Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Motocoss και Νομημότητα.

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Motocoss και Νομημότητα.

Δημοσίευσηαπό sonic22 » 02 Αύγ 2009, 11:28

Καλημέρα σε όλους.

Πρόσφατα γράψανε έναν φίλο με ΜΧ μηχανή, μέσα σε μονοπάτι/χωματόδρομο στο βουνό.
Ήταν μικτό κλιμάκιο αστυνομίας και δασαρχείου που έψαχνε κυρίως για παράνομους κυνηγούς.
Ο φίλος είχε μαζί του μέχρι και το τιμολόγιο αγοράς και θεώρησε ότι αφού είναι στο βουνό δεν θα έχει πρόβλημα και σταμάτησε :?
Το πρόστιμο (???) ήταν 300Ε (150 αν πληρωθούν σε 10 μέρες).

Σε συζήτηση πού είχα με έναν γνωστό μου στην ασφάλεια έμαθα ότι ακόμα και αν είσαι σε δικό σου χωράφι με το ΜΧ είσαι παράνομος και γενικά αυτά τα μηχανάκια πρέπει να οδηγιούνται μόνο μέσα σε ΝΟΜΙΜΗ και προβλεπόμενη πίστα ΜΧ.
Επίσης ότι δεν χορηγείται άδεια μετακίνησης (για συγκεκριμένη ώρα και μέρα) και τα μηχανήματα πρέπει να μετακινούνται μόνο με τραίλερ.

τι ισχύει τελικά ρε παιδιά?
γιατί είμαστε και σε ηλικία 28+ που δεν μας παίρνει για κυνηγητά και κρυφτό με τα όργανα. :evil:
Άβαταρ μέλους
sonic22
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Αύγ 2009, 11:14

Motocoss και Νομημότητα.

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 05 Αύγ 2009, 22:08

Ολα σωστα.Οπως ακριβος στα ειπε οασφαλιτης φιλος σου.Μοτο που ειναι γαι χρηση πιστας(ΜΧ,GP κτλ)δε τους επιτρεπετε η κυκλοφορια εκτος πιστας.
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Motocoss και Νομημότητα.

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Αύγ 2009, 22:34

Έτσι είναι ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό sonic22 » 11 Αύγ 2009, 23:25

Το οτι δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο (νόμιμα) το ήξερα.
Τα περίεργα για εμένα ξεκινάνε στο ότι ακόμα και στο βουνό (σε εντελώς εκτός δρόμου κατάσταση δλδ) είσαι παράνομος. Ακόμα και σε δικό σου οικόπεδο να είσαι, παρανομείς.
το επόμενο ποιο περίεργο είναι οτι κόψανε κλήση σε καθαρό (?) και οτι του είπαν οτι θα έπρεπε να είχε πάει να βγάλει άδεια μετακίνησης (οχι άδεια κυκλοφορίας)
το τελευταίο περίεργο είναι οτι με τόσες λίγες νόμιμες πίστες, γιατί τόσοι άνθρωποι αγοράζουν ΜΧ

και μιας και σας βρήκα...

υπάρχει τρόπος ένα ΜΧ, μετά από μετατροπές, να βγάλει άδεια κυκλοφορίας ώς εντούρο?
ξέρω ότι γίνεται, αλλά δεν ξέρω πως ακριβός
(χωρίς λάδωμα και κολιτιλίκια όμως...)
Άβαταρ μέλους
sonic22
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Αύγ 2009, 11:14

Δημοσίευσηαπό geco » 12 Αύγ 2009, 10:12

sonic22 έγραψε:και μιας και σας βρήκα...

υπάρχει τρόπος ένα ΜΧ, μετά από μετατροπές, να βγάλει άδεια κυκλοφορίας ώς εντούρο?
ξέρω ότι γίνεται, αλλά δεν ξέρω πως ακριβός
(χωρίς λάδωμα και κολιτιλίκια όμως...)


Ναι, γίνεται ! Στην Αμερική ! (Legalising w. dualsporting kit)

Εδώ, ΝΟΜΙΜΑ, το έχεις ξεχάσει ήδη!

Πρέπει να έχει ένα ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ χαρτί από το εργοστάσιο που λέγεται "Πιστοποιητικό Καταλληλότητας" (COC= Certificate Of Conformity) και φυσικά "Έγκριση Τύπου" από το Υπουργείο Μεταφορών.

Η χρήση του σε ιδιόκτητο χώρο ΔΕΝ απαγορεύεται. (αρκεί να συμφωνεί και ο ιδιοκτήτης)

Δεν είναι λογική αυτή να κυκλοφορεί κανείς με Μοτοκρος μέσα στην ... Ομόνοια: Αφού απαγορεύεται η κυκλοφορία τους, τότε γιατί τα πουλάνε;
Μα γιά μοτοκρος, βέβαια!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Sifalios » 30 Απρ 2010, 14:37

Εμεις εδώ έχουμε γίνει φίλη με τους μπάτσους .. και όποτε πατάμε δρόμο για καφετέριες κλπ .. δεν μας δίνουν σημασιά γιατί ξέρουν ότι δεν μπορούν να μας πιάσουν!
Sifalios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Απρ 2010, 14:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες