Σελίδα 4 από 4

Re: Που; που;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 10:21
από Berg
leipsippos έγραψε:
Berg έγραψε:660 Τέλος από εδώ και πέρα 690 και αν είσαι καλό παιδί θα σε πάρουμε μαζί στην βόλτα τον Οκτώβριο. Θα έρθει ένα στην Ελλάδα. 31.000,00 Ευρουδάκια το τεμάχιο.


Εχουμε καποιο λινκ για αυτο;


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=137643

Μήπως έχει κανείς και κάποιο link για λεφτά? :lol: :lol: :lol:

Re: Συγκεντρώσου !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 10:24
από Berg
geco έγραψε:Εσένα τι σου λείπει ρε Πάρι από τον Μπέργκο ;

Scotts steering stabilizer (δηλαδή Ohlins) έχεις, Ψυγείο λαδιού πειραματικής σχεδίασης έχεις, Βεντιλατέρ έχεις, βαλβίδες ... τιτανίου έχεις, πρόσθετο τεποζιτάκι έχεις, mousse (Chocolat) έχεις


Μα δεν έγραψα τίποτα! :oops: :oops: :oops:

Αλλά να μην του πάρω του παιδιού και μία εξατμισούλα SPES από την καινούργια σειρά που έφερε ο Τασούλης? :P :P

ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 10:35
από geco
Μπράβο Πάρι !

Είδες που το κατάλαβα πως όλο και κάτι θα... έλειπε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 15:46
από KaTaNaS
Γειά σας παιδάκια!


καθόμουν τώρα και σκεφτόμουν 3 μέρες απο όταν άνοιξε το thread τί να λείπει απο το μηχανάκι μου!


και δε μου ερχόταν τίποτα!



τελικά όμως αποφάσισα πώς δε θα με χάλαγε καθόλου, αν ήταν λιιιιιγο πιο ελαφρύ! :lol:


ειναι ένα ADV 640 μετατροπή σε LC4

και εγώ είμαι 27 ετών μετατροπή σε 16χρονο! :lol:

μιάς και αναφέρουμε και τις ηλικίες!

ΔΙΑΙΤΑ!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2006, 18:14
από DRZakias
Λεπον εχουμε και λεμε:DRZ400S
Τι λειπει:Προς το παρον ενα πλαστικο και μεγαλυτερο ντεποζιτο γιατι το σιδερενιο που εχει το εχω κανει δεξια κι αριστερα κουμποτρυπες. :lol: :lol:
Θα μπει λιαν συντομως.
Το επομενο σετακι στο αμεσο μελλον που λειπει και θα μπει ειναι μια ωραια αναρτησουλα πισω και ελατηρια μπροστα.

Το κυριοτερο που λειπει για να ημουν super ευχαριστημενος ειναι τα λιγοτερα κιλα.Αν ειχε ας πουμε τα κιλα του wr250 θα ηταν τελειο.

Ε μην τα θελουμε κι ολα δικα μας!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 00:01
από ktmakis
Berg thanx .. Ο Δημήτρης κάνει όντως θαύματα με τις αναρτήσεις. Οσες φορές του έχω ζητήσει κάτι το έχει κάνει με το παραπάνω. Απλα την τελευταία φορά που πήγα δεν του εξήγησα ακριβώς τι θέλω και βαριέμαι να βγάζω πάλι τα καλάμια. Την επόμενη φορά. Στο 125 νομίζω θέλει συγκεκριμένη ποσότητα λαδιού για τα κιλά μου (70) και μια προφόρτιση εμπρός θα ήταν καταλυτική. Απλα το σετάρισμα των αναρτήσεων είναι μια διαδικασία επίπονη και απαιτεί υπομονή και εναλλαγή τερραίν.
Markd τι προτείνεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2006, 10:02
από SPULSE
Ένα πράγμα μου λείπει...Η 6η ταχύτητα.Να 'ταν και overdrive για να μην σπάει στην εθνική...140 Km/H με 4500 στροφές.ΚΤΜ ακούς?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2006, 10:07
από leipsippos
+1000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2006, 12:25
από markd
leipsippos έγραψε:+1000



:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2006, 10:37
από leipsippos
Βρήκα τι λειπει!


ΟΔΗΓΟΣ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ο κινητητρας του νεου LC4.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2006, 11:43
από leipsippos
SPULSE έγραψε:Ένα πράγμα μου λείπει...Η 6η ταχύτητα.Να 'ταν και overdrive για να μην σπάει στην εθνική...140 Km/H με 4500 στροφές.ΚΤΜ ακούς?


Ακουει:
Der LC4 Motor als Vorbote für die neue Motorradgeneration von KTM. Stärker , leichter, besser.

stark verringertes Vibrationsniveau
3 kg leichter als aktueller LC4 Motor
APTC Kupplung zur deutlichen Verringerung der Handkraft
6-Gang Getriebe
höhere Servicefreundlichkeit durch verlängerte Serviceintervalle und bessere Zugänglichkeit
mehr als 60 PS, höhere Elastizität durch stark erhöhte Leistung im mittleren Drehzahlbereich
modernster und stärkster Euro III-homologierter Einzylinder und damit ein eindeutiges Bekenntnis von KTM zum LC4 Konzept

Αναφερει τα τεχνικα χαρακτηριστικα του νεου κινητηρα,
συνοπτικα λεει 3 κιλα ελαφρυτερος, καλιτερες ροπες , μεγαλιτερα διαστηματα σερβις μπλα μπλα μπλα 60 αλογα, μπλα μπλα και 6 ταχύτητες!!!

Ναι, ξερουν και ελληνικα!