Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

derbi xrace 50cc (pws vgenei o kofths)

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

derbi xrace 50cc (pws vgenei o kofths)

Δημοσίευσηαπό panosstrummer » 29 Μαρ 2010, 01:17

kalhspera paidia exw ena derbi 50ari xrace enduro kainourio kai exei kofth sta 45km xerete pws vgainei kai ti mporw na kanw gia na apokthsei ligo neuro parapanw...an antikatasthsw to papa me filtroxoanh kai tou valw kai mia gianelli exatmhsh tha parei ligo neuro?euxaristw
Άβαταρ μέλους
panosstrummer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2009, 14:21
Τοποθεσία: Ηρακλειο, Αθηνα

Derbi

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 29 Μαρ 2010, 10:41

Λάτρικο μηχ/κι φιλαράκο, να το χαίρεσαι!

Το καλύτερο, συμβουλέψου την αντ/πεία η το κεντρικό συνεργείο.

Απ'ότι λές, μάλλον δεν είναι θέμα "κόφτη" αλλά "περιορισμού" ιπποδύναμης λόγω χρήσης από 16-άχρονους.

Αν τα λέω σωστά, τουλάχιστον (πολύ) παλιότερα έπαιζε τάπα στο λαιμό καρμπυρατέρ (η λαιμός με πολύ μικρή διατομή) που περιόριζε δραστικά τη ροή μίγματος στον κύλινδρο, δίνοντας αναιμικές επιδόσεις/τελική.

Άρα ανοίγεις/ελευθερώνεις το λαιμό...

Καλό ψάξιμο!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panosstrummer » 30 Μαρ 2010, 20:44

prwton euxaristw gia tis sumvoules...phra thl sthn antiprosopia kai mou eipan pws exei kofth to mhxanaki kai tha vgei me to prwto service 1000 km...dokimasa na dw an exei tapa pisw apo to karmpurater kai eida ena metaliko san tapa alla eixe polles kai arketa megales trupes gia na to periorizei...to ekana mia mikrh volta kai den katalava diafora kai meta to xana evala panw auto to metaliko pragmataki giati fovhthika mn evgala tpt asxeto...pou akrivws einai autos o kofths...me mia exatmhsh eleutherh tha kanei douleia??
Άβαταρ μέλους
panosstrummer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2009, 14:21
Τοποθεσία: Ηρακλειο, Αθηνα

DERBI

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 31 Μαρ 2010, 11:49

Πάνο,

κάνε απλά αυτό που σου λέει η αντ/πεία, δηλ πέταμα τον κόφτη στα 1.000 χλμ.

Μου ακούγεσαι ότι είσαι κάτω των 18 κ είναι το πρώτο σου μηχ/κι, σωστά;;;

Αν είναι έτσι, ξεκίνα σεμνά κ προσεκτικά κ με πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας κ όταν - με τα χλμ - το μάθεις άψογα κ σου "τελειώσει" το γκάζι του ψάχνεσαι με τις πολλές μετατροπές που υπάρχουν: κιτ αύξησης κυβισμού, εξάτμιση, κιτ καρμπυρατέρ κλπ,κλπ.

Άκου έναν (ζωντανό) παλιό κ λάτρη των 2-χρονων...
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: DERBI

Δημοσίευσηαπό panosstrummer » 01 Απρ 2010, 16:45

βασικα ειναι το πρωτο μου μηχανακι (περιπου ειχα ενα παπι και μια γουρουνα) αλλα δν ειμαι 18 αλλα 24..εσυ που ξερεις απο 2χρονα ποσο τελικη εχει περιπου αυτο το 50αρι...πηγα να ανεβω μονοκαβαλο μια αποτομη ανηφορα και εμεινε..και ξενερωσα μου φαινεται αφυσικο να μν εχει λιγο νευρο...εχει κανει 200χλμ ως τωρα ειναι καινουριο..
Άβαταρ μέλους
panosstrummer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2009, 14:21
Τοποθεσία: Ηρακλειο, Αθηνα

Derbi

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 02 Απρ 2010, 11:41

Λογικό είναι βρε Πάνο!

Είναι που είναι 50 κ.εκ., είναι κ "κλειστό", το πάς κ σε ανηφόρα, αν τυχόν είσαι κ 80+ κιλά...τι περιμένεις;

Βασικά στα 1.000 χλμ, όταν το "ελευθερώσουν" θα αποκτήσει το νεύρο που περιμένεις.

Έχω την εντύπωση πως είναι η έκδοση motard και θεωρώ λογικό η τελική του ανοικτού μοντ. να βρίσκεται στα περίπου 90 χλμ.

Η λογική λέει: κάνε υπομονή, στρώσε το, στα 1.000 άνοιγμα στο συνεργείο κ μετά βλέπεις...

:P
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες