Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

30 χρόνια φαγούρα...Ιάπωνες VS Ευρωπαiοι

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Τι προτιμάτε;

ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ
11
50%
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ
7
32%
Σας την έσκασα! Έχω και απο τα δύο!
4
18%
 
Σύνολο ψήφων : 22

30 χρόνια φαγούρα...Ιάπωνες VS Ευρωπαiοι

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Νοέμ 2004, 09:42

Μπα μπα, τι βλέπω; Η πικρή αλήθεια δια στόματος έχοντων και κατέχοντων. Μπιέλες, ρουλεμάν, στρόφαλοι, όλα αναλώσιμα στα υπερόπλα;
Αγαπητοί μου φίλοι πρέπει να παραδεχτώ πως το πάθος σας για τα ευρωπαϊκά είναι πέραν της λογικής μου. :dontknow:
Να σας προτείνω ψυχοθεραπεία ή ένα καλό κέντρο απεξάρτησης;
Και εγώ κάποτε "κόλλησα" με μια DUCATI Sport Desmo 500 (δικύλυνδρο εν σειρά 1974) και έφαγα 2 χρόνια για να αναστήσω τον νεκρό. Έπειτα κατάλαβα πως οι "μηχανικοί/σχεδιαστές" γείτονες έδωσαν βάση στο σχήμα του ρεζερβουάρ και του πίσω τμήματος και ξέχασαν να βάλουν αντικραδασμικό άξονα και να μετρήσουν την κατανάλωση της μίζας σε ρεύμα. Αποτέλεσμα όταν (και αν) έπερνε μπρος από τους κραδασμούς οι πλατίνες έχαναν την ρύθμισή τους και όταν το έσβηνες δεν ξαναέπερνε ποτέ αφού έμενες από μπαταρία μετά από 3 μιζιές :banging:
Τώρα εκτελεί χρέη βάσης του πάγκου εργασίας στο γκαράζ και μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή της. Είναι τόσο βαριά που ο πάγκος μου είναι σταθερότατος.....

Επίσης θα πρότεινα σαν λύση για τα προβλήματά σας να αγοράσετε το ευρωπαικό υπερόπλο των ονείρων σας, να το βάλετε στο γκαράζ σας και να χρησιμοποιήτε ένα κοινό γιαπωνέζικο για να κάνετε την δουλειά σας έτσι και το πάθος σας θα ικανοποιήσετε και δεν θα έχετε προβλήματα.
Κάτι σαν το "από δώ η γυναίκα μου και απο δώ το αίσθημά μου"

αν σας χαλάω το θέμα να σβήσω το post
Τελευταία επεξεργασία από pino και 24 Νοέμ 2004, 22:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Νοέμ 2004, 10:51

Τι λες ρε καραμήτροοοοο!
Πόσο καιρό σου πήρε να "φτιάξεις" τις αναρτήσεις στο Δρζεντ σου;
Μήπως ξέχασες το τηλεφώνημα που μου έκανες όταν παρέλαβες τον ΚαΤεΜα μου απο το τραίνο;
"Έχεις πολύ ωραίο μηχανάκι!"
Μήπως ξέχασες ότι ετοιμαζόσουν να πάρεις 525 Δεζερτ;
Μήπως "ξεχνάς" ότι με τον πρώτο ΚαΤεΜα μου έκανα 62000 χλμ και αν εξαιρέσουμε τα πηνία (που τα έκαιγε σαν σπίρτα) ακόμα δουλεύει με 70000+ χιλιόμετρα στην πλάτη στα χέρια νεανία;
Η το τωρινό που το πήρα μεταχείρω και δεν έχει κάνει ούτε τσίκ;
Μη παίρνεις σα βάσει τους "καυλόγκαζους" που τα "σπάνε" στην εθνική.
Με σωστή οδήγηση στην άσφαλτο και όσο αντέχει η ψυχή σου στο χώμα δεν παθαίνουν τίποτα. ΑΛΛΑ αυτοί οι 10 παραπάνω ίπποι από τα "γιαπωνέζικα" είναι που χαλάνε τη δουλεία στην άσφαλτο. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε ουσιαστικά για έτοιμο αγωνιστικό μοτοσακό που τα καλούδια και οι καινοτομίες που έχει από τη μάνα του, δεν μπορεί να τα φθάσει κανένα γιαπωνέζικο της σειράς.
Τώρα που θα πάρεις αυτό τον τάφο το WR σε προκαλώ να κάνεις με το ίδιο μηχανάκι τα εξής:
Συμμετοχή σε όλα τα trail ride -raid -rally της χρονιάς, τουλάχιστον 1 αγώνα enduro, καθημερινή χρήση από 60-100 χιλιόμετρα, σπάσιμο κάθε δεύτερη Κυριακή στο βουνό, 6000 χιλιόμετρα σε εκδρομικό enduro φορτωμένο με τα πράγματα για 2-3 μέρες τη φορά, χρήση βενζίνης από όπου βρεις χωρίς πολύ ψάξιμο, τουλάχιστον 1 καλοκαιρινό ταξίδι με 2 άτομα + αλουμινένιες βαλίτσες + tankbag των 4500-5000 χιλιομέτρων στη ζέστη της Τουρκίας ή της Τυνησίας και όλα τα παραπάνω σε ένα χρόνο, με αλλαγή λαδιών και ρύθμισμα βαλβίδων (πέρα από τις μικροεπισκευές λόγω πτώσεων που μπορεί να υπάρξουν) και έλα πες μου ξανά!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 24 Νοέμ 2004, 12:09

superspy έγραψε:Τώρα που θα πάρεις αυτό τον τάφο το WR



Φίλε Pino τι διαβάζω, θα πάρεις αυτή τη σκοτώστρα ?
Μπορεί κάθε φορά που πατάς το μπουτόν της μίζας , ο κινητήρας να δουλεύει, αλλά μην ξεχνάς την λαίκή ρήση ((YAMAHA τα λεφτά μου να΄χα )).
Εχεις δοκιμάσει να περάσεις νεροφαγώματα με αυτή τη δίτροχη ντροπή.

Σύμφωνα και με τα περιοδικά το 250 χαμηλά είναι χάλια, το 450 απλά είναι το χειρότερο 450 και το 450 2χ2 είναι άτυχο, γιατί τώρα έβγαλε και η ΚΤΜ 2χ2.
Οπως καταλαβαίνεις κράτα το DR για βόλτες και χτύπα ενα μεταχείρο berg-ktm να αγαλιάσει η ψυχή σου, κι αν μείνεις στο βουνό με ενα ευρωπαϊκό όλοι θα σε βοηθήσουν και θα σε συμπονέσουν, αν μείνεις με Ιαπωνικό πάλι θα σε βοηθήσουν αλλά θα σε λένε μ@λ@κ@ που έμεινες απο βλάβη.

Λοιπόν οι επιλογές σου περιορίζονται αποκλειστικά σε Ιαπωνικό για βόλτες ταξίδια καθημερινή μετακίνηση και Ευρωπαϊκό για βόλτες ψυχής και αγώνες.

Αν τα λεφτά αποτελούν πρόβλημα (πράγμα σπάνιο στην Ελλάδα) τότε υπάρχουν οι λύσεις των καλο-μεταχειρισμένων.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Νοέμ 2004, 12:15

superspy έγραψε:Πόσο καιρό σου πήρε να "φτιάξεις" τις αναρτήσεις στο Δρζεντ σου;

2.5 ώρες :lol:
superspy έγραψε:Μήπως ξέχασες το τηλεφώνημα που μου έκανες όταν παρέλαβες τον ΚαΤεΜα μου απο το τραίνο;
"Έχεις πολύ ωραίο μηχανάκι!"

Καλά ρε σύ, ένα κοπλιμέντο σου έκανα και συ το πήρες της μετρητής :D

superspy έγραψε:Μήπως ξέχασες ότι ετοιμαζόσουν να πάρεις 525 Δεζερτ;

Όλοι κάνουν από μια μ@λ@κι@ που και που :D

superspy έγραψε:Μη παίρνεις σα βάσει τους "καυλόγκαζους" που τα "σπάνε" στην εθνική.
Με σωστή οδήγηση στην άσφαλτο και όσο αντέχει η ψυχή σου στο χώμα δεν παθαίνουν τίποτα. ΑΛΛΑ αυτοί οι 10 παραπάνω ίπποι από τα "γιαπωνέζικα" είναι που χαλάνε τη δουλεία στην άσφαλτο. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε ουσιαστικά για έτοιμο αγωνιστικό μοτοσακό που τα καλούδια και οι καινοτομίες που έχει από τη μάνα του, δεν μπορεί να τα φθάσει κανένα γιαπωνέζικο της σειράς.

Σαν βάση παίρνω τα λεγόμενα σας όταν η συζήτηση γίνετε περί αξιοπιστίας. 10 παραπάνω ίπποι :roll: πού; στα χαρτιά τους ίσως γιατί στην πράξη όλα τα 520 620 κλπ είναι πίσω από τα τετρακοσάρια μας μέχρι τα 120 χλ/ώρα και αν εσύ ξεπερνάς τα 120 στο χώμα τότε μάλλον χρειάζεσε κάτι περισσότερο από τον τόρνο που καβαλάς :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Νοέμ 2004, 12:32

Gorgorofteros έγραψε:
superspy έγραψε:Τώρα που θα πάρεις αυτό τον τάφο το WR



Φίλε Pino τι διαβάζω, θα πάρεις αυτή τη σκοτώστρα ?
Μπορεί κάθε φορά που πατάς το μπουτόν της μίζας , ο κινητήρας να δουλεύει, αλλά μην ξεχνάς την λαίκή ρήση ((YAMAHA τα λεφτά μου να΄χα )).
Εχεις δοκιμάσει να περάσεις νεροφαγώματα με αυτή τη δίτροχη ντροπή.

Σύμφωνα και με τα περιοδικά το 250 χαμηλά είναι χάλια, το 450 απλά είναι το χειρότερο 450 και το 450 2χ2 είναι άτυχο, γιατί τώρα έβγαλε και η ΚΤΜ 2χ2.
Οπως καταλαβαίνεις κράτα το DR για βόλτες και χτύπα ενα μεταχείρο berg-ktm να αγαλιάσει η ψυχή σου, κι αν μείνεις στο βουνό με ενα ευρωπαϊκό όλοι θα σε βοηθήσουν και θα σε συμπονέσουν, αν μείνεις με Ιαπωνικό πάλι θα σε βοηθήσουν αλλά θα σε λένε μ@λ@κ@ που έμεινες απο βλάβη.

Λοιπόν οι επιλογές σου περιορίζονται αποκλειστικά σε Ιαπωνικό για βόλτες ταξίδια καθημερινή μετακίνηση και Ευρωπαϊκό για βόλτες ψυχής και αγώνες.

Αν τα λεφτά αποτελούν πρόβλημα (πράγμα σπάνιο στην Ελλάδα) τότε υπάρχουν οι λύσεις των καλο-μεταχειρισμένων.


Μητσάρα μου, την άποψη των περιοδικών δεν την έχω και πολύ σε εκτίμηση καθώς είναι πάντα του στυλ....το HONDA είναι το πιο φιλικό το ΥΑΜΑΗΑ είναι το πιο απόλυτο το SUZUKI αξίζει τα λεφτά του αλλά το ΚΤΜ είναι το καλύτερο γιατί είναι ΚΤΜ .... και εμείς δεν θέλουμε ούτε φιλικά ούτε απόλυτα ούτε και φτηνά μηχανάκια ...... καλά μας πείσατε...

Για το αν είναι το χειρότερο 450 άσε με να έχω κάποιες επιφυλάξεις....
Το θέλω μόνο για racing ..... για τα άλλα έχω AFRICA
Θέλω κάτι πιο "κακό" καθώς το drz μου είναι λίγο πια.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Νοέμ 2004, 13:20

pino έγραψε:
superspy έγραψε:Πόσο καιρό σου πήρε να "φτιάξεις" τις αναρτήσεις στο Δρζεντ σου;

2.5 ώρες :lol:

Αλλά περίμενες 2 χρόνια για να βρείς το κιτ και πάλι WP δεν είναι!!

pino έγραψε:
superspy έγραψε:Μήπως ξέχασες το τηλεφώνημα που μου έκανες όταν παρέλαβες τον ΚαΤεΜα μου απο το τραίνο;
"Έχεις πολύ ωραίο μηχανάκι!"

Καλά ρε σύ, ένα κοπλιμέντο σου έκανα και συ το πήρες της μετρητής :D

Ναι αλλά... αυτό συνεχίστηκε για πολλές μέρες και... είδα και τη φάτσα σου όταν το έλεγες!

pino έγραψε:
superspy έγραψε:Μήπως ξέχασες ότι ετοιμαζόσουν να πάρεις 525 Δεζερτ;

Όλοι κάνουν από μια μ@λ@κι@ που και που :D


Ναι σίγουρα έχεις πολλούς "άσχετους" απάνω που κατάφεραν να σε μεταπείσουν για πράγματα που "είδες" με τα μάτια σου να συμβαίνουν στην Καππαδοκία! (Γιατί το μοναδικό μηχανάκι που άνοιξε μοτέρ ήταν DRZ;;; )

Αν και σε δικαιολογώ λίγο γιατί ο μ@λ@κ@ς που έχετε απάνω (ξέρεις ποιον σου λέω) και ασχολείται με ΚΤΜ ξέρει μόνο να καταστρέφει μοτερ!



pino έγραψε:
superspy έγραψε:Μη παίρνεις σα βάσει τους "καυλόγκαζους" που τα "σπάνε" στην εθνική.
Με σωστή οδήγηση στην άσφαλτο και όσο αντέχει η ψυχή σου στο χώμα δεν παθαίνουν τίποτα. ΑΛΛΑ αυτοί οι 10 παραπάνω ίπποι από τα "γιαπωνέζικα" είναι που χαλάνε τη δουλεία στην άσφαλτο. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε ουσιαστικά για έτοιμο αγωνιστικό μοτοσακό που τα καλούδια και οι καινοτομίες που έχει από τη μάνα του, δεν μπορεί να τα φθάσει κανένα γιαπωνέζικο της σειράς.


Σαν βάση παίρνω τα λεγόμενα σας όταν η συζήτηση γίνετε περί αξιοπιστίας. 10 παραπάνω ίπποι :roll: πού; στα χαρτιά τους ίσως γιατί στην πράξη όλα τα 520 620 κλπ είναι πίσω από τα τετρακοσάρια μας μέχρι τα 120 χλ/ώρα και αν εσύ ξεπερνάς τα 120 στο χώμα τότε μάλλον χρειάζεσε κάτι περισσότερο από τον τόρνο που καβαλάς :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Να θυμηθώ τα καμένα pickup - πηνία του smokie στο Yamaha; Στα πόσα χιλιόμετρα είπεεεεες.;;;;;
Πόσα χλμ έχεις κάνει με το DRZ είπες;;;;;;

Μήπως ξέρεις απο πέτρα;;;

Απο πιο είναι μπροστά μέχρι τα 120;;;;; Απο το 520 - 620; Με τι γρανάζωμα έγινε αυτό;;;;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 24 Νοέμ 2004, 13:30

pino έγραψε:Το θέλω μόνο για racing ..... για τα άλλα έχω AFRICA


Ανήκεις στούς τυχερούς, έχεις το AFRICA για τα ταξίδια σου, ως εδω τέλειος .

Και τώρα ένα σενάριο, τρώς την χύμα που έφαγε ο tsunami και στραπατσάρησε το υποπλαισιό του.
1) αν είχες XR, πάει άκλαφτο με το αλουμινένιο πλαίσιο.
2) αν πάρεις WR το υποπλαίσιο του ειναι επισης αλουμίνιο.

Το χρωμομολυβδαινιούχο κράμα είναι ασύγκριτα καλλύτερο .
Οι συνήθως στάνταρ αναρτήσεις μας, ανήκουν στις καλλύτερες.
Τι άλλο θές ?

Συμβουλή φιλική, πάρε ενα δίχρονο ΚΤΜ 250, και ξέσκισέ το.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Νοέμ 2004, 13:45

Ναι αγόρι μου (superspy) ότι πεις ..μην φωνάζεις και μας πάθεις και τίποτα... :D :D :D :D

(Το drz στην Καππαδοκία κάηκε γιατί φορούσε ντεποζιτο 24 λιτρων και δεν δεν κρύωνε όπως έπρεπε...το μόνο που δεν σχεδιάστηκε για τους συγκεκριμένους αγώνες και το μόνο που έφτασε στην 6η θέση μέσα στον στόλο των ημί/εργοστασιακών ΚΤΜ στα χέρια του τρελλού Beneke..)

Άντε και περαστικά σας γιατί το 2005 η YAMAHA θά πάρει πάλι τα πρωταθλήματα enduro και mx και αν θελήσει θα πάρει και το DAKAR για τα επόμενα 10 χρόνια.

(γιατί η ΚΤΜ κερδίζει μόνο όταν τρέχει μόνη της; βλ DAKAR, WEC WMX κλπ)
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Νοέμ 2004, 13:54

Gorgorofteros έγραψε:Ανήκεις στούς τυχερούς, έχεις το AFRICA για τα ταξίδια σου, ως εδω τέλειος .

Μήτσο δεν την κέρδισα την AFRICA την αγόρασα όπως μπορεί να κάνει ο καθένας μας :D :D



Gorgorofteros έγραψε:Και τώρα ένα σενάριο, τρώς την χύμα που έφαγε ο tsunami και στραπατσάρησε το υποπλαισιό του.
1) αν είχες XR, πάει άκλαφτο με το αλουμινένιο πλαίσιο.
2) αν πάρεις WR το υποπλαίσιο του ειναι επισης αλουμίνιο.


2) No problem αγοράζουμε καινούργιο...

Gorgorofteros έγραψε:Το χρωμομολυβδαινιούχο κράμα είναι ασύγκριτα καλλύτερο.
Οι συνήθως στάνταρ αναρτήσεις μας, ανήκουν στις καλλύτερες.
Τι άλλο θές ?

Τίποτα.. όλα αυτά τα έχει και το WR 450 f '05

Gorgorofteros έγραψε:Συμβουλή φιλική, πάρε ενα δίχρονο ΚΤΜ 250, και ξέσκισέ το.


Ευχαριστώ αλλά είμαι φανατικός των 4χρονων και δεν πάω καθόλου τα 2smoke

(Ακόμα ψάχνω τον τίτλο για το νέο θέμα της διαμάχης μας που με κάνει και διασκεδάζω αφάνταστα, αν το βρει κάποιος ας το ανοίξει και να τα λέμε εκεί)
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 24 Νοέμ 2004, 14:16

Pino μέχρι τώρα καλά την έβγαλες, μόλις τώρα έκανε εγγραφή ο tsunami, είναι φανατικός, μοβόρος, υποχθόνιος, ραδιούργος, καραφλός και θα κάνει την ζυγαριά να γέρνει πρός το μέρος μας 4-1 , πιάνεται για διπλός είναι χοντρός.

έχει το wr χρωμομολυβδαίνιο ???
μην ξεχνάς οτι η Αυστραλία δεν εξάγει τα καλά της μέταλλα στους Ιάπωνες , τους κρατάει μούτρα απο τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Νοέμ 2004, 16:35

Gorgorofteros έγραψε:έχει το wr χρωμομολυβδαίνιο ???
μην ξεχνάς οτι η Αυστραλία δεν εξάγει τα καλά της μέταλλα στους Ιάπωνες , τους κρατάει μούτρα απο τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.


Καλά τώρα θα κολλήσουμε στον νεροσωλήνα;
Κάνει την δουλειά του; καλό είναι.
Δεν την κάνει; ας είναι και από χρυσάφι. Μου είναι παντελώς άχρηστο.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό smokie » 24 Νοέμ 2004, 18:43

superspy έγραψε:Τώρα που θα πάρεις αυτό τον τάφο το WR


Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τον χαρακτηρισμό σου :)

gorgofteros έγραψε:Φίλε Pino τι διαβάζω, θα πάρεις αυτή τη σκοτώστρα ?
Μπορεί κάθε φορά που πατάς το μπουτόν της μίζας , ο κινητήρας να δουλεύει, αλλά μην ξεχνάς την λαίκή ρήση ((YAMAHA τα λεφτά μου να΄χα )).
Εχεις δοκιμάσει να περάσεις νεροφαγώματα με αυτή τη δίτροχη ντροπή.

παρα παρα πολλές φορές και πιστεψε με πετώντας αρκει να σηκώσεις τον πισινούλη σου απο την σέλα (χμμ σερβιέτα ήθελα να πώ)
gorgofteros έγραψε:Σύμφωνα και με τα περιοδικά το 250 χαμηλά είναι χάλια, το 450 απλά είναι το χειρότερο 450 και το 450 2χ2 είναι άτυχο, γιατί τώρα έβγαλε και η ΚΤΜ 2χ2.

με ποιά;;;; με ποια περιοδικά;;;; με ποιους δοκιμαστές;;; αστα καλυτερα...


Κύριοι σας παραθέτω τις εντυπωσεις των "φίλων" μας των αμερικανών για τα ακατανόμαστα YAMAHA WRs.... αν μη τι άλλο κανεις δεν μπορει να τους κατηγορήσει για υποκειμενικά (sic) δημοσιευματα...

We're not sure if Yamaha heard footsteps from the other manufacturers or if it was just time for a change, but the 2005 crop of WRs have Yamaha at the top of the off-road market.

και συνεχίζει....

2005 Yamaha WR450F/250F
11/8/2004
By Cameron Coatney
Photos by Kevin Duke

Yamaha must have been hearing footsteps. After all, they practically cornered the Japanese off-road bike market the past few years. Their venerable WR250F and 450F were the best Japanese off-road-specific motorcycles. KTM's EXC and MXC four-stroke lines had always provided stiff competition (albeit more expensive), but now Honda has seriously joined the fray with its CRF250X last year and the impending introduction of the CRF450X later this season. Things are really starting to get interesting in the off-road market place.

Yamaha heard Honda's footsteps loud and clear because in it made significant changes to its WR-F line-up in anticipation of running with the new competition. Yamaha recently allowed the media to check out the new WRs when they held a press introduction last week in Southern California at Hungry Valley State Vehicular Recreation Area. After breakfast and a short Power Point presentation, Yamaha pointed to a 250 and a 450 and said, "Go play." MCUSA's Kevin Duke and I wasted no time in hitting the trails for some photos, video footage, and seat time on the new WRs.

Changes

Before we hit the trail, however, Yamaha laid out the changes to the new WRs and there were plenty. The main goal of the changes for both bikes was to lower the center of gravity to improve the handling, aided by the lowering of the overall seat height which helps shorter riders. Both electric-start WRs have had their seat heights lowered 10mm via a slimmer and shorter seat, fuel tank, and radiator shroud combination and shortened shock (by 3mm). The 450 lost an additional 10mm with a slight repositioning of the head tube on the frame, resulting in a 20mm reduction in seat height.

To further improve handling, the WRs got the same treatment as the YZs – the new 48mm Kayaba AOSS (Air Oil Separate System) fork that separates the air and the oil, much like Showa's Twin Chamber design. Accompanying the new fork is a shorter, more directly routed front brake hose to increase braking performance, complimented by new fork guards. Besides the slightly shorter shocks in the rear, the bikes also got redesigned swingarms that are a significant 1.1 pounds lighter than last year.

In the motor department, the 450 received changes aimed at smoothing out the power delivery in the low- to mid-rpm range. To accomplish this, a new head was designed with a slightly lower compression ratio (12.5:1 to 12.3:1), the intake ports are 9% smaller, and the carburetor and ignition settings were also tweaked to provide a smoother and broader powerband. Additionally, the 39mm Keihin FCR carburetor gets a double-lipped joint on the intake side so it is less likely to pop off, a moveable fuel line joint to accommodate aftermarket tanks better, and an additional fuel filter within. Rounding out the motor changes to the 450 is a redesigned and beefed up clutch with 12 percent stiffer springs. Consequently, a new clutch lever and perch were created to keep the lever pull nice and manageable.

The California model 450, like the one we used, now comes with newly designed air induction system, which reduces emission levels and makes the bikes green-sticker legal in California (even in 2006, when stricter emissions standards take effect). Basically, the engine breather hose is routed into the airbox and the air induction system pumps air from within the airbox over to the exhaust manifold and out the pipe. Yamaha says the lengthy homologation process has prevented California-model WR250Fs from being green-sticker eligible until the next model year, so you can still only get a red sticker for them in '05.

The WR250Fs motor changes were, of course, aimed at getting more power out of the little screamer, especially in the midrange. Therefore, Yamaha modified the head, the combustion chamber, the piston, the intake tract shape, the ignition curve, and the carburetor settings in search of more instantaneous power. The 37mm Keihin FCR carburetor also got the double-lipped intake joint, moveable fuel line joint, and fuel filter within.

Thankfully, both bikes still have beautiful and lightweight titanium headers, but now the old steel mufflers have been replaced with aluminum canisters that are, of course, USFS approved. As in years past, the stock exhaust system meets the federal standard of 82 decibels, but now when you remove the baffle from the muffler in search of more power, the noise level only climbs to the USFS standard of 96 decibels (past models noise levels reached over 100 decibels with the baffles removed). The baffles are riveted in place and can be removed or reinstalled in a matter of minutes with a drill and a rivet gun. Unfortunately, the California models still come with the lame throttle-stops on the carburetors that were removed for our testing purposes (and anyone else who owns California-model WR).

Completing the changes to the 2005 Yamaha WRs are super-strong Renthal aluminum handlebars, new kickstands, new left-side side rear panels that now have a real grab hole for lifting convenience and increased flow to the airbox, and new lighter, more durable steel rear sprockets. New front and rear wheel collars and rear brake carriers make removal and replacement of the wheels much easier during trailside flat repairs.

And in case you've forgotten, the WRs have off-road ready odometers, large-capacity fuel tanks (2.1 gallons), wide-ratio 5-speed transmissions, 18-inch rear wheels, O-ring chains, enduro-legal lighting, and tool-free airfilter access to make them ready for the trail or desert. The only thing they are missing is handguards.

On The Trail

Before heading out to the trails, the bikes were weighed with all fluids and full tanks of gas. Surprisingly, with all the talk of lighter sprockets, swingarms, and mufflers, the WRs retained Yamaha's claimed dry weights from last year of 228 pounds for the WR250F and 244 pounds for the WR450F. The MCUSA Intercomp scales reported actual wet weights of 256 and 273 pounds, respectively. Before you groan, realize that these numbers include about 14 pounds of fuel, in addition to electric starters and batteries, kickstands, and lights that all add to the weight, but also add to the bikes' convenience and adeptness out on the trail.

Recent rain in Southern California had left Gorman with tacky soil that was moist just under the surface crust. It was almost perfect. For the rest of the day, Kevin and I thumbed the magic start buttons and blasted around the trails of Gorman swapping machines and taking advantage of good photo opportunities. The kickstands and electric starters made these photo forays nice and manageable. Turning the bikes around on the trail was quite easy with the lowered seat heights.

I must say that I was a bit worried that the 450 would feel slower due to the new green-sticker ready air induction system, but I was pleasantly surprised. The bike still pulled hard off the bottom and revved to the moon. The power is impressive, although it does lack the outright punch provided by its motocross-only brother, the fire-breathing YZ450F. But who needs that wheel-spinning response out on the trail where smooth, broad power is king. Like I started saying to myself, "If you want the response of a motocross bike out on the trail, ride one, but then be prepared to suffer with harsh and exhausting motor (and suspension) performance." Yamaha also informed us that slightly richer jetting would also help liven up the California-only 450, but we haven't tried it…yet.

The WR250F was fun and fast, as well, providing entertainment at any speed. Whether you are putting around in first or second gear, or screaming it to the rev limiter at 13,500 rpm, the 250 is ready to conquer. When you twist the throttle and start shifting, good bottom-end transitions into screaming midrange and top-end pulling power. The bike's ability to keep pulling allows the rider to shift less and just rev it more. It has a very fun and convenient powerband, although not as all-forgiving as the 450. Both transmissions shifted fine, although it was sometimes challenging to find neutral on the 250.

As mentioned, the reduced seat heights and lowered center of gravity on the WRs enable them to handle quite well, but this may also be due in part to the burly new 48mm Kayaba AOSS fork on both motorcycles. The action was plush on small stuff and able to handle big whoops and g-outs at about any speed. The rear shocks were equally impressive. Basically, the lighter weight of the WR250 makes it slightly easier to ride in big whoops, and, conversely, the extra weight of the 450 makes it slightly more plush and comfortable over rocks and roots at slower speeds.

One of the most noticeable changes made to the bikes were the new front brake lines. Since Honda's patent ran out two years ago, Yamaha was able to more directly route, and thus shorten, the front brake hose, which dramatically improves front braking performance. This was especially evident during a photo shoot where I was coming down a fairly steep hill. A few times, Kevin wasn't quite ready for the shot as I came down the hill, and the powerful front brake on the 450 allowed me to slow drastically and give him time to reposition. The power and feel are top-shelf now.

For the last ride of the day, Kevin strapped the video camera to my helmet, and Yamaha's Mike Ulrich and I grabbed two 450s and blazed a 15-mile loop through Gorman that included deep, desert-type sand whoops, sand washes, blue-groove twisties, and tighter, rocky trails. The footage speaks for itself. The bikes tackled anything and everything thrown at them with aplomb, whether they were being lugged in tight corners or screamed through large whoops.

At the end of the day, Kevin and I came to a conclusion: the WRs are almost perfect off-road motorcycles. Sure, we would like them to have more power and less weight, but that's a dream for electric-start motorcycles that are spark-arrested, meet the USFS 96 decibel sound limit, and come with off-road equipment like odometers and kickstands. When it all comes down to it, you can ride these bikes on the trail all day long, sitting or standing, and your rump and body are ready for more. If you tried that on your motocrosser, you'd have a sore ass and wrists to prove it. Trust me, I do it almost every weekend.

Both WRs are available now, and the prices are $5,899 for the WR250F and $6,599 for the WR450F. Those are great deals. For comparison's sake, Yamaha's MX versions of these bikes are $200 cheaper, but you would have to add $500-$1,000 in accessories to make them truly comparable and you still wouldn't have a green sticker. KTM's comparable 450 EXC RFS goes for $7,198, $599 more than the Yamaha WR450F, and the Austrian company's 250cc 4-stroke off-roader won't be here for a few more months. Honda's CRF250X and CRF450X carry more expensive retail prices of $6,199 and $6,999, respectively, and the 450 won't arrive until February.

At the beginning of the press introduction, Yamaha mentioned that it had conducted surveys of it's WR buyers and determined that they were, on the average, over 40 years old, had been riding for over 20 years, and consider themselves to be intermediate or expert riders – a very finicky group which knows exactly what they want and how to get it. These bikes should be right up their alley…er, trail.

<center>
Εικόνα
και η λεζάντα της φωτογραφίας για επιδόρπιο...</center>

The perfect off-road machines? Pretty damn close. And for $5,899 and $6,599 for the 250 and 450, respectively, it's tough to ignore the high capabilities of the WRs.

Καλή σας όρεξη...
Θα τα πούμε στο βουνό σύντομα.. :)
Άβαταρ μέλους
smokie
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2002, 20:22
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 09:26

smokie έγραψε:Θα τα πούμε στο βουνό σύντομα.. :)


Πετάω την απειλή σου και κρατάω την υπόσχεση, περιμένω να βρεθούμε απο κοντά για παϊδακοφαγίες .

Πάντως με τα περιοδικά και τους μοτοσυκλετιστές πέραν του Ατλαντικού φυσικά και δεν έχω τίποτα εναντίον τους, απλά πιστεύω οτι έχουν άλλη κουλτούρα τα βλέπουν ως play bike, σκέψου ότι έχουν ως κορυφαία μηχανές σαν τα VFR και τα XR, ενω κάνει θραύση ο τενεκές μετάλλων , εκείνα τα TAFTISON .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 25 Νοέμ 2004, 09:44

Gorgorofteros έγραψε:Πετάω την απειλή σου και κρατάω την υπόσχεση, περιμένω να βρεθούμε απο κοντά για παϊδακοφαγίες .


Άλλα λόγια ν΄αγαπίομαστε τώρα ...έ;

Gorgorofteros έγραψε:.. τα βλέπουν ως play bike...

Γιατί είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που εμείς εννοούμε με τον όρο enduro;
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 10:44

α)
τα περί απειλών πρώτα.
Είναι γνωστή η υπεροχή μας, πως να δεχτώ να βασανίσω τον άθρωπο να κοντράρεται άμεσα με τα φημισμένα δίτροχα του Mattighofen, μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον ταλάιπωρο που είχε Lada (και εγω Lada εχω) και είπε σε κάτοχο ferrari , ρε φίλε είναι καλά αυτά, γιατί δεν τα βλέπω να κυκλοφορούναι.
Ο κυρ-administratorας μόνο στα παϊδάκια μπορεί να με κοντράρει.

Αρα είναι θέμα οίκτου (ωωωρε φωτιές που ανάβουμε)

β)
Ως πρός την χρήση όχι, βουνά πάνε και αυτοί βουνά και μείς.
Απλά κάπου δεν έχουν το feeling των μετάλλων, δεν βλέπουν την ψυχή στο όχημα, δεν μπορώ να δεχτώ το XR σαν BEST SELLER επειδή δεν χαλάει, ή επειδή είναι η επιταγή του marketing του hamamatsu . Θέλω να δω μοτοσυκλέτα Best Seller επειδή γ@μ@ει , επειδή είναι απόλαυση να την οδηγάς, επειδή δεν σε ρίχνει κάτω, επειδή οι σχεδιαστές της είναι enduraκηδες και ξέρουν τι ακριβώς θέλω και γω, επειδή την οδηγάω και παραμιλάω.
Ολα αυτά όσον αφορά την ηδονή και απόλαυση στο οδήγημα, γιατί και γω τώρα γλυκοκοιταω για κανα africa για ταξιδια και δουλεια .

γ)
Γιατί έβαλες τίτλο 30 χρόνια φαγούρα , αν οι ιάπωνες συναρμολογούν δίτροχα εδω και 30 χρόνια, εμεις κατασκευάζουμε μοτοσυκλέτες με ψυχή εδω και 140 χρόνια.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες