LC8er έγραψε:Μερικά tips ακόμα στα πολύ σωστά του doc...
10 χρήσιμα μυστικά για αρχή:
1. πολλοί μικροί λεβιέδες, κι ένας μεγάλος!
ρόλο λεβιέδων μπορούν να παίξουν και διάφορα κατσαβίδια και ο κύριος σκοπός τους είναι να συγκρατούν το λάστιχο να μην ξανακάτσει στην ζάντα..Το δύσκολο όμως είναι να εναλλάξεις τον λεβιέ με το κατσαβίδι..
2. κάποιο υγρό για να γλιστρήσει το λάστιχο.
Ενα μικρό μπουκαλάκι (50μλ) με υγρό για τα πιάτα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο. Το βάζουμε στο χείλος που θα δουλέψουμε αφού πρώτα έχουμε ξεζαντάρει...
3. καρυδάκι κλειδί για τις κόντρες.
4. βαλβιδολόγος για τη βαλβίδα
Αν δεν υπάρχει βιδολόγος, ψάξτε για καπάκι βαλβίδας από φθηνή σαμπρέλα.. αν την γυρίσεις ανάποδα, ξεβιδώνει την βαλβίδα!
5. Πανί ή στουπί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
6. Στήνουμε πάντα με τη μεριά του γραναζιού από κάτω
7. Πρώτα ξεζαντάρουμε!
Στα μαστόδοντα ενδέχεται να χρειαστεί κάποια παραπάνω βοήθεια που μπορεί να δώσει το πλαϊνό στάντ.
8. Μετά καρφώνουμε ΟΛΟΥΣ τους λεβιέδες
9. Υπολογίζουμε ΠΑΝΤΑ που θα πάει ο κάθε λεβιές αν πεταχτεί!!!
Υποτίθεται ότι τους σφηνώνουμε στο δισκόφρενο ή σε κάποια ακτίνα.. αλλά πάντα γλιστράνε...!
10. Χρησιμοποιούμε ελάχιστη δύναμη, και αρκετή τεχνική! Όταν συνειδητοποιήσουμε ότι βάζουμε περισσότερη δύναμη, κάτι δεν κάνουμε καλά!
και μερικά ακόμα
11. Πριν ζαντάρουμε δίνουμε λίγο αέρα στην σαμπρέλα να "ξεδιπλώσει"
12. Στο ζαντάρισμα προσέχουμε ο λεβιές να μην πιάσει σαμπρέλα - αν συμβεί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την σκίσει
13. ... έχουμε βγάλει καρφιά, σπασμένες ακτίνες και γενικότερα ξένα σώματα...
14 ... Δεν αφήνουμε την παλαιά σαμπρέλα στο βουνό...
15. Κάνουμε προπόνηση... (σε μηχανάκια φίλων μας βέβαια
Καλημέρα,
Σωτήρης
Σε περιμένουμε!!!