Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

30 χρόνια φαγούρα...Ιάπωνες VS Ευρωπαiοι

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Τι προτιμάτε;

ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ
11
50%
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ
7
32%
Σας την έσκασα! Έχω και απο τα δύο!
4
18%
 
Σύνολο ψήφων : 22

Δημοσίευσηαπό pino » 26 Νοέμ 2004, 11:29

Ω ναι; Ή ηλικία σου σου επιτρέπει να κάνεις ιστορικές αναδρομές γιαυτό νεαρέ σε παραπέμπω στο
Εικόνα

Honda 1964 2RC164 Honda 6 Cylinder

Όταν οι ευρωπαίοι είδαν τους κίτρινους στην εκκίνηση του ΤΤ isle of man έβαλαν τα γέλια και στον τερματισμό τα κλάματα. Και από τότε έως σήμερα η ιστορία συνεχίζετε στο ίδιο μοτίβο.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό IKE » 26 Νοέμ 2004, 12:09

gorgoftere καλή η προσπάθεια σου για την μεταλαμπαδευση της αληθινής γνώσης :twisted:

Κατ'αρχήν δεν είπα εγώ πως θέλω απλώς κάτι να μετακινούμαι :x

Τη μοτοσυκλέτα την χρησιμοποιώ κατα 90% για την κ&%λα και όχι τόσο σαν μέσο μετακίνησης.

Οι μοτοσυκλέτες όμως που με έκαναν να τις ονειρεύομαι μικρός και να κολάω τις αφίσες στο δωμάτιό μου όπως λένε και τα περιοδικά δεν ήταν ΜΟΝΟ ευρωπαικές (επειδή "αυτοί ξέρουν") και φυσικά ούτε ΜΟΝΟ ιαπωνικές.

Το θέμα είναι πως αν υπάρχουν 2 παρόμοια προιόντα και το ενα θα μου βγάλει την ψυχή με κομμένες ντίζες, καμμένα λαμπάκια κλπ κλπ ενώ το άλλο θα είναι απροβλημάτιστο, γιατί να προτιμήσω το πρώτο?

Αυτό λέω, απλώς παρέθεσα την -μικρή- μου εμπειρία σαν ιδιοκτήτης που χωρίς φυσικά να είναι κανόνας νομίζω είναι ενδεικτική.

Εγω θα ξανααγόραζα ευρωπαική μηχανή αλλα θα έπρεπε να ήταν κάτι εξαιρετικό για να ισοσκελκίσει το πιθανό κακό σέρβις ή την πιθανή (αν)αξιοπιστία.

Με λίγα λόγια δεν νομίζω να αγόραζα ενα Mille εφόσον υπάρχει το RC51.

Επίσης μια μηχανή street δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο σε πίστα, μια GSXR δεν έχει αντίπαλο ενα 999 επειδή το τελευταίο αν και πιθανώς να υπερτερεί σε ορισμένες πίστες (αλλα όχι σε όλες) δεν υπάρχει σύγκριση σε καθημερινή χρήση και σε κόστος χρήσης.

Οταν οι Ιταλοί και οι βαυαροί κατούραγαν τις πάνες τους ο Carl benz ήδη έφτιαχνε το γρηγορότερο δίτροχο στον κόσμο (ενα καρότσι με ατμολέβητα δηλαδή :twisted: ) αυτό τι σημαίνει? Πως πρέπει να αγοράσουμε όλοι ποδήλατα mercedes (δεν έχω υπ'όψιν μου άλλο δίτροχο:P )

Τέλος για μηχανές εντούρο αν και όπως είπα έχω μηδενική πείρα απο χώμα παρακολουθώ την αγορά και τις εξελίξεις, και νομίζω υπάρχει ιαπωνική δύναμη στα εντούρο με τα WRF και CRF, ΟΧΙ με τα DR & XLR :P

YΓ. Την καταιγίδα δυστηχώς την έχασα, είχαμε μια σημαντική συνάντηση με το jimnyclub την ίδια μέρα για την εκδήλωση που κάνουμε και είχε κανονιστεί εδώ και καιρό, δυστηχώς δεν τα πρόλαβα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 26 Νοέμ 2004, 13:25

Φίλε μου Pino, ας μην ήτανε ο Mike - the bike - Hailwood να κέρδιζε , αλλά τέλος πάντων είπαμε οι κίτρινοι φίλοι μας έχουν τεράστια πρόοδο στις μοτοσυκλέτες δρόμου.
Τα Street είναι καλοπουλημένα, ρίξανε όλο το βάρος τους, κατασκοπεύσανε, κλέψανε, πρόσφεραν άσυλο σε ανατολικογερμανούς φυγάδες και το κυριότερο θέλησαν να κάνουν κάτι καλό και ετσι έφτασαν εδω που έφτασαν.

Παρακαλώ να καταγραφεί στα πρακτικά πόσο κόσμο σκότωσαν με τα SAMURAI τα RD και τις άλλες σκοτώστρες τους, οι Ιαπωνέζοι.
Τώρα που το θυμήθηκα υπάρχει και site με τις μοτοσυκλέτες που έχουν ΣΚΟΤΩΣΕΙ τον περισσότερο κόσμο, θα σας το στείλω για να δείτε, ότι οι Ιαπωνικές φιλοδοξίες ποτίστηκαν με αίμα.

Λοιπόν για να ξεχωρίσουμε τα πράγματα στα street πάνε καλά .

Στα enduro δεν έχουν ασχοληθεί, ουσιαστικά ενα WR και τωρα με ενα CRE 250 προσπαθούν να κατακτήσουν το Enduro. Οτιδήποτε άλλο ήταν motocross και το μετέτρεπαν σε enduro όπως το CRF που είναι πατάτα και μάλιστα άβραστη, στα γλυστερά ανηφορικά εκει που ενα ευρωπαϊκο π.χ. ΚΤΜ 250 EXC μόνο υπερέχει .
Τα XR για να μην κοροϊδευόμαστε είναι ΣΧΟΛΕΙΟ τίποτα άλλο.

Στα Trial εξαγόρασαν την MONTESA της έβαλαν το σήμα της HONDA ασχολήθηκε λίγο και το HRC με αυτό το κομμάτι, κρίμα να πάει τέτοια προίκα χαμένη και τώρα πια κερδίζουν.

Η ουσιαστική διαφοροποίηση είναι το feeling.

Ξαναυπενθυμίζω οτι είναι θέμα οδηγού, στις ανοιχτές διαδρομές της Ρούμελης για να δω τον Αθανασουλόπουλο με το ταπεινό WR 250, ήθελα τα κυάλια του Πολεμικού Ναυτικού.

90% κ@βλ@ ??? , ξέρεις τι σημαίνει αυτό ΙΚΕ ? ......BERG 550.....

Το θέμα της πίστας το ανέφερα γιατί μόνο εκεί γίνεται τηλεμετρική μέτρηση και μπορεί κάποιος να βγάλει αντικειμενικά συμπεράσματα.

Η μεταλαμπάδευση μπορέι να γίνει μόνο με ένα τρόπο, καβάλησε ενα 250 δίχρονο made in europe και μετα ενα made in japan ή ακόμη πιο απλά , εξέτασε απο κοντά τα υπάρχοντα πρός πώληση οχήματα για να διαπιστώσεις πόσο σε σέβονται οι Ευρωπαίοι και πόσο σε κλέβουνε οι άλλοι.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 26 Νοέμ 2004, 13:46

Οι μηχανές δεν σκοτώνουν, οι αναβάτες σκοτώνουν, το αν οι ιάπωνες είναι στιγνοί αντιγραφείς το συζητάμε.

Πάντως κ@υλ@ μπορεί να είναι και ενα σκουτεράκι nrg 50άρι, όρεξη να υπάρχει.

Εγω δεν είμαι κατά των ευρωπαίων κατασκευαστών, καθε άλλο, κατά των στερεότυπων είμαι ;)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 26 Νοέμ 2004, 15:03

IKE έγραψε:κατά των στερεότυπων είμαι )


Σωστός, κάποιες φορές τα στερεότυπα με πρόδωσαν, απλά είναι όμορφα.

Αντιγραφείς πάντως σίγουρα ήταν όσο καιρό ήταν πίσω τεχνολογικά , βλέπε σήμερα Κορεάτες .

Ετσι για να μαθαίνουμε, περί αντιγραφών πάντα, ξέρεις κάτι ζουμερό και θετικό ?
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 27 Νοέμ 2004, 14:11

Gorgorofteros έγραψε:90% κ@βλ@ ??? , ξέρεις τι σημαίνει αυτό ΙΚΕ ? ......BERG 550.....


Για βάλε και άλλα 10%. :P :P :P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 28 Νοέμ 2004, 01:02

Gorgorofteros έγραψε:
IKE έγραψε:κατά των στερεότυπων είμαι )


Σωστός, κάποιες φορές τα στερεότυπα με πρόδωσαν, απλά είναι όμορφα.

Αντιγραφείς πάντως σίγουρα ήταν όσο καιρό ήταν πίσω τεχνολογικά , βλέπε σήμερα Κορεάτες .

Ετσι για να μαθαίνουμε, περί αντιγραφών πάντα, ξέρεις κάτι ζουμερό και θετικό ?


Δεν ξέρω αν είναι ζουμερό και θετικό αλλα για ψυχαγωγικούς λόγους παραθέτω τα παρακάτω, είναι απο ενα παλιό τόπικ στο bikenet.gr

To παρακάτω το έγραψα επειδή πιστευω πως είναι μέγιστη υποκρισία να θεωρούμε πως ΜΟΝΟ οι ιάπωνες αντιγράφουν.:




τώρα για το ποιός αντέγραψε ποιόν δείτε αυτά, όι εικόνες μιλάνε μόνες τους:

Εικόνα

Εικόνα


____________________________________________________________

Το παρακάτω για γερά νεύρα:

Φανταστήτε να μην υπήρχε το NR750











διαγράψτε το εντελώς απο την μνήμη σας

























το διαγράψατε?


























ωραία

















σκεφτείτε τώρα πως είστε ο Piere Terblanche και πρέπει να σχεδιάσετε τον διάδοχο της 916, επειδή η εταιρία σας δεν έχει κολήματα σας λέει πως ο διάδοχος θα έχει μια έκδοση του V4 που τρέχει στα motoGP. Εσείς (που είστε ο Piere όπως είπαμε) κάθεστε μέρα και νύχτα, σπάτε το κεφάλι σας, περνάτε και καμια βόλτα απο την σύραγγα και στο τέλος καταλήγετε σε αυτό:






























Εικόνα

ομίζω αμα όντως έχετε διαγράψει απο το μυαλό σας το NR θα δείτε πως η παραπάνω ιστορία ταιριάζει μια χαρά και πως το "999 desmosedici" θα συνέχιζε άνετα τον μύθο της 916.


Περιμένω γνώμες
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Νοέμ 2004, 08:57

ΙΚΕ φίλε μου, δεν ξέρω ποιος έκανε την επεξεργασία της εικόνας αλλά το αυτοκόλλητο DUCATI πάνω στο NR βγάζει μάτια. Η DUCATI θα προτιμούσε να κλείσει το μαγαζί της παρά να φτιάξει αλουμινένιο πλαίσιο 2 δοκών (όχι πως δεν μπορεί :D :D :D :D ).
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Νοέμ 2004, 12:21

Τώρα βγάζει μάτι?? :

Εικόνα

To resume όλης της αντιπαράθεσης στο φόρουμ αυτό ήτανε πως ΚΑΙ οι ευρωπαίοι αντιγράφουν και μάλιστα τους ιάπωνες, η 916 δεν θα ήταν η ίδια μοτοσυκλέτα αν δεν υπήρχε η NR
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 29 Νοέμ 2004, 12:39

Δεν κολλάμε στα σχέδια και στις ομορφιές , τώρα κατηγορούν και την τρικύλινδρη Triumph οτι αντεγραψε τα οργανα απο porsche κ.λ.π., ε και λοιπόν ???
Οπως και να το κάνεις το 916 δεν φημίζεται για την ομορφιά του ,αλλά για τον τρόπο του. Εχει ενα μοναδικό τρόπο να κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν.
Να μιλήσω για γυρολόγια ??? τι R1 μου λέτε ? το οποίο R1 τώρα που το θυμήθηκα σε μεγάλο συγκριτικό νόμίζω του ΜΟΤΟ πρίν 2-3 χρόνια, είχε και απανωτές βλάβες !!!!!!!!!!!!.
Φανταστείτε γκαντεμιά, να σβήνει το R1 , και το αγέρωχο μπολωνέζικο άτι να καλπάζει απο δίπλα του.

Λοιπόν το 916 το κατασκεύασε ενα μικρομάγαζο, όπου όλοι γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα,
- Ε τζοβάνι θα μού δώσεις τα κοκοράκια του DESMO ?
- Ασε ρε Μάσσιμο, τώρα πίνω , espresso.
Στα περίχωρα της Μπολώνια στο Μπόργκο Πανιγκάλε, μια μικρή βιομηχανική περιοχή που απο τον μεσαίωνα είχε ξακουστούς μεταλουργούς. Το συναρμολόγησαν, το δοκίμασαν και κοντραρίστηκαν στα ίσια με τέσσερις γίγαντες και μάλιστα στην έδρα τους .

Παίρνεις ενα 916 οχι για τα γυαλιστερά του πλαστικά, τέτοια έχει και η TAFTISON , αλλά επειδή ΔΕΝ έχει αλουμινένιο πλαίσιο, επειδή έχει ήχο, επειδή μπορεί να δουλεύει επ' άπειρον στα κόκκινα, επειδή δεν σε ρίχνει κάτω και τέλος γιατί κατασκεύαζεται 220 χλμ. μακριά απο την Πάτρα.

Να σας δω ρε κουφάλες αμα χρειαστείτε επισκευή σε αλουμινένιο πλαίσιο τι θα κάνετε ???

Υ.Γ. Ξέχασα να σας πώ οτι το 916 ΔΕΝ μου αρέσει, προτιμώ το σχήμα του ST3.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Νοέμ 2004, 13:08

Άντε πάλι με το photoshop... τώρα το ducahonda απέκτησε και χωροδικτύωμα με αλουμινένιο τελέιωμα.... :shock: :shock: :shock: :shock:
Δεν έχει σημασία αν οι ευρωπαίοι θέλουν να αντιγράψουν τους ιάπωνες αλλά αν μπορούν...NR δεν θα φτάξουν ποτέ. Η HONDA όμως έφτιαξε το VTR 1000 SP που για μένα είναι το καλύτερο DUCATI όλων των εποχών....
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 29 Νοέμ 2004, 14:15

pino έγραψε:NR δεν θα φτάξουν ποτέ. Η HONDA όμως έφτιαξε το VTR 1000 SP που για μένα είναι το καλύτερο DUCATI όλων των εποχών....


Χω,χω ευθυμήσαμε Δευτεριάτικα.

ΙΤΑΛΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ
Μένει κάπου στην Τοσκάνη, με τα ωραία φιδίσια δρομάκια της, που οριοθετούνται απο πανύψηλα κυπαρίσια, τρώει ενα πρωϊνό με προσούτο , πίνει ενα εσπρεσο , παίρνει το FIATάκι του και πάει στη δουλειά, στο δρόμο χαιρετάει τον φούρναρη
- Τσάο Τζιιιίνο, και κλείνη πονηρά το μάτι στην γυναίκα του.
Στο δρόμο ενας με TOYOTA του κλείνη το δρόμο.
- Βαφακούλο , κρετίνο.
Τέλος πάντων κάπου 08:00 με 09:00 φτάνει στην δουλειά του, πίνει ενα καπουτσίνο και κάθεται στο σχεδιαστηριό του αγναντεύοντας έξω απο το παράθυρο έτσι για την έμπνευση.

ΙΑΠΩΝΕΖΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ
Μένει κάπου στο θλιβερό πολύβουο και απάνθρωπο Τόκυο, ξυπνάει 06:53 , γιατί 07:18 πρέπει να έχει φύγει απο το διαμέρισμα καθώς στίς 07:23 περνάει το μετρό.
Στο μετρό τα βαγόνια είναι γεμάτα, ενας υπάλληλος τους σπρώχνει για να χωρέσουν και όταν επιτελους 07:53 φτάσει στη δουλειά θα ασχοληθούν στις 08:00 με ομαδικό Ταο-Τσι και στη συνέχεια στα σχεδιαστήρια για να αντιγρα...συγγνώμη σχεδιάσουν κάτι ότιδήποτε τέλος πάντων.


ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΒΛ.....ΤΕ.

Υ.Γ.
Η Αυστριακή περίπτωση είναι κάπου στην μέση, αν και τελευταία μελέτες διακερκιμένων επιστημόνων την κατατάσουν κάπου στην Ιταλική.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Νοέμ 2004, 15:05

Και γιατί να μην είναι έτσι? :

Ιταλός σχεδιαστής

Ξυπνάει το πρωί μια ώρα αργότερα απο όταν θα έπρεπε ζαλισμένος ακόμα απο τα ξύδια, παίρνει το Fiataki του και πριν κάτσει στο γραφείο χαιρετάει το θείο του τον προιστάμενο που τον διόρισε εκεί μιας και απο μικρός ήταν σκράπας και έβγαλε το πολυτεχνείο αντιγράφοντας.

Κάθεται στο σχεδιαστίριο και επειδή χαζέυι τα απλωμένα ασπρόρουχα της απέναντι πολυκατοικίας και οι κόρνες και τα μπινελίκια του απο κάτω δρόμου του σπάνε τα @@ρια δεν μπορεί να συγκεντρωθεί να κάνει τη δουλειά του.

Οπότε βγάζει τα σχέδια στο περίπου, άλλωστε εδώ είμαστε να τα διορθώσουμε αν και όταν... (πχ Gilera supersport 600) .

Μέχρι τότε ποιός ζεί, ποιός πεθαίνει, αλλα ας πάρω ενα τηλ τον Τζιουζέπε να δώ αν έκλεισε για την Γιούβε την Κυριακή.


Ιαπωνας Σχεδιαστής

Ξυπνάει πρωί πρωί φρέσκος φρέσκος και καβαλάει το ex-works RVF του για να πάει στα γραφεία του στους πρόποδες του Φούτζι.

Υστερα απο ενα απολαυστικό 20λεπτο σκίσιμο στα ορεινά στροφιλίκια φτάνει γεμάτος όρεξη στο γραφείο του, πίνει ενα ζεστό τσάι (τόσα κέρασε στο δρόμο, ας πιεί ένα και αυτός) και κοιτάει χαρούμενος τα αποτελέσματα απο τα τρεξίματα της χθεσινής βραδιάς στον υπολογιστή που επιβεβαιώνουν τις προσδοκίες και τις εκτιμίσεις που είχε κάνει απο χθές, άλλωστε σπάνια πευτει έξω.

Στρώνεται στη δουλειά απερίσπαστος κάνοντας αυτό που γουστάρει με μεράκι και με την θρησκευτική ευλάβεια που αφιέρωναν οι πρόγονοί του σε ότι και αν έκαναν.

Κοιτάζοντας τις χιονισμένες βουνοκορφές και τα καταπράσινα δάση ανάμεσα στους Hi-tech ουρανοξύστες ξέρει πως το Ζεν, ο μέσος δρόμος είναι ο συνδυασμός της γνώσης με την παράδοση και την αφοσίωση.

Απο τους παραπάνω ποιος θα θέλατε να σχεδιάσει την δικιά σας μοτοσυκλέτα????


τα παραπάνω "μοντέλα" αν και τραβηγμένα μου μοιάζουν πιθανότερα :P

ΥΓ.gorgofetere θα είσαι αύριο στη συνάντηση στα Γούδις να πλακωθούμε και απο κοντά τρόγωντας γκρίνμπουργκερ ? :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 29 Νοέμ 2004, 15:40

IKE έγραψε: τρόγωντας γκρίνμπουργκερ ? :P


Είπες την μαγική λέξη, ο άρχοντας της Μπολώνια τρώει μόνο delicatessen , πίνει κρασί κόκκινο 20 ετίας, μακαρονάδα με παρμεζάνα, τυλιχτό χοιρινό με δαμάσκηνα και μήλα, τηγανίτες γεμιστές με φρούτα του δάσους, για να μην θυμηθώ τα σαλάμια, τα θαλασσινά, τα γλυκά και τα περισσότερο απο 20 είδη καφέδων. κ.λ.π.
Πηδ@ει και την γυναίκα του Τζίνο στο τέλος.

Ο άλλος ο ακατανόμαστος, αν δεν πάθει καμμιά μόλυνση απο τα ωμά ψάρια, τότε σίγουρα θα φράξει ο πρωκτός του απο το ρύζι, όσο για το νταούλιασμα απο το πολύ σάκε μπορεί και να τον δείς εκει που πάει για ξύρισμα με το κατάνα του να κάνει και χαρακίρι.
Με τέτοια χάλια διατροφή οχι να πηδήξει δεν μπορεί, αλλά ούτε να σχεδιάσει.

Αύριο δυστυχώς δεν θα μπορέσω, θα μετάσχω στην δις-εβδομαδιαία πολιτιστική συγκέντρωση των ΚΤΜάδων.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Νοέμ 2004, 17:31

Aν είναι έτσι θα προτιμούσα να σχεδιάζει τη μοτοσυκλέτα μου ο Μήτσος απο τα 3 αδέρφια που κάνει και γαμώ τα σουβλάκια :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron