Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 10:05
από ktmakis
Από trade-wind.gr έχετε αγοράσει ποτε? Εγώ πήρα μια φορά. Τα motul ήταν μάλλον ισπανόφωνης χώρας..Το καλό ήταν ότι μου τα φέρανε στο γραφείο. Τώρα τι λένε πέρα από αυτό ακόμα δεν ξέρω. Οι τιμές πάντως ήταν πολύ καλές.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 13:24
από disco
Το νου σου, είναι ακριβώς ο κύλινδρος!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 14:49
από ktmakis
Ξέρεις κάτι ? Μη πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι...Μέχρι στιγμής τα έχω βάλει μόνο στο runner και δεν εχει δείξει κάτι. Τουλάχιστον μη τα βάλω στο KTM και πάω για μοτερ.. Οι ημ/νίες παραγωγής πάντως και όλα τα αναγραφόμενα στο κουτί δείχνουν όπως και τα Ελληνικά...και η μυρωδιά ίδια είναι :tongue:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 15:49
από DRAGONFOX
ktmakis έγραψε:Ξέρεις κάτι ? Μη πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι...Μέχρι στιγμής τα έχω βάλει μόνο στο runner και δεν εχει δείξει κάτι. Τουλάχιστον μη τα βάλω στο KTM και πάω για μοτερ.. Οι ημ/νίες παραγωγής πάντως και όλα τα αναγραφόμενα στο κουτί δείχνουν όπως και τα Ελληνικά...και η μυρωδιά ίδια είναι :tongue:
Για ταMOTOREX FULL SYNTHETIC τη γνωμη εχετε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 18:20
από disco
Το runner αν είναι 125-180 δεν γυρνάει πάνω από 8000-8500. Ότι και να του βάλεις μέσα είσαι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 09:14
από ktmakis
disco έγραψε:Το runner αν είναι 125-180 δεν γυρνάει πάνω από 8000-8500. Ότι και να του βάλεις μέσα είσαι.


Οντως το μόνο Ιταλικό όχημα που έχω ποτέ πάνω από 2 χρόνια και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό και του κάνω 10.000 χμ το χρόνο μέσα στη πόλη!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 09:17
από ktmakis
[/quote] Για ταMOTOREX FULL SYNTHETIC τη γνωμη εχετε?[/quote]

Tα cross power 2T δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά νομίζω αναγράφουν 1% επιτακτικά ενώ το ενχειρίδειο της ΚΤΜ λέει 2% και με έβαλαν σε σκέψεις.

Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ'μο και τα φτυνει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 09:25
από leipsippos
Γιατι μου το βγαζει απο την εξατμιση και εχει κανει μια πρασινη λωριδα απο λαδι στο το κατω μερος του τελικου;
2% (ΜΟΤUL 600) εβαλα, το κουνησα, το τουμπαρα, το εκανα φραπε πριν το βαλω στο ντεποζιτο το μιγμα... βαζω παραπανω λαδι ή φταιω εγω που κρατω κλειστη σχετικα την πεταλουδα και δεν το καει;

Re: Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ'μο και τα φτυνει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 09:28
από markd
leipsippos έγραψε:Γιατι μου το βγαζει απο την εξατμιση και εχει κανει μια πρασινη λωριδα απο λαδι στο το κατω μερος του τελικου;
2% (ΜΟΤUL 600) εβαλα, το κουνησα, το τουμπαρα, το εκανα φραπε πριν το βαλω στο ντεποζιτο το μιγμα... βαζω παραπανω λαδι ή φταιω εγω που κρατω κλειστη σχετικα την πεταλουδα και δεν το καει;


Είναι σαν να σου λέει το μηχανάκι "άνοιξε λίγο το γκάζι να φάω κι εγώ λίγο"

Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 09:34
από disco
Έχει και η Σιλκολιν κάτι καλά λαδάκια σε ΕΣΤΕΡ . Τιμές δεν ξέρω τι παίζει. Ίσος είναι σε καλές τιμές γιατί δεν είναι διαδεδομένα! Πάντως από ποιότητα είναι σούπερ.

Re: Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ'μο και τα φτυνει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 09:54
από ktmakis
leipsippos έγραψε:Γιατι μου το βγαζει απο την εξατμιση και εχει κανει μια πρασινη λωριδα απο λαδι στο το κατω μερος του τελικου;
2% (ΜΟΤUL 600) εβαλα, το κουνησα, το τουμπαρα, το εκανα φραπε πριν το βαλω στο ντεποζιτο το μιγμα... βαζω παραπανω λαδι ή φταιω εγω που κρατω κλειστη σχετικα την πεταλουδα και δεν το καει;


είναι 2χρονο?? :lol:
Με 2% και με λίγο γκάζι δεν θα έπρεπε να το ξερνάει στο τελικό.
δοκίμασε να το πας τέρμα γκάζι για λίγο και κοίτα πάλι...Καθάρισε το power, άδειασε ότι βενζίνα υπάρχει και άλλαξε μπουζί και πετροβάμβακα στην εξάτμιση. Αν συνεχίσει άλλαξε δοσομετρητή!!! :roll:
Οσες φορές πάντως έχω δεί το λάδι στην εξάτμιση δεν φτάιει τίποτα άλλο παρά το ότι έβαζα παραπάνω λάδι...

Re: Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 10:37
από disco
Μήπως είναι πλούσιο το μίγμα? Πες τι μάρκα είναι, μοντέλο, χρονολογία, μετατροπές, τι χρήση κανειςμ, μήπως σου δώσω έτοιμο το "ζικλερομα". :wink:

Re: Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ'μο και τα φτυνει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 11:30
από leipsippos
markd έγραψε:Είναι σαν να σου λέει το μηχανάκι "άνοιξε λίγο το γκάζι να φάω κι εγώ λίγο"


Ακομα δε το πηρα αρχισε να ζηταει και χαρες...! :evil:

Disco ειναι Husqvarna WR 125 '99. Χρηση μεχρι στιγμης "αναγνωριστικη". Εκανε ασφαλτο πολυ χθες και ισως εκει δημιουργηθηκε το προβλημα.
KTMakis, στη δευτερη αναμειξη, μαλλον εβαλα πολυ λαδι και πρεπει να φταει η μεζουρα. Δεν νομιζω οτι και κλειστο να ειναι το γκαζι να το βγαζει τοσο ακαυστο που να το βγαζει πισσα στην εξατμιση.
Αν ειναι πλουσιο το μιγμα θα εφτυνε και ακαυστη βενζινη (αλλα αυτες τις ρυθμισεις τις καναμε στους αεροπορικους αεροψυκτους για να κατεβαζουμε την θερμοκρασια του κινητηρα, οχι στα εντουρο!)

Re: Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 11:39
από ktmakis
Ρε Disco τώρα που είπες για ζιγκλέρ ...ο κολλητός μου έχει ενα GasGas 300 2004 νορμάλ και το μηχανάκι καίει τα κερατά του...με καθαρό καρμπυρατέρ και power και μερικές φορές στο άνοιγμα μπερδέυει..Αλλά καίει μιαμιση φορά όσα το 125 όταν πάμε τέζα...Εχεις καμμιά ιδέα ?

Re: Με τον ηλιο το βγαζω ... τι εχει το ερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2006, 13:15
από disco
Husqvarna WR 125 '99---εξάτμιση ολόκληρη από το MX, ελάφρωμα βολάν, πιστόνι Honda με τρυπα πίσω, συμπίεση 12:1 παίρνει πολύ δύναμη και από κύλινδρο αυτό γιατί το έχουν πολύ πνιγμένο