πιάτσα....
Pino και άλλοι μην τον ακούτε.... αυτός είναι ... σιδεροφάγος!
Πλέον (αλλάζοντας τα ηλεκτρικά τμήματα της μοτοσυκλέτες με japan) τα ευρωπαϊκά δε χαλάνε....
Pino σου φαίνονται πολλά τα 9400 του adventure;
Έχεις κάποιο ιαπωνικό να το πλησιάζει σε χρήμα/απόδοση/overall;
Αν ναι πες μου και θα το σκεφτώ σοβαρά, μέχρι τότε είμαι "καταδικασμένος" με το ΚΤΜ μου :wink:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 13:42

Καλώς ήρθες Berg, να σου θυμήσω πως ο Άδαμος Πράσσος πήρε πρωτάθλημα με DR 350.

Και λίγο fun αν μου επιτρέπεις: στην Ροδόπη πόσες φορές άλλαξες λάδια για να τερματίσεις χωρίς προβλήματα


Για ρώτα και τον Αδάμο να σου πεί την γνώμη του.
Λάδια άλλαξα μια φορά το Σάββατο σε 2 λεπτά! Στο Sixdays άλλαζα στο Husaberg του Στεργίδη σε κάτω από 1:30"

Κάνε σούμα: 2 Λεπτά για λάδια και 12 ώρες οδήγηση τάπα με ασφάλεια!
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 25 Νοέμ 2004, 13:49

Ρε δεν αφήνετε αυτά τα γυρίσματα του στυλ ναι δίκιο έχεις ....αλλά... και άμα ...και ίσως ναι, αλλά ξέρεις δεν είναι ακριβώς έτσι.

Παραδεχθήτε επιτέλους πως σας πιάνουν κορόιδα η φίλοι μας οι ευρωπαίοι και πριν και μετά το ταμείο.
Είσαστε άρρωστοι βαριά και κανονικά θα έπρεπε να σας δώσουν και τρελλόχαρτο ώστε να μην σας ακούνε οι καΰμένοι οι νέοι που πάνε και πέφτουν στην παγίδα που την πληρώνετε από την τσέπη σας.

Ρε σεις θέλουμε μηχανάκια που θα χαλάνε μετά από 5 χρόνια (ή ποτέ) ανεξαρτήτως χρήσεως...

overall απόδοση; τί έιναι αυτό νεαρέ; 5 σε 1 μηχανάκια; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα; 5 συμβιβασμοί σε 1 επιθυμία μπορεί να βρεθούν, αλλά για το άλλο ..... μάλλον δύσκολα.

Μητσάρα .....σιδεροφάγος με δύο παιδιά; τσ τσ τσ, απίστευτο ......
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 14:00

Φίλε pino το τρελλόχαρτο το έχουμε πάρει εδώ και πολύ καιρό. :haha:

Ενημέρωση. Η δεύτερη μηχανή που έχω και χρησιμοποιώ καθημερινά είναι Cagiva Elefant 750 με κινητήρα Ducati! :elephant:

Και για να μην νιώθει μόνο του, σκοπεύω να αγοράσω και ετοιμάσω για Rally ένα δεύτερο Elefant!!! :elephant:
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 14:23

Οπως κατάλαβες Pino δεν επισκεπτόμαστε Συνεργεία,
σε ψυχίατρο πάμε.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kosdros » 25 Νοέμ 2004, 14:28

Βάψτο Lucky Explorer
kosdros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Μαρ 2004, 17:26

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2004, 14:32

pino έγραψε:Ρε δεν αφήνετε αυτά τα γυρίσματα του στυλ ναι δίκιο έχεις ....αλλά... και άμα ...και ίσως ναι, αλλά ξέρεις δεν είναι ακριβώς έτσι.

Παραδεχθήτε επιτέλους πως σας πιάνουν κορόιδα η φίλοι μας οι ευρωπαίοι και πριν και μετά το ταμείο.
Είσαστε άρρωστοι βαριά και κανονικά θα έπρεπε να σας δώσουν και τρελλόχαρτο ώστε να μην σας ακούνε οι καΰμένοι οι νέοι που πάνε και πέφτουν στην παγίδα που την πληρώνετε από την τσέπη σας.

Ρε σεις θέλουμε μηχανάκια που θα χαλάνε μετά από 5 χρόνια (ή ποτέ) ανεξαρτήτως χρήσεως...

overall απόδοση; τί έιναι αυτό νεαρέ; 5 σε 1 μηχανάκια; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα; 5 συμβιβασμοί σε 1 επιθυμία μπορεί να βρεθούν, αλλά για το άλλο ..... μάλλον δύσκολα.

Μητσάρα .....σιδεροφάγος με δύο παιδιά; τσ τσ τσ, απίστευτο ......


Υπεκφεύγεις να απαντήσεις!
Επαναλαμβάνω:
Πόσα χλμ είχε το WR του smokie όταν έκαψε πηνία – pickup; Πόσα; Τι; Παθαίνουν και τα Ιαπωνικά τέτοιες βλάβες;
Τι μοντέλο είναι το ΚΤΜ μου; Τι 1998; Πόσο χρονών είναι; Έξι;
Τι;;;; Χωρίς τσικ;;;
Τι;;;; Κάνω ΤΑ ΠΑΝΤΑ με αυτό;;;;;
Και κάθε μέρα δουλειά και Κυριακή βόλτα / χώμα / ταξίδι / σχεδίαση road book / enduro / και….. λατρεύει και την πέτρα;
Α…. έχω μεταφέρει και μια τηλεόραση!
Τι;;;; Έβαλα και βαλίτσες (ένα είχα τότε τι να κάνω με αυτό τα έκανα όλα!)
Πώς;;;; Μόνο αλυσίδα / γρανάζια / λάστιχα / βαλβίδες / λάδια / φίλτρα;;;;;
Τι;;;; Έχει κορυφαίες αναρτήσεις;;;;
Μα καλά πήρα και μπροστινό ανάποδο WP από 625 sc και έβαλα στο Africa και από «τάφος» 16 ετών ανανεώθηκε ΚΑΙ στο χώμα;;;;;
Μα καλά πώς είναι δυνατόν να κουμπώνουν έτσι οι ταχύτητες σε Ευρωπαϊκο; Βούτηρο έχει μέσα;

Α…. Ξέχασα! Το πρωϊ παίρνει πάντα με τη…. σκέψη ασχέτως καιρού!
Α….. και όταν «αγοράσω», πάλι παίρνει αμέσως!

(Να πω κι άλλα;)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 14:38

superspy έγραψε:
(Να πω κι άλλα;)


Λυπήσου το, το παλληκάρι το κατάλαβε το σφάλμα του, κατάλαβε ότι το μόνο θετικό που έχουν τα Ιαπωνικά είναι οτι ........................... ας μας πεί κάποιος ρε παιδιά .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 25 Νοέμ 2004, 17:02

Ενδιαφέροντα αυτά που λέτε, απο εντούρο και γενικά χώμα έχω μηδενική εμπειρία με μοτοσυκλέτα (εχω οδηγήσει μόνο ΧΤ και Tenere 600 αλλα σε άσφαλτο) αλλα η παρατήρηση που θέλω να κάνω είναι η εξής:

Τα ευρωπαικά υποτίθεται υπερτερούν σε απόδοση και τα ιαπωνικά υποτίθεται πάλι πως υπερτερούν σε αξιοπιστία, το θέμα είναι πως οι 2 αυτοί τομείς δεν αποκλείουν ο ένας τον άλλο.
Δηλαδή δεν είναι απαραίτητο ενα μηχανάκι να είναι ψόφιο για να μην χαλάει και το ανάποδο.

Η εμπειρία μου πάντως επιβεβαιώνει τα περι ιαπωνικής αξιοπιστίας και περι ευρωπαικής αναξιοπιστίας.

Είχα ενα μικρό aprilia 125 Που είχα αγοράσει καινούριο και απο τότε που το πήρα συνέχεια είχε κάτι χαλασμένο, δεν είχε κάποια σοβαρή βλάβη αλλα ήταν φοβερά ψυχοφθόρο να μην ξέρεις απο που θα σου έρθει.
πχ μια μέρα κόπηκε η -πλαστική- βάση απο το εμπρός φανάρι και ευτηχώς είχα κλειδί μαζί μου και το ψιλοστερέωσα αλλιώς θα είχε φύγει και πιθανώς να μου ερχοτανε στο κεφάλι.
Δεν το θεωρώ σοβαρή ζημιά αλλα γιατί να γίνει?

Ασε που το ανταλακτικό μπορεί να έκανε και 2 μήνες να έρθει απο τη μακρινή και εξωτική ιταλία.

Τελικά το πούλησα και πήρα ενα μεταχειρισμένο superfour honda το οποίο μετά το αρχικό συμάζεμα δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

Τέλος μια άλλη παρατήρηση που έχω να κάνω είναι γιατί δεν συγκρίνεται το καθαρόαιμο δίχρονο ΚΤΜ με τα ιαπωνικά αντίστοιχά του όπως ενα CRF ή ενα WRF αλλα με το DR που νομίζω υστερεί φανερά ?

Ενα WR δεν θα έχει αντίστοιχη απόδοση με ενα ΚΤΜ?


Οσο για το αν υπάρχει ιαπωνικό αντίστοιχο ενός ΚΤΜ adventure μήπως υπάρχει ευρωπαικό αντίστοιχο ενος GSX-R? :roll:

O καθένας φτιάχνει προιόντα ανάλογα με τις ικανότητές του αλλα και ανάλογα με την στρατηγική που έχει.

Αυτά με τις παρατηρήσεις μου και τις απορίες μου, συνεχίστε να μαθαίνουμε και εμείς οι νεότεροι :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pino » 26 Νοέμ 2004, 09:01

Ορίστε κύριοι, η άποψη του απλού χρήστη, 1+1=2. Ναι ΙΚΕ είσαι ο άνθρωπος που έχουν στο μυαλό τους όλοι οι κατασκευαστές από την Ιαπωνία. Οι Ευρωπαίοι έχουν στόχο τους υπόλοιπους που θα αγόραζαν τα προϊόντα τους ακόμα και αν δεν είχαν κορυφαίες (Ολλανδικές)αναρτήσεις (γιατί εκεί είναι η διαφορά τελικά) Όσο για την απευθείας σύγκριση θα σε διορθώσω λέγοντας πως πρώτον τα ΚΤΜ υπάρχουν και σε 4Τ motocross και υστερούν σε ιπποδύναμη και πως τα WR ΥΖ έχουν μακράν τον πιο δυνατό κινητήρα στα 450 cc (γι αυτό δεν τα προτιμούν οι μέτριοι αναβάτες) και αποδίδουν όσο και ένας ευρωπαικός 600cc.
Στα motocross μοντέλα η σύγκριση είναι άδικη καθώς οι Ιάπωνες ασχολούνται ενεργά με το θέμα και δεν πέρνει σε κανέναν άλλο να σηκώσει κεφάλι.
Όσο για τα superspor μόνο η BMW μπορεί να κατασκευάσει κάτι που δεν θα αυτοκαταστρέφεται αλλά η φιλοσοφία του γερμανού είναι εντελώς διαφορετική από των Ιαπώνων που μπορούν να παράγουν και να πουλάνε μοτοσικλέτες που ξεπερνούν τα 300 χιλ/ώρα.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 26 Νοέμ 2004, 10:06

Αχ , αχ , απορίες , απορίες , απορίες, πως αλήθεια να σας μεταλαμπαδεύσω την αληθινή γνώση .
Θα προσπαθήσω.

Κύριε ΙΚΕ (που έλειπες και απο την καταιγίδα)
Αντίστοιχο του GSX-R είπες ?
Δηλαδή μιλάμε για τηλεμετρία καθώς οτιδήποτε άλλο θα είναι υποκειμενικό.
Λοιπόν φίλε μου τράβα σε μια πίστα και σύγκρινε το (πραγματικά υπέροχο) GSX-R με DUCATI , MILE , ακόμη και APRILIA RS 250 .
Αλλά και πάλι αυτό δεν λεει τίποτα , η εντολή στα R&D των Ιαπώνων ήταν απλή , φτιάξτε καλά street γιατί εκέι μας ενδιαφέρει , ακι αυτοί ως τεράστια βιομηχανία έφταιαξαν GSX-R , CBR , R1 και άλλα πολλά καταπληκτικά μηχανήματα, που ΟΛΟΙ θέλουμε.

Πάμε τώρα στο ψητό.
Εδω δεν χρειάζεται τηλεμετρία, οι Ιάπωνες ποτέ δεν ασχολήθηκαν με το εντούρο (αν ασχοληθούν βέβαια θα φτιάξουν πολύ καλές μηχανές ) είανια πολύ πίσω στον τομέα αυτό .
Πάρε ενα ΚΤΜ δίχρονο 250 ενα ΤΜ ενα GAS-GAS , και έλα στο βουνό, για να μην πώ για τα ιερά τέρατα Berg 550 και KTM 525 .

Μέχρι λοιπόν οι Τζάπς να ασχοληθούν με πάρτι μας, η ηδονή έχει όνομα και λέγεται ευρωπαΙκή μοτοσυκλέτα.
Αν θές street πάρε ενα ZX 636 που είναι και φθηνό.

Για την ιστορία το παπί μου ενα supra μου έχει κολλήσει, και έβαλα καινούργια κυλιδροπίστονα. Δεν είναι κακό όμως για δουλειά, τι προάλλες κουβάλαγα μια μοσχαροκεφαλή στην ποδιά (την έκανα γεμιστί με σκόρδο και κασέρι).


Φυσικά φίλε Pino τον ΙΚΕ έχουν στο μυαλό τους οι Γιαπωνέζοι, γιατί όπως είδες, λέει , δεν ξέρω, θέλω κάτι να μετακινούμαι.

Αμα θέλω φέρετρο υπάρχουν κα φθηνότερα γιατί να δώσω 13.000 ευρω, ακου λέει περνάνε τα 300 χ.α.ω. και τι είναι αυτό μαγκιά, οταν αγορι μου ο soichiro κατούραγε τις πάνες του οι ευρωπαίοι είχανε MOTO GUZZI V8, MORINI TURBO 500 (80 κιλά ελαφρύτερο απο της HONDA) BMW Cοmpressor και τόσα άλλα δείγματα ανωτερότητας.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες