Σελίδα 3 από 6

MIpws TA kSerete?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2005, 11:32
από pino
On-off ελαστικό με πολύ καλό κράτημα στο βρεγμένο, αντοχή 3000 χιλόμετρα, μέτριο στο στεγνό χώμα, χάλια στην λάσπη και πολύ καλή τιμή.

Φτηνοδουλειά γενικώς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2005, 10:29
από leipsippos
Στις διακοπες μου το καλοκαιρι ειχα πετυχει αρκετους στη επαρχια με ΜΙΤΑΣ, και τα δουλευαν συνεχεια χωμα. Βρηκα στην Αθηνα ενα ζευγαρι EF-6 αν δεν κανω λαθος, σε πολυ καλη τιμη. Για λιωσιμο που τα θελω, φαινονται καλα. Θα σας πω τι γινεται σε κανα τριμηνο που θα εχουν περασει σχεδον απο ολα, πετρα, χωμα, λασπη, αμμο, ασφαλτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2005, 10:40
από aneksitilos
Καλημέρα σε όλη την παρέα. Πρώτη φορά γράφω. Ειμαι κάτοχος ενός HONDA ΤΑ650 το οποίο το πηγαίνω τακτικά χώμα. Εχουν γίνει βέβαια ανάλογες μετατροπές : WP μπρός-πίσω με τάπες προφόρτισης μπροστά, φτερό ψηλό(πατέντα-εύκολη) κ.λ.π. Εχω πάει απίθανες χωμάτινες διαδρομές. Προς αντίστοιχους κατόχους αντίστοιχων μηχανών που ξαφνικά(οπως ο υπογράφων) τρελλάθηκαν με το "χώμα" συνιστώ μαθηματάκι πρώτα στην ΑRΤ της ΒΜW στο Λουτράκι (Level Ι η και II ακόμη καλύτερα) και κανένα πρόβλημα!! Με τα ελαστικά λοιπόν η εμπειρία μου (διετής η χωμάτινη) για αυτά τα μηχανάκια λέει μάλλον ότι το Michelin T63 είναι λάστιχο Paspartou(ότι πρέπει και για χώμα και για άσφαλτο). Εχω δοκιμάσει και το Pirelli MT21 το οποίο είναι πολύ καλό στο χώμα, φθηνό, αλλά στην άσφαλτο ενώ έχει καλή συμπεριφορά, μετά τα 120χιλ. φεύγουν τακούνια. Ερώτηση(λόγω τιμής!!!) : Εχω βρεί κάτι ελαστικά φθηνά ονόματι MITAS. Το τακούνι φαίνεται καλό και έχει έγκριση και για άσφαλτο. Εχει εμπειρία κανένας να μας πεί κάτι για την συγκεκριμένη μάρκα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2005, 11:11
από leipsippos
Ποια απο ολα? Βγαζει 3-4 γομες η ΜΙΤΑΣ? EF-4/5/6/7 αν τα λεω σωστα.
Απο Δευτερα θα ξερω απο πρωτο χερι να σου πω για την μαλακη γομα, τα ΕΦ-6 , (μου φαινεται ειναι αυτα).ΜΟΝΟ χωμα ομως, ΟΧΙ ασφαλτο, γιατι θα κλαις εσυ το μηχανακι και οι αλλοι εσενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2005, 12:38
από sacram
πάνω από 120χλμ/ωρα στην άσφαλτο με ψηλά τακούνια :shock: :shock: ???? ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ!!!
Ξεκαύλ#$%#νε στο χώμα και στην άσφαλτο απλά μεταφέρσου.
Εγώ προτιμώ τα ΜΤ21.
Κατά την γνώμη μου οτι χάνεις σε άσφαλτο το κερδίζεις στο χώμα :wink: :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2005, 10:27
από leipsippos
Για τα ΜΙΤΑΣ βρηκα αυτα>
EF-05 A modern type of rear tyre for Enduro FIM races suitable for a wide range of terrains .Very good grip properties and very low abrasion even on hard terrain.
EF-08 : A new type of front tyre tread pattern for Enduro FIM races . Suitable for a great variety of terrains . Suitable also for cross and sidecarcross.

Εχω παρει τις αντιστοιχες γομες (front&rear) αλλα δυστυχως δεν εχω καταφερει να συναρμολογησω την μηχανη ακομα για να τις δοκιμασω. Μπορει να παιξει και συνδυασμος για το μπροστινο... Eχω δει με SAHARA μπροστα και ΜΙΤΑΣ πισω. (θα διπλωνε για την πλακα του ο τυπος στο βρεγμενο !!!! )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2006, 20:27
από Berg
Πάντως μετά από 340 περίπου χιλιόμετρα στο Αττικό κοτρωνάτο Rally Raid μπορώ να πω ότι το Bridgestone M404 που έβαλα πίσω με εντυπωσίασε.

Αν και είμαι οπαδός των Michelin το λάστιχο δεν έπαθε σχεδόν τίποτα και τα τακούνια είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ίσως να βοηθάνε και τα mouse τα οποία του έδιναν χαμηλή πίεση γύρω στο 10 με 12. Από κράτημα πάρα πολύ καλό.

Μπροστά είχα βάλει ένα Michelin S12 λασπερό φοβούμενος τις λάσπες. Τα κοτρώνια του έφαγαν αρκετές γωνίες ιδίως στο πλάι αλλά αυτό ήταν μάλλον αναμενόμενο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2006, 11:34
από DRZakias
Κι εγω που χρονια εβαζα Τ63(λογω διπλης χρησης)πηγα σε ΜΤ21 (πιο καλα ακομα για χωμα)και τωρα βαζοντας τα MAXXIS M6001 ειδα πραγματικα τρελλη διαφορα.Μιλαμε το λαστιχο κραταει τελεια.Λασπες σκαβει πας ευθεια κοτρωνες περναγε ανετα στριβεις τωρα το ποσο θα κρατησει αγνωστο.
:?:
Συμπερασμα:απο εδω και στο εξης μονο off λαστιχακι και περισσοτερη προσοχη στο δρομο.Ειναι τετοια η ευχαριστηση που χαλαλι του να τελειωσει και λιγο πιο γρηγορα. :wink:

ΛΑΣΤΙΧΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2006, 14:02
από geco
Ρε Πάρη,

Το λάστιχο πίσω το έβαλα την Παρασκευή και εγώ στον Ποντίκη όπως εσύ και ο Μεγαλοοικονόμου!

Φοράω, χρόνια τώρα, τα Bridgestone M401 εμπρός και Μ402 πίσω και σαμπρέλες heavy duty. Και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά και αντοχή τους σε κάθε είδους έδαφος!

Στο Αττικό όμως από την Πύλη τα τακούνια στην μέση είχαν "χαιρετίσει" και πήγα "κρατημένα" γιά να φτάσω ως το τέλος!

Με ένα τέτοιο πίσω λάστιχο τερμάτισα τις 2 μέρες της Λαμίας, την Πάτρα και την Καλαμάτα ενώ τώρα από την μέση του Αττικού είχε ήδη τελειώσει!

Δεν ξέρω τι έφταιξε. Η υπερβολική πέτρα; Η ροπή και η Δύναμη του XR ;
Η δίψα μου γιά διάκριση;

Πάντως είμαι ο ίδιος αναβάτης με το ίδιο μηχανάκι!

Τα δικά σας τι φθορά έβγαλαν;

ΛΑΣΤΙΧΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2006, 09:05
από Mudlark
Επαναφέρω το θέμα γιατί σκέφτομαι να βάλω τα T63 στο XTακι μόνο που και εγώ τα θέλω και για άσφαλτο και συγκεκριμένα πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλεία βρέξει,χιονίσει(κυριολεκτικά!!).Σκέφτομαι και τα Sahara για παραπάνω κράτημα στην άσφαλτο...Τι λέτε?
Οι τιμές που βρίσκω στα Τ63 ειναι απο 150-175 και τα Sahara απο 190-245!!Εχετε να προτείνετε και κανένα βουλκανιζετέρ που να κάνει καλή και αξιόπιστη δουλειά??
Τα λάστιχα που φοράω τώρα είναι τα tourance...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2006, 16:29
από kavadias
ο καρέρ ξέρει κανείς τι λάστιχα φέρνει; μουπε ένας φίλος ότι φέρνει κάτι άγνωστα που παραδόξως είναι καλά όμως. έχει κανείς καμμιά ιδέα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2006, 10:35
από leipsippos
Το μονο που εχω να πω για τα ΜΙΤΑΣ ειναι ειναι οτι εχουν μετρια αποδοση στο σκληρο χωμα, στις πετρες δεν τα πανε και πολυ καλα απο οτι ειδα, αλλα στη λασπη ειναι αρκετα καλα και το εμπρος δνε χανεται και το πισω δινει. Στην πετρα και στο ξερο χωμα οταν ζεσταθουν απο ενα σημειο και μετα απλα σπινιαρουν μην μπορωντας να φερουν 640 στο δρομο, αυτη την εντυπωση μου εχουν δωσει και ειδικα στους χωματοδρομους με πετρα του Πηλιου. Παραδωξως δεν σκιστηκαν/διελυσαν και εχουν ακομη τακουνι αλλα αυτο ειναι μαλλον λογω της μεγαλης πιεσης που τα δουλεψα.




Για την αμμο αφηστε καλιτερα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2006, 07:47
από Mudlark
"Επαναφέρω το θέμα γιατί σκέφτομαι να βάλω τα T63 στο XTακι μόνο που και εγώ τα θέλω και για άσφαλτο και συγκεκριμένα πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στην δουλεία βρέξει,χιονίσει(κυριολεκτικά!!).Σκέφτομαι και τα Sahara για παραπάνω κράτημα στην άσφαλτο...Τι λέτε?
Οι τιμές που βρίσκω στα Τ63 ειναι απο 150-175 και τα Sahara απο 190-245!!Εχετε να προτείνετε και κανένα βουλκανιζετέρ που να κάνει καλή και αξιόπιστη δουλειά??
Τα λάστιχα που φοράω τώρα είναι τα tourance..."


Κάποιος να πεί την γνώμη του :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2006, 09:31
από leipsippos
Νικο, απο οσο βλεπεις εδω μεσα και κατα γενικη ομολογια απο τα χωματινα τα Τ63 ειναι τα πιο "ασφαλτινα". Ασφαλτος : Tourance->Sahara->Michelin T63 : Χωμα. Τα σαχαρα ειναι 50-50 και τα Τ63 ειναι entry level χωματινα χωρις να χυμαρεις με το καλημερα στην ασφαλτο. Αν δεν θες να πλακωθεις σε χωματα προτεινω τα σαχαρα, αν και πιο ακριβα ειναι καλα στην ασφαλτο και δεν σε προδιδουν στο χωματοδρομο, με καλο πλαινο και δεν λιωνουν με την πρωτη γκαζια. Και στο KLE, και στο 640 εβγαλαν ανετα 10.000 χλμ (και τους εχει μεινει αλλο τοσο περιπου), χωρις παραπονα και με πολυ καλη συμπεριφορα στην εθνικη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2007, 10:26
από THANOS_KTM
Eπαναφέρω το θέμα.
Τα Bridgestone M602 τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Κανένα λαστιχάδικο με καλές τιμές έχουμε?