Σελίδα 2 από 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 09:32
από Quadmaniac
Το WR-450F είναι όνειρο αλλά σίγουρα δεν κάνει για μένα (πολύ πάνω από τις δυνατόπτητες μου) και δεδομένης της μ@λ@κι@ς που με δέρνει θα με ψάχνουν σε καμμιά ρεματιά.........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 13:26
από 4-stroke=tampones
Το PW το έδωσες ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 13:47
από Quadmaniac
Ποτέ!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 15:07
από sacram
σίγουρα θα φάω καμμιά τούμπα και θα του κάνω καμμιά ζημιά


μη μασάς. Τα ΧR δεν φοβούνται τις τούμπες κ δεν σπάνε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 15:24
από Quadmaniac
Αυτό το Rally Look είναι άπίστευτο σε όλα τα μηχανάκια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 16:04
από doc
ΜΗΝ σκληρύνεις τις αναρτήσεις στο XR 400...
Όταν με το καλό το πάρεις, θα σου εξηγήσω γιατί...

(βασικά, ένα μαλακό πλαίσιο συνεργάζεται με μαλακές αναρτήσεις. Αν τις σκληρύνεις, το πλαίσιο στρεβλώνει ακόμη περισσότερο και από κει... αρχίζουν τα -πολλά- προβλήματα! Δεν ισχύει το ίδιο με τα άκαμπτα πλαίσια. Στο dakar που συμμετέχουν ακόμη XR 400, και φυσικά με σκληρότερες αναρτήσεις, ΟΛΑ τα πλαίσιά τους είναι χιλιοραμμένα κι ενισχυμένα για να τις δεκτούν!)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 17:26
από blaster33
Ρε φιλε εισαι σιγουρος οτι θα μπορεις να το πας???

Εδω ζοριζεσαι με τις 4 ροδες φαντασου με τις 2 τι αγορες εχεις να κανεις.

Ο 4stroke εχει δικιο καλυτερα να μεινεις με το PW

Οσο για το WR εγω δε λεω τιποτα ας μιλησει ο mike καλυτερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 18:30
από disco
Μακράν το καλύτερο ποιοτικά, με την πιο σωστή απόδοση, αντοχή, γεωμετρία, συντήρηση, υδρόψυκτο, ευκολοπούλητο είναι και δασκάλα (σε μαθαίνει) συγχωρεί λάθη ,άσε που το κανεις και ΣουπερΜοταρδ και έχει και υψηλή τιμή μεταπώλησης είναι το DRZ400. Δεν έχει όμως φτηνά ανταλλακτικά! Είναι όμως ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι που δεν λέει όχι. Είναι και στα κιλά σου ότι πρέπει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 20:31
από doc
disco έγραψε:Μακράν το καλύτερο ποιοτικά, με την πιο σωστή απόδοση, αντοχή, γεωμετρία, συντήρηση, υδρόψυκτο, ευκολοπούλητο είναι και δασκάλα (σε μαθαίνει) συγχωρεί λάθη ,άσε που το κανεις και ΣουπερΜοταρδ και έχει και υψηλή τιμή μεταπώλησης είναι το DRZ400. Δεν έχει όμως φτηνά ανταλλακτικά! Είναι όμως ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι που δεν λέει όχι. Είναι και στα κιλά σου ότι πρέπει


Μην είσαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο από το XR 400... :wink:
Για enduro μιλάμε όχι για SM. :!:
Το έχεις οδηγήσει? Αν όχι, κάνε το όπου βρεις ένα τέτοιο και θα με θυμηθείς! Ήδη από αυτά που προανέφερες, το XR είναι καλύτερο σε αντοχή, γεωμετρία, συντήρηση, αερόψυξη (κόστος τούμπας...), τέλειο σχολείο, συγχωρεί ευκολότερα λάθη (το DRZ είναι συχνά απρόβλεπο), κι επιπλέον είναι πολύ φιλικότερο! :)
Το DRZ αντιμετωπίζει γενικώς μια κρίση ταυτότητας, για αυτό και δεν περπάτησε παγκοσμίως. Πάσχει στην ομοιογένεια, και στην συνεργασία των αναρτήσεων με το πλαίσιο και την συγκεκριμένη γεωμετρία του. :(

XR vs DRZ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 21:42
από drMel
Κατ'αρχάς να ευχαριστήσω τους συναγωνιστές και φίλους alexkal & geco για την παραπομπή τους στο δικό μου XR, δυστυχώς επωλήθη όπως ήταν επιπλωμένο. Τώρα με τον Doc θα διαφωνήσω για το DRZ αφού είναι και η αγορα που έκανα αμέσως μετά. Το DRZ είναι όντως πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα. Η μίζα καθαρίζει στα δύσκολα αφού με το XR, άν και παίρνει μπροστά με το χέρι (εγώ είχα βγάλει και τον αποσυμπιεστή) και σβύνει δύσκολα, σε περιπτώσεις που έχεις κρεμαστεί απο κάπου ή είσαι μέσα στην λάσπη και δεν ξέρεις που να βαλεις τα πόδια σου δυσκολεύεσαι γενικά. Το DRZ μου αρέσει πολύ δεν κάνω enduro μόνο βόλτες και κάποια Trail ή Rally (doc να τρέξω στο Καρπενήσι??? please!!!!!!!). Οσο για τις αναρτήσεις του τουλάχιστον στους ρυθμούς που οδηγώ λειτουργούν καλύτερα απο ότι στο XR, το μοτέρ είναι ασυγκρίτως πιο συγκινητικό και επίσης δεν χαλαει με τίποτα. Το κόστος τούμπας (έχω πολλές) δεν έχει καμμία διαφορά στην ουσία απο το XR και τα ανταλλακτικά του DRZ δεν σκοτώνουν κιόλας. Ο alexkal με βοήθησε να βελτιώσω τις αναρτήσεις απλά αλλάζοντας τα λάδια stock με κάποια ομολογουμένως καλύτερα. Σημειωτέον είμαι 1,74 και είμαι στα 105 κιλά. Δεν θα άλλαζα το DRZ με κανένα KTM λόγω αξιοπιστίας και με κανένα CRF-WRF κλπ λόγω οδηγικής απειρίας. Και να μην ξεχάσω το DRZ φρενάρει καλύτερα σε όλες τις συνθήκες και έχει τις δυνατότητες να τερματίζει χωρίς προβλήματα απο αγώνες enduro μέχρι και rally. Στο Romaniacs ενα DRZ τερμάτισε όλο τον αγώνα χωρίς να λυθεί ούτε μια βίδα παρα μόνο οι τροχοί για αλλαγή ελαστικού και αλυσιδογράναζων. Δεν θα πώ κουβέντα για τα 100άδες KTM. φαντάζομαι καταλαβαίνετε.

XR vs DRZ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2006, 09:41
από disco
drMel. ..... Συμφωνώ σε όλα .

ΧR vs DRZ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2006, 10:19
από DRZakias
Ιδανικα και τα δυο.Τωρα σε θεματα αξιοπιστιας λιγο μας τα χαλαει στα ηλεκτρικα το DRZ για XR σπανιως εχω ακουσει κατι(γενικως).Το XR ειναι αγαπημενο αλλα λιγο αρχαιο μηχανακι τεχνολογικα σε σχεση με το DRZ.

Και τα δυο παντως με κλειστα ματια!!!! :wink: :wink:

Re: ΧR vs DRZ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2006, 10:54
από sacram
DRZakias έγραψε:Το XR ειναι αγαπημενο αλλα λιγο αρχαιο μηχανακι τεχνολογικα σε σχεση με το DRZ.

Και τα δυο παντως με κλειστα ματια!!!! :wink: :wink:


Το αρχαίο όμως δεν μένει από πηνία ,ανορθωτές, μπαταρίες κτλ κτλ
Ασε που δεν κινδυνεύεις να σπάσεις βετιλατέρ και ψυγεία...αφού δεν έχει :lol: :lol:
για ποιόν χτυπάει η καμπάνα DRZakia???

Re: ΧR vs DRZ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2006, 11:46
από Quadmaniac
Παίζουν πολλά XR στην χρυσή ευκαιρία. Ποιας χρονιάς να κυνηγήσω;;;

Re: XR vs DRZ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2006, 11:46
από doc
drMel έγραψε:Τώρα με τον Doc θα διαφωνήσω για το DRZ αφού είναι και η αγορα που έκανα αμέσως μετά. Το DRZ είναι όντως πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα. Η μίζα καθαρίζει στα δύσκολα αφού με το XR, άν και παίρνει μπροστά με το χέρι


Καμία αντίρρηση για την μίζα, δεν το συζητάω! Πες μου μόνο τι θα γίνει όταν μείνει από μπαταρία.... :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol:

Όσο για τα υπόλοιπα...
Υπάρχει ένας απλός τρόπος να πιστούμε ΟΛΟΙ!
Φτιάχνουμε μια πιστούλα - διαδρομή 5-6 χιλιόμετρα, με ΜΧ enduro, μονοπάτια, ανηφοροκατήφορα, άλματα, σαμαράκια, μπερμ, σκαρφαλώματα, φλαταδούρες, στροφιλίκια κτλ! Παίρνουμε ένα DRZ κι ένα XR και τα παρτουζώνουμε 5 οδηγοί, διαφορετικών οδηγικών επιπέδων...
2 Χ 5 = 10 διαφορετικοί δυνδυασμοί...
Πάμε ότι στοίχημα θέλεις ότι οι γύροι με το XR θα είναι γρηγορότεροι για τους 4 από τους 5 οδηγούς???? Για να μην σου πω και για τους 5!!!!

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟ DRZ σου!!!! :lol: :lol: :lol: :o :twisted: :wink: :?: :?: